Helemaal met je eens! Ik vond ook al dat al die 'anti-dik-word' reclames heel erg stigmatiserend werkt voor de dikkere kant van de samenleving. En als je straks tòch nog te dik bent, nou, dab heb je dus niet braaf geluisterd en ben je dus dom, lui en ongedisciplineerd. Pfffft.quote:Op maandag 16 januari 2006 06:59 schreef Troel het volgende:
Ik vind ze stom en van tijd tot tijd behoorlijk kwetsend ten aanzien van de "wat dikkere" bevolking van Nederland.
Ze hebben allemaal een toon van "maar je wilt er toch niet zo uit te komen zien als zij eruit zien".
En dat vind ik gewoon kut.
Een balansdag is op zich een prima idee. Compenseren is beter dan de volgende dag weer heel veel eten.quote:Op maandag 16 januari 2006 09:51 schreef teigan het volgende:
Maar die reclame van de balansdag is toch niet zo heel erg? Mijn vriend vind hem trouwens ook niet kunnen, hij ziet die balansdag als compenseren en dat is ook niet goed..
Nou, ik kan me nog herinneren dat in mijn kindertijd in de Tina of zoiets stond dat je mooie benen had als alleen je knieën en hielen elkaar raken. Dus daar tussenin moest je lucht hebben. Maar je moest ook een potlood onder je borsten kunnen houden en dan mocht ie niet blijven zittenquote:Op maandag 16 januari 2006 10:18 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind die hele dunne types gewoon eng om te zienVan die meiden waarbij je tussen hun bovenbenen door kunt kijken als ze staan, zeg maar.
Het is wel goedkoper... Ik heb in september een spijkerbroek gekocht en die is tussen mijn bovenbenen al helemaal door en door versleten. Gewoon omdat mijn benen langs elkaar schuren.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:18 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind die hele dunne types gewoon eng om te zienVan die meiden waarbij je tussen hun bovenbenen door kunt kijken als ze staan, zeg maar.
schuren is echt vreselijkquote:Op maandag 16 januari 2006 11:54 schreef Faithy het volgende:
ik denk dat ik het ideaal zou vinden als mijn bovenbenen elkaar niet zouden raken..
scheelt 'schuren'![]()
Ik deed/doe dat ook altijd... Ik heb een paar jaar geleden eens een tennisrokje gekocht, dat was een broekje onder een rokje zeg maar, en die was heel handig..quote:Op maandag 16 januari 2006 12:13 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik heb altijd onder een rokje nog een korte legging, sexy he?![]()
Zet een flesje water bij je in de buurt.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:42 schreef Isabeau het volgende:
Nou, als ik thee voor mezelf zet dan drink ik thee. Maar ook dat vergeet ik.
Ik heb nu 1 glas water voor het ontbijt op en 1 glas optimel. In totaal ongeveer 350 ml.
Als ik 's nachts moet werken drink ik soms in een hele nacht 1 kop koffie of thee. Dat is dus 150 ml in 8 uurIk vergeet het gewoon en heb ook nooit dorst.
promisequote:Op maandag 16 januari 2006 11:05 schreef teigan het volgende:
Faat Sla maar een weekje over hoor, maar ga je nu dan wel weer even netjes eten? Veel brood en gezonde dingetjes enzo?
Ooooh dat lijkt mij ook gaaf!!!quote:Op maandag 16 januari 2006 11:40 schreef Levitation het volgende:
Ik ga vandaag trouwens beginnen met een cursus buikdansen. Vorige week ben ik naar een proefles geweest en dat was echt super leuk. Lessen duren 5 kwartier en 't is niet echt zwaar en je word er lekker flexibel van.![]()
Ik woon in de buurt van Eindhoven, ik volg de cursus dan ook in Eindhoven. Lijkt me voor jou een beetje ver van huis.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:46 schreef Faat het volgende:
[..]
Ooooh dat lijkt mij ook gaaf!!!
Waar woon jij ergens Levitation?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |