Take_A_Picture: ik vind Oreo's niet te eten
![]()
Maar wel heel goed van je dat je ze niet achter over hebt geslagen. Toch wil ik je verzoeken om minstens 1 Oreo te nemen. Je vindt ze goddelijk, ze worden hier toch niet gemaakt en ze zijn best klein. Geef je moeder de zak en zeg dat je er één of twee mag hebben en niet meer, om jezelf tegen de rest van de zak te beschermen. Lijnen is geen straf en als je er zo mee omgaat zoals jij doet dan gaat het aanvoelen als een straf en dus als iets 'niet leuks'. En je brein houdt er helemaal niet zo van om niet leuke dingen te doen en de drang om straks weer wèl leuke dingen te gaan doen wordt dan alleen maar sterker. Lasagne eten is bijvoorbeeld ook geen zonde, dat is lekker. Mits je 1x een matige portie opschept en er bijvoorbeeld een lekkere salade bij neemt. Eten is niet slecht
![]()
Teveel en teveel ongezond eten is slecht. Je bent niet dik geworden van 1 Oreo of van 1x Lasagne en ook nu zul je daar niet dik van worden.
En fijn dat het net lijkt of die schakel in je hoofd is omgezet. Been there, done that, got the fat back. Hou er rekening mee dat je hoofd kan besluiten dat het wel weer mooi is geweest waarna die zelf die schakel gewoon weer omgooit. Maar dat hoeft natuurlijk niet
Faithy Groene thee is helemaal
![]()
Ik hoop niet dat je verder ziek wordt!
Mijn nieuwe regeltje is:
Isabeau (1m67) (35) was 99,6, weegt nu 95,8 en wil graag 77 kg wegen
-3,8Deze week 1,8 kg afgevallen
![]()
(incl. zakje chips, stroopwafel en witte chocolade!)
Maar ik zet hem zelf even in de bovenstaande tabel, het is mijn update van week 2.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."