Ben benieuwd wat er met Hard-Fi en Snow Patrol gaat gebeuren. Zou beiden wel live willen zienquote:Op zondag 28 mei 2006 16:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
Omdat de kaartverkoop behoorlijk is tegengevallen..
klik!
Live speelt nu op 28 juni in Ahoy, James Brown op 1 juli. De optredens van Eels en G. Love & Special Sauce zijn verplaatst naar de Oosterpoort in Groningen en de Utrechtse Tivoli, beide op 1 juli. Voor een aantal andere bands wordt nog een alternatief gezocht. Bron: 3voor12
Op lowlandsquote:Op zondag 28 mei 2006 18:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er met Hard-Fi en Snow Patrol gaat gebeuren. Zou beiden wel live willen zien
Ja dat zou vet zijn!quote:
En 'Living for the weekend' ...quote:Op maandag 29 mei 2006 01:07 schreef Greetings het volgende:
Ik vind "Tied up too tight" toch wel hun beste nummer, at the moment![]()
![]()
Jeezquote:Op maandag 29 mei 2006 11:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, die zijn zeg maar beide al bevestigd voor Lowlands....![]()
En Middle Eastern Hollidayquote:Op maandag 29 mei 2006 11:31 schreef Lieveheers_Meisje het volgende:
[..]
En 'Living for the weekend' ...![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:26 schreef MaJo het volgende:
Wat zogen ze hard op LowlandsErg jammer want ik vind de muziek wel leuk
Gvd waarom ontdek ik dit soort bands altijd pas zo laatquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
Vond ik ook.
In februari in de Melkweg klonk het juist boven verwachtingen goed![]()
Nee, we zijn die-hard indie en britpopfansquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:38 schreef Niek. het volgende:
Zijn jullie dan ook soort van "all-round britpop liefhebbers"? Ben zelf redelijk fan vanbands als Franz Ferdinand (wat eigenlijk geen britpop is aangezien ze schots zijn, maar de muziek die ze maken is britpop), Kaiser chiefs, arctic monkeys, zeg maar al die bands en gewoon de hedendaagse britsepop muziek, (geen r&b/hiphop maar bijvoorbeeld wel gnarls barkley en coldplay)
Precies wat je zegt!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:38 schreef Niek. het volgende:
Zijn jullie dan ook soort van "all-round britpop liefhebbers"? Ben zelf redelijk fan vanbands als Franz Ferdinand (wat eigenlijk geen britpop is aangezien ze schots zijn, maar de muziek die ze maken is britpop), Kaiser chiefs, arctic monkeys, zeg maar al die bands en gewoon de hedendaagse britsepop muziek, (geen r&b/hiphop maar bijvoorbeeld wel gnarls barkley en coldplay)
Helemaal met Lienelien eensquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, we zijn die-hard indie en britpopfans
Coldplay hoort daar dan echt niet bij, en Gnarls eigenlijk ook niet bepaald. Britpop zijn gitaarbandjes die melodieuze pop maken. Wat jij, MaJo?
Kom anders eens hier kijken
Bedoelde eerst de britpop dingen (kaiser chiefs enz. enz.) en daarna de britse pop muziek, dus wat nu redelijk hip is in engeland, en had het toen over coldplay en gnarls barkley, zulk soort bands.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helemaal met Lienelien eensColplay is niet echt britpop te noemen
Inderdaad gitaarbandjes met Beatlesque invloeden, die hun eigen ding doen, zoals inderdaad Kaiser Chiefs en Franz Ferdinand maar ook the Killers (hoewel amerikaans
), Arctic Monkeys enz.
Nou, dat is toch niet zo moeilijk?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:54 schreef Niek. het volgende:
[..]
Maar ok, heb eindelijk wat mede britpop aanhangers gevonden
ik heb hem... ik heb hem gelukkig goedkoop kunnen bemachtigen.. want ik vond hem niet tegenvallen maar het is volgens mij maar om 1 keertje te bekijken... echt ik hem hem al een paar maanden in huis maar ik kijk andere dvd;s wel vaker dan 1 keer... maar hard fi heeft me niet kunnen boeien tot het nog eens een keertje op te zetten...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:00 schreef Niek. het volgende:
Zijn er hier ook mensen die de dvd van Hard fi hebben? In Operation? Zo ja, is het wat?
