abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34342127
elke keer als ik met de configuratietool instellingen aanpas en/of andere graphics inlaad, dan werkt TTD nie meer ( patch) , oude patchbestanden er overheen gooien en hij werkt weer.. hoe kan dat??
dag
pi_34345188
Ik heb nog nooit gehad dat een trein mijn karretjes niet kon trekken, wat boeiend die horsepower nou eigenlijk?
pi_34346461
quote:
Op zondag 22 januari 2006 15:33 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik heb nog nooit gehad dat een trein mijn karretjes niet kon trekken, wat boeiend die horsepower nou eigenlijk?
misschien moet je dan eens je moeilijkheidslevel wat omhoog gooien
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_34346650
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:13 schreef scarefreak het volgende:

[..]

misschien moet je dan eens je moeilijkheidslevel wat omhoog gooien
ohwja die had ik op simpel gezet.
pi_34356462
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:13 schreef scarefreak het volgende:
[..]
misschien moet je dan eens je moeilijkheidslevel wat omhoog gooien
Haha, ik heb dat ook nooit meegemaakt, wel leuk al die extra dingen waar ik achter kom.
  maandag 23 januari 2006 @ 10:16:11 #156
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_34370398
quote:
Op zondag 22 januari 2006 15:33 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik heb nog nooit gehad dat een trein mijn karretjes niet kon trekken, wat boeiend die horsepower nou eigenlijk?
Een trein met meer horsepower zit eerder op zijn topsnelheid dan een trein met minder horsepower. Hij trekt dus sneller op. Dit maakt meer verschil met een lange zware trein dan een kort passagierstreintje. Horsepower is PK in het engels
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  Lieve Belg maandag 23 januari 2006 @ 10:17:38 #157
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_34370429
In TTDPatch moet je nog rekening houden met "Tractive Effort". Een trein mag nog zoveel PK hebben, als die geen grip heeft op de sporen gaat die ook niet vooruit
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  maandag 23 januari 2006 @ 10:28:05 #158
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_34370651
In OpenTTD moet je rekening houden met bochten, die moet je een beetje vloeiend maken, anders remt je trein heel erg af
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_34371007
quote:
Op maandag 23 januari 2006 10:16 schreef Merovingian het volgende:

[..]
Horsepower is PK in het engels
PK is Horsepower in het engels
  maandag 23 januari 2006 @ 12:44:54 #160
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_34374346
Zoals jij het schrijft staat er:
PK==(Horsepower in het engels)
ONZIN!!! horsepower is al engels
Zoals ik het schrijf staat er:
Horsepower==(PK in het engels)
en dat klopt
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_34466486
Ik vermoed dat ik nog 1 van de oudere versies van Transport Tycoon heb. Deze werkt op Windows ME maar goed. Een vraag, hoe krijg ik het voormekaar om een screenshot te bekijken op men pc of zelfs hier te posten?
pi_34468097
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 23:35 schreef Drasss het volgende:
Ik vermoed dat ik nog 1 van de oudere versies van Transport Tycoon heb. Deze werkt op Windows ME maar goed. Een vraag, hoe krijg ik het voormekaar om een screenshot te bekijken op men pc of zelfs hier te posten?
Een screenshot maak je door op de query-toets te klikken (De rode ?-teken uiterst rechts in de toolbar) en voor de optie screenshot maken te kiezen. Daarna kun je de screenshot bekijken in de map waar je TT(D) hebt geïnstalleerd.
Om dit plaatje hier te kunnen laten zien zul je het moeten uploaden en dan het webadres van het plaatje hier tussen [ img] en [ /img] te zetten.
pi_34611756
tvp
God created the world, but the Dutch created The Netherlands.
Sadly the Dutch didn't expand their motorways, maybe God will one day
pi_34616084
Blijven wij ondertussen nog even wachten op het ongetwijfeld boeiende screenshot van Drasss
  Lieve Belg zaterdag 4 februari 2006 @ 17:03:16 #165
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_34733229
  • Overzicht van het netwerk in het jaar 2026.


  • Een nieuwe lijn in aanbouw om de cargo bovenaan de map op te halen. Ook een goed producerende kolenmijn te zien.


  • Het drukste punt (momenteel even niet) waar een aantal lijnen samenkomen en vertrekken en kruisen.


  • Easter Egg in de Total Town Replacement Set.


  • File aan het busstation waar maar eventjes liefst 17 319 passagiers staan te wachten!


  • Gewoon wat statistieken.


  • Goederenstation in 2049.


  • Het alsmaar drukker wordende netwerk.


  • Het station dat de twee bossen omvat voor maar liefst 1 600 ton hout per maand!


  • 540 000 liter olie per maand is tof, en toch nóg eens verdubbelen.


  • De schepen in actie. Er gaan 4 boten naar het dichtsbijzijnde olieplatform en brengen dit naar het dok. Daar wordt het afgezet en gaat het per trein naar gans de andere kant van de map. De twee andere olieplatformen worden elk bedient door 1 boot. Er rijden zo\\\'n tien treinen over en weer met de olie.


  • Het goederen station anno 2061. Negen sporen zijn voorbehouden voor het afleveren van goederen, terwijl de andere 6 zijn voorbehouden voor het ophalen, alhoewel er ook een olie- en houttrein stopt.


  • Het herziene kruispunt. Er is gezorgd voor een miniem aantal kruisingen om een zo goed mogelijke doorstroming te hebben.


  • Aparte sporen voor de passagierstreinen zorgen voor minder oponthoud en een goede doorstroming van de hogesnelhiedstreinen. Drie sporen heen, en drie sporen terug van het cargostation.


  • Het netwerk anno 2069. In vergelijking met het netwerk van 2026 is het redelijk gegroeid.



    Dat was het voor nu
  • Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
    pi_34734234
    Nice...
    pi_34734418
    spongebob
    Upon initial contact with ScareFreak
    I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
    pi_34734443
    Ik ga ook weer es spelen.
      zondag 5 februari 2006 @ 20:24:36 #169
    65252 Bart
    Slecht voor de gezondheid
    pi_34772072
    Jump, waarom zou je de olie per boot naar een treinstation brengen? Hoog gewoon het land naast het boorplatform op en bouw het station ernaast
    I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
    Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
    Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
    pi_34772795
    Zullen we een Fok! server maken?
      Lieve Belg zondag 5 februari 2006 @ 20:52:17 #171
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_34773174
    quote:
    Op zondag 5 februari 2006 20:24 schreef Merovingian het volgende:
    Jump, waarom zou je de olie per boot naar een treinstation brengen? Hoog gewoon het land naast het boorplatform op en bouw het station ernaast
    Dat ga ik waarschijnlijk nog veranderen. Maar ik zit met capaciteitsproblemen op men drukke lijnen. Op de screenshots heb ik drie lijnen naar cargostation, dat gaan er 4 worden. En hopelijk gaat het dan goed
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
    pi_34779612
    Wat doet Spongebob tussen je gebouwen Jump ? !
    pi_34787820
    Mooie screenshots, Jump...ik ga binnenkort ook even de nieuwe models erop zetten hier.
    quote:
    Op zondag 5 februari 2006 23:37 schreef jpzegthallo het volgende:
    Wat doet Spongebob tussen je gebouwen Jump ? !
    Dat is een easter-egg, staat erboven
    pi_34791722
    17K wachtende bij een busstation
    veel plezier ermee
    Upon initial contact with ScareFreak
    I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
    pi_34847031
    Ik snap echt helemaal niks van die nieuw graphics...tenminste, het installeren ervan. Krijg foutmelding na foutmelding en van die hulpdingen word ik weinig wijzer. Het is alsof ze er vanuit gaan dat je dr al verstand van hebt en dus zijn de aanwijzingen soms erg vaag
    pi_34861918
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 23:13 schreef MaxMark het volgende:
    Ik snap echt helemaal niks van die nieuw graphics...tenminste, het installeren ervan. Krijg foutmelding na foutmelding en van die hulpdingen word ik weinig wijzer. Het is alsof ze er vanuit gaan dat je dr al verstand van hebt en dus zijn de aanwijzingen soms erg vaag
    dat staat mij ook tegen om ze te installeren
    Upon initial contact with ScareFreak
    I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
    pi_34865565
    Echt vervelend als met OpenTTD die voertuigen niet vervangen worden als je erop drukt.
    pi_34902909
    Er viel mij ineens iets op in de OP

    Dit manier waarop dit is aangelegd lijkt me niet helemaal logisch:


    Hieronder heb ik ff wat gepaint.

    Als je route 1 (grijs) of route 2 (blauw) volgt, is er ook de mogelijkheid voor treinen om via de lussen (rood) weer terug te keren naar waar ze vandaan kwamen...maar ik zie het nut daar niet zo van?
    Treinen uit andere richtingen dan ik heb getekend kunnen er toch geen gebruik van maken, waarom zou een trein terug moeten kunnen keren naar waar ie vandaan komt?
    pi_34904587
    Je hebt helegaar gelijk
    pi_34904841
    quote:
    Op donderdag 9 februari 2006 16:33 schreef jpzegthallo het volgende:
    Je hebt helegaar gelijk
    Ja sorry, kheb een vrije middag
    pi_34907430
    Had ik dat maar.

    Wie heeft er nog leuke patches?
    pi_34908874
    quote:
    Op donderdag 9 februari 2006 15:53 schreef MaxMark het volgende:
    Er viel mij ineens iets op in de OP

    Dit manier waarop dit is aangelegd lijkt me niet helemaal logisch:
    [afbeelding]

    Hieronder heb ik ff wat gepaint.
    [afbeelding]
    Als je route 1 (grijs) of route 2 (blauw) volgt, is er ook de mogelijkheid voor treinen om via de lussen (rood) weer terug te keren naar waar ze vandaan kwamen...maar ik zie het nut daar niet zo van?
    Treinen uit andere richtingen dan ik heb getekend kunnen er toch geen gebruik van maken, waarom zou een trein terug moeten kunnen keren naar waar ie vandaan komt?
    als bijvoorbeeld op die afslag een station ligt en dan kan die mooi snel weer terug naar zn andere bestemming?
    pi_34909403
    Ik heb OpenTTD, maar nu wil een vriend van me het ook, dus wat moet ie doen? Eerst Transport Tycoon, dan Open TTD? verder nog wat?
    pi_34910406
    quote:
    Op donderdag 9 februari 2006 18:35 schreef Ou-Tannu het volgende:

    [..]

    als bijvoorbeeld op die afslag een station ligt en dan kan die mooi snel weer terug naar zn andere bestemming?
    Als ie de afslag neemt naar een station, dan komt ie via een ander spoor terug.
    pi_34912311
    Is het ook mogelijk om, met OpenTTD, zelf een server te maken (via Multiplayer -> Start server) zodat je via internet met wat vrienden kan spelen?
    Of moet je dan echt een server starten?

    [Edit:] Laat maar, je vrienden moeten gewoon even je ip toevoegen

    [ Bericht 28% gewijzigd door Piles op 09-02-2006 20:26:20 ]
    pi_34918392
    quote:
    Op donderdag 9 februari 2006 18:51 schreef Borkydude het volgende:
    Ik heb OpenTTD, maar nu wil een vriend van me het ook, dus wat moet ie doen? Eerst Transport Tycoon, dan Open TTD? verder nog wat?
    verder niets
    Upon initial contact with ScareFreak
    I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
    pi_34940411
    Geen patch voor XP? Die stond namelijk in mijn TT map.
    pi_34941276
    quote:
    Op vrijdag 10 februari 2006 16:33 schreef Borkydude het volgende:
    Geen patch voor XP? Die stond namelijk in mijn TT map.
    nee openttd werkt als die patch
    Upon initial contact with ScareFreak
    I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
    pi_34942676
    Ok, top.
    pi_34969942
    Ik heb nu een soort lag aan het begin van iedere dag, dus echt iets van iedere 3 seconden. Echt vervelend.
    pi_34970292
    die trams.. die werken in Patch? of in OTTD?
    en op rails? / op de weg? extra rails aanleggen??
    dag
    pi_34972340
    quote:
    Op zaterdag 11 februari 2006 16:30 schreef petre86 het volgende:
    die trams.. die werken in Patch? of in OTTD?
    en op rails? / op de weg? extra rails aanleggen??
    http://www.tt-forums.net/viewtopic.php?t=22335
    Upon initial contact with ScareFreak
    I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
    pi_34975924
    quote:
    Op zaterdag 11 februari 2006 16:19 schreef Borkydude het volgende:
    Ik heb nu een soort lag aan het begin van iedere dag, dus echt iets van iedere 3 seconden. Echt vervelend.
    Help me is.
    pi_34995716
    Ik ben enigszins verheugd te melden dat het aan de save game ligt, dus ik kan gewoon een nieuwe beginnen.

    Toch vraag ik me af waardoor het komt, te veel voertuigen in de wereld ofzo?
    pi_35017085
    Sinds ik deze post plaatste heb ik TT weer helemaal grijsgespeeld. Wat een spel

    Ik las op tt-forums.net (is die offline?) dat de OpenTTD-crew de graphics engine compleet gaan verbouwen en dat er semi-3d (3d-renders isometrisch weergegeven) afbeeldingen gebruikt gaan worden. Ik zag onder andere een nieuwe monorail en een vuurtoren, maar opeens deed de hele site het niet meer Weet iemand of ze hier nog mee bezig zijn? Lijkt me echt te gaaf
      Lieve Belg zondag 12 februari 2006 @ 22:06:02 #196
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_35017189
    quote:
    Op zondag 12 februari 2006 22:03 schreef Nevermind het volgende:
    Sinds ik deze post plaatste heb ik TT weer helemaal grijsgespeeld. Wat een spel

    Ik las op tt-forums.net (is die offline?) dat de OpenTTD-crew de graphics engine compleet gaan verbouwen en dat er semi-3d (3d-renders isometrisch weergegeven) afbeeldingen gebruikt gaan worden. Ik zag onder andere een nieuwe monorail en een vuurtoren, maar opeens deed de hele site het niet meer Weet iemand of ze hier nog mee bezig zijn? Lijkt me echt te gaaf
    Daar zijn ze nog met bezig hoor. maar er moest eerst een "new map array" komen om alle nieuwe dingen in op te slaan.

    Zie:

    http://wiki.openttd.org/index.php/Air_Vehicles_%28New_Graphics%29
    http://wiki.openttd.org/i(...)s_%28New_Graphics%29
    http://wiki.openttd.org/i(...)s_%28New_Graphics%29
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
    pi_35017517
    quote:
    Op zondag 12 februari 2006 22:06 schreef Jump het volgende:

    [..]

    Daar zijn ze nog met bezig hoor. maar er moest eerst een "new map array" komen om alle nieuwe dingen in op te slaan.

    Zie:

    http://wiki.openttd.org/index.php/Air_Vehicles_%28New_Graphics%29
    http://wiki.openttd.org/i(...)s_%28New_Graphics%29
    http://wiki.openttd.org/i(...)s_%28New_Graphics%29
    jamaar strax draait t niet meer zo snel op mn PC tis maar een 3.2 hoor
    pi_35017561
    quote:
    Op zondag 12 februari 2006 22:12 schreef Ou-Tannu het volgende:

    [..]

    jamaar strax draait t niet meer zo snel op mn PC tis maar een 3.2 hoor
    Dan zet je die nieuwe graphics dr niet op
    pi_35017652
    quote:
    Op zondag 12 februari 2006 22:13 schreef MaxMark het volgende:

    [..]

    Dan zet je die nieuwe graphics dr niet op
    pi_35018617
    Dat is echt vers.
    pi_35020678
    Die Farm
    pi_35023012
    waar staat TTD zijn saved games op eik?
    dag
    pi_35026559
    In de spelmap, bij mij bijvoorbeeld "E:\Games\TTWin95", met extensie .SV1

    lijkt me
    pi_35029076
    Ja, daar ja. Maar je kunt de map ook aanpassen.
    pi_35051755
    yak! ik heb net even openttd gespeeld. Wat valt dat tegen zeg, ttd als je de graphics van Locomotion gewend bent. Wel super dat de maps 1024*1024 groot kunnen zijn. Het wordt tijd dat Loc eens gepatched wordt zodat je daarmee ook super-maps kan gebruiken. Vliegtuigen zijn nu gewoon compleet overbodig.
    [ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
    Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
    #freeTarik #freeDemon_from_heaven
    pi_35058981
    Nee, vliegtuigen kunnen fucking veel winst maken, some wel 1,5-2 miljoen per jaar, en dat nog rond 1980.
      Lieve Belg maandag 13 februari 2006 @ 22:47:30 #208
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_35059126
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 22:44 schreef Borkydude het volgende:
    Nee, vliegtuigen kunnen fucking veel winst maken, some wel 1,5-2 miljoen per jaar, en dat nog rond 1980.
    Ik heb goederentreinen die die winst maken, en spel zonder inflatie
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
    pi_35059296
    pi_35059432
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 20:36 schreef BabeWatcher het volgende:
    yak! ik heb net even openttd gespeeld. Wat valt dat tegen zeg, ttd als je de graphics van Locomotion gewend bent. Wel super dat de maps 1024*1024 groot kunnen zijn. Het wordt tijd dat Loc eens gepatched wordt zodat je daarmee ook super-maps kan gebruiken. Vliegtuigen zijn nu gewoon compleet overbodig.
    Ik ken Locomotion alleen maar van screenshots, maar de graphics van Locomotion lijken me niks anders dan die van Rollercoaster Tycoon...En ik blijf de graphics van TT(D) mooier vinden dan RT óf Loco.
    pi_35082563
    ey ik heb het spel ook vandaag gesownload...
    maar ik ben nu al een paar uur bezig en ik verdien geen geld...
    ik heb nu 1 trein en 4 vrachtwagens en dan steeds 2 op het zelfde "rondje"
    en als ik dan kijk bij me inkomen per trein of per vervoer komt er niks..
    en als ik bij die trein of vrachtwagens kijk staad er wel dat ik verdien...
    please help...
    pi_35118091
    quote:
    Op dinsdag 14 februari 2006 18:05 schreef ShaqAlon het volgende:
    ey ik heb het spel ook vandaag gesownload...
    maar ik ben nu al een paar uur bezig en ik verdien geen geld...
    ik heb nu 1 trein en 4 vrachtwagens en dan steeds 2 op het zelfde "rondje"
    en als ik dan kijk bij me inkomen per trein of per vervoer komt er niks..
    en als ik bij die trein of vrachtwagens kijk staad er wel dat ik verdien...
    please help...
    Ben je wel daadwerkelijk goederen/passagiers aan het vervoeren van en naar stations die ze leveren/vragen?
    pi_35152050
    Ik denk erover dat ik vanavond dit ook maar eens ga beginnen. Alleen heb ik een vraag, is iedereen vanaf het begin begonnen hier of zijn er al zaken dat je dus al iets verder in het spel bent. En heb je de originele versie van TTD nodig?
    pi_35153769
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 14:33 schreef joostingh het volgende:
    Ik denk erover dat ik vanavond dit ook maar eens ga beginnen. Alleen heb ik een vraag, is iedereen vanaf het begin begonnen hier of zijn er al zaken dat je dus al iets verder in het spel bent.
    Het enige dat verder in het spel kan gebeuren is dat je nieuwe voertuigen krijgt, verder blijft de gameplay van begin tot einde het zelfde. Ik snap je vraag niet helemaal, dus ik hoop dat dit het goede antwoord is.
    quote:
    En heb je de originele versie van TTD nodig?
    Ja
    pi_35161102
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 14:33 schreef joostingh het volgende:
    Ik denk erover dat ik vanavond dit ook maar eens ga beginnen. Alleen heb ik een vraag, is iedereen vanaf het begin begonnen hier of zijn er al zaken dat je dus al iets verder in het spel bent. En heb je de originele versie van TTD nodig?
    Je hebt een paar bestanden van de originele game nodig
    deze zijn
    sample.cat
    trg1r.grf
    trgcr.grf
    trghr.grf
    trgtr.grf
    trgir.grf
    [ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
    Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
    #freeTarik #freeDemon_from_heaven
    pi_35162623
    - Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

    [ Bericht 85% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 22:51:15 ]
      donderdag 16 februari 2006 @ 20:17:23 #217
    91287 F.Z.N.
    Fokker Zonder Naam
    pi_35164838
    Hallo,
    vraagje

    Ik lees op het tt-forum dat je met openTTD ook met 32bpp kan spelen, alleen de link voor het downloaden is kapoet....

    Weet er iemand een andere link?
    Je verwacht het niet!!
      vrijdag 17 februari 2006 @ 23:10:32 #218
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_35206533
    Weet iemand of er ook patches voor OpenTTD zijn zodat je de stations kan 'customizen'?
    Ik speel nu dus TTDPatch maar dat draait toch net niet zo lekker als OpenTTD dat is echt voor XP gemaakt, maar die stations in TTDPatch kunnen zo mooi worden als je de goede patches hebt. Van die hele vette overkappingen (niet die standaard dingen) en daarnaast nog wat saaie perrons voor goederen ofzo... prachtig is dat.
    ---
    And when the leaves fall the land looks more human
    it's got me questioning the essence of my farm boy blues
    hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
    pi_35226971
    Heeft iemand een (zelf)gecompilede versie van OpenTTD met die path based signalling erin?
    pi_35242450
    Ik heb het volgende station:


    Alle treinen komen aan via een enkel spoor, en verlaten het station weer naar een enkel spoor. Rood is de aankomstroute, blauw is de vertrekroute.
    Op de plek van het groene cirkeltje beslist een trein welk perron hij neemt. Dat werkt prima als er 0-3 treinen aanwezig zijn in het station, maar als er 4 treinen aanwezig zijn rijdt de trein rechtdoor, en stopt die bij het volgende stoplicht. Op zich logisch, maar ik wil dat de trein stopt bij het groene cirkeltje, zodat hij het eerste lege perron kiest die er is, in plaats van het perron rechtdoor. Wat voor stoplicht moet ik nou neerzetten bij het groene cirkeltje?

    Ik gebruik OpenTTD overigens

    -edit-
    http://wiki.openttd.org/index.php/Stations
    De "Escape Depot"-constructie werkt prima

    [ Bericht 14% gewijzigd door Nevermind op 19-02-2006 01:48:47 ]
    pi_35247657

    deze opzet werkt dan het beste.
    Upon initial contact with ScareFreak
    I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
    pi_35251027
    Nevermind, als je wat gebouwen/wegen om het station/vliegveld sloopt, kun je de boel iets efficienter aanleggen, waardoor er meer gebouwen, dus meer passagiers komen
    pi_35252705
    Zijn er meer mensen die last hebben van lag als het spel zo rond 1980 komt met OpenTTD?

    Ik speel 7 tegenstanders, 512x512. Het zou dus kunnen dat het te druk word ofzo?
    pi_35261737
    quote:
    Op zondag 19 februari 2006 13:01 schreef MaxMark het volgende:
    Nevermind, als je wat gebouwen/wegen om het station/vliegveld sloopt, kun je de boel iets efficienter aanleggen, waardoor er meer gebouwen, dus meer passagiers komen
    Er staan nu al 5000 mensen te wachten. Ik laat ze naar het station brengen door een hele hoop bussen
    pi_35262698
    quote:
    Op zondag 19 februari 2006 18:28 schreef Nevermind het volgende:

    [..]

    Er staan nu al 5000 mensen te wachten. Ik laat ze naar het station brengen door een hele hoop bussen
    Meer treinen/vliegtuigen dr laten rijden/vliegen
      Lieve Belg zondag 19 februari 2006 @ 19:03:18 #226
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_35263481
    Voor de fervente trein spel speler: [PC] Loco-Mania
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
    pi_35265371
    quote:
    Op zondag 19 februari 2006 13:48 schreef Borkydude het volgende:
    Zijn er meer mensen die last hebben van lag als het spel zo rond 1980 komt met OpenTTD?

    Ik speel 7 tegenstanders, 512x512. Het zou dus kunnen dat het te druk word ofzo?
    Anders negeren jullie me ff.
    pi_35268286
    quote:
    Op zondag 19 februari 2006 19:53 schreef Borkydude het volgende:

    [..]

    Anders negeren jullie me ff.
    Ik wil wel even "Nee, heb ik geen last van", zeggen, maar volgens mij heb je daar ook niets aan
    pi_35268681
    Ik voel me iig niet meer genegeerd
    pi_35269438
    Zeg, nu ik voor het eerst ( ) met die monorails mag spelen; moet ik alle sporen en treintjes handmatig gaan vervangen? Is daar geen mooie grote upgrade knop voor?
    pi_35271229
    quote:
    Op zondag 19 februari 2006 21:29 schreef jpzegthallo het volgende:
    Zeg, nu ik voor het eerst ( ) met die monorails mag spelen; moet ik alle sporen en treintjes handmatig gaan vervangen? Is daar geen mooie grote upgrade knop voor?
    Er zit wel een tool in het menuutje om het bestaande spoor te vervangen door monorail, maar je zult elk stukje spoor dat je wilt veranderen wel moeten selecteren. Er is geen knop om alle rails op de hele map in 1x te vervangen, als je dat bedoelt. En alle treinen moeten ook handmatig vervangen worden (Met TTDPatch kunnen electrische treinen op rails EN monorail rijden, geloof ik)
    pi_35271455
    Ben er weer helemaal verslaafd aan geraakt

    Vooral het laten groeien van steden is leuk om te doen, maar de ene keer begint een stad wel vanzelf te groeien en de andere keer niet, ligt dit aan een bepaald product dat je in moet voeren ofzo?
    Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

    Webicon max 100kB, geen 260kB
      zondag 19 februari 2006 @ 23:04:09 #233
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_35272888
    quote:
    Op zondag 19 februari 2006 22:21 schreef Zebbie het volgende:
    Ben er weer helemaal verslaafd aan geraakt

    Vooral het laten groeien van steden is leuk om te doen, maar de ene keer begint een stad wel vanzelf te groeien en de andere keer niet, ligt dit aan een bepaald product dat je in moet voeren ofzo?
    Het groeien van steden in TT hangt van een aantal dingen af, het belangrijkste is waar de stad staat, op welke ondergrond. Steden in de bergen of in de woestijn groeien niet zomaar (dat geldt dus alleen voor de artic en de tropical maps) in de temperate maps zullen steden altijd groeien als je passagiers vervoert, goederen ernaartoe brengt of kolen naar de electriciteitscentrale brengt.
    ---
    And when the leaves fall the land looks more human
    it's got me questioning the essence of my farm boy blues
    hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
    pi_35275590
    quote:
    Op zondag 19 februari 2006 22:21 schreef Zebbie het volgende:
    Ben er weer helemaal verslaafd aan geraakt

    Vooral het laten groeien van steden is leuk om te doen, maar de ene keer begint een stad wel vanzelf te groeien en de andere keer niet, ligt dit aan een bepaald product dat je in moet voeren ofzo?
    quote:
    The City

    The city is the center of the local authority's area of influence. The city will need passenger service to grow. Goods grow the city as well. In the tropical climate, a city in the desert will also require food and water. In the sub-arctic climate, a city in the snowy mountains, will require food.
    Upon initial contact with ScareFreak
    I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
    pi_35278972
    Zero2Nine en scarefreak bedankt!
    Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

    Webicon max 100kB, geen 260kB
    pi_35300201
    quote:
    Op zondag 19 februari 2006 21:29 schreef jpzegthallo het volgende:
    Zeg, nu ik voor het eerst ( ) met die monorails mag spelen; moet ik alle sporen en treintjes handmatig gaan vervangen? Is daar geen mooie grote upgrade knop voor?
    TTDPatch heeft wel zo'n functie.
    dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
    hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
    pi_35307060
    quote:
    Op zondag 19 februari 2006 21:29 schreef jpzegthallo het volgende:
    Zeg, nu ik voor het eerst ( ) met die monorails mag spelen; moet ik alle sporen en treintjes handmatig gaan vervangen? Is daar geen mooie grote upgrade knop voor?
    Je kan als je naar rails bouwen gaat zo'n knopje indrukken en dan kan je iets vervangen, dat ding kan je echter slepen, dus als je hem over de hele wereld legt gaan automatisch jouw dingen vernieuwd worden.
    pi_35310090
    Die AI zijn echt randdebielen.
    pi_35311168
    Vanaf welke jaren zijn die grotere vliegvelden beschikbaa?

    Metropolitan 1980 ofzo toch?
      dinsdag 21 februari 2006 @ 15:14:51 #240
    39338 poehej
    Tukker in hart en nieren.
    pi_35328890
    Ja Metropolitan in 1980 en de International in 1990
    pi_35329046
    Thnx
    pi_35454029
    Ik deed een stukje grond gelijk maken (3x3 ofzo) en toen klikte ik iets verkeerd ofzo, maar de hele map (1024x1024) werd ge-egaliseerd

    350 miljoen euro pleitte..
    pi_35454625
    Haha, hoe krijg je dat voor elkaar?
    En heb je een beetje een snelle pc, dat het niet te lang duurde?
    pi_35454880
    quote:
    Op vrijdag 24 februari 2006 19:26 schreef jpzegthallo het volgende:
    Ik deed een stukje grond gelijk maken (3x3 ofzo) en toen klikte ik iets verkeerd ofzo, maar de hele map (1024x1024) werd ge-egaliseerd

    350 miljoen euro pleitte..
    Dan had je aardig wat centen op zak
    Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

    Webicon max 100kB, geen 260kB
    pi_35456141
    quote:
    Op vrijdag 24 februari 2006 19:44 schreef MaxMark het volgende:
    Haha, hoe krijg je dat voor elkaar?
    En heb je een beetje een snelle pc, dat het niet te lang duurde?
    Hij bleef zo'n 3 seconden hangen idd Ik dacht, wtf
    pi_35456369
    Haha.
    pi_35456399
    Maar 't is wel allemaal mooi vlak nu?
    pi_35457063
    Het water enzo is er nog, en de hoopjes grond waar m'n tunneltjes doorreden, de rest is op 1 blokje boven zeeniveau
    pi_35462354
    quote:
    Op vrijdag 24 februari 2006 20:53 schreef jpzegthallo het volgende:
    Het water enzo is er nog, en de hoopjes grond waar m'n tunneltjes doorreden, de rest is op 1 blokje boven zeeniveau
    lang leve de autosave
    dag
      vrijdag 24 februari 2006 @ 23:41:01 #250
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_35463130
    lol is dat met OpenTTD gebeurd? en zoja in welke versie? dan ga ik die versie voorlopig NIET installeren
    ---
    And when the leaves fall the land looks more human
    it's got me questioning the essence of my farm boy blues
    hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
      Lieve Belg zaterdag 25 februari 2006 @ 00:12:44 #251
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_35464175
    quote:
    Op vrijdag 24 februari 2006 23:41 schreef Zero2Nine het volgende:
    lol is dat met OpenTTD gebeurd? en zoja in welke versie? dan ga ik die versie voorlopig NIET installeren
    Waarom niet? Het is ook in die vorige versie.

    Het zit em gewoon in het terraforming. Als je gans bovenaan de kaart punt selecteerd, en je wilt nu onderaan je scherm het andere punt selecteren, en er komt juist zo'n popupje boven en je laat los. Heb je ene punt op dat popupje geselecteerd. Nadeel: een groot vlak geselecteerd en grond verlaagd
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
    pi_35465428
    quote:
    Op vrijdag 24 februari 2006 20:53 schreef jpzegthallo het volgende:
    Het water enzo is er nog, en de hoopjes grond waar m'n tunneltjes doorreden, de rest is op 1 blokje boven zeeniveau
    Dat moet er wel heel vaag uit zien !
    Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

    Webicon max 100kB, geen 260kB
    pi_35466786
    Ik heb in de bijna 10 jaar dat ik het spel (en alle uitbreidingen/patches erop) speel, nog nooit meegemaakt dat de hele map werd geselecteerd. Dit lijkt me gewoon een éénmalige bug (of gebruikersfout ).
      zaterdag 25 februari 2006 @ 10:37:50 #254
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_35470657
    quote:
    Op zaterdag 25 februari 2006 00:12 schreef Jump het volgende:

    [..]

    Waarom niet? Het is ook in die vorige versie.

    Het zit em gewoon in het terraforming. Als je gans bovenaan de kaart punt selecteerd, en je wilt nu onderaan je scherm het andere punt selecteren, en er komt juist zo'n popupje boven en je laat los. Heb je ene punt op dat popupje geselecteerd. Nadeel: een groot vlak geselecteerd en grond verlaagd
    Ok zo, ik snapte het niet helemaal hoe het ging. Ja dan ligt het niet aan de versie. Wie dit wil voorkomen moet dan gewoon popups uitschakelen bij verouderde voertuigen, nieuwsberichten e.d. Natuurlijk is het nooit te voorkomen dat je per ongeluk op een treintje klikt ofzo.
    ---
    And when the leaves fall the land looks more human
    it's got me questioning the essence of my farm boy blues
    hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
    pi_35482332
    Die lag waar ik het over had enzo. ligt ook nogal aan de versie die je hebt, ik heb nu 0.4.5 ofzo, de nieuwste. Nu is het weg, en ik heb nog meer relaxte dingen.
      zaterdag 25 februari 2006 @ 18:12:54 #256
    13783 Anthraxx
    When you see the robot, drink!
    pi_35483048
    Wat zijn nou goede tips om een groot netwerk aan te leggen?
    pi_35483133
    Zorg dat het er vers uitziet, 10 spoorbanen naast elkaar enzo, goed voor je ego.
    pi_35483940
    quote:
    Op zaterdag 25 februari 2006 18:12 schreef Anthraxx het volgende:
    Wat zijn nou goede tips om een groot netwerk aan te leggen?
    Grote stations vanaf het begin, niks is meer frustie dan te kleine stations. Ook alles gewoon al dubbelspoor (1-richtingsverkeer) en ruimte om je stations evt. een beetje opkopen zodat je uitbreidingsruimte houdt.

    En geen vliegtuigen doen, die zijn saai
    pi_35483995
    Weet iemand of het mogelijk is om met OpenTTD bij het upgraden van rail naar monorail of van monorail naar maglev de treinen gemakkelijk te vervangen? Het is nu nl. vreselijk rotwerk.
    pi_35484073
    quote:
    Op zaterdag 25 februari 2006 18:35 schreef jpzegthallo het volgende:

    [..]

    En geen vliegtuigen doen, die zijn saai
    Maar het is wel makkelijk geld verdienen, vooral handig om in het begin al snel een lekker kapitaaltje op te bouwen
    pi_35484113
    quote:
    Op zaterdag 25 februari 2006 18:36 schreef allardh het volgende:
    Weet iemand of het mogelijk is om met OpenTTD bij het upgraden van rail naar monorail of van monorail naar maglev de treinen gemakkelijk te vervangen? Het is nu nl. vreselijk rotwerk.
    Als je even één pagina terug had gekeken
    quote:
    Op zondag 19 februari 2006 22:16 schreef MaxMark het volgende:

    [..]

    Er zit wel een tool in het menuutje om het bestaande spoor te vervangen door monorail, maar je zult elk stukje spoor dat je wilt veranderen wel moeten selecteren. Er is geen knop om alle rails op de hele map in 1x te vervangen, als je dat bedoelt. En alle treinen moeten ook handmatig vervangen worden (Met TTDPatch kunnen electrische treinen op rails EN monorail rijden, geloof ik)
    pi_35484425
    Hmm, niet gelezen, sorry...

    Blijft dus rotwerk .

    Bedankt voor de hulp .
      zaterdag 25 februari 2006 @ 18:50:35 #263
    13783 Anthraxx
    When you see the robot, drink!
    pi_35484442
    quote:
    Op zaterdag 25 februari 2006 18:38 schreef MaxMark het volgende:

    [..]

    Maar het is wel makkelijk geld verdienen, vooral handig om in het begin al snel een lekker kapitaaltje op te bouwen
    Dat bedoel ik dus. Wat zijn daar de gouden tips voor?
    pi_35487608
    quote:
    Op zaterdag 25 februari 2006 18:50 schreef Anthraxx het volgende:

    [..]

    Dat bedoel ik dus. Wat zijn daar de gouden tips voor?
    Ik begin zelf meestal met één of twee spoorlijntjes, die kleine beetjes geld binnen brengen. Dan bouw ik 2 vliegvelden in twee tegenovergestelde hoeken en koop een vliegtuig met de meeste capaciteit. Tis eventjes wachten, maar zodra de het vliegtuig z'n eerste lading heeft geleverd heb je een groot deel van de onkosten er al weer uit. Dan koop je weer een vliegtuig, enz, enz.
    pi_35487816
    Ik ga naar de grootste stad, maak ik een hoop vliegtuigen tussen andere grote steden. Als ik (bijna) in geldnood kom maak ik een goederenlijntje.
    pi_35488019
    quote:
    Op zaterdag 25 februari 2006 20:15 schreef MaxMark het volgende:

    [..]

    Ik begin zelf meestal met één of twee spoorlijntjes, die kleine beetjes geld binnen brengen. Dan bouw ik 2 vliegvelden in twee tegenovergestelde hoeken en koop een vliegtuig met de meeste capaciteit. Tis eventjes wachten, maar zodra de het vliegtuig z'n eerste lading heeft geleverd heb je een groot deel van de onkosten er al weer uit. Dan koop je weer een vliegtuig, enz, enz.
    2e vliegtuig zelfde route?
    of over het andere diagonaal?
    en dan wel bij de grote steden in de buurt gok ik?
    en dan..
    X---------X
    l..\........./..l
    l....\...../....l
    l......\./......l
    l....../.\......l
    l..../.....\....l
    l../.........\..l
    X---------X

    ( lijn = vliegroute, X = vliegveld )
    dag
    pi_35488592
    quote:
    Op zaterdag 25 februari 2006 20:26 schreef petre86 het volgende:
    2e vliegtuig zelfde route?
    Ja, dat bedoelde ik
    quote:
    of over het andere diagonaal?
    Kan ook gewoon, als je inmiddels genoeg geld hebt om nieuwe vliegvelden en vliegtuigen te bouwen.
    quote:
    en dan wel bij de grote steden in de buurt gok ik?
    Dat lijkt me vanzelfsprekend
    quote:
    en dan..
    X---------X
    l..\........./..l
    l....\...../....l
    l......\./......l
    l....../.\......l
    l..../.....\....l
    l../.........\..l
    X---------X

    ( lijn = vliegroute, X = vliegveld )
    Yep, als je geen asociaal grote mappen hebt (512x512 is goed) dan is dat het meest efficient.
    pi_35488672
    Anders starten we ff een keer een Fok game.
    pi_35492519
    quote:
    Op zaterdag 25 februari 2006 20:44 schreef Borkydude het volgende:
    Anders starten we ff een keer een Fok game.
    Voor
      zaterdag 25 februari 2006 @ 23:19:47 #270
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_35494763
    vliegvelden zijn voor mietjes!! echte mannen werken alleen met (dubbelbaans)spoorwegen, bussen en hovercrafts
    Niets is zo mooi als een dubbelbaans netwerk waar treinen vanaf een willekeurig station A naar een willekeurig ander station B kunnen.
    ---
    And when the leaves fall the land looks more human
    it's got me questioning the essence of my farm boy blues
    hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
    pi_35497231
    Ik begin met een paar kolenspoorlijnen en een paar busjes tussen steden welke gesubsidieerd zijn. Dan z.sm. mijn lening aflossen en dan zit je daar ook niet meer mee. En dan het spoornet uitbreiden en uitbreiden, de sporen zijn het mooiste van TTD. Als ik in het jaar 2000 ofzo ben, wil ik wel eens een paar vliegvelden bouwen, maar niet echt veel. Passengers boeien me niet zo, industries vind ik mooier.
      zondag 26 februari 2006 @ 00:29:05 #272
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_35497635
    quote:
    Op zondag 26 februari 2006 00:17 schreef allardh het volgende:
    Ik begin met een paar kolenspoorlijnen en een paar busjes tussen steden welke gesubsidieerd zijn. Dan z.sm. mijn lening aflossen en dan zit je daar ook niet meer mee. En dan het spoornet uitbreiden en uitbreiden, de sporen zijn het mooiste van TTD. Als ik in het jaar 2000 ofzo ben, wil ik wel eens een paar vliegvelden bouwen, maar niet echt veel. Passengers boeien me niet zo, industries vind ik mooier.
    In OpenTTD vind ik industries ook mooier maar in TTDPatch heb je ook Trams en kunnen de treinstations helemaal "gecustomized" worden daar vind ik passagiers vervoeren gewoon het mooiste. Wel over het spoor dan.
    ---
    And when the leaves fall the land looks more human
    it's got me questioning the essence of my farm boy blues
    hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
      zondag 26 februari 2006 @ 01:21:45 #273
    103891 Blazkowich
    Dissident Lid
    pi_35499057
    Ik wil even bedanken dat dit topic bestaat. Ik heb het spel net weer herondekt, zoveel gespeeld vroeger en het blijft geweldig.
    Crede Quod Habes, Et Habes.
    Luister naar de Etherbeat
    pi_35500694
    quote:
    Op zaterdag 25 februari 2006 20:44 schreef Borkydude het volgende:
    Anders starten we ff een keer een Fok game.
    Jaa

    Ik kan wellicht een dedicated server opzetten als ik zin heb om uit te zoeken hoe dat werkt, maar ik weet niet of de ping van iedereen goed zal zijn. Maar maakt dat eigenlijk uit voor een spel als TT?
      zondag 26 februari 2006 @ 14:36:00 #275
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_35509821
    quote:
    Op zondag 26 februari 2006 02:57 schreef Nevermind het volgende:

    [..]

    Jaa

    Ik kan wellicht een dedicated server opzetten als ik zin heb om uit te zoeken hoe dat werkt, maar ik weet niet of de ping van iedereen goed zal zijn. Maar maakt dat eigenlijk uit voor een spel als TT?
    Het maakt niet zo heel veel uit volgens mij. Soms zal die ff hangen misschien, maar doorgaans lopen die online games best lekker. Hangt ook af van de hoeveelheid spelers en hoeveel iedereen neerpleurt natuurlijk op die map.
    ---
    And when the leaves fall the land looks more human
    it's got me questioning the essence of my farm boy blues
    hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
    pi_35509956
    quote:
    Op zondag 26 februari 2006 14:36 schreef Zero2Nine het volgende:

    [..]

    Het maakt niet zo heel veel uit volgens mij. Soms zal die ff hangen misschien, maar doorgaans lopen die online games best lekker. Hangt ook af van de hoeveelheid spelers en hoeveel iedereen neerpleurt natuurlijk op die map.
    Ja, dus iedereen moet zo langzaam mogelijk gaan bouwen Behalve ik
      zondag 26 februari 2006 @ 16:18:56 #277
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_35513690
    quote:
    Op zondag 26 februari 2006 14:39 schreef MaxMark het volgende:

    [..]

    Ja, dus iedereen moet zo langzaam mogelijk gaan bouwen Behalve ik
    gewoon met normale startbugetten, als iedereen gelijk een miljoen krijgt dan worden er meteen in 1 keer 10 vliegvelden neergepleurd.

    Moet je Paris-France eens spelen als je m ziet bij OpenTTD multiplayer. Als je daar niet voorzichtig van start gaat ben je zo failliet.
    ---
    And when the leaves fall the land looks more human
    it's got me questioning the essence of my farm boy blues
    hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
    pi_35515824
    Vliegtuigen crashen bij mij ontzettend vaak bij het landen, ook al heb ik de crashfunctie uitgezet in de opties... Ze vliegen steeds tegen de gebouwen van de stad aan (zelfs als ik er een dubbele baan (normale wegen voor wat vliegruimte) omheen leg crashen ze nog). Heeft iemand tips?
    Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

    Webicon max 100kB, geen 260kB
    pi_35515985
    TTDPatch of niet, bij OpenTTD kunnen ze niet tegen gebouwen aanvliegen.
    pi_35516582
    Nostalgie
    Signature
      zondag 26 februari 2006 @ 18:18:21 #281
    65252 Bart
    Slecht voor de gezondheid
    pi_35517307
    quote:
    Op zondag 26 februari 2006 17:23 schreef Zebbie het volgende:
    Vliegtuigen crashen bij mij ontzettend vaak bij het landen, ook al heb ik de crashfunctie uitgezet in de opties... Ze vliegen steeds tegen de gebouwen van de stad aan (zelfs als ik er een dubbele baan (normale wegen voor wat vliegruimte) omheen leg crashen ze nog). Heeft iemand tips?
    laat je soms snelle vliegtuigen op kleine vliegvelden landen?
    I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
    Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
    Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
    pi_35518322
    quote:
    Op zondag 26 februari 2006 14:36 schreef Zero2Nine het volgende:

    [..]

    Het maakt niet zo heel veel uit volgens mij. Soms zal die ff hangen misschien, maar doorgaans lopen die online games best lekker. Hangt ook af van de hoeveelheid spelers en hoeveel iedereen neerpleurt natuurlijk op die map.
    Oke, ik ga er in de loop van volgende week even naar kijken. Ik heb op het moment nog wat routerproblemen die ik even moet fixen. Is erg irritant als iedereen elke drie minuten van de server geschopt wordt
    pi_35518662
    quote:
    Op zondag 26 februari 2006 18:18 schreef Merovingian het volgende:

    [..]

    laat je soms snelle vliegtuigen op kleine vliegvelden landen?
    die 900 km/u dingen
    Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

    Webicon max 100kB, geen 260kB
    pi_35520068
    Doh

    Niet doen.
    pi_35526706
    kennik met TTDpatch ook vliegvelden met 2 banen krijgen?
    dag
    pi_35527167
    quote:
    Op zondag 26 februari 2006 22:27 schreef petre86 het volgende:
    kennik met TTDpatch ook vliegvelden met 2 banen krijgen?
    Dat is geloof ik nog in de maak..
      zondag 26 februari 2006 @ 23:07:12 #287
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_35528432
    TTDPatch is ook vooral gebaseerd op de treinen (new industries, new stations), daar heeft het wel de vetste opties voor. En Trams natuurlijk
    ---
    And when the leaves fall the land looks more human
    it's got me questioning the essence of my farm boy blues
    hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
    pi_35529503
    Kan iemand checken of 82.168.244.204 werkt als server? Doe geen moeite om een heel rijk op te zetten, want ik moet eerst nog wat dingen aanpassen (OpenTTD 0.4.5)
      zondag 26 februari 2006 @ 23:42:57 #289
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_35529659
    Bij mij staat er server offline als ik "Add server" doe.

    Kan ook komen omdat ik 4.0.1 gebruik maar als het goed is staat er dan dat de versies niet matchen
    ---
    And when the leaves fall the land looks more human
    it's got me questioning the essence of my farm boy blues
    hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
    pi_35529715
    Was ik al bang voor. Poort 3979 (TCP) staat open, even kijken of ik nog wat in de instellingen moet veranderen
    pi_35550692
    Kutkikker, ik kan er niet mee omgaan.
    pi_35552043
    quote:
    Op maandag 27 februari 2006 19:06 schreef Borkydude het volgende:
    Kutkikker, ik kan er niet mee omgaan.
    Doe ff andere host dan

    Edit: Tadaaa



    Ik vind 'em eigenlijk niet zo handig, je hebt nu een bottleneck van zo'n 10x7 hokjes

    [ Bericht 15% gewijzigd door MaxMark op 27-02-2006 19:46:32 ]
    pi_35554712
    quote:
    Op maandag 27 februari 2006 19:40 schreef MaxMark het volgende:

    [..]

    Ik vind 'em eigenlijk niet zo handig, je hebt nu een bottleneck van zo'n 10x7 hokjes
    Gebruik je geen PBS dan?!
    dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
    hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
    pi_35554869
    met pbs zou het handig zijn, nu niet nee
    Upon initial contact with ScareFreak
    I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
    pi_35556089
    Even voor de duidelijkheid, dat plaatje is van Borkydude boven mij...ik post em alleen ff omdat hij die kutkikker had
    pi_35557531
    quote:
    Op maandag 27 februari 2006 21:24 schreef MaxMark het volgende:
    Even voor de duidelijkheid, dat plaatje is van Borkydude boven mij...ik post em alleen ff omdat hij die kutkikker had
    Dan zal ik mijn vraag even herformuleren:

    "Gebruikt Borkydude geen PBS dan?! "
    dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
    hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
      maandag 27 februari 2006 @ 23:56:07 #298
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_35561367
    Nevermind: Jouw online game werkt volgens mij toch wel. Ik krijg nu de info dat er een version mismatch is (dat klopt). Er staat ook dat het een 0x0 map is maar dat zal wel komen omdat de game nog niet echt gestart is ofzo.
    Er staat nu ook dat poortnummer achter je ip (3979)
    ---
    And when the leaves fall the land looks more human
    it's got me questioning the essence of my farm boy blues
    hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
      dinsdag 28 februari 2006 @ 00:51:49 #299
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_35562649
    Maarten heeft momenteel een dedicated server draaien: Maarten's Server, bereikbaar via de "List Servers" optie in de multiplayer setup. Op dit moment is er een normaal type kaart van 1024x256, dus een mooie lange kaart waar iedereen naar hartelust een transport emperium kan opbouwen.

    OpenTTD 0.4.5 is benodigd. Hij is net gestart in Jan. 1970, en blijft de komende uren zeker draaien.

    [ Bericht 23% gewijzigd door maartena op 28-02-2006 01:52:48 ]
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_35562908
    Ik zie die van Nevermind wel, die van jou niet, maartena..
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')