Gewoon ff 3-2 winnen op de lakeside terwijl je 0-2 achterstondquote:Jelle wint Open Oost Nederland
In Enschede werd gegooid voor de titel Open Oost Nederland, de vierde NDB ranking van dit seizoen. Halve finalisten waren Niels de Ruiter, Jelle Klaasen, Mikel van Maastrigt en Jordy Terburg. Deze laatste, Nijmegenaar Jordy had een topdag hij won o.a van Henny v/d Ster en Remco van Eijden. In de halve finale was het uiteindelijk Niels de Ruiter die hem een halt toeriep en Jordy met 3-1 versloeg. Niels de Ruiter moest op zijn beurt zijn meerdere erkennen in een zeer sterk spelende Jelle Klaasen. Het werd 4-1. Dankzij dit mooie resultaat is Jelle op dit moment de nummer 1 van de NDB ranking.
Dan is ie écht de manquote:Op maandag 9 januari 2006 20:56 schreef -J-D- het volgende:
King is de volgende !
Klopt, King is kansloosquote:Op maandag 9 januari 2006 21:06 schreef SCH het volgende:
tegen King kan ie alleen maar winnen.
Barney zei dat hij en Jelle allebei een 9-darter hadden gegooid bij het ingooien vandaag.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:19 schreef MrWizzel het volgende:
Indrukwekkende zege inderdaad. Ik had hem die 9-darter zeker wel gegund... hij was goed op weg...
Heeeeeeeeeeeeeeey Dekkersenquote:
Hanky voor 5 euroquote:Op maandag 9 januari 2006 22:28 schreef -J-D- het volgende:
Hey vriend!
Het lullige is... je hebt gelijk... Jelle wint niet
Maar jij kan fluiten naar je centjes...
Maar je had toch meer kanshebbers?
Ook Hankey enz?
Maar ja, geef jouw held morgen idd maar die 2 pijltjes... eens zien of ie dan kans heeft
Dom dom dom, morgen verliest King, maar uiteindelijk wint v. Barneveldquote:Op maandag 9 januari 2006 22:32 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Hanky voor 5 euro............King voor 82,50
......................... en ik ga 'm natuurlijk layen op een goed moment. De klinkende dukaten kunnen me haast niet ontgaan........of deze wannabe chinees moet van hem winnen
![]()
![]()
![]()
Maar sowieso een mooie voor de komende jaren. Lijkt wel een blijvertje op deze leeftijd.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:02 schreef Bartoli het volgende:
Klaassen speelde de laatste 3 sets super. In die vorm kan die het King hopelijk lastig maken. Zou mooie stunt zijn
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:50 schreef Borkydude het volgende:
Echt belachelijk die Lakeside dit jaar. Als de grote heren gewoon hun werk hadden gedaan had niemand van deze stumperd gehoord.
Ja, je hebt heel wat gemistquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:01 schreef H.Flick het volgende:
Wat hoor ik nou! Heeft-ie ook van King gewonnen?
Jammer voor jou en jouw geld, maar dit was wel een puike prestatie natuurlijk!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:32 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Hanky voor 5 euro............King voor 82,50
......................... en ik ga 'm natuurlijk layen op een goed moment. De klinkende dukaten kunnen me haast niet ontgaan........of deze wannabe chinees moet van hem winnen
![]()
![]()
![]()
Nou ja, geen twee druppels water natuurlijk, maar hij heeft van beide wel wat weg. Zal vooral het jeugdige zijn en een tintje -> en succesvol <-quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:24 schreef Asskicker14 het volgende:
De Nederlandse Cristiano Ronaldo betiteld door de BBC commentatoren en volgens sommige fokkers lijkt hij op Hedwiges Maduro. En volgens mij zien Cristiano Ronaldo en Hedwiges Maduro er toch heel anders uit hoor.
Hij is zeker goed bezig. Het toernooi winnen zie ik hem dit jaar nog niet doen. Maar wie weet ....quote:
want dat is een onderwerp waar we altijd weer over moeten beginnenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:00 schreef SCH het volgende:
Volgens mij is hij ook een van de weinige kleurlingen in het darten.
Nee - maar is het erg om er iets over te zeggen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:22 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
want dat is een onderwerp waar we altijd weer over moeten beginnen![]()
ja, laat die onzin een keer.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee - maar is het erg om er iets over te zeggen?
Nu je het zegt, ik heb nog nooit een donkere darter gezien...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee - maar is het erg om er iets over te zeggen?
Ik speel het 2 keer per week het hele jaar door ongeveerquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Echt grappig dat darts nu weer zo leeft.
Bobby zegt wat, en Jelle: yeah yeahquote:
Hopelijk heb je nu veel geld verloren........quote:Op maandag 9 januari 2006 22:27 schreef Notoire_Gek het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeey Dekkersen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb 400 euro pay-out als King the Embassy wint, die Jelle Klaasen is natuurlijk geen partij voor King
MERVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Ik zie Jelle ook geen tranen met tuiten huilen na een verloren wedstrijd.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:31 schreef the_legend_killer het volgende:
En Christiano Ronaldoik zou me schamen.
Die jongen loopt met wijven handtasjes
Snelle Jelle!quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:02 schreef Rory78 het volgende:
Heeft Jelle al een engelse dart bijnaam gekregen? Hij verdient hem nu wel hoor...
(bedenk eens mee hier)
Hij werd gisteren The Young Gladiator genoemd dacht ik.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:02 schreef Rory78 het volgende:
Heeft Jelle al een engelse dart bijnaam gekregen? Hij verdient hem nu wel hoor...
(bedenk eens mee hier)
Paul Lim bedoel je!quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:00 schreef BB-King het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb nog nooit een donkere darter gezien...![]()
Wel een Chinees trouwens, oftwel die Amerikaan die ooit een 9-darter gooide!![]()
vertel maar waar ik moet zoekenquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:20 schreef SCH het volgende:
Zoekl je het even voor me op?
Als het de eerste is, moet ik NU naar huis
www.worlddartsplaza.nlquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:25 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
vertel maar waar ik moet zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |