abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34113091
quote:
Op maandag 16 januari 2006 06:59 schreef Troel het volgende:
Ik vind ze stom en van tijd tot tijd behoorlijk kwetsend ten aanzien van de "wat dikkere" bevolking van Nederland.

Ze hebben allemaal een toon van "maar je wilt er toch niet zo uit te komen zien als zij eruit zien".
En dat vind ik gewoon kut.
Helemaal met je eens! Ik vond ook al dat al die 'anti-dik-word' reclames heel erg stigmatiserend werkt voor de dikkere kant van de samenleving. En als je straks tòch nog te dik bent, nou, dab heb je dus niet braaf geluisterd en ben je dus dom, lui en ongedisciplineerd. Pfffft.

Wanneer ligt de nadruk van het voedingsbureau weer op gezond zijn en worden en niet op te dik zijn (oh, want dàt s zo erg!).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34113161
Die eerste reclame vond ik ook best kwetsend, maar dat vind ik ook van de reclames voor activia, Special K en dergelijk... Dunne mensen die nog wat af moeten vallen, want ze zijn te dik...

Maar die reclame van de balansdag is toch niet zo heel erg? Mijn vriend vind hem trouwens ook niet kunnen, hij ziet die balansdag als compenseren en dat is ook niet goed..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_34113272
Take_A_Picture: ik vind Oreo's niet te eten Maar wel heel goed van je dat je ze niet achter over hebt geslagen. Toch wil ik je verzoeken om minstens 1 Oreo te nemen. Je vindt ze goddelijk, ze worden hier toch niet gemaakt en ze zijn best klein. Geef je moeder de zak en zeg dat je er één of twee mag hebben en niet meer, om jezelf tegen de rest van de zak te beschermen. Lijnen is geen straf en als je er zo mee omgaat zoals jij doet dan gaat het aanvoelen als een straf en dus als iets 'niet leuks'. En je brein houdt er helemaal niet zo van om niet leuke dingen te doen en de drang om straks weer wèl leuke dingen te gaan doen wordt dan alleen maar sterker. Lasagne eten is bijvoorbeeld ook geen zonde, dat is lekker. Mits je 1x een matige portie opschept en er bijvoorbeeld een lekkere salade bij neemt. Eten is niet slecht Teveel en teveel ongezond eten is slecht. Je bent niet dik geworden van 1 Oreo of van 1x Lasagne en ook nu zul je daar niet dik van worden.

En fijn dat het net lijkt of die schakel in je hoofd is omgezet. Been there, done that, got the fat back. Hou er rekening mee dat je hoofd kan besluiten dat het wel weer mooi is geweest waarna die zelf die schakel gewoon weer omgooit. Maar dat hoeft natuurlijk niet

Faithy Groene thee is helemaal Ik hoop niet dat je verder ziek wordt!

Mijn nieuwe regeltje is:
Isabeau (1m67) (35) was 99,6, weegt nu 95,8 en wil graag 77 kg wegen -3,8

Deze week 1,8 kg afgevallen (incl. zakje chips, stroopwafel en witte chocolade!)

Maar ik zet hem zelf even in de bovenstaande tabel, het is mijn update van week 2.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34113377
quote:
Op maandag 16 januari 2006 09:51 schreef teigan het volgende:
Maar die reclame van de balansdag is toch niet zo heel erg? Mijn vriend vind hem trouwens ook niet kunnen, hij ziet die balansdag als compenseren en dat is ook niet goed..
Een balansdag is op zich een prima idee. Compenseren is beter dan de volgende dag weer heel veel eten.

Trouwens, wat je zei over 'dunne mensen die moeten afvallen'. Ik keek vorige week naar America's Next Best Model. Al die meisjes zijn in de 50 kilo, maar goed, ze willen model worden en dat hoort erbij. Maar er was één meisje van (geloof ik) 62 kilo. Zij was dus de veel en veel te dikke van het stel. Diverse scenes gingen erover dat ze toch echt veel te dik was. Ze ging er die aflevering geloof ik zelfs uit!! (ze zochten geen "plus model"??)

En ik vond het juist één van de allermooiste meisjes qua figuur. Niet zo bonenstakerig eng dun, maar hier en daar nog wat vrouwelijke vormen. Ook niet echt veel hoor, want ze was behoorlijk slank. Maar niet graatmager genoeg voor het programma.

Maar van dat soort voorbeelden gaan meisjes die kijken toch ook denken dat z emet hun 64 kilo wel walgelijk dik moeten zijn?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 januari 2006 @ 10:18:46 #255
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34113630
Ik vind die hele dunne types gewoon eng om te zien Van die meiden waarbij je tussen hun bovenbenen door kunt kijken als ze staan, zeg maar. Dik is ook niet altijd mooi, maar ik zie ook liever een iets gevulder meisje dan zo'n bonestaak. Ik ben blij dat er bladen zijn die die hele dunne sprieten niet meer als model willen plaatsen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34113938
quote:
Op maandag 16 januari 2006 10:18 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind die hele dunne types gewoon eng om te zien Van die meiden waarbij je tussen hun bovenbenen door kunt kijken als ze staan, zeg maar.
Nou, ik kan me nog herinneren dat in mijn kindertijd in de Tina of zoiets stond dat je mooie benen had als alleen je knieën en hielen elkaar raken. Dus daar tussenin moest je lucht hebben. Maar je moest ook een potlood onder je borsten kunnen houden en dan mocht ie niet blijven zitten Ik geloof dat mijn potloden op de basisschool al bleven zitten.
pi_34114208
Ik vind dat ook wel eng hoor. Ik hoorde het in de eetgroep toen ook wel, het was goed als je benen elkaar helemaal niet raakten, anders was het niet mooi...

En als je zulk soort dingen ziet ja, dan kan ik me niet voorstellen dat jonge meisjes niet heel verknipt over hun lijf gaan denken..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 16 januari 2006 @ 10:51:48 #258
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_34114338
Ik durf vandaag niet op de weegschaal en sla een week over
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_34114653
Faat Sla maar een weekje over hoor, maar ga je nu dan wel weer even netjes eten? Veel brood en gezonde dingetjes enzo?
pi_34115108
quote:
Op maandag 16 januari 2006 10:18 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind die hele dunne types gewoon eng om te zien Van die meiden waarbij je tussen hun bovenbenen door kunt kijken als ze staan, zeg maar.
Het is wel goedkoper... Ik heb in september een spijkerbroek gekocht en die is tussen mijn bovenbenen al helemaal door en door versleten. Gewoon omdat mijn benen langs elkaar schuren. Ik baal er echt van, die broek zat super lekker en nu moet ik opzoek naar een andere. Ik heb echt een hekel aan kleren kopen, vooral aan het passen van broeken.
Mijn zusje is zo'n typje waar je tussen de benen door kan kijken (1.72m, 58kg)... haar spijkerbroeken gaan veel langer mee.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 januari 2006 @ 11:28:17 #261
13151 crew  Rewimo
pi_34115248
Ik ken dat ja, dat slijten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34115451
Ja, dat slijten is ook mijn grootste probleem. Broeken die voor de rest prima zitten en er nog steeds bijna als nieuw uitzien moet ik weggooien omdat er een gat in zit (bovenaan tussen je bovenbenen, dè plek voor slijtage bij te dikke benen).
pi_34115534
JA, bij mij slijten ze daar ook snel weg, het is ergens gewoon doodzonde, want voor de rest is zo'n broek nog goed
pi_34115591
Ik ga vandaag trouwens beginnen met een cursus buikdansen. Vorige week ben ik naar een proefles geweest en dat was echt super leuk. Lessen duren 5 kwartier en 't is niet echt zwaar en je word er lekker flexibel van.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  maandag 16 januari 2006 @ 11:40:53 #265
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34115593
ja of pluisjes in die regio.... erg vervelend is dat
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 januari 2006 @ 11:41:51 #266
13151 crew  Rewimo
pi_34115619
Toch hoop ik niet te eindigen met ruimte tussen mijn bovenbenen

pi_34115635
Ik denk dat ik het sowieso niet red vanwege mijn bouw, ik heb gewoon stevige bovenbenen....

Maar hoe dunner je bovenbenen zijn, des te minder schuurt het natuurlijk he.
pi_34115975
ik denk dat ik het ideaal zou vinden als mijn bovenbenen elkaar niet zouden raken..

scheelt 'schuren'
Doei.
pi_34116327
Vreselijk hè... Vind het ook altijd zonde...
Misschien moeten we maar een naaicursus volgen om met de resten van de broeken een creatieve rok te maken ofzo
pi_34116630
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:54 schreef Faithy het volgende:
ik denk dat ik het ideaal zou vinden als mijn bovenbenen elkaar niet zouden raken..

scheelt 'schuren'
schuren is echt vreselijk
ik kan ook nooit lang lopen als mijn bovenbenen bloot zijn (dus in de zomer onder een rokje of met bikini aan). Ik heb altijd onder een rokje nog een korte legging, sexy he?

Ik vind het trouwens niet eens mooi als er 'lucht' zit tussen de bovenbenen, het versterkt heel erg de O bij O-benen.

En Isabeau, ik zat me ook te verbazen over America's next topmodell. Brita (uit letland) was nog het mooiste meisje ook, word ze weggestuurd
Zij had echt een prachtig figuur, met heupen en al! Een beetje Brigitte Bardot en Claudia Schiffer door elkaar.
En er waren toch heel wat gedrochten bij die ik in het donker niet tegen zou willen komen.
pi_34116697
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:13 schreef octopussy het volgende:

[..]

Ik heb altijd onder een rokje nog een korte legging, sexy he?
Ik deed/doe dat ook altijd... Ik heb een paar jaar geleden eens een tennisrokje gekocht, dat was een broekje onder een rokje zeg maar, en die was heel handig..

Alleen pas ik die nu niet meer, ik moet nog een kilo of 6 vrees ik voordat ie weer zit zoals ie hoort te zitten
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 januari 2006 @ 13:17:37 #272
13151 crew  Rewimo
pi_34118677
Ik heb besloten 's morgens een extra appel toe te voegen Als ik toch karnemelk ga halen in het restaurant kan ik net zo goed meteen een Granny meenemen. En dan neem ik er tussen de middag nog eentje. Dan kom ik tenminste braaf aan mijn twee stuks fruit
pi_34119245
En appels zijn super gezond en lekker
pi_34119271
Ik ben nu zo druk met leren voor tentamens, voor donderdag en vrijdag. Dat ik gewoon vergeet te eten. Heb hier wel een glas sinasappelsap naast me staan.
En 1 liter water. Maar ik ga denk ik toch maar eens naar beneden om wat komkommer af te snijden ofzo. Als de koelkast niet leeg is, want dat vermoeden heb ik heel sterk op het moment.

pi_34119343
Ik vergeet steeds water te drinken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')