abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33866006
Deeltje 4 (alweer)

[centraal] woonruimte gezocht en aangeboden
[Centraal] Woonruimte gezocht en aangeboden II
[CENTRAAL] Woonruimte Gezocht & Aangeboden III

Laatste 3 posts in deel 3:
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 21:40 schreef boeiuh het volgende:
Zou iemand mij kunnen helpen aan een kamer in Rotterdam!!

Ik heb hem vanaf februari nodig en dan voor een maand of vijf.. mail me op boeileh@hotmail.com en dan vertel ik je alles wat je maar van mij wilt weten
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 00:57 schreef WdU het volgende:
Ik ben op zoek naar een appartement in Eindhoven. Zelfstandige woonruimte, waar ik samen met mijn vriendin kan wonen. Wijk maakt in principe niks uit. Liefst Woensel! ongeveer 500euro per maand, eigen sanitair en keuken.

mail wvduren @ chello . nl / wdu010 @ zonnet . nl
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:49 schreef 24Logica het volgende:
Ik ben samen met een collega op zoek naar een woning met minimaal 3 slaapkamers in de regio van Deventer.
Graag in een redelijke buurt tot een bedrag van 850 euro p.m.

mail: rob.schwankhuizen@gmail.com
Het leven is prachtig.
stewardess opleiding
pi_33866129
Nu al tvp
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
  maandag 9 januari 2006 @ 15:13:36 #3
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_33866960
Ik ook even een TVP.
.
..
...
....
pi_33867739
Ik ben op zoek naar een huisje of appartement in Eindhoven voor mijzelf en twee huidige huisgenoten (alle student)
Itt. het stempel 'student' zijn we zelf vrij rustig, en houden van een opgeruimd huis. We hebben nu ook een soortgelijke situatie, maar de huisbaas (type kamper) maakt het leven hier soms onmogelijk (twee weken zonder CV bijvoorbeeld). Anyway, we zien hem niet vaak en dat is het probleem zegmaar Dus we zijn op zoek naar een huisje/appartement of iig een zelfstandige woonruimte voor 3 personen.
Minimum eis zijn drie redelijke slaapkamers ( <10 m2 dus) en een woonkamer.

Huur max: 700 excl. gas/water/licht (Dus zo'n 850 inc)

Als iemand wat weet dan hou ik me van harte aanbevolen Voor een goede tip heb ik natuurlijk ook wel wat over !

Evt in de aanbieding: Drie kamers in huis Eindhoven, Franz Leharplein (dus ah op 20 passen) een maal 20 m2, en twee maal 15m2. Met zeer ruime keuken + dakterras. 270 euro per maand per stuk
pi_33869363
Ik zoek een kamer in Hilversum, het liefst per februari/maart volgend jaar, later is niet erg, maar wel vóór augustus/september . Ik ga mijn Master Engels in Utrecht doen, maar Hilversum vind ik zo gezellig en m'n vriend woont er ook dus daarom op zoek naar een kamer daar!

Huurprijs maximaal 300 per maand, liefst lager natuurlijk verder ben ik qua grootte niet zo heel erg kritisch, maar het moet natuurlijk wel in verhouding staan.
Ik ben 20 jaar, niet rokend, makkelijk, sociaal, rustig en gezellig

- maar-

Als je iets hebt voor twee personen in Hilversum (dus iets tweekamer-igs met eigen keukentje enzo) mag je het ook melden! De maximum huurprijs wordt dan 600 en dan komt er nog iemand bij die net zo leuk aardig en gezellig is als ik

Iedereen die iets weet: mail staat in m'n profiel, msn toevoegen is ook prima.
Alvast bedankt
pi_33869881
lienelien zoekt in kamer in het centrum van Amsterdam!

ik ben
- 19 jaar
- 1ste Media Informatie Management
- dolgezellig!
- en zielig omdat ik op dit moment weggestopt zit op een kamertje van 8m2 in Gaasperdam...

ik zoek
- een kamer in/dichtbij het centrum
- van zown 10m2 minimaal
- max ¤325 per maand
- en gezellige huisgenootjes!

e-mailadres te vinden in m'n profiel!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 19:57:59 #7
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_34024616
Aangeboden: Startersappartement in Den Haag

In een van de mooiste wijken van Den Haag, dicht bij zee, aan de rand van de duinen

Adres:
Ranonkelstraat 273
2565 BE Den Haag

e-mail:

4 kamers
Twee balkons. Eerste op het oosten, bereikbaar vanuit de keuken. Tweede zeer zonnig balkon op het zuidwesten, bereikbaar via een schuifpui vanuit de woonkamer.

Perfecte ligging vlakbij winkels en zee. Enkele minuten fietsen naar Kijkduin.

Woonkamer: 7,3m lang, een stuk van 3,75x3,80 en een stuk van 4,80x3,50
Slaapkamer1: 4,50x3,30 inbouwkast aanwezig
Slaapkamer2: 3,75x2,95
Slaapkamer3: 4,00x2,00

Keuken: simpele inrichting met gasfornuis/oven + magnetron. Deur naar groot balkon op het oosten.
Douche: douchecabine en wasbak
Grote hal met gangkast

Eikenhouten vloer verdient wat aandacht.

Bouwjaar: eind jaren '50

Vraagprijs: 160.000,- kk

Woonkamer:

[ Bericht 1% gewijzigd door buzzer op 15-01-2007 08:46:31 ]
pi_34065949
Te huur Seniorenwoning centrum Bladel

Per direct beschikbaar een seniorenwoning, bouwjaar 1990, gelegen aan de Dr Cramerstraat 58 te Bladel.
Begane grond: woonkamer +/- 25 m2, keuken, slaapkamer, badkamer met douche, serre 3x 7 meter.
Eerste etage: slaapkamer met vaste was tafel, overloop met bergruimte
Buiten; voortuin, ruime eigen parkeergelegenheid en achterplaats +/- 10x10 meter.

Voor verdere informatie, bel
Peter van der Linden
0497-360 218
Vrijwilliger
pi_34071917
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:57 schreef SjonLok het volgende:
Aangeboden: Startersappartement in Den Haag
Woonkamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dit de kamer van medium Robbert, ik zie veel bolletjesgeesten
We can sing and dance and we don't need pants
  zondag 15 januari 2006 @ 10:52:17 #10
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_34076951
quote:
Op zondag 15 januari 2006 01:44 schreef countblah het volgende:

Is dit de kamer van medium Robbert, ik zie veel bolletjesgeesten
Haha. Nee, komt door het fototoestel, het licht van de lampen reflecteert erin.
pi_34118681
Mooi huisje daar in den haag, als je een jaar later was gekomen had ik wel interesse gehad.
His masters voice...
pi_34124999
Aangeboden: Kamer in Eindhoven

Een kamer aangeboden, in een studentenhuis. Huis ligt in Gestel, aan het Franz Leharplein Gezellig huis met 4 huisgenoten.
Kamer zelf is 18 m2 groot. Hij ligt op het zuiden. Aan de kamer grenst een dakterras.
Verder in huis;
- grote gemeenschappelijke keuken met twee ovens en een magnetron
- Wasmachine
- Afwasmachine
- Snel internet + telefoonlijn
enz

Er zit hier OA een albert heijn, blokker, chinees, snackbar, ethos, pizzaria, bank, enz op KRUIP afstand Erg fijn.

huur: ¤ 270 p/m + 10 euro voor internet/telefoon

Heb je interesse? Reageer dan we snel, want de huidige bewoonster gaat erg snel weg ivm stage. Mail naar japser AT home PUNT nl of bel 06 43544449
pi_34211624
En ook wij hebben een kamertje beschikbaar: tijdelijk weliswaar. (Enkele maanden.)

Delft, centrum

Het is een klein kamertje, 7M^2. We zitten met nog twee andere studenten, beide tweedejaars L&R.
Relaxt huis, geen Coorballen.

Prijs is 175 euro/maand inclusief gwl, i-net.

Doe even een pm-etje als je belangstelling hebt
  maandag 23 januari 2006 @ 10:59:14 #14
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_34371380
Een goede vriendin van mij en Floripas, een Roemeense studente, doet een topopleiding in Utrecht. Ze is briljant, cynisch, grappig, netjes, ze spreekt vloeiend Frans en goed Engels.

Helaas heeft de woningbouwstichting haar de lawaaiigste kamer van Utrecht toebedeeld, in Lombok, aan de Kanaalstraat. Ze lijdt daar zichtbaar onder.

We helpen haar met het zoeken naar een nieuwe kamer:

Utrecht-stad

Gemeubileerd of niet

Tot 15 juli of daaromtrent

Maximaal 330, bij voorkeur een stuk goedkoper

Op een rustige locatie, bijvoorbeeld Utrecht oost

Stuur een Engels of Frans mailtje naar: Lnegoi@yahoo.com (Nederlands mag ook, ik vertaal het dan wel voor haar).

Dank!
  maandag 23 januari 2006 @ 16:25:20 #15
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_34381582
Hallo,

Per juni zoek ik een huurwoning in Arnhem voor 2 personen. Mag boven een winkel zijn, of gewoon een rijtjeshuis. Maakt niet zoveel uit, als het maar een in een nette buurt is.

Woonkamer (evt. met keuken), slaapkamer (groot genoeg voor een bed + studieruimte) of aparte studeerkamer en liefst een balkon.

Dicht bij een treinstation gelegen.

Maximaal 700 euro/maand incl. gas, water en licht

Bvd
pi_34412564
Ik ga ook een poging doen

Wij (ik en vriendje) zoeken woonruimte in Eindhoven of in de buurt van Eindhoven. Maximale huurprijs 700 euro inclusief. Tips van mensen die een huis in Eindhoven hebben gevonden, en mij kunnen vertellen hoe wij ooit iets betaalbaars kunnen gaan vinden, zijn ook van harte welkom.
Als iemand iets weet graag een mailtje naar: femke6@hotmail.com
Als je niet doet wat je doen wilt en je raakt je dromen kwijt, als je niet doet wat je doen wilt is dat zonde van je tijd.
pi_34413370
* Zweefvliegje zoekt:

Per 1 februari een kamer in Uddel of Apeldoorn; Deventer, Harderwijk of Ermelo mag ook.

Hij mag niet meer dan 300 euro per maand kosten en inschrijven in de gemeente moet oke zijn, anders kan ik de huur nog niet betalen

Ken je iemand of ben jij diegene die daar een kamer aanbiedt? Het maakt me niet uit of het bij iemand thuis is of in een studentenhuis!

Mail me naar zweefvliegje @ hotmail.com

BVD!
pi_34416912
edit - never mind

[ Bericht 80% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2006 16:28:38 ]
  dinsdag 24 januari 2006 @ 19:23:01 #19
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_34421923
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:32 schreef Zweefvliegje het volgende:
* Zweefvliegje zoekt:

Per 1 februari een kamer in Uddel of Apeldoorn; Deventer, Harderwijk of Ermelo mag ook.

Hij mag niet meer dan 300 euro per maand kosten en inschrijven in de gemeente moet oke zijn, anders kan ik de huur nog niet betalen

Ken je iemand of ben jij diegene die daar een kamer aanbiedt? Het maakt me niet uit of het bij iemand thuis is of in een studentenhuis!

Mail me naar zweefvliegje @ hotmail.com

BVD!
Hallo Zweefvliegje. Ik zag hier toevallig 2 kamers in deventer http://www.kamerstart.nl/kamer/kamer_deventer.php

Wat bedoel je met inschrijven bij de gemeente, anders kun je de huur niet betalen?
pi_34423406
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:23 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hallo Zweefvliegje. Ik zag hier toevallig 2 kamers in deventer http://www.kamerstart.nl/kamer/kamer_deventer.php

Wat bedoel je met inschrijven bij de gemeente, anders kun je de huur niet betalen?
Als je (illegaal) onderhuurt en je je - dus - niet in de gemeente kan inschrijven sta je nog ingeschreven bij je ouders. Dat scheelt je 140 euro aan stufi oid. En da`s best veel.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:10:35 #21
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_34423499
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:08 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Als je (illegaal) onderhuurt en je je - dus - niet in de gemeente kan inschrijven sta je nog ingeschreven bij je ouders. Dat scheelt je 140 euro aan stufi oid. En da`s best veel.
Aha! Dat moet ik dus ook hebben...ik ga met mijn vriendin ergens een huisje zoeken om dicht bij onze studies te zitten. Dus ipv beide een aparte studentenkamer samen een huurhuisje. Maar ik heb dus kans dat ik dan geen uitwonende beurs van 248 euro per maand krijg?

Wat is het toch ingewikkeld allemaal...
pi_34441092
Te huur aangeboden:
Grote kamer (20 m2), (335 euro incl.) in het centrum van Tilburg.

Huis heeft: Schoonmaker (1x p/w), negen mensen, geen huisdieren of ongedierte, wasmachine, draadloos internet, 2 douches, 2 wc's en een keuken met twee gasfornuizen en ovens.

We zijn een leuk studentenhuis (gisterenavond nog 'n flink feestje gehad) in het centrum (vlakbij de AH XL) en zoeken een nieuwe huisgenoot. Jongen, meisje, roker, niet-roker.. maakt niet uit! Stuur even een mailtje naar langenieuw216@hotmail.com en misschien zien we je dinsdag a.s. op de kijkavond!
Mon 'en!
pi_34443163
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:23 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dankjewel!
Even een tip voor dat met dat inschrijven in de gemeente: bij www.kamernet.nl staat erbij of je je mag inschrijven of niet, let daar dus goed op!
  woensdag 25 januari 2006 @ 13:04:42 #24
53151 T42
Pinball Wizard
pi_34443900
TK gezocht huisje met garage of garage met woon ruimte omg 5741 (beek en donk / helmond)
(is er vande week net 1 voor me neus verkocht )
pi_34588577
Gezocht: flat in Amsterdam

Stel, verloofd en trouwplannen deze zomer, zoekt 2- of 3 kamer flat in Amsterdam. Niet veel eisen, willen voor minimaal 1 jaar kunnen wonen, geen onderhuur of illegale zaken svp.

Prijsindicatie: 750 euro all-in, maar we kunnen over alles praten.
pi_34727828
gezocht: tijdelijke kamer / studio / appartement te LEIDEN van ong. 01/04/06 tot november 2006

ik ben
- 25 jaar
- ik werk
- ga een reis maken vanaf november 2006, vandaar dat ik iets tijdelijks zoek. Ik moet 31 maart uit mijn huidige appartement.

ik zoek
- een kamer / studio / appartement in leiden
- huur gerelateerd aan wat geboden wordt, met een max van ong. 500 euro
eingenzinnig..............huh?!?!?!
pi_35048137
Gezocht: kleine woning in Amsterdam

Wij, twee nette, rustige, niet-rokende, jonge mensen(jongen 21jr & meisje 20jr) werken en studeren in Amsterdam en we zijn op zoek naar een zelfstandige woning nabij het centrum voor onbepaalde tijd (geen onderhuur). Onze voorkeur gaat uit naar de stadsdelen Westerpark, Oud-West, De Baarsjes, Centrum, Oud-Zuid en Oost.

Oppervlakte: "genoeg voor twee personen"
Indicatie huurprijs: 500 euro

We zijn te bereiken via e-mail: Risktakah@hotmail.com

[ Bericht 2% gewijzigd door Risktakah op 13-02-2006 21:49:10 ]
pi_35048847
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:23 schreef Risktakah het volgende:
Amsterdam

Wij, twee nette, rustige, niet rokende, jonge mensen(jongen 21jr & meisje 20jr) werken en studeren in Amsterdam en we zijn op zoek naar een zelfstandige woning nabij het centrum voor onbepaalde tijd (geen onderhuur). Onze voorkeur gaat uit naar de stadsdelen Westerpark, Oud-West, De Baarsjes, Centrum, Oud-Zuid en Oost.

Oppervlakte: "genoeg voor twee personen"
Indicatie huurprijs: 500 euro

We zijn te bereiken via e-mail: Risktakah@hotmail.com
Hoewel ik nog niet zeker weet of m'n verloofde en ik uit het huidige appartementje vertrekken binnenkort toch even een vraag. Wat bedoel je met "genoeg voor twee personen"? Het is namelijk een 1-kamer flat, dus je hebt geen eigen kamer of zo. Wel is de keuken min of meer een eigen kamer, is er een (klein) halletje wat de kamer en de badkamer verbind.

Ook weet ik niet wat de prijs zou worden, omdat wij de flat via vrienden hebben, dus met een "vriendenprijs"

Mochten we eruit gaan en de verhuurder wil hem kwijt zal ik het melden!
pi_35054136
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:39 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Hoewel ik nog niet zeker weet of m'n verloofde en ik uit het huidige appartementje vertrekken binnenkort toch even een vraag. Wat bedoel je met "genoeg voor twee personen"? Het is namelijk een 1-kamer flat, dus je hebt geen eigen kamer of zo. Wel is de keuken min of meer een eigen kamer, is er een (klein) halletje wat de kamer en de badkamer verbind.

Ook weet ik niet wat de prijs zou worden, omdat wij de flat via vrienden hebben, dus met een "vriendenprijs"

Mochten we eruit gaan en de verhuurder wil hem kwijt zal ik het melden!
Als jij er samen met je verloofde kan wonen, zal het ons ook wel lukken. Dit met betrekking tot je vraag. Zou je verder misschien iets meer details over de locatie en de oppervlakte naar ons kunnen mailen? (risktakah@hotmail.com) Je hebt ons nieuwsgierig gemaakt Nog succes bij het vinden van je 3 kamerflatje.
pi_35055090
Ja hoor, het is zover:

* pinguin gaat afstuderen per 1 maart 2006...

Daarom ben ik op zoek naar een kamer, twee kamer(tje)s of een appartement(je) in Utrecht. Ik heb een budget tot ongeveer 650 euri's; duur van het huurcontract minimaal voor 6 maanden. Iemand die mij aan iets moois helpt kan rekenen op een beloning. Emailen kan naar m_van_duren@hotmail.com.
pi_35068454
Ik ga verhuizen, dus daarom komt mijn kamer vrij:

Kamer in hartje centrum van Eindhoven (Tramstraat). De kamer is ongeveer 17m2.

Het huis waarin mijn kamer zit bevat 21 kamers die in 2004 zijn opgeleverd. Dit betekent dat alles helemaal nieuw is en er goede facitiliteiten zijn.

Mijn kamer zit in een rustige hoek van het huis, waardoor ik ook op zoek ben naar een rustige persoon om mijn kamer over te nemen per 16 maart 2006.

De huidige bewoners zijn allemaal redelijk op zichzelf. NIet verplicht samen eten ed.

De huur is 265,- per maand en loopt via de woonstichting. Er is 1 voorwaarde die ik stel en dat is dat de nieuwe bewoner mijn spullen overneemt voor 350,-. Alle spullen zijn 1,5 jaar geleden nieuw gekocht. Het gaat om de vloerbedekking, koelkast, 2 barretjes, bed (excl. matras), 2 ladekastjes, 1 kledingkast en nog kleine dingen.

Geen kijkavond!

Graag mailen of reageren in het topic.
pi_35618012
Gezocht: Huurwoning voor twee personen. Minimaal twee kamers en eigen keuken en badkamer. Maximaal 550 euro.

In Arnhem, Leiden of Den Haag.
We can sing and dance and we don't need pants
  woensdag 1 maart 2006 @ 20:07:04 #33
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_35618429
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:57 schreef countblah het volgende:
Gezocht: Huurwoning voor twee personen. Minimaal twee kamers en eigen keuken en badkamer. Maximaal 550 euro.

In Arnhem, Leiden of Den Haag.
Idem, alleen in Arnhem
pi_35735315
Ik wil graag een kamer in Utrecht, maar de zoektocht werpt nog niet echt zijn vruchten af, vandaar deze post! Hierbij mijn kamernet-beschrijving:

Ik (m, 19) ben eerstejaarsstudent
Algemene Sociale Wetenschappen aan de UU. Op het moment woon ik
in Meppel en aangezien ik algauw zo’n anderhalf uur in de trein
zit zou ik graag in Utrecht zelf willen wonen. Ik heb daar in
het begin van het studiejaar bewust mee gewacht, omdat ik eerst
wilde weten of ik de studie wel leuk zou vinden. Dat bleek
gelukkig zo te zijn. Nu wil ik echter ook graag op mezelf wonen
omdat ik het thuis wel gezien heb, Utrecht gewoon erg leuk is en
ik er veel nieuwe mensen heb leren kennen. Het liefst zou ik in
een studentenhuis met een paar toffe huisgenoten wonen, maar ik
ben niet iemand die per sé gezamenlijk wil eten en dat soort
dingen. Ik hecht dus wel waarde aan mijn eigen privacy en
natuurlijk ook aan die van de ander.

In mijn vrije tijd speel ik gitaar en zit ik in een bandje waar
ik intensief mee repeteer en optreed. Ook werk ik elk weekend
in een gezellige, kleine bruine kroeg in Meppel. Ik zou mezelf
verder omschrijven als een rustig en sociaal persoon, die kiest
voor een kroeg in plaats van een discotheek en gek is op muziek
(ik ga graag naar Tivoli!), boeken en films.

mail staat in profiel!!
pi_35735833
Gezocht: 2 of 3 kamer appartement in Amsterdam voor jong stel, hij werkt, zij is bijna afgestudeert.

Vraagprijs om de 650 euro all-in.
  zondag 5 maart 2006 @ 23:52:12 #36
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_35760255
Ik zoek, vanaf 1 september: een appartementje voor 2 personen (klasgenoten) in Amsterdam voor een half jaar, wij zitten allebei op de hotelschool in Eindhoven, en gaan vanaf september een halfjaar stage lopen, hij in Hotel Vondel, ik in het Amstel.

Prijsindicatie in een 850 euro all-in.

Verder ben ik voor mijzelf ook nog op zoek, vanaf Februari volgend jaar naar een kamer in Zwolle. Ook hier heb ik een half jaar stage, dit maal in een toprestaurant in hartje centrum.

Prijsindicatie is maximaal 350 euro.

Heb jij iets voor mij, mail me op robert _ greijmans @ hotmail . com
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 13 maart 2006 @ 23:19:36 #37
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_36008772
Tvp..
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  dinsdag 14 maart 2006 @ 12:21:46 #38
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_36018533
AANGEBODEN

Dennenstraat 51
8924CG Leeuwarden
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Woonoppervlak: 100 m2
Perceeloppervlak: 159 m2
5 kamers
¤ 117.500 k.k.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Op gewilde locatie, nabij een park en vele sportvoorzieningen, staat deze verassend ruime tussenwoning met een achtertuin van maar liefst 13 meter diep, welke op het westen is gelegen. De woning beschikt over 4 slaapkamers en een vrijstaande stenen berging aan de achterzijde. Op loopafstand van de woning bevindt zich de openbaarvervoersverbinding naar het centrum van de stad. De woning is uitermate geschikt voor starters op de woningmarkt.

We hebben er altijd met veel plezier gewoond.

Kijk voor meer informatie, en meer foto's, op:
http://www.chrishantzen.nl/dennen.html

Ik zal de link naar makelaar maar achterwege laten, want dat wordt misschien als spam gezien.
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
pi_36020098
Op zoek naar woonruimte in Enschede? Misschien is woningruil een optie?

Opnieuw in de aanbieding voor woningruil:
Leuke eengezinswoning met 3 slaapkamers en tuin op zuiden te Enschede. Aan huur betaal ik nu ¤ 336, na ruil wordt de huur opgetrokken naar ¤ 407. Mag ook door 1 persoon bewoond worden.
Nette rustige buurt, ligt aan de rand van de singel en is op loopafstand van het centrum, binnen 5 minuten fietsen bij het station, 15 min fietsen naar UT en Aki, voldoende parkeergelegenheid en bushalte 'voor de deur'.

Gezocht:
Woonruimte met minimaal 2 slaapkamers in een buurt en dichtbij openbaar vervoer het liefst in of rondom binnenstad van Utrecht (centrum, witte vrouwen, vogelenbuurt, lombok).
Of in de regio Noord-Holland:
leuke buurten in Amsterdam binnenstad/jordaan, oud-zuid, rivierenbuurt, knms eilanden etc,
omgeving van Haarlem(geen Schalkwijk),
Amstelveen en omstreken.
Max. kale huur ¤475,-

Opties voor driehoeksruil ook zijn ook welkom. Zie voor meer info (plattegrond en foto's)->
http://members.home.nl/woningruil-enschede/

[ Bericht 0% gewijzigd door woningruil-enschede op 14-03-2006 13:26:11 (grammatica en spelfouten) ]
  dinsdag 21 maart 2006 @ 12:49:23 #40
141584 Thom-ass
Reuselcity.nl
pi_36228796
Kamer vrij in Tilburg voor student(M/V)

Ik ga verkassen. Daarom komt er bij ons in huis een kamer vrij, waarvoor we een leuke en gezellige student of studente zoeken. De kamer is op zich niet al te groot, maar met 3 studenten hebben we momenteel wel een compleet appartement!! Een grote gedeelde huiskamer(22 m2) in combinatie met de kamer(9 m2) is erg relaxt. En dat voor maar 187,- incl. GWL en internep!

Bovendien is het huis perfect gelegen voor UvT, Avans en Fontys(Journalistiek) studenten! Want deze scholen liggen om de hoek. Alle winkels zijn vlakbij en ook het sportcentrum. Verder heeft het perfecte OV aansluiting met een bushalte voor de deur en een treinstation op 5 min. wandelen.

Meer info over de kamer, het huis en wat voor vlees we zoeken kun je vinden op http://www.kamervrij.tilburgweb.nl/

Groetjes Tom!
Biertje?
  maandag 27 maart 2006 @ 01:38:23 #41
136534 Erik_84
sja.. toch?
pi_36394630
Dringend gezocht: woonruimte voor 2 personen in Arnhem!

Samen met mijn vriendin ben ik dringend op zoek naar woonruimte in Arnhem of eventueel Nijmegen. We zijn op zoek naar een etage / flatwoning / studio / appartement vanaf juni 2006, voor een maximale huurprijs van ¤ 550,- inclusief alles. Absolute vereiste is dat alles geheel zelfstandig is. Verder geen eisen.
  maandag 27 maart 2006 @ 01:40:54 #42
26886 EmjaY
Chuck FTW!!1!!!
pi_36394654
Gezocht, woonruimte in Schagen

Minimaal 2 kamers. Huur, onbepaalde tijd.
Wallahjeweettog
  maandag 27 maart 2006 @ 02:21:19 #43
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_36394971
quote:
Op maandag 27 maart 2006 01:38 schreef Erik_84 het volgende:
Dringend gezocht: woonruimte voor 2 personen in Arnhem!

Samen met mijn vriendin ben ik dringend op zoek naar woonruimte in Arnhem of eventueel Nijmegen. We zijn op zoek naar een etage / flatwoning / studio / appartement vanaf juni 2006, voor een maximale huurprijs van ¤ 550,- inclusief alles. Absolute vereiste is dat alles geheel zelfstandig is. Verder geen eisen.
He, dan hebben wij precies dezelfde eisen en wensen. Ik ga ook met mijn vriendin naar Arnhem en wou huren. Ik kan je garanderen dat je eisen lastig wordt voor 550 incl. gwe en servicekosten. Wij hebben besloten het anders te doen, pa van haar neemt 2e hypotheek, maar ik weet niet of dat voor jullie een optie is. Voor 125.000 euro is best wat leuks te vinden! Succes in ieder geval
  maandag 27 maart 2006 @ 03:11:35 #44
136534 Erik_84
sja.. toch?
pi_36395242
quote:
Op maandag 27 maart 2006 02:21 schreef leolinedance het volgende:

[..]

He, dan hebben wij precies dezelfde eisen en wensen. Ik ga ook met mijn vriendin naar Arnhem en wou huren. Ik kan je garanderen dat je eisen lastig wordt voor 550 incl. gwe en servicekosten. Wij hebben besloten het anders te doen, pa van haar neemt 2e hypotheek, maar ik weet niet of dat voor jullie een optie is. Voor 125.000 euro is best wat leuks te vinden! Succes in ieder geval
en toch heb ik al wel aardig wat mogelijkheden gezien, alleen jammer genoeg per direct allemaal
ik kan echt niet eerder dan juni.. is ook zo zonde om een aantal maanden huur voor niks te betalen

edit: vergeten te vermelden, mijn email: addie84 at gmail punt com
  maandag 27 maart 2006 @ 10:52:22 #45
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_36398347
quote:
Op maandag 27 maart 2006 03:11 schreef Erik_84 het volgende:

[..]

en toch heb ik al wel aardig wat mogelijkheden gezien, alleen jammer genoeg per direct allemaal
ik kan echt niet eerder dan juni.. is ook zo zonde om een aantal maanden huur voor niks te betalen

edit: vergeten te vermelden, mijn email: addie84 at gmail punt com
Aha. Ik was zoekende voor begin september, en had ook wel wat gevonden. Maar houd er rekening mee dat gwe + servicekosten vaak totaal 150-200 euro zijn! Dan mag het appartementje nog maar 350-400 per maand kosten aan huur om binnen het budget te blijven! En vooral in het centrum zal dat lastig worden. Succes
  maandag 27 maart 2006 @ 12:59:00 #46
144436 Afwasborsteldetweede
Voor universeel gebruik
pi_36401811
Gezocht: Tijdelijke woonruimte voor 2 personen in de buurt van Amsterdam, dus mag ook in Zuid-Holland, Utrecht, Flevoland of Noord-Holland

Ik zoek dus een woonruimte voor 2 personen. Aantal kamers maakt niet uit, zolang er voldoende ruimte is voor 2 personen. Het moet in de buurt zitten van Amsterdam, en rond om, met maximaal zo'n 45-60 minuten reistijd naar Amsterdam CS. Bedoelt voor een werkende en een student. Startdatum ergens rond juni, juli, augustus tot maximaal december.

Afhankelijk van wat er wordt aangeboden zijn wij bereid tot maximaal 750 euro inclusief te betalen.

Email:
elan dmc @ gm ail . com
(zonder spaties)
Afwasborstel? 'Zie je wel dat zo'n titel werkt!
  zondag 2 april 2006 @ 17:01:59 #47
94275 ziggy-lee
joepie joepie
pi_36581673
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 13:15 schreef woningruil-enschede het volgende:

Leuke eengezinswoning met 3 slaapkamers en tuin op zuiden te Enschede. Aan huur betaal ik nu ¤ 336, na ruil wordt de huur opgetrokken naar ¤ 407. Mag ook door 1 persoon bewoond worden.
Nette rustige buurt, ligt aan de rand van de singel en is op loopafstand van het centrum, binnen 5 minuten fietsen bij het station, 15 min fietsen naar UT en Aki, voldoende parkeergelegenheid en bushalte 'voor de deur'.
ik ken iemand die daar wel wil wonen maar ze heeft niks om te ruilen.
ze zoekt wel met spoed een woning voor haar en haar kat.
  maandag 3 april 2006 @ 10:21:13 #48
136534 Erik_84
sja.. toch?
pi_36600890
quote:
Op zondag 2 april 2006 17:01 schreef ziggy-lee het volgende:

[..]

ik ken iemand die daar wel wil wonen maar ze heeft niks om te ruilen.
ze zoekt wel met spoed een woning voor haar en haar kat.
www.directwonen.nl / www.rotsvast.nl

of laat haar ff in de supermarkten kijken

In Enschede is het geen enkel probleem, mits je niet te veeleisend bent.. Een normaal appartementje moet binnen 2 weken gevonden zijn..
pi_36606239
Ik huur het huis van Domijn. Dus ik kan alleen maar ruilen met een huurhuis. Verder heb ik dus niets te zeggen over de woning. Ik wil alleen ruilen naar Noord-Holland of Utrecht en niet binnen Enschede, woon hier heel goed, maar ik wil juist graag weg uit Enschede, zou het liefst mijn huisje meenemen.
quote:
Op maandag 3 april 2006 10:21 schreef Erik_84 het volgende:

[..]

www.directwonen.nl / www.rotsvast.nl

of laat haar ff in de supermarkten kijken

In Enschede is het geen enkel probleem, mits je niet te veeleisend bent.. Een normaal appartementje moet binnen 2 weken gevonden zijn..
Appartementjes zullen misschien een stuk makkelijker gaan dan betaalbare eengezinswoningen (geen idee eigenlijk...)
Wil je echter een beetje redelijk wonen (er zijn buurten waar je echt liever niet zit, ook al ben je niet veeleisend) en een tuintje ben je overgeleverd aan de woningbouwverenigingen en de loting. En dat gaat dus echt niet snel. Ik ken verschillende mensen die al ruim 2 jaar actief mee loten zonder succes.
Daarnaast krijg ik dus best vaak reacties van mensen met eengezinswoningen uit Enschede zelf, die ook graag zouden ruilen (bijv. uit Velve, Pathmos, hobbykamerwoningen in Zuid, etc.).

Boven de huurtoeslag grens is weer een heel ander verhaal en is er voldoende aanbod.

Maar goed, ik zoek dus nog steeds(of beter: opnieuw) iemand die wil en kan ruilen.
Vorig jaar oktober had ik dus iemand In Amsterdam Oud-Zuid gevonden die wilde ruilen, formulieren getekend gesprekken met de woningbouw en in januari zou de ruil dan plaats vinden. Maar die heeft het vanwege persoonlijke omstandigheden op het allerlaatste moment afgezegd.
Verhuisdozen weer uitgepakt, bijkomen van de teleurstelling en nu weer met frisse moed op zoek.
  maandag 3 april 2006 @ 13:52:49 #50
136534 Erik_84
sja.. toch?
pi_36606508
quote:
Op maandag 3 april 2006 13:43 schreef woningruil-enschede het volgende:
Ik huur het huis van Domijn. Dus ik kan alleen maar ruilen met een huurhuis. Verder heb ik dus niets te zeggen over de woning. Ik wil alleen ruilen naar Noord-Holland of Utrecht en niet binnen Enschede, woon hier heel goed, maar ik wil juist graag weg uit Enschede, zou het liefst mijn huisje meenemen.
[..]

Appartementjes zullen misschien een stuk makkelijker gaan dan betaalbare eengezinswoningen (geen idee eigenlijk...)
Wil je echter een beetje redelijk wonen (er zijn buurten waar je echt liever niet zit, ook al ben je niet veeleisend) en een tuintje ben je overgeleverd aan de woningbouwverenigingen en de loting. En dat gaat dus echt niet snel. Ik ken verschillende mensen die al ruim 2 jaar actief mee loten zonder succes.
Daarnaast krijg ik dus best vaak reacties van mensen met eengezinswoningen uit Enschede zelf, die ook graag zouden ruilen (bijv. uit Velve, Pathmos, hobbykamerwoningen in Zuid, etc.).
Dit valt dus heel erg mee.. Los van dat ik Enschede heel goed ken (geboren en getogen), zijn er maar een aantal straten waar ik een woning zou weigeren. Een appartement, of zelfs een woning met tuin (zoals de hobbykamerwoningen waar je het over hebt en waar ik naar volle tevredenheid woon), zijn prima te vinden zonder de loting te doorstaan. Overigens, elke week staat er in de huis-aan-huis een aanbod waar je, als je snel bent, heel snel wat kunt krijgen.

En dit is echt niet om je woning af te kraken, dit is uiteraard een prima manier, maar als je niks te ruilen hebt kun je, naar eigen ervaring en die van studie-genoten, zonder problemen heel snel een goede woning / appartement krijgen
  maandag 3 april 2006 @ 13:57:02 #51
136534 Erik_84
sja.. toch?
pi_36606636
Overigens heb je je huisje mooi ingericht, mooier dan ik gewend ben in die wijk.. Je hebt trouwens veel dezelfde meubels als mijn vader
pi_36610810
Bedankt, wat betreft de inrichting... Dan is je vader zeker ook wezen shoppen bij Ikea
Mijn buren hebben het trouwens ook leuk voor elkaar hoor

Ik snap niet goed wat je precies probeert duidelijk te maken?
Als je alleen bent + kat zijn er vast ook nog veel andere mogelijkheden dan woningruil om snel aan woonruimte te komen, maar in jou reactie wek je de indruk dat er helemaal geen woningnood in Enschede is.
Het is echt niet uit mijn duim gezogen dat het moeilijk is om een betaalbare eengezinswoning in Enschede te bemachtigen. (Met de naduk op betaalbaar).
Mijn woningruil advertentie is ook niet alleen gericht op studenten...
Mensen met kinderen zouden bijvoorbeeld hele andere woonwensen kunnen hebben
(ik noem maar wat).

Als je als student(e) zelfstandig wil blijven wonen is mijn ruilhuisje wel een aantrekkelijke optie.
Bijv. omdat er dus wel 3 slaapkamers zijn, maar geen eisen wat betreft het aantal personen dat hier mag wonen en omdat de huur laag blijft en je hier dus ook huurtoeslag als alleenstaande kunt krijgen. Zelf ben ik hier ook met het oude woningtoewijzingssysteem vanuit een flat komen wonen toen ik nog studeerde.

En ook ik ben geboren en getogen Enschedese (voor wat dat dan waard is) en heb in de loop der jaren in verschillende wijken gewoond. En in verhouding met andere wijken in Enschede met sociale huurwoningen(in dezelfde prijsklasse dus) is dit een erg nette buurt met een gemoedelijke prettige sfeer. Er is hier dan ook niet echt veel doorstroom, incluis wij, mijn zoon en ik dus.
Ik heb geen idee bij wie je op bezoek bent geweest in deze wijk, maar zo lang ik hier nog woon mogen ze best bij me aankloppen voor gratis interieuradviezen
  woensdag 5 april 2006 @ 23:19:53 #53
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_36693506
Ik ben voor komend jaar opzoek naar een (studenten)kamer in Enschede. 'k ga TCW doen aan de UT .
Iemand toevallig suggesties? (en nee, heb niks te ruil )
[i]deze ruimte is te huur[/i]
  donderdag 6 april 2006 @ 10:20:27 #54
136534 Erik_84
sja.. toch?
pi_36700176
quote:
Op woensdag 5 april 2006 23:19 schreef Boeman het volgende:
Ik ben voor komend jaar opzoek naar een (studenten)kamer in Enschede. 'k ga TCW doen aan de UT .
Iemand toevallig suggesties? (en nee, heb niks te ruil )
www.directwonen.nl
www.rotsvast.nl

navraag op de UT / Saxion
pi_36809894
Ik zoek nog een kamer in leeuwarden, waar ik vanaf eind augustus in kan, huur tot 300, ben een jongen van 18 (tegen die tijd 19) en ga de studie geschiedenis volgen in leeuwarden
pi_37180769
Even en schop:

GEZOCHT

Kleine flat/woning voor startend stel. Mannetje werkt net, vrouwtje is aan het afstuderen. Binnenkort trouwen we, en zijn op zoek naar een betaalbare woning in Amsterdam. Prijsindicatie: rond de 700 euro all-in. Gewenste locatie: Amsterdam en omgeving.

Wie kan ons helpen?
pi_37486996
SCHOP

Nogmaals, gezocht in Amsterdam en omgeving, woonruimte voor beginnend stel.

Trouwens, nog een nuttige cross-link:
Woningsites gezocht

/ SCHOP
pi_37488932
Ik zoek een kamer of plekje in Utrecht voor aankomend studiejaar, dus het liefst vanaf juli/augustus. Ik woon nu in Friesland dus 3uur heen en 3uur terug per dag is niet echt een optie. Ik heb eht ook al in het kamertopic geprobeerd maar wie weet
pi_37495433
Ik zoek iets in Nijmegen of directe omgeving.
Min. 15 m² maar liefst wat groter. Eigen keukentje zou leuk zijn maar niet per se noodzakelijk.
Internet wel een vereiste. Geen belachelijk hoge bedragen.
Weet je iets? please let me know
sannehellinga@hotmail.com
It Ain't Necessarily So
  dinsdag 2 mei 2006 @ 22:26:26 #60
72137 Stefannn
Rammsteinfan
pi_37497092
ik zoek een kamer in Amsterdam Centrum.
Minimaal 12m2 en de huurprijs tot 300 euro
Misschien weet je iets of heb je gewoon wat
mail me dan maar op stefannhs [apestaartje] [punt] gmail [punt] com
Je bent wat je eet
pi_37501727
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 22:26 schreef Stefannn het volgende:
ik zoek een kamer in Amsterdam Centrum.
Minimaal 12m2 en de huurprijs tot 300 euro
Misschien weet je iets of heb je gewoon wat
mail me dan maar op stefannhs [apestaartje] [punt] gmail [punt] com
Dat is een moeilijke opgave... wat bedoel je precies met centrum? Echt hartje stad of erbuiten? Want 12m2 EN maximaal 300 euro is een eis die je niet snel vervuld zal krijgen, vrees ik...
  woensdag 3 mei 2006 @ 09:48:37 #62
72137 Stefannn
Rammsteinfan
pi_37503340
ik zoek een kamer in een studentenhuis, het liefst wel in het centrum, maar aan de rand mag ook.
Maar niet echt dat ik bijvoorbeeld in Hoofddorp terecht kom
Qua douche en toilet en keuken die mogen van mijn part gedeeld zijn, dat is voor mij niet zo een probleem.
En ja over het budget, dat is een beetje rond de 300E
Je bent wat je eet
pi_37580797
Middag!

Ik weet niet of het hier de bedoeling is maar ik heb klein tipje voor mensen die van avontuurlijk/heeeeel goedkoop wonen houden (¤100,- p/mnd geloof ik ) --->

Interveste
pi_37706823
ik zoek een kamer in Utrecht. vanaf (begin) juli zou het beste uitkomen.
woon in maastricht momenteel en kan dus niet telkens 2 uur reizen stel weinig eisen aan een kamer behalve een max bedrag van 300 euro.
email adres is se7en52@hotmail en ik hoop wat te horen als iemand iets weet
Too much is never enough!
pi_37707745
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 11:45 schreef The6thgate het volgende:
ik zoek een kamer in Utrecht. vanaf (begin) juli zou het beste uitkomen.
woon in maastricht momenteel en kan dus niet telkens 2 uur reizen stel weinig eisen aan een kamer behalve een max bedrag van 300 euro.
email adres is se7en52@hotmail en ik hoop wat te horen als iemand iets weet
Ik fiets dagelijk langs een stomerij/kledingreparatie winkel in de kanaalstraat. Er hangt daar een papiertje dat ze 2 kamers te huur hebben. Wellicht is dat wat voor je?
http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie
pi_37719128
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 14:15 schreef Keffo het volgende:

[..]

Ik fiets dagelijk langs een stomerij/kledingreparatie winkel in de kanaalstraat. Er hangt daar een papiertje dat ze 2 kamers te huur hebben. Wellicht is dat wat voor je?
In Lombok? en hoever van het station? je mag me wel wat gegevens noteren als je nog eens langskomt en ze mailen
  woensdag 10 mei 2006 @ 21:55:05 #67
125850 DolerTPF
Grunn & Student
pi_37720333
Hallo!

Ik ben op zoek naar een nieuwe woonplek in de stad Groningen! Ik woon nu nog in een kamer in de buurt van het Centraal Station, maar ik ben actief op zoek naar een zelfstandige kamer (eigen douche, toilet en keuken) in de stad Groningen. Een studio met gelijke zelfstandige voorzieningen is zeker erg intressant. Het aantal m2 maakt mij niet erg veel uit, ik woon nu op 14m2 wat eigelijk te klein is, dus groter (maar dat zal snel gaan met al die zelfstandige facilliteiten) is gewenst.
Ik heb me thans ingeschreven bij twee woon-cooperaties die zich ook bezighouden met studentenhuisvesting. Maar via het internet heb ik mijn huidige kamer gevonden, dus ook die weg ga ik dit keer opnieuw proberen!

Fok is mijn lief en dus post ik ook hier mijn [Gez] in de hoop op een knallend succes!
Mocht men informatie hebben mail dan of post hier, ik check regelmatig. In mijn profiel is ook mijn msn adres te vinden die zowat dag en nacht aan staat!

Het is nog handig om te vermelden dat ik een huurprijs van 300 - 375 euro per maand kan betalen.

Met groet

DolerTPF
pi_37720556
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 21:55 schreef DolerTPF het volgende:
Hallo!

[...]

DolerTPF
Probeer http://www.beter-wonen.nl/ eens, daar hebben ze nog wel eens studio's te huur. Ze vragen alleen wel bemiddelingskosten ter waarde van een maand huur en een maand borg, dus je bent in de eerste maand drie maanden huur kwijt. Het gaat echter meestal wel snel.
Omsk is een mooie stad, maar net iets te ver weg
  woensdag 10 mei 2006 @ 22:23:54 #69
125850 DolerTPF
Grunn & Student
pi_37721436
Jazzkip, bedankt! Helaas is er op hun site op dit moment nog geen "hit" voor mij, maar ik ga hem zeker in de gaten houden, deze site kende ik nog niet. Als er nog anderen met informatie zijn, graag!
pi_37728128
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 21:21 schreef The6thgate het volgende:

[..]

In Lombok? en hoever van het station? je mag me wel wat gegevens noteren als je nog eens langskomt en ze mailen
Is in Lombok inderdaad, nog geen 5 minuten fietsen van het station.
Het is Kanaalstraat 130, vanmorgen ff voor je gekeken. Staat verder geen telefoonnummer bij.
http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie
pi_37731457
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 08:50 schreef Keffo het volgende:

[..]

Is in Lombok inderdaad, nog geen 5 minuten fietsen van het station.
Het is Kanaalstraat 130, vanmorgen ff voor je gekeken. Staat verder geen telefoonnummer bij.
hmm dan moet ik maar via telefoongids het nummer zoeken want om nou 2 uur te treinen om voor een dichte deur te staan bedankt iig
pi_37731922
Hier een woning gezocht te huur tot 900,- minimaal 4 kamers Den Haag/Kijkduin/Bohemen/Leijenburg/Houtwijk.
pi_37740226
GEZOCHT!

Kamer in Tilburg vanaf augustus! 21 jarige aankomend Student (HBO) zoekt kamer van minimimaal 16 m2 met een prijs van rond de 250 euro per maand. Ergens tussen Centrum en Fontys.

Steekwoorden: Sportief, Is DJ (leuke huisfeestjes!), Bier, netjes van nature....gewoon leuk!
Hoor ik die Griekse melodie...
  vrijdag 12 mei 2006 @ 10:40:44 #74
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_37754846
Gezocht: kamer in Leiden
ik ben op zoek naar een kamer in Leiden. Een beetje in het centrum heeft de voorkeur, en de huur moet onder de 300 euro zijn, liefst iets rond 250 ofzo.
Ik Studeer niet in Leiden (maar in rotterdam) en ben geen lid van van een studenten vereniging. (ik zeg dit er even bij omdat ik gemerkt heb dat veel huizen mensen zoeken die in leiden studeren en lid zijn van een bepaalde vereniging)
Als iemand mij hiermee kan helpen stuur even een mailtje naar rogierbuijs@hotmail.com of voeg me toe op msn met hetzelfde email addres
pi_37755430
Aangeboden in Tilburg:

Grote kamer (18 m2) met mooie muurschildering in gezellig studentenhuis. 310 p/m, inclusief g/w/l, draadloos internet, 9 leuke huisgenoten, 2 douches, wasmachine, 2 wc's, dakterras, grote binnenplaats, garage.

Reageren via langenieuw216@hotmail.com

[ Bericht 2% gewijzigd door bloempjuh op 12-05-2006 16:20:08 ]
Mon 'en!
pi_37761211
Welke plaats?
  maandag 15 mei 2006 @ 10:14:42 #77
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_37837527
Perfecte kamer (9m2, 165 euro inclusief, beschikbaar per 1 juni) in hartje Eindhoven voor iemand die voor het eerst op kamers gaat. Binnen een half jaar kans op een grotere kamer. Hoog plafond. Ruime hoogslaper. Met (voor een spotprijsje!) over te nemen laminaat en werkblad. Beide nog in uitstekende staat verkerend.

Keuken, 2 w.c's en een ruime badkamer. Droger en wasmachine aanwezig.

Rustige buurt, slechts 5 minuten fietsen van het centrum. Aldi, Lidl, Albert Heijn op 3 minuten fietsafstand.

Vertel ons iets over jezelf en dan nodigen we je uit voor de kijkavond.

Mailen naar Almighty_Kyra@hotmail.com
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:24:28 #78
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_37880520
Ben jij op zoek naaar een kamer in Leiden?
Wij zijn op zoek naar een leuke (bij voorkeur mannelijke) huisgenoot!
We hebben in de aanbieding:
Een kamer (19m2) op een afdeling met 8 huisgenoten met een grote fusie/keuken. Het betreft een oud gebouw buiten het centrum (oud klooster), dus lichte en hoge kamers!

Hospitatie 30 mei. Huurprijs 280 euro/maand.

Reactie via de mail (profiel)
pi_37904320
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:24 schreef TeleluvR het volgende:
Een kamer (19m2) op een afdeling met 8 huisgenoten met een grote fusie/keuken. Het betreft een oud gebouw buiten het centrum (oud klooster), dus lichte en hoge kamers!

Is dat dat gebouw wat vlak naast de snelweg ligt??? Daar hoor ik altijd van dat het slecht onderhouden is, klopt dat?

Anyway ik ben zelf ook op zoek naar een nieuwe woning/kamer in Leiden of directe omgeving. Vanaf 31 December dit jaar moet ik (hoogstwaarschijnlijk) uit mijn huidige kamer vertrekken. Wel wil ik met verhuizen nog wachten tot na de zomer (liefst na de 3 Oktober festiviteiten). Eventueel voor meerdere personen zodat ik één of twee van mijn huisgenoten die er hier ook uitmoeten mee kan nemen. Liefst iets waar ik niet na een jaar of anderhalf weer uit moet.
ウプピエ 八十三 &lt;&lt; u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
  woensdag 17 mei 2006 @ 23:19:07 #80
98135 TeleluvR
pi_37936293
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 03:32 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Is dat dat gebouw wat vlak naast de snelweg ligt??? Daar hoor ik altijd van dat het slecht onderhouden is, klopt dat?
Dan ben je toch wat slecht ingelicht. Het gebouw is het afgelopen jaar onderhevig geweest aan een verbouwing en afgezien van de tuin in de boel nu in orde.
[Wasmachine-aansluiting op de afdeling, deels nieuw sanitair, rookmelders, nieuw keukenblok, nieuwe ramen met dubbel glas, centrale ventilatie, alles gewit]
pi_37947697
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 23:19 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Dan ben je toch wat slecht ingelicht. Het gebouw is het afgelopen jaar onderhevig geweest aan een verbouwing en afgezien van de tuin in de boel nu in orde.
[Wasmachine-aansluiting op de afdeling, deels nieuw sanitair, rookmelders, nieuw keukenblok, nieuwe ramen met dubbel glas, centrale ventilatie, alles gewit]
Dat is mooi, want het is wel een onwijs mooi gebouw. Zelf woon ik nu in een ander anti-kraak pand. Maar aangezien ik er pas 31 December uit moet wil ik hier nog de zomer meemaken. Daarna wil ik pas verhuizen.
ウプピエ 八十三 &lt;&lt; u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
  donderdag 25 mei 2006 @ 15:46:44 #82
98135 TeleluvR
pi_38200774
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:24 schreef TeleluvR het volgende:

Nog even een reminder...
pi_38205510
We hebben wat gevonden in Buitenveldert, 2 kamers, 60 m2, huurprijs 730 ex. Nu nog een van de vele gegadigden voor ons kamertje aan de huisbaas voorstellen, en anders adverteer ik hier wel
pi_38210920
Gezocht: plekje in Utrecht vanaf juli of augustus weet iemand iets mail me dan voor meer informatie over mijzelf.
  zondag 28 mei 2006 @ 20:31:24 #85
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_38311430
Gezocht een kamer in Utrecht

Hoi, ik ben op zoek naar een leuke kamer in Utrecht, liefst in een gezellig studentenhuis. Graag per 1 juli of 1 augustus. Aangezien ik Utrecht niet goed ken, heb ik (nog) geen voorkeur voor een buurt, maar het zou leuk zijn als het bij de Uithof en ook een beetje bij het centrum in de buurt is.

Huurprijs ca 300-400 euro inclusief, en minimaal 16m2. Wie weet iets? Mail me dan op burdie[at]mazooka.nl en mijn dank is groot .
KuikenGuppy
pi_38312498
Onze flat wordt helaas NIET beschikbaar omdat de huisbaas niet verder wil verhuren.

Succes aan alle verderzoekenden!
pi_38314584
Gezocht: zelfstandige woonruimte in Alkmaar!

Ik ben op zoek naar een stekje voor mezelf in Alkmaar (waar ik ook studeer) in de vorm van een appartement, bovenwoning etc. Dus geen kamer in een studentenflat of direct bij iemand inwonen oid. Het liefst natuurlijk in (de buurt van) het centrum. Mijn budget gaat tot 400 euro incl. per maand.

Weet je iets of heb je iets? Mail dan aub naar eileenvs apenachterkant hot mail.nl
Mijn dank is groot voor diegene met de 'gouden' tip!

Oja, het gaat om een vrouwelijk persoon van 20 jaar , mocht dat er toe doen!

[ Bericht 17% gewijzigd door eileenvs op 29-05-2006 19:50:39 (Reden + 'ik' toegevoegd!) ]
art 43.2a
pi_38329386
Gezocht in regio Utrecht
  • Voor 1 mannelijke persoon
  • 21 jaar
  • Liefst Overvecht of Maarssen
  • Kunnen parkeren liefst zonder parkeer vergunning

Ik ben een rustig iemand die vanaf ongeveer nu een kamer zoek in Utrecht of deze omgeving, vanwege een baan die ik in Maarssen kan krijgen, deze duurt tot de zomer waarna ik weer ga studeren. Studentenhuis zou leuk zijn, maar elke woonruimte met vrijheid tot in en uitlopen is welkom.

Mailen kan altijd op:
  • "Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
    "You go to heaven for the climate and hell for the company"
    pi_38439109
    Mooise tussenwoning aan het water, in Zwolle

Deze uitstekend onderhouden tussenwoning ligt in Stadshagen, vlakbij de Millergerplas, met vele recreatiemogelijkheden. Ook het winkelcentrum, scholen, speelvoorzieningen en kinderopvang zijn in de directe omgeving te vinden. De uitvalswegen en binnenstad zijn makkelijk te bereiken. De woning ligt in een autoluw hofje dat via een brug bereikbaar is. Er is voldoende parkeergelegenheid, en een speelvoorziening.

Indeling:
    Hal met garderobe en bijzonder vormgegeven meterkast. In de lichte woonkamer(ca 22 m2), voorzien van laminaatvloer, is aan de achterzijde een grote schuifpui naar de fraaie, diepe tuin, deze grenst aan de achterzijde met een terras aan het water. Aan de voorzijde van de woning vindt u de gezellige eetkeuken (ca 14 m2), voorzien van inbouwapparatuur: koel/vriescombinatie, vaatwasser, combimagnetron en rvs kookplaat met schouw. In de keuken is via openslaande deuren toegang tot het aan de voorzijde van de woning gelegen, zonnige terras. Zowel in de voor,- als achtertuin is een berging aanwezig.

Verdieping: drie slaapkamers ( ca 12, 9 en 8m2) en de badkamer voorzien van ligbad, vaste wastafel en 2e toilet.

De wasmachine aansluiting is aangelegd in de aparte c.v. ruimte.

Algemeen:
    -Schilderwerk wordt voorjaar 2006 uitgevoerd
    -uitstekend geïsoleerd, bouwjaar 1999.

Prijs etc:
    - De vraagprijs ligt op 187.500
    - Het huis is vanaf half juli (in overleg) beschikbaar.

De preciese adres gegevens kunnen per mail worden opgevraagt (w.haanstra@home.nl).

[ Bericht 5% gewijzigd door XTracer op 01-06-2006 16:00:33 ]
    Avatar by VG Cats | Mijn dochters heten Luuke en Lena.
    pi_38472101
    Gezocht

Een kamer of appartement in Amsterdam (centrum of nabij centrum) gezocht.

Kamer voor 1 persoon of appartement voor 2 personen. Prijs valt uiteraard over te onderhandelen

Richtprijs:
    - kamer 500-600 incl
    - appartement 1000-1200 incl

Wie helpt me op weg? Internet afschuimen levert tot nog toe weinig op...
      zondag 4 juni 2006 @ 08:32:37 #91
    129759 poohy
    gelegenheidsfokster
    pi_38522363
    Omdat wij (2 personen) begin oktober van Nieuw-Zeeland naar Nederland teruggaan, zijn we op zoek naar:

Een dak boven ons hoofd in de omgeving van Haarlem (dus IJmuiden, Santpoort, Velserbroek zijn ook goed).

Maximale prijs per maand 650 eur excl. We hebben verder eigenlijk geen eisen
    Wie o wie kan ons helpen?
      zondag 4 juni 2006 @ 14:46:55 #92
    57098 NoT-YouR-MaN
    Drugs are bad mkay?
    pi_38529014
    Ik heb per 1 augustus een appartement te huur in hartje Ceramique van Maastricht (A-locatie)
    wat volledig ingericht is voor nieuwe huurder die het dus mag overnemen voor de helft van het aankoopbedrag! Je moet het gewoon gezien hebben.

Dus ben je op zoek naar een prachtige woning van maar liefst 100m2 in Maastricht op een A-locatie en je wilt minimaal aan huur betalen is dit je kans! Het bedrag wat je kwijt bent voor huur is een lachertje voor een dergelijk toplocatie in Maastricht!

Je moet alleen wel open staan voor overname van de meubels (die nog geen maand oud zijn) voor de helft van het aankoopbedrag. Mocht je al voorzien zijn van je eigen meubels maar je wilde het toch al gaan vernieuwen is dit natuurlijk je kans!

Laat het mij weten via de mail:
    appartementtehuur@gmail.com

Samengevat:

Reageer alleen als je bereidt bent om de meubels voor een absoluut bodemprijs over te nemen, en als je wilt wonen als een koning(in) terwijl je minimaal voor huur betaalt.

Wees er snel bij want zo'n kans krijg je niet twee keer!
    .:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
    pi_38558531
    Gezocht:

Woonruimte voor 2 personen in Eindhoven.
    Ik en mn vriendin willen beiden in Eindhoven gaan wonen om te studeren. Omdat ik ook ruimte voor mijn bedrijfje nodig heb zijn we op zoek naar een woonruimte met minstens een woonkamer, een slaapkamer en een werkkamer. Natuurlijk is een toilet, badkamer en een keuken ook wel handig.

Prijs is maximaal ¤500,- en we hebben eventueel ook ouders die garant willen staan. We willen binnen nu tot half augustus een ruimte hebben.
    &lt;/post&gt;
      dinsdag 6 juni 2006 @ 19:26:11 #94
    110625 vamos1
    Timmaaaaah
    pi_38600766
    gezocht

plaats: Amsterdam
    soort: kamer/appartement
    prijsklasse: 200-350 voor kamer; 350-500 voor appartement

kamer mag uiteraard met gedeelde badkamer/toilet (daar ontkom je meestal niet aan)
    ik wil wel een eigen keuken in de kamer...

Door een werkaanbieding heb ik per direct woonruimte nodig in Amsterdam. De woning is als optie in verband met sollicitatie-proces... als ik hier niet doorheen kom gaat het uiteraard over (zekerheid baan op 20juni)
    ─_(º.0)_/─
      dinsdag 6 juni 2006 @ 19:35:05 #95
    93231 Sosa
    Bolivian druglord
    pi_38601097
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 08:32 schreef poohy het volgende:
    Omdat wij (2 personen) begin oktober van Nieuw-Zeeland naar Nederland teruggaan, zijn we op zoek naar:

Een dak boven ons hoofd in de omgeving van Haarlem (dus IJmuiden, Santpoort, Velserbroek zijn ook goed).

Maximale prijs per maand 650 eur excl. We hebben verder eigenlijk geen eisen
    Wie o wie kan ons helpen?
    Ik zit nu in een zelfstandige studio (k/d/t) van zo'n 28 m2. Ik ga hier rond oktober/november uit. Huurprijs 415 incl. p/m. Ligging zo'n 100 meter van het Houtplein. Aangezien de studio ingericht is wil ik wel een kleine overnamefee.
    I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
      dinsdag 6 juni 2006 @ 19:40:20 #96
    110625 vamos1
    Timmaaaaah
    pi_38601300
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 19:35 schreef Sosa het volgende:

[..]

Ik zit nu in een zelfstandige studio (k/d/t) van zo'n 28 m2. Ik ga hier rond oktober/november uit. Huurprijs 415 incl. p/m. Ligging zo'n 100 meter van het Houtplein. Aangezien de studio ingericht is wil ik wel een kleine overnamefee.
    damn!
    waarom hebben ze die prijzen niet in Amsterdam baaaaaah
    ─_(º.0)_/─
      donderdag 8 juni 2006 @ 09:22:15 #97
    129759 poohy
    gelegenheidsfokster
    pi_38646674
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 19:35 schreef Sosa het volgende:

[..]

Heb je een mailtje gestuurd naar je hotmail adres
      donderdag 8 juni 2006 @ 22:59:31 #98
    93231 Sosa
    Bolivian druglord
    pi_38675893
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 09:22 schreef poohy het volgende:

[..]

Heb je een mailtje gestuurd naar je hotmail adres
    mail terug!

[ Bericht 50% gewijzigd door Sosa op 09-06-2006 00:07:58 ]
    pi_38726290
    Ik bied mijn kamer in onderhuur aan:

op de Uithof, Utrecht, studentencomplex met 1000 andere studenten.
    De kamer is 18m2, met supersnel internet, en gemeubileerd. Je woont samen met 4 huisgenotes,
    en deelt gemeenschappelijke ruimte 24m2, 2 douches, 2 wc's, 1 wasmachine.
    De hospiteeravond is maandag a.s. als er nog fokkers interesse hebben, mail
    koenkameronderhuur@gmail.com of post hier!

Kamer in onderhuur van 15 juli 2006 tot 1 januari 2007
      zondag 11 juni 2006 @ 10:02:46 #100
    45511 TimmyAsd
    Raise your hands motherfuckers
    pi_38742930
    Dit topic zocht ik

Ik zoek ook een woning, huur, in Amsterdam. Tot en met 600 euro p.m.
    pi_39110485
    Nog een keer proberen!

Leuk huisje te koop in Rotterdam, de perfecte woning om te starten.
    Voor alle info kun je op www.schieweg.tk kijken

donderdag 22 juni 2006 @ 13:56:52 #102
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_39110974
    quote:
    Op donderdag 22 juni 2006 13:44 schreef laflauwurhman het volgende:
    Nog een keer proberen!

[afbeelding]
    Ja, leuk, ff in de gaten houden
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
    pi_39111257
    Als je interesse hebt moet je maar ff mailen of bellen. Ik heb nu nog geen makelaar (scheelt weer kosten) maar die ga ik wel inschakelen in een paar dagen.
      donderdag 22 juni 2006 @ 14:12:23 #104
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_39111558
    quote:
    Op donderdag 22 juni 2006 14:04 schreef laflauwurhman het volgende:
    Als je interesse hebt moet je maar ff mailen of bellen. Ik heb nu nog geen makelaar (scheelt weer kosten) maar die ga ik wel inschakelen in een paar dagen.
    Ik ga vanavond het nog even met mijn bespreken (Duvel), maar we gaan niet binnen 1 of 2 dagen zo'n beslissing nemen hoor .
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
      donderdag 22 juni 2006 @ 14:17:04 #105
    125850 DolerTPF
    Grunn & Student
    pi_39111753
    Ik plaats ook nog maar een keertje en oproepje .

Ik ben op zoek naar een kamer met zelfstandige keuken / douce en wc, of in elk geval zelfstandige keuken, in de stad Groningen voor een max huurprijs van 350 euro. Een studio zou ideaal zijn!
    Ik ben 2de jaars IO/IB student en ga volgend jaar aan het derde jaar beginnen, dus ik zou graag deze zomer een stekkie willen vinden.
    --> Mail adres staat in mijn profiel.
    pi_39111846
    quote:
    Op donderdag 22 juni 2006 14:12 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik ga vanavond het nog even met mijn bespreken (Duvel), maar we gaan niet binnen 1 of 2 dagen zo'n beslissing nemen hoor .
    Neee natuurlijk niet, ik bedoel, als je ff wilt komen kijken ben je van harte welkom!! Koffie, ranja en bier staan klaar!
      donderdag 22 juni 2006 @ 14:34:46 #107
    22957 Duvel
    Gevallen engel.
    pi_39112616
    quote:
    Op donderdag 22 juni 2006 14:19 schreef laflauwurhman het volgende:

[..]

Neee natuurlijk niet, ik bedoel, als je ff wilt komen kijken ben je van harte welkom!! Koffie, ranja en bier staan klaar!
    Ok, bedankt!

Tevens tvp.
    Niet alles wat geen nut heeft
    heeft geen zin.
    Stijn De Paepe
    pi_39152812
    Gezocht

Zelfstandige (eigen wc, keuken en douche) kamer/studio in Groningen.. Het liefst in, of nabij het centrum.
    Minimale oppervlakte: ongeveer 18m²
    Maximale huurprijs: ¤ 400,- inclusief

Ga per september Vastgoed&Makelaardij studeren aan de Hanze Hogeschool..
    Ben een nette sociale jongen van 20 jaar (niet rokend, geen huisdieren, geen lid van studentenvereniging etc..)

Weet je iets? Mijn email adres staat in mn profiel!

[ Bericht 2% gewijzigd door JAY-T op 23-06-2006 16:31:01 ]
      vrijdag 23 juni 2006 @ 16:34:51 #109
    4118 ToMaSZ
    Let the hammer fall!
    pi_39153212
    Beschikbaar in Centrum Zeist: bovenwoning: 2 verdiepingen (+/- 90m2) met dakterras. 2 slaapkamers en badkamer grenzend aan overloop op de bovenverdieping. Huiskamer, toilet en keuken op 1e verdieping. Kostte mij samen met een huisgenoot altijd 660ex. euro/maand. We gaan per 1 augustus weg daar en de huiseigenaar vroeg of we iemand wisten die erin zou willen (hij heeft geen zin om op zoek te moeten naar een huurder). Staat van de wning is niet briljant, badkamer heeft schimmelplek op de muur en lekkage naar huiskamer als je megalang doucht. Huisbaas zal dit opknappen voordat ie opnieuw verhuurt lijkt me.

Ideale spot als je in Utrecht studeert. Bus rijdt vanaf voor de deur direct naar Utrecht centrum en de uithof. In overleg kan er meubilair achterblijven, scheelt weer in de kosten

Oprit voor 3 auto's midden in het centrum. Winkels en horeca naast de deur.

Mail in profiel als je info wil

[ Bericht 5% gewijzigd door ToMaSZ op 24-06-2006 01:17:17 ]
    Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
    pi_39322587
    en ff een schoppie! Hoppa!
      woensdag 28 juni 2006 @ 18:49:17 #111
    45511 TimmyAsd
    pi_39329292
    Gezocht: zelfstandige huurwoning in A'dam. In ieder geval eigen keuken eigen douche en wc. Gewoon een woning dus

Max huur +/- 600 euro.
    pi_39329812
    tvp
    pi_39331771
    Omdat ik volgend jaar psychologie ga studeren, ben ik (V, 18) opzoek naar een kamer in Nijmegen.Ken je iemand die nog een kamer te huur heeft (max. ongeveer 250 euro) of heb je zelf een kamer te huur in Nijmegen? Mail me dan: Gienekel@hotmail.com
    I love this city
    pi_39333712
    Omdat ik volgend jaar CE IEMES ga studeren in TILBURG ben ik op zoek naar een kamer in deze gezellige stad. Minimaal 14 vierkante meter en maximaal 275 euro! En nog een andere voorwaarde--> een gezellig huis!
      woensdag 28 juni 2006 @ 23:01:54 #115
    38243 NoComment
    Cruisin' in the pow...
    pi_39337550
    quote:
    Nog een keer proberen!

[afbeelding]
    Ik ga dus binnenkort waarschijnlijk werken in Rotterdam, en dit ziet er leuk uit als een leuk (eerste) huisje Jammer dus dat ik nog geen zekerheid heb, stel dat het nog te koop staat als ik het zeker weet laat ik nog wel iets weten..

Maar neem aan dat zoiets over het algemeen binnen een week verkocht is? Ik bedoel maar, centrum Rotterdam zowat...
    Life's like music, get the rhythm..
    pi_39341003
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 16:34 schreef ToMaSZ het volgende:
    Beschikbaar in Centrum Zeist: bovenwoning: 2 verdiepingen (+/- 90m2) met dakterras. 2 slaapkamers en badkamer grenzend aan overloop op de bovenverdieping. Huiskamer, toilet en keuken op 1e verdieping. Kostte mij samen met een huisgenoot altijd 660ex. euro/maand. We gaan per 1 augustus weg daar en de huiseigenaar vroeg of we iemand wisten die erin zou willen (hij heeft geen zin om op zoek te moeten naar een huurder). Staat van de wning is niet briljant, badkamer heeft schimmelplek op de muur en lekkage naar huiskamer als je megalang doucht. Huisbaas zal dit opknappen voordat ie opnieuw verhuurt lijkt me.

Ideale spot als je in Utrecht studeert. Bus rijdt vanaf voor de deur direct naar Utrecht centrum en de uithof. In overleg kan er meubilair achterblijven, scheelt weer in de kosten

Oprit voor 3 auto's midden in het centrum. Winkels en horeca naast de deur.

Mail in profiel als je info wil
    Ik heb je gemaild!
      donderdag 29 juni 2006 @ 06:51:45 #117
    4118 ToMaSZ
    Let the hammer fall!
    pi_39344841
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 00:36 schreef TSPO het volgende:

[..]

Ik heb je gemaild!
    Je hebt mail terug!
    Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
    pi_39344879
    quote:
    Nog een keer proberen!

[afbeelding]
    Op dit moment erg op zoek naar een huisje in rotterdam, dit zou redelijk aan mijn eisen voldoen

Waarschijnlijk overheen gelezen maar is de VvE actief? Zoja hoeveel? Geen erfpacht daar denk ik he?

Ik zal binnenkort eens contact opnemen voor een afspraak.
    -= in night battles, use many torches and drums, and in day battles, use many flags and pennants in order to influence men's eyes and ears =-
    pi_39345164
    @ NoComment: Nee hoor, de huizenverkoop loopt niet meer zo'n vaart als een jaar of 6 geleden. Toen heb ik dit huis wilde kopen moest ik wel direct beslissen want er stonden nog drie wachtenden achter me. En het is perfect als eerste huis, niet te duur en groot zat, het is ook mijn eerste huis. De buurt is goed en met de fiets ben je overal zó!

@H3rt0gJ4n: de VvE is slapende en geen erfpacht. Ik hoor het wel, je bent welkom om te komen kijken!

[ Bericht 4% gewijzigd door laflauwurhman op 29-06-2006 08:09:58 ]
    pi_39496748
    Gezocht: kleine woonruimte/ kamer voor werkende jongeman omgeving alkmaar. Liefst eigen keuken. +/-300 euro per maand Mail staat in profiel.
    pi_39595884
    Aangezien ik volgende maand aan mijn nieuwe baan begin ben ik op zoek naar:

- Een huis of appartement
    - In Dordrecht of omgeving (Drechtsteden, Rotterdam)
    - Voor de maximale huurprijs van 600 Euro
    - Vanaf 1 augustus

Als iemand iets beschikbaar heeft wat aan deze eisen voldoet graag een reactie via de mail.
    pi_39682705
    @ H3rt0gJ4n: Ik heb je een mail gestuurd! Check hem ff aub!
    pi_39687185
    checked en voicemail ingesproken

geef aub even een alternatieve datum/tijd door via de mail
    -= in night battles, use many torches and drums, and in day battles, use many flags and pennants in order to influence men's eyes and ears =-
      Moderator dinsdag 11 juli 2006 @ 11:43:08 #124
    5023 crew  Geckoo
    Good news everyone
    pi_39717889
    Te huur gezocht in zoetermeer voor 2 personen een 3 of 4 kamer appartement (of een kleine eensgezin woning)
    - Liefst in het centrum, niet in palensteijn.
    - max huurprijs incl gwe ¤850
    - per direct

mocht je wat weten, mail mij op me profiel.
    Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
    My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
    pi_39828853
    Ik zoek een leuke 2 kamer woning voor een persoon omgeving den haag...liefst rond de 3 of 400 euro.... Mocht je iets weten,mn email staat op mn profiel vermeld
    pi_39829350
    * PeuRac heeft woonruimte gevonden, dus niet meer nodig
    "Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
    pi_39958844
    Voor mijn stage in Amsterdam ben ik op zoek naar een tijdelijke woonruimte. Mijn stage duurt 20 weken en tijdens die periode zou ik graag in Amsterdam wonen, aangezien reizen vanuit Zeeland iets te lang duurt.

Ik ben op zoek naar een woonruimte die geschikt is voor 2 personen. Dit kan zijn een appartement, bovenwoning, benedenwoning, studio of gewoon een 2 persoonskamer.
    Mag rond de 800 ¤ kosten!

Heeft iemand ideëen, tips of weet je iets te huur, laat het dan even weten in dit topic.

Alvast bedankt voor de moeite en info. Zoals je wellicht weet is het lastig om een geschikte woonruimte voor een bepaalde tijd te vinden in Amsterdam

[ Bericht 2% gewijzigd door GoldenHeritage op 19-07-2006 00:24:58 ]
    Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd!
    pi_39998687
    Gezocht: Tijdelijke woonruimte in of nabij Leeuwarden voor de maand september.

Ik en mijn vriendin zijn opzoek naar een tijdelijke woonruimte voor de maand september i.v.m het later beschikbaar komen van onze nieuwe woning.

Als iemand nog wat heeft dan hoor ik het graag. Echte eisen hebben we niet omdat het toch tijdelijk is..
    "Anybody wanna waste some time?"
    - Marion Silver, Requiem for a Dream
      Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 20 juli 2006 @ 09:07:31 #129
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_40001812
    Gezocht: Woonruimte in A'dam / A'veen.

Minimaal 12m2, voorderest niet heel veel bijzondere eisen.
    Laten we een max van 250 vaststellen. Ach wie niet waagt die niet wint zeg maar

[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
    pi_40002064
    GEZOCHT Kamer in Tilburg

minimaal 12 m2, maximaal 300 euro. Liefst ergens tussen Centrum en Stappegoor in

Kernwoorden over mij: Gezellig, uitgoing, sportief, niet-rokend, humor, redelijk netjes.
      donderdag 20 juli 2006 @ 09:42:05 #131
    108508 haagse_elfje
    give me a l word
    pi_40002516
    quote:
    Op vrijdag 14 juli 2006 18:49 schreef bosnymfje het volgende:
    Ik zoek een leuke 2 kamer woning voor een persoon omgeving den haag...liefst rond de 3 of 400 euro.... Mocht je iets weten,mn email staat op mn profiel vermeld
    voorkeur voor een buurt in den haag?
    don't give me that fucking bullshit
    pi_40003794
    Ik zoek een woonruimte in Apeldoorn van ongeveer 20 m2 vanaf september. Huurprijs rond 250 euro. Het is voor maximaal een jaar.
      donderdag 20 juli 2006 @ 11:13:03 #133
    44494 Rio
    Republikeinen; tsss...
    pi_40004831
    quote:
    Op woensdag 28 juni 2006 18:49 schreef TimmyAsd het volgende:
    Gezocht: zelfstandige huurwoning in A'dam. In ieder geval eigen keuken eigen douche en wc. Gewoon een woning dus

Max huur +/- 600 euro.
    Hier hetzelfde. Max huur EUR 750,=

Heb je al wat gevonden Timmy?
    Ik heb al een boek.
    pi_40005820
    quote:
    Op donderdag 20 juli 2006 09:42 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

voorkeur voor een buurt in den haag?
    Niet per se.... Liever alleen geen hoefkade en dat soort straten...
    pi_40014183
    Een vriend van me zoekt woonruimte voor hem en een vriend in Amsterdam, minstens 3 kamer appartement dus. ze hebben een budget van ongeveer 900 euro. Iemand tips over waar te zoeken? of als je iets hebt, mail me even (mail staat in mijn profiel)
    Ever noticed how people who believe in creationism look really unevolved
    Misleidende TT"s
    Mooie auto!
    pi_40028713
    Ik zoek woonruimte in Breda, zo snel mogelijk. Het liefst iets met eigen keuken en eigen sanitair, wil graag huursubsidie aanvragen. Max. ongeveer 400 euro. Ik studeer Media en Entertainment Management aan de NHTV, volgend jaar 2e jaars. Bij serieuze reacties zal ik wel wat meer over mezelf vertellen
    who cares if whoops you ain't shiny and perfect?!
      zaterdag 22 juli 2006 @ 23:41:57 #137
    138547 VASND
    Happen naar het baasje
    pi_40089949
    Ik zoek een leuke kamer in de buurt van de HAN.

Verder niet echt eisen .

[ Bericht 8% gewijzigd door VASND op 23-07-2006 00:02:10 ]
    -|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
    Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
    het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
    pi_40094548
    Ik ben opzoek naar een kamer in Eindhoven. Als je iets in de aanbieding kan je in dit topic reageren. Ik lees het wel terug.
      zondag 23 juli 2006 @ 10:15:10 #139
    45511 TimmyAsd
    pi_40097278
    quote:
    Op donderdag 20 juli 2006 11:13 schreef Rio het volgende:

[..]

Hier hetzelfde. Max huur EUR 750,=

Heb je al wat gevonden Timmy?
    Nope. Helaas niet
    pi_40103671
    quote:
    Op zaterdag 22 juli 2006 23:41 schreef VASND het volgende:
    Ik zoek een leuke kamer in de buurt van de HAN.

Verder niet echt eisen .
    Wel handig als je erbij vermelt of dat in Arnhem of Nijmegen is en welke locatie maar je bedoelt waarschijnlijk in Arnhem bij Presikhaaf?
      zondag 23 juli 2006 @ 16:45:44 #141
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_40106618
    TE HUUR VANAF HALF AUG. OF 1 SEPT. IN ZEIST

Grote kamer op de centrale winkelstraat (Slotlaan) recht naast het busstation en alle winkels en leuke kroegjes. Vanaf het busstation ben je in 20 min. op Utrecht Centraal.

Keuken, supergroot dakterras met gehele dag zon, en badkamer met ligbad te delen met 2 medebewoners. De kamer is wel boven een kroeg dus in het weekend kan je wat geluidsoverlast hebben. Kleine huisdieren (ook kleine hondjes) toegestaan.

400 euro inc. per maand.

Mail naar Zilverstorm_2005@hotmail.com
    Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
      maandag 24 juli 2006 @ 16:52:51 #142
    112547 gablentz
    Practice what you preach
    pi_40137616
    Mijn vriendin begint per augustus aan haar nieuwe studie en baan daarom is ze tijdelijk op zoek naar:

- Een kamer of appartement
    - In Apeldoorn of omgeving
    - Voor de maximale huurprijs van 400 Euro
    - Vanaf 10 augustus

Als iemand iets beschikbaar heeft wat aan deze eisen voldoet graag een reactie.
    pi_40147451
    Mijn vriend kan per 1 september een baan krijgen vlakbij Utrecht, en aangezien we nu in Assen wonen moeten we dus verhuizen. We zijn op zoek naar een woning/appartement in Amersfoort. Maximale huurprijs 800 euro. Iemand adviezen?
    pi_40148208
    quote:
    Op maandag 24 juli 2006 16:52 schreef gablentz het volgende:

Mijn vriendin begint per augustus aan haar nieuwe studie en baan daarom is ze tijdelijk op zoek naar:

- Een kamer of appartement
    - In Apeldoorn of omgeving
    - Voor de maximale huurprijs van 400 Euro
    - Vanaf 10 augustus

Als iemand iets beschikbaar heeft wat aan deze eisen voldoet graag een reactie.
    In Apeldoorn is een kamervereniging en niet/nouwelijks een wachtlijst. Tenminste, 5jr geleden nog niet, ik weet alleen de naam ff niet meer. En in Apeldoorn is het goedkoop wonen, voor 400 euro heb je volgens mij bijna een heel huis.
    pi_40148256
    quote:
    Op zondag 23 juli 2006 14:42 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Wel handig als je erbij vermelt of dat in Arnhem of Nijmegen is en welke locatie maar je bedoelt waarschijnlijk in Arnhem bij Presikhaaf?
    Aan zijn onderschrift te zien juist in Nijmegen.
    pi_40148877
    quote:
    Op maandag 24 juli 2006 22:52 schreef JanisJoplin het volgende:

[..]

Aan zijn onderschrift te zien juist in Nijmegen.
    Stalker

Maar je hebt wel gelijk
    pi_40163784
    gezocht: kamer in gronigen, max 300 euro
    verder weinig eisen , het liefst in de buurt van het centrum.
      dinsdag 25 juli 2006 @ 16:18:36 #148
    112547 gablentz
    Practice what you preach
    pi_40170510
    quote:
    Op maandag 24 juli 2006 22:51 schreef PeuRac het volgende:

[..]

In Apeldoorn is een kamervereniging en niet/nouwelijks een wachtlijst. Tenminste, 5jr geleden nog niet, ik weet alleen de naam ff niet meer. En in Apeldoorn is het goedkoop wonen, voor 400 euro heb je volgens mij bijna een heel huis.
    Ik zou erg blij zijn als je de naam toch nog kan herinerren...
    pi_40176995
    Hallo , ik zoek dus een kamer in Utrecht, liefst zo dicht mogelijk bij het centrum.
    Ik heb eigenlijk maar 1 eis en dat is dat de huur maximaal 350 euro per maand is, incl. Oh, en dat er een bed in past, liefst een 2 persoons.

Hier even mijn profiel van kamernet (wat een kutsite)
    Even kort iets over mij: ik ben een jongen van 19, kom oorspronkelijk uit de buurt van Nijmegen en werk nu in de vetste club van Utrecht. Volgend jaar begin ik aan de opleiding Communicatiemanagement aan de HU. Vrienden beschrijven mij als een sociaal, gezellig, eerlijk en rustig persoon. Ik hou van muziek (van hiphop tot techno) en van goede films. Verder vul ik mijn dagelijkse leven in met de 'gebruikelijke' dingen zoals sporten (voetbal/fitness), werken (barman) en socializen.

Dus, komt er een kamer in jouw huis beschikbaar? Of weet je misschien iets voor mij? Mail dan z.s.m.
    Alvast bedankt!

en ja, i know, ik ben wanhopig, dat ik het zelfs via fok probeer..
      dinsdag 25 juli 2006 @ 20:26:04 #150
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_40177860
    quote:
    Op dinsdag 25 juli 2006 19:59 schreef rickus het volgende:
    Hallo , ik zoek dus een kamer in Utrecht, liefst zo dicht mogelijk bij het centrum.
    Ik heb eigenlijk maar 1 eis en dat is dat de huur maximaal 350 euro per maand is, incl. Oh, en dat er een bed in past, liefst een 2 persoons.

Hier even mijn profiel van kamernet (wat een kutsite)
    Even kort iets over mij: ik ben een jongen van 19, kom oorspronkelijk uit de buurt van Nijmegen en werk nu in de vetste club van Utrecht. Volgend jaar begin ik aan de opleiding Communicatiemanagement aan de HU. Vrienden beschrijven mij als een sociaal, gezellig, eerlijk en rustig persoon. Ik hou van muziek (van hiphop tot techno) en van goede films. Verder vul ik mijn dagelijkse leven in met de 'gebruikelijke' dingen zoals sporten (voetbal/fitness), werken (barman) en socializen.

Dus, komt er een kamer in jouw huis beschikbaar? Of weet je misschien iets voor mij? Mail dan z.s.m.
    Alvast bedankt!

en ja, i know, ik ben wanhopig, dat ik het zelfs via fok probeer..
    Heb je mijn ad hierboven al gelezen? Ik denk dat een kamer in het Centrum voor max 350 een beetje te hoopvol is gedacht eigenlijk
    pi_40178344
    quote:
    Op dinsdag 25 juli 2006 20:26 schreef Vivi het volgende:

[..]

Heb je mijn ad hierboven al gelezen? Ik denk dat een kamer in het Centrum voor max 350 een beetje te hoopvol is gedacht eigenlijk
    Hoeft niet per se in het centrum, maar wel op fietsafstand. Jouw ad ziet er op zich goed uit, alleen ik woon toch liever in de buurt van de stad. 20 min in de bus naar centraal is een beetje te, aangezien ik ook 's nachts werk enzo, ik weet niet hoe het dan met OV zit. Plus ik hecht totaal geen waarde aan een grote kamer met veel luxe ofzo... hoever is het eigenlijk van jouw kamer naar de uithof?
    pi_40178426
    vanaf zeist naar de uithof is ongeveer 4km.en int weekend rijdt er een nachtbus
    pi_40179101
    He!

Ik, aankomend 2e jaars CE IEMES student, ben op zoek naar een andere kamer in Tilburg!
    Ik ben een gezellige, sociale jongen van 20 jaar. Speel in een bandje, ben artiestenmanager van een andere band en werk bij café Extase. Woon nu ook op kamers in Tilburg, maar bevalt niet echt (huisgenoten zijn niet echt sociaal) Ben op zoek naar een gezellig, redelijk net huis in Tilburg. Oppervlakte van de kamer minimaal 13m2.

heb je iets? mail me op nielsvangroenendaal AT gmail punt com!
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      dinsdag 25 juli 2006 @ 21:36:00 #154
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_40180062
    quote:
    Op dinsdag 25 juli 2006 20:42 schreef rickus het volgende:

[..]

Hoeft niet per se in het centrum, maar wel op fietsafstand. Jouw ad ziet er op zich goed uit, alleen ik woon toch liever in de buurt van de stad. 20 min in de bus naar centraal is een beetje te, aangezien ik ook 's nachts werk enzo, ik weet niet hoe het dan met OV zit. Plus ik hecht totaal geen waarde aan een grote kamer met veel luxe ofzo... hoever is het eigenlijk van jouw kamer naar de uithof?
    Zelfs een kleine kamer met weinig luxe heb je wrs niet voor 350 in het centrum, en idd zoals hierboven wordt gezegd...het openbaar vervoer is ideaal geregeld, ook naar de uithof (plm 15 min. en er zijn nachtbussen).
    pi_40181775
    quote:
    Op dinsdag 25 juli 2006 21:36 schreef Vivi het volgende:

[..]

Zelfs een kleine kamer met weinig luxe heb je wrs niet voor 350 in het centrum, en idd zoals hierboven wordt gezegd...het openbaar vervoer is ideaal geregeld, ook naar de uithof (plm 15 min. en er zijn nachtbussen).
    Zoals ik al zei, het hoeft niet in het centrum! Ik woon nu op de amsterdamsestraatweg, helemaal achteraan, prima lokatie opzich. Ik ben alleen niet blij met mijn huisbaas (teringlijer, vraagt al absurd veel geld voor een mini kamertje en wil nu ook nog eens de huur gaan verhogen) en huisgenoten (zijn er nooit, saai, en 1 ervan is m'n ex ). Maargoed, ik geloof nu wel dat zeist niet eens zo slecht is, en ik ben eigenlijk ook wel geinteresseerd in je kamer, maarrrr 400 euro ligt dik boven mijn budget. Helaasch.
    pi_40181853
    Oh, en ik ken genoeg mensen die echt 10 min loopafstand van utrecht centraal wonen, ruime kamers hebben en zeer weinig betalen. Maar die hebben dan ook fucking mazzel en ik niet. Maar het kan dus wel!
    pi_40222157
    Gezocht: Kamer in Den Haag
    Hey, ik ga a.s. schooljaar in Den Haag studeren, woon nu in Enschede, dus reizen is niet zo'n fijne optie.
    Ben dus opzoek naar een Kamer in Den Haag, liefst bij centrum / HHS in de buurt, maar met een beetje goed OV in de buurt is het ook goed. min. 11m2 max 350 euro ( al mik ik op onder de 300, liefst +-230-250, maar dat wil iedereen daar geloof ik..). Iemand tips of een kamer toevallig vrij staan?
    dag
      donderdag 27 juli 2006 @ 11:08:37 #158
    66546 black_hacker
    pride is everything
    pi_40231278
    Gezocht: Appartement in Leeuwarden.

+- 500 euro in de maand

minimaal 2 slaapkamers, een kamer, eigen keuken , eigen wc

as je iets hebt, mail me even ?
    pi_40297097
    Te Koop landhuis met jachthaven!

Geen woonlasten!!! Gratis wonen (zie voor meer informatie pagina financieel)

Zie voor meer informatie www.munniksplaat8.nl

Of neem contact op met:

Dhr. P. v/d Meer
    Telefoon 06-53130924
    Email: info [@at] drain.nl

Het woonhuis:
    Het object bestaat uit een woonhuis, appartement, toiletgebouw en ligplaatsen.
    Indeling woonhuis:

1. Grote sfeervolle kamer, diagonaal aangelegde plavuizen vloer (oud roze), openslaande deuren naar de tuin, rookkanaal voor open haard, open keuken met alle voorzieningen, granieten aanrechtblad met 1 grote en 1 kleine spoelbak, 5 pits gasfornuis met wokbrander.
    2. Grote hal met open trap naar 2de verdieping.
    3. Toilet in de hal.
    4. 1ste verdieping: badkamer met toilet, 2 wastafels, 2 persoonsbad, doucheruimte. 5 slaapkamers waarvan 3 kleinere en twee grote slaapkamers met uitzicht over de tuin. Alle ruimten boven zijn voorzien van radiatoren. De vloeren boven bestaan uit laminaat delen.
    5. Vlizo trap naar zolder.
    6. Dubbele garage c.q. bijkeuken voor wasmachine, droger etc. met werkblad en spoelbak. Tevens vlizo trap naar zolder.
    7. De gehele woning uitstekend geïsoleerd, ca. 40 cm dikke muren, overal dubbele ramen en alle kozijnwerk is van onderhoudsvrij kunststof incl. de voordeur.
    8. Verwarming:
    9. Nefit HR ketel, vloerverwarming in de keuken en de woonkamer. Overige ruimtes radiatoren met thermostaat knoppen.

De jachthaven:
    De kade bestaat uit stalen damwand met 7 ligplaatsen van elk ca. 3,58 m x 15,00 m en 1 ligplaats van ca. 8,00 m lengte. Alle ligplaatsen beschikken over een op- en afstapsteiger en een eigen stroomaansluiting met Kilowatt teller.

Toiletgebouw en appartement:

1. Woongedeelte 5,00 m x 5,00 m met een open trap naar een vide alwaar gelegenheid is voor een twee persoonsbed.
    2. Vanuit woongedeelte openslaande deuren naar een terras.
    3. Beneden is een extra slaap- c.q. studeerkamer.
    4. Keukengedeelte met koelkast, spoelbak en elektrische kookplaat.
    5. Toilet- en douche gedeelte.

Het gehele appartement is in 2005 verbouwd en aangepast.

Toilet- en douche gebouw bestaat uit een heren- en een damesafdeling. Beide afdelingen zijn voorzien van elk twee douches, twee toiletten en een aantal wastafels inclusief elektrische handdrogers.

Vraagprijs: ¤ 695.000 k.k
      maandag 31 juli 2006 @ 00:00:18 #160
    138547 VASND
    Happen naar het baasje
    pi_40339037
    quote:
    Op zondag 23 juli 2006 14:42 schreef PeuRac het volgende:

[..]

HLO in Nijmegen .
    -|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
    Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
    het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
      maandag 31 juli 2006 @ 00:19:38 #161
    98135 TeleluvR
    pi_40339543
    Omdat mijn vriendin en ik een appartementje hebben gevonden komen onze twee kamers vrij in Leiden:

Wij zijn op zoek naar een aankomende eerstejaars (HBO/UL) met reistijdvoorrang (zie de SLS site) om ons huis compleet te maken. Naast een hoop gezelligheid hebben we je het volgende te bieden:

• Sfeervol wonen in een oud klooster, voorzien van ruime tuin
    • +/- 15 min afstand van CS (zowel met de fiets als de bus)
    • 8 huisgenoten
    • Gezamelijke keuken/woonkamer (fusie)
    • Telefoon, wasmachine en mogelijkheid tot draadloos internet.
    • Kamer is +/- 15m2 groot

Op korte termijn, per 14 augustus, komen er twee van deze kamers vrij. Deze kamers zijn naast elkaar gelegen. Prijsindicatie ¤ 225,- p/maand

Heb je interesse? Wij hebben een hospiteeravond op 3 augustus om 20:00, meld je van te voren even aan. Mailadres in profiel. (Reacties op Fok! zie ik wellicht niet ivm drukte rondom mijn nieuwe woning!)
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:03:38 #162
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_40380726
    IK ZOEK EEN KAMER IN GRONINGEN

dat was het wel

kamernet heeft wel leuke kamers maar die zijn allemaal 300+ euro... ik zoek iets van ~210 euro.
    pi_40449216
    Gezocht: Kamer in Breda

Ik ben een jongen van 19 jaar en ga dit jaar starten met de opleiding HBO-verpleegkunde.
    Ik ben daarom op zoek naar een kamer in (of vlakbij) het centrum van Breda.
    Aantal eisen:
    - liefst groter dan 14 m2
    - huur niet veel hoger dan ¤250
    - vlakbij het centrum
    - internet
    - geen smerig studentenhuis
    Ik heb een belonging van ¤50 euro over voor degene die mij hier aan helpt.
    Stuur een mailtje naar: vorkiej@hotmail.com of bel me: 0652346779
    Alvast bedankt!
    kthxbye
      zondag 6 augustus 2006 @ 11:00:03 #164
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_40535129
    TVP voor moderatie.
    Friends don't let friends remain beardless...
    pi_40536911
    GEZOCHT:

Kamer in Utrecht voor mijn vriendin.

Zij doet PABO aan de Domstad en is : gezellig, netjes, outgoing, verantwoordelijk, gek op wijn...

Zoekt: Nette leuke kamer voor om en nabij de 260-270 euro. Vanaf 12 m2.

Mail naar mark AT multitain.nl en ik stuur je door!
    pi_40545383
    quote:
    Op zondag 6 augustus 2006 12:24 schreef mark_dabomb het volgende:
    GEZOCHT:

Kamer in Utrecht voor mijn vriendin.

Zij doet PABO aan de Domstad en is : gezellig, netjes, outgoing, verantwoordelijk, gek op wijn...

Zoekt: Nette leuke kamer voor om en nabij de 260-270 euro. Vanaf 12 m2.

Mail naar mark AT multitain.nl en ik stuur je door!
    www.sshu.nl

en dan het tijdelijke woning aanbod, binnenkort komen er in mijn buurt zo'n 25-30 huizen met 2-3 bewoners vrij.
      zondag 6 augustus 2006 @ 21:59:54 #167
    31087 tummeke
    (place disclaimer here)
    pi_40553653
    Zoek nog een leuke kamer vlakbij/in het centrum van Nijmegen... Niet al te duur, zo rond de 250 inclusief, minimaal een 12m2 ongeveer.. Mag allebei iets afwijken natuurlijk..

Graag mailen voor tips (niet dat ik verwacht hier iets te vinden )
    pi_40566472
    Ik ben dringend op zoek naar woonruimte in/rond Breda. Het liefst aan appartementje oid.

Weet iemand iets?
    Laat het aub dan zsm weten...

alvast bedankt
    Zoals ma kamper piet zegt:
    ~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
    pi_40580439
    Bosnymf heeft een giga gave woning gevonden...dus is niet meer nodig
    pi_40807633
    Ter overname aangeboden:

Ik ga samenwonen met vriendlief, en ik laat een zeer riante kamer achter. Hartje Den Haag (bij Torenstraat, dichtbij 't Paard, Grote Markt, etc.), 22m2, eigen keuken, eigen huisnummer (dus inschrijven), huur 325 euri inclusief gwl en teevee, en eens per week schoonmakers.

Ideaal dus. Klein detail: Alle muren zijn roze (Flamingo Pink van de Hema), behalve de keukenmuur, die is paars. Ik heb echt geen zin om alles weer wit te maken, dus misschien wil iemand mijn roze kamertje overnemen? Ik mag bij de verhuurder een nieuwe huurder aandragen, die krijgt de kamer dan gewoon. De verhuurder wil het liefst een meisje op de verdieping, omdat er nu 4 jongens en 2 meisjes zijn.

Als je meer info wilt, stuur even een mailtje naar toeps@toeps.nl.
    Het kan even duren voordat ik antwoord, aangezien ik aan het verhuizen ben. Daarom heb ik helaas ook even geen foto's van de kamer bij de hand.

En even voor Pizzaman, die in mijn gesloten topic had gereageerd: Het is een oud GGD gebouw, met 5 verdiepingen. Per vloer zijn 7 kamers, en een jongens- en een meiden wc en badkamer. Hier staan ook 2 wasmachines. Alle mensen op de verdieping hier zijn tof, en niet te beroerd je een kopje suiker te lenen. Links naast me wonen 2 Audiovisueel Nogwat studenten die op de HKU zitten. Rechts 1 meisje en twee broers, allen studerende op de TU. Tegenover mij staat een kamer leeg, daar komt binnenkort een meisje in. Allemaal aardige mensen, soms maken ze wel eens herrie, maar als je zegt dat je wilt slapen, dan doen ze gewoon de muziek uit en zo.
    pi_40808803
    quote:
    Op maandag 14 augustus 2006 21:07 schreef Toeps het volgende:
    Ter overname aangeboden:

Ik ga samenwonen met vriendlief, en ik laat een zeer riante kamer achter. Hartje Den Haag (bij Torenstraat, dichtbij 't Paard, Grote Markt, etc.), 22m2, eigen keuken, eigen huisnummer (dus inschrijven), huur 325 euri inclusief gwl en teevee, en eens per week schoonmakers.

Ideaal dus. Klein detail: Alle muren zijn roze (Flamingo Pink van de Hema), behalve de keukenmuur, die is paars. Ik heb echt geen zin om alles weer wit te maken, dus misschien wil iemand mijn roze kamertje overnemen? Ik mag bij de verhuurder een nieuwe huurder aandragen, die krijgt de kamer dan gewoon. De verhuurder wil het liefst een meisje op de verdieping, omdat er nu 4 jongens en 2 meisjes zijn.

Het kan even duren voordat ik antwