abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33982044
Ik heb ook Hope Farms voor m'n konijntje, dat is heel erg goed voer! Schijnt.

Ik heb een nieuw idee qua 'lijnen' (jaja, NIEUW, nu nog BETER) Ik wil eigenlijk zo min mogelijk het gevoel hebben dat ik op dieet ben, want op de een of andere manier ga ik dan juist aan chocolade denken (vandaag in de aanbiedingenbak M&M's 50% goedkoper....ik heb ze laten liggen).

Ik wil gewoon 3 gezonde maaltijden op een dag hebben en verantwoorde tussendoortjes. Liefst maar 1 of 2x per week snoep of een koek oid, geen frisdrank, geen chips. Nu zag ik dat het voedingscentrum elke dag een recept van de dag met menusuggestie heeft en dat ziet er allemaal op zich heel verantwoord slank en lekker uit. Ik denk dat ik dat maar eens elke dag ga koken! En als er dan eens iets tussen zit wat ik niet lekker vind, dan maak ik gewoon iets anders klaar uit één van mijn 30 dieetkookboeken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_33982085
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 12:45 schreef Isabeau het volgende:
Liejannuh, afvallen gaat ook alleen maar om energie/kcal. Wat Atkins, Southbeach, Montignac etc etc ook beweren: het gaat puur en alleen om de hoeveelheid energie die je binnenkrijgt. Hier en daar met wat kleine zijsprongetjes (zo schijn je sneller af te vallen als je voldoende eiwit binnenkrijgt, je schijnt ietsje sneller af te vallen als je ook grapefruitsap drinkt of pinda's eet, maar allemaal niet significant).
Daar heb je helemaal gelijk in! Ik zit nog een beetje met dat south beach in mn hoofd.
Maar toch blijf ik het raar vinden dat het eten van multimeergranendonkerbrood niet wordt gestimuleerd.
pi_33982729
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:19 schreef Liejannuh het volgende:
Maar toch blijf ik het raar vinden dat het eten van multimeergranendonkerbrood niet wordt gestimuleerd.
Ja, dat had ik ook wel verwacht dat ze dat zouden doen. Het is niet alleen gezonder, het vult ook nog eens beter. Maar ja, vaag.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 12 januari 2006 @ 19:14:43 #154
57434 Marloes
Digital Love
pi_33984128
Ik hoorde laatst van iemand dat er in bruin brood verbrande vezels?? zitten??
Ja ik weet ook niet of het zo is
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  Licht Ontvlambaar donderdag 12 januari 2006 @ 19:59:11 #155
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_33985975
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook Hope Farms voor m'n konijntje, dat is heel erg goed voer! Schijnt.

Ik heb een nieuw idee qua 'lijnen' (jaja, NIEUW, nu nog BETER) Ik wil eigenlijk zo min mogelijk het gevoel hebben dat ik op dieet ben, want op de een of andere manier ga ik dan juist aan chocolade denken (vandaag in de aanbiedingenbak M&M's 50% goedkoper....ik heb ze laten liggen).

Ik wil gewoon 3 gezonde maaltijden op een dag hebben en verantwoorde tussendoortjes. Liefst maar 1 of 2x per week snoep of een koek oid, geen frisdrank, geen chips. Nu zag ik dat het voedingscentrum elke dag een recept van de dag met menusuggestie heeft en dat ziet er allemaal op zich heel verantwoord slank en lekker uit. Ik denk dat ik dat maar eens elke dag ga koken! En als er dan eens iets tussen zit wat ik niet lekker vind, dan maak ik gewoon iets anders klaar uit één van mijn 30 dieetkookboeken.
Goeie instelling! Bij mij werkt het
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_33993412
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:14 schreef Marloes het volgende:
Ik hoorde laatst van iemand dat er in bruin brood verbrande vezels?? zitten??
Ja ik weet ook niet of het zo is
ja! hoe heet dat programma bij jullie? Met die Tony en z'n chocoladerepen?
Daar kwam het uit geloof ik.
En heb (in België) al vastgesteld dat het soms zo is. Had een 'meergranenbrood' gekocht in de supermarkt. Het smaakte inderdaad verbrand en in het midden zaten de witte plekken, slecht gemengd dus.
Misschien doen de gewone bakkers het niet zo, en ander bruin brood smaakte lekker, maar ik was wel teleurgesteld dat het verhaal klopte...
pi_33995446
Er wordt geclaimt dat de verbrandde vezels in bruinbrood zitten om het de bruine kleur te geven en dus gezonder uit te laten zien. Dit is anders dan volkoren brood, omdat dit volkoren MOET zijn als het op het etiket staat en dan zitten er geen verbrandde vezels in. Het 'gewone' bruine brood zou dus wel eens net zo slecht (nouja net zo gezond) voor je kunnen zijn als witbrood, misschien nog wel slechter omdat de verbrandde vezels dan ook weer kankerverwekkend zouden zijn.

Maar goed, dat wordt geclaimd.

Ik neem eigenlijk altijd volkoren brood, dat vind ik ook het lekkerst, en maisbrood kan ik ook wel graag eten.
pi_34003658
het gaat nog steeds goed..
zelfs op de nieuwjaarsborrel gisteren de 'hippe happen' zoals ze genoemd werden, laten staan

Vanavond gala!! (en ja, ik heb een date! Zie anders even het fotoboek van tvdleur )

Mn jurk is nog steeds te groot, maar ik zie er fucking goed uit in die jurk *krikt zelfvertrouwen op*

dansje doet
Doei.
pi_34003667
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

maf mens
danku
Doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 januari 2006 @ 08:31:19 #160
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34003736
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 08:23 schreef Faithy het volgende:
dansje doet
Dans niet te hard, anders zakt die jurk nog van je r**t
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34003780
Foto's, Faithy?
pi_34003925

Dit ben ik dus anderhalf jaar geleden, bijna 2 zelfs, met diezelfde jurk aan toen zakte hij nog niet af

Voor nieuwere foto's moet echt gewacht worden

en Rewimo: mn reet is groot genoeg om de jurk te houden, m'n tieten niet
Doei.
pi_34003997
Jee, wat een mooie jurk! Wat een mooi meisje
  vrijdag 13 januari 2006 @ 09:23:21 #164
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_34004390
Ik krijg mijn dieet maar nauwelijks op de rails deze dagen en gisteren zelfs een, bijna
ouderwetse, vreetbui gehad waardoor ik het gevoel had dat mijn maag ging exploderen

Mooi klote dus allemaal

En toch vandaag maar weer vol "frisse" moed verder. Net 2 volkorencrackers met kaas op
en ik ga zo mijn rondje buik-, rug-, bil-, armspieren etc. doen. Het begin is vandaag iig goed
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_34005165
Ik heb gisteren eens flink uitgeraast, ik heb met mijn vriend nu een afspraak staan mbt wegen en dergelijke, maarja, hij ziet alleen maar wat ik weeg, en ik mag het niet meer weten.

Die onzekerheid vind ik moordend, en ik vind het zo eng.. Maarja, het zal wel beter zijn voor mij..

En mijn vriendje dacht vanmorgen wel dat hij al wat veranderingen aan mijn lichaam zag.
Dus morgen kan hij zien of het ook echt zo is..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 januari 2006 @ 10:08:47 #166
13151 crew  Rewimo
pi_34005315
Hm qltel beweerde van het weekend dat mijn borsten kleiner zijn geworden. Ik merk er zelf niks van, qua cup dan, mijn omvang is wel geslonken, dan merk ik aan mijn bh's Overigens mogen ze qua cup best nog wat maten slinken. qltel en ik zijn een C-cup overeengekomen als compromis
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 10:17:19 #167
35189 Troel
scherp en bot
pi_34005492
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 10:08 schreef Rewimo het volgende:
Hm qltel beweerde van het weekend dat mijn borsten kleiner zijn geworden. Ik merk er zelf niks van, qua cup dan, mijn omvang is wel geslonken, dan merk ik aan mijn bh's Overigens mogen ze qua cup best nog wat maten slinken. qltel en ik zijn een C-cup overeengekomen als compromis
Je zal echt zien dat je enkel een AA overhoudt hoor!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 januari 2006 @ 10:18:03 #168
13151 crew  Rewimo
pi_34005515
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 10:17 schreef Troel het volgende:
Je zal echt zien dat je enkel een AA overhoudt hoor!
Theezakjes
  vrijdag 13 januari 2006 @ 10:18:45 #169
35189 Troel
scherp en bot
pi_34005529
Nouja, theezakken, vooruit

Beetje formaat van die koffiefilters gevuld met prut
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 januari 2006 @ 10:28:59 #170
13151 crew  Rewimo
pi_34005745
Aantrekkelijk vooruitzicht
pi_34005836
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 10:18 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Theezakjes
en bedankt
Doei.
pi_34006021
Ik wil ook een c-cup eraan over houden.
Mijn vriend en ik zijn er ook beide over eens, dat een aa-cup borstvergroting gaat worden.
Ik heb nu d-cup. En een aa zit ik zelf niet op te wachten hoor. Wil wel wat overhouden

Ach ja, je moet het natuurlijk allemaal afwachten, het moet je ook staan. Ze passen zich vaak aan, aan jouw lichaam.
pi_34006603
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 10:18 schreef Rewimo het volgende:
Theezakjes
Van die Afrikaanse vrouwen flapjes. Oh the horror!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 13 januari 2006 @ 11:02:45 #174
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_34006616
Ach, ik zit nu met een 80F... dus dat mag wat mij betreft best 75E of 75D worden.
pi_34006637
C lijkt me een mooie cup Heb je direct véél meer keuze in leuke b.h's.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 11:07:03 #176
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_34006738
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 11:03 schreef Isabeau het volgende:
C lijkt me een mooie cup Heb je direct véél meer keuze in leuke b.h's.
C is een hele mooie cup!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_34006750
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 11:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Van die Afrikaanse vrouwen flapjes. Oh the horror!
oh, die heb ik dan gelukkig weer niet...
zou dat aan het feit liggen dat ik dan ook geen afrikaanse vrouw ben?
Doei.
pi_34006761
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 11:07 schreef Sanne het volgende:

[..]

C is een hele mooie cup!
Jouw Sig komt me zooooo bekend voor

Is dat niet iets van Euripides?
Doei.
pi_34006976
HiephiepHoera voor de C-cup.

Maar inderdaad in cup-c heb je altijd zo veel leuks kwa keuze van bh's/setjes.
Bij D is dat al meteen een stuk minder.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 januari 2006 @ 11:23:25 #180
13151 crew  Rewimo
pi_34007132
Ik heb tegenwoordig deze: http://www.bonprixsecure.com/nl/bundle.htm?id=159182967853412301-0&bu=173853&pa=0

Zit heerlijk, geen snijdende bandjes meer En dat voor die prijs, ik betaalde drie keer zoveel en dan had ik 1 bh die ook nog eens groeven in mijn schouders maakte
pi_34007392
wel mooi ja, al heb ik ze niet nodig

zien er goed uit, beter dan die saaie sportbh's
Doei.
pi_34007406
Ik ben ooit van een Bcup naar E gegaan omdat ik zo aankwam..

Ik zit nu alweer op een D cup, maar ik vind he tniet erg als ze nog wat krimpen...
Ennuh Rewimo, ziet er wel goed stevig uit, en niet eens zo duur zeg
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_34008008
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 11:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb tegenwoordig deze: http://www.bonprixsecure.com/nl/bundle.htm?id=159182967853412301-0&bu=173853&pa=0

Zit heerlijk, geen snijdende bandjes meer En dat voor die prijs, ik betaalde drie keer zoveel en dan had ik 1 bh die ook nog eens groeven in mijn schouders maakte
Lekker goedkoop
Ik was op zoek naar nieuwe pyjama's en nu heb ik ze gevonden, en besteld.
pi_34008605
Bij mij mag er niets af qua cup. Ik zit op een goede C en kan dus wel leuke BH's uitzoeken. De omvang wordt dan wel een probleem want ik moet meestal 90 hebben, en dat is dan weer wat moeilijker te vinden.

Het is waar wat Oprah en Trinny en Susannah zeggen: een goed passende BH is wel een must voor het figuur.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 12:17:57 #185
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_34008808
Ik had een poosje 85E...nu al terug naar D en, al zeg ik het zelf, ze zijnvoor ieman me tovergewicht behoorlijk mooi en stevig. mag nog wel een cupmaatje vanaf van mij, maar niet nu, want nu passen ze nog zo goed bij de rest van mijn lichaam.

Denk dat ik me o toch maar weer naar de sportschool ga slepen...vor de derde keer deze week, woehoe!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_34010357
Wat gaat het hard ineens hier!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_34010403
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:05 schreef Fuente het volgende:
Wat gaat het hard ineens hier!
Ja, vrouwen die het over b.h's en cupmaten hebben

Ik heb nu een D en vind dat ze steeds meer gaan hangen, dus kleiner mag absoluut! Niet te klein natuurlijk, heb ik weer een ontevreden vriendje. Die vindt D wel prima
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 januari 2006 @ 13:10:08 #188
13151 crew  Rewimo
pi_34010540
Bonprix is inderdaad een leuke zaak. Prima service en leuke kleding, vooral als je steeds een maat kleiner moet
pi_34010900
Nou om het dan ook over BH maten te hebben Ik had voor mijn zwangerschap een B cup, nu een C! Van mij mag dit zeker zo blijven (al denk ik niet dat dat zal lukken met afvallen...)
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:04:16 #190
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34012606
pff nou bij mij is er nog niets van mijn borsten af, blijkbaar borstweefsel ipv vet. ben nu bijna 25 kg afgevallen en heb nog steeds een E-cup net als toen ik begon. Alleen de omvang is iets kleiner geworden. (nu 80 ipv 85)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_34016740
Het kan ook zijn dat je op het randje zit tussen twee maten, volgens mij hebben ze mij wel eens verteld dat je als je maat afneemt, en je omvang ook, je alsnog op die eerdere maat kan zitten...
  vrijdag 13 januari 2006 @ 17:34:25 #192
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_34020099
Hier momenteel wat lastig om het lijnen vol te houden. Ben een week ziek geweest en heb nu ik beter ben volcontinu honger.
Door het ziek zijn ben ik dus ook niet op de sportschool geweest, dus ik kijk met angst en beven uit naar a.s. maandag...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  Licht Ontvlambaar vrijdag 13 januari 2006 @ 18:05:48 #193
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_34021045
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
pff nou bij mij is er nog niets van mijn borsten af, blijkbaar borstweefsel ipv vet. ben nu bijna 25 kg afgevallen en heb nog steeds een E-cup net als toen ik begon. Alleen de omvang is iets kleiner geworden. (nu 80 ipv 85)
Het klopt wat teigan zegt, het gaat om het verschil tussen de omvang onder je borsten en de omvang over je borsten. Dus je borsten zijn ook kleiner geworden, maar gelukkig verhoudingsgewijs

Daarom zijn de borsten van iemand met 75D altijd kleiner dan die van iemand met 90D...
pi_34021269
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 18:05 schreef Sjeen het volgende:

Het klopt wat teigan zegt, het gaat om het verschil tussen de omvang onder je borsten en de omvang over je borsten. Dus je borsten zijn ook kleiner geworden, maar gelukkig verhoudingsgewijs
Ik heb een vriendin die altijd héél erg trots roept dat ze cup E heeft, maar als je naar haar strakke truitjes kijkt is het eerder een kleine B. Maar zij zegt ook al dat het gaat om het volume t.o.v de omtrek. Maar toch niet zo erg? (daarbij is ze niet eens superslank of zo, ze is 70 kg bij 1m65)
  vrijdag 13 januari 2006 @ 18:17:23 #195
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_34021319
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 18:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb een vriendin die altijd héél erg trots roept dat ze cup E heeft, maar als je naar haar strakke truitjes kijkt is het eerder een kleine B. Maar zij zegt ook al dat het gaat om het volume t.o.v de omtrek. Maar toch niet zo erg? (daarbij is ze niet eens superslank of zo, ze is 70 kg bij 1m65)
Ff volkomen offtopic...

Isa

En on-topic... Ik heb pizza besteld

Niet goed, ik weet het... Maar een keertje zondigen moet kunnen.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 13 januari 2006 @ 18:31:40 #196
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_34021721
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 18:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

zie hier hoe het werkt
pi_34021850
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 18:17 schreef flugeltje het volgende:
Ff volkomen offtopic...

Isa

En on-topic... Ik heb pizza besteld

Niet goed, ik weet het... Maar een keertje zondigen moet kunnen.
Bedankt

En Pizza! Lekker hoor
pi_34021872
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 18:31 schreef Sjeen het volgende:

zie hier hoe het werkt
Is DD dan hetzelfde als E?
  vrijdag 13 januari 2006 @ 18:37:40 #199
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_34021907
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 18:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bedankt

En Pizza! Lekker hoor
In mijn 'grote afvalboek' staat beschreven dat een keertje zondigen best mag. 80% van de tijd braaf doen en 20% minder braaf... (en dan niet iedere dag 20% stout natuurlijk, maar gewoon één keertje in de week ofzo) Verder staat erin dat je áls je zondigd je er van moet genieten i.p.v. schuldig voelen... Ik ben het daar helemaal mee eens
pi_34022576
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 18:31 schreef Sjeen het volgende:

[..]

zie hier hoe het werkt
Ja, dat heb ik ook nooit gesnapt... Als ik mezelf opmeet, heb ik volgens die regels een A-cupje, maar qua behamaat in de winkels is het toch een grote B/kleine C?
Maar goed, ik moet gelukkig niet vrezen dat ze te klein zullen worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')