Koop hem dan wel als ik hem keertje heel goedkoop tegenkom. (zo ben ik ook aan de dvd van franz ferdinand gekomen had 20euro gevonden dus betaalde er zelf maar 5euro voorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:02 schreef oor het volgende:
[..]
ik heb hem... ik heb hem gelukkig goedkoop kunnen bemachtigen.. want ik vond hem niet tegenvallen maar het is volgens mij maar om 1 keertje te bekijken... echt ik hem hem al een paar maanden in huis maar ik kijk andere dvd;s wel vaker dan 1 keer... maar hard fi heeft me niet kunnen boeien tot het nog eens een keertje op te zetten...
misschien later dit jaar als ik me eens echt verveel
Schotten zijn ook gewoon Brits, hoor.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:38 schreef Niek. het volgende:
(wat eigenlijk geen britpop is aangezien ze schots zijn, maar de muziek die ze maken is britpop)
Die opmerking helemaal niet gezienquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 08:55 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Schotten zijn ook gewoon Brits, hoor.
En het optreden op Lowlands was op zich wel redelijk, maar die cover van Seven Nation Army was echt beschamend slecht.
Ze zijn inderdaad bezig met een nieuw album. Waren geruchten over dat de naam 'Once upon a time in the west' zou worden, of dat had ik of dat forum gelezen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 01:32 schreef JeroenV het volgende:
Ik zat net op hun site te kijken. Voor 2 juli staat de nieuwe cd gepland, naam en artwork is nog niet bekend. Begreep dat de live optredens niet zo goed waren ja... Ik kon op het laatste moment niet toen ze in Amsterdam kwamen, dus heb dat niet mee gemaakt.
Maar ben wel benieuwd, hoop op een goede tweede cd.
Ik vond het vorige album erg matig, en ook live (op Werchter) vond ik het allemaal vrij saai. Maar die nieuwe single blijft toch goed hangen na een aantal keer..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:29 schreef PhifeDawg het volgende:
Hard-Fi![]()
Mensen die Hard-Fi leuk vinden![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:37 schreef morgane het volgende:
Leuke single!Toch Stars Of CCTV maar weer eens opzetten binnenkort
Staat er een link in die mail, want dan is er maybe een presale voor fans oid.quote:status vvk: 25-08
zaal The Max
genre pop / rock
14 euro excl
Nieuwe cd vind ik echt tofquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:35 schreef kreuk050 het volgende:
Nieuwe cd geluisterd en kaartjes gekocht voor de Melkweg. Ben benieuwd!
Is de cd al wel uit dan? Ik dacht dat hij vandeweek pas in de winkels kwam.... Maar dan moet ik zo toch maar even gaan kijken in de stad!quote:Op maandag 3 september 2007 00:41 schreef Lamon het volgende:
Wat is het toch een gaaf album, zeg!
Ik draai het nu al drie dagen en het gaat nog niet vervelen.
Op internet *gekocht*quote:Op maandag 3 september 2007 15:22 schreef Krissinas het volgende:
[..]
Is de cd al wel uit dan? Ik dacht dat hij vandeweek pas in de winkels kwam.... Maar dan moet ik zo toch maar even gaan kijken in de stad!![]()
Heb hem zojuist in verschillende CD winkels zien liggenquote:Op maandag 3 september 2007 15:22 schreef Krissinas het volgende:
[..]
Is de cd al wel uit dan? Ik dacht dat hij vandeweek pas in de winkels kwam.... Maar dan moet ik zo toch maar even gaan kijken in de stad!![]()
Klopt, maar met zulke "art" zullen denk alleen maar minder mensen de CD/Singles kopen....quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:38 schreef Sautor het volgende:
Ja, ze hebben deze covers toch juist gemaakt om te protesteren tegen het downloaden?
..en daar protesteren ze dan ook tegen, tegen dat soort mongolen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:43 schreef soul114 het volgende:
Klopt, maar met zulke "art" zullen denk alleen maar minder mensen de CD/Singles kopen....
Precies, en daarbij vind ik dat er artiesten zijn die wel een cover maken, maar er iets lelijks van maken (Mew)quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:30 schreef MaJo het volgende:
Ik vind de album art echt geweldigSnap niet dat mensen het lelijk vinden of uit protest het niet zouden kopen door het hoesje?
Beetje onzin lijkt me, het gaat om de muziek en niet om wat er op het hoesje staat. Ik zou hem eerder juist wél kopen omdat ik het zo goed bedacht vind
Vette actie! Ik ga denk ik photoshop weer eens onder n laag stof vandaan halen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:06 schreef Krissinas het volgende:
Er is nu een contast waarbij je zelf de albumcover mag maken en vanalles kan winnen! http://www.jimmyalter.nl/chato/home/home.php?logID=3683
Haha, Paint nogwel.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:43 schreef Sautor het volgende:
Wel vette actie ja, en voor de kaartjes hoef ik het idd ook niet te doen.
Lijkt me wel tof om zo'n zelfontworpen albumcover op je muur te hebben hangen. Zal mijn paintskills eens boven water halen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |