Daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:45 schreef Isabeau het volgende:
Liejannuh, afvallen gaat ook alleen maar om energie/kcal. Wat Atkins, Southbeach, Montignac etc etc ook beweren: het gaat puur en alleen om de hoeveelheid energie die je binnenkrijgt. Hier en daar met wat kleine zijsprongetjes (zo schijn je sneller af te vallen als je voldoende eiwit binnenkrijgt, je schijnt ietsje sneller af te vallen als je ook grapefruitsap drinkt of pinda's eet, maar allemaal niet significant).
Ja, dat had ik ook wel verwacht dat ze dat zouden doen. Het is niet alleen gezonder, het vult ook nog eens beter. Maar ja, vaag.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:19 schreef Liejannuh het volgende:
Maar toch blijf ik het raar vinden dat het eten van multimeergranendonkerbrood niet wordt gestimuleerd.
Goeie instelling! Bij mij werkt hetquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook Hope Farms voor m'n konijntje, dat is heel erg goed voer! Schijnt.
Ik heb een nieuw idee qua 'lijnen'(jaja, NIEUW, nu nog BETER) Ik wil eigenlijk zo min mogelijk het gevoel hebben dat ik op dieet ben, want op de een of andere manier ga ik dan juist aan chocolade denken (vandaag in de aanbiedingenbak M&M's 50% goedkoper....ik heb ze laten liggen).
Ik wil gewoon 3 gezonde maaltijden op een dag hebben en verantwoorde tussendoortjes. Liefst maar 1 of 2x per week snoep of een koek oid, geen frisdrank, geen chips. Nu zag ik dat het voedingscentrum elke dag een recept van de dag met menusuggestie heeft en dat ziet er allemaal op zich heel verantwoord slank en lekker uit. Ik denk dat ik dat maar eens elke dag ga koken! En als er dan eens iets tussen zit wat ik niet lekker vind, dan maak ik gewoon iets anders klaar uit één van mijn 30 dieetkookboeken.
ja! hoe heet dat programma bij jullie? Met die Tony en z'n chocoladerepen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:14 schreef Marloes het volgende:
Ik hoorde laatst van iemand dat er in bruin brood verbrande vezels?? zitten??
Ja ik weet ook niet of het zo is![]()
Dans niet te hard, anders zakt die jurk nog van je r**tquote:
Je zal echt zien dat je enkel een AA overhoudt hoor!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:08 schreef Rewimo het volgende:
Hm qltel beweerde van het weekend dat mijn borsten kleiner zijn geworden. Ik merk er zelf niks van, qua cup dan, mijn omvang is wel geslonken, dan merk ik aan mijn bh'sOverigens mogen ze qua cup best nog wat maten slinken. qltel en ik zijn een C-cup overeengekomen als compromis
Theezakjesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:17 schreef Troel het volgende:
Je zal echt zien dat je enkel een AA overhoudt hoor!
Van die Afrikaanse vrouwen flapjes. Oh the horror!quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:03 schreef Isabeau het volgende:
C lijkt me een mooie cupHeb je direct véél meer keuze in leuke b.h's.
oh, die heb ik dan gelukkig weer niet...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Van die Afrikaanse vrouwen flapjes. Oh the horror!
Lekker goedkoopquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb tegenwoordig deze: http://www.bonprixsecure.com/nl/bundle.htm?id=159182967853412301-0&bu=173853&pa=0
Zit heerlijk, geen snijdende bandjes meerEn dat voor die prijs, ik betaalde drie keer zoveel en dan had ik 1 bh die ook nog eens groeven in mijn schouders maakte
Ja, vrouwen die het over b.h's en cupmaten hebbenquote:
Het klopt wat teigan zegt, het gaat om het verschil tussen de omvang onder je borsten en de omvang over je borsten. Dus je borsten zijn ook kleiner geworden, maar gelukkig verhoudingsgewijsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
pff nou bij mij is er nog niets van mijn borsten af, blijkbaar borstweefsel ipv vet. ben nu bijna 25 kg afgevallen en heb nog steeds een E-cup net als toen ik begon. Alleen de omvang is iets kleiner geworden. (nu 80 ipv 85)
Ik heb een vriendin die altijd héél erg trots roept dat ze cup E heeft, maar als je naar haar strakke truitjes kijkt is het eerder een kleine B. Maar zij zegt ook al dat het gaat om het volume t.o.v de omtrek. Maar toch niet zo erg? (daarbij is ze niet eens superslank of zo, ze is 70 kg bij 1m65)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:05 schreef Sjeen het volgende:
Het klopt wat teigan zegt, het gaat om het verschil tussen de omvang onder je borsten en de omvang over je borsten. Dus je borsten zijn ook kleiner geworden, maar gelukkig verhoudingsgewijs![]()
Ff volkomen offtopic...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die altijd héél erg trots roept dat ze cup E heeft, maar als je naar haar strakke truitjes kijkt is het eerder een kleine B. Maar zij zegt ook al dat het gaat om het volume t.o.v de omtrek. Maar toch niet zo erg? (daarbij is ze niet eens superslank of zo, ze is 70 kg bij 1m65)
zie hier hoe het werktquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die altijd héél erg trots roept dat ze cup E heeft, maar als je naar haar strakke truitjes kijkt is het eerder een kleine B. Maar zij zegt ook al dat het gaat om het volume t.o.v de omtrek. Maar toch niet zo erg? (daarbij is ze niet eens superslank of zo, ze is 70 kg bij 1m65)
Bedanktquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:17 schreef flugeltje het volgende:
Ff volkomen offtopic...
Isa![]()
En on-topic... Ik heb pizza besteld![]()
Niet goed, ik weet het... Maar een keertje zondigen moet kunnen.
Is DD dan hetzelfde als E?quote:
In mijn 'grote afvalboek' staat beschreven dat een keertje zondigen best mag. 80% van de tijd braaf doen en 20% minder braaf... (en dan niet iedere dag 20% stout natuurlijk, maar gewoon één keertje in de week ofzo) Verder staat erin dat je áls je zondigd je er van moet genieten i.p.v. schuldig voelen... Ik ben het daar helemaal mee eensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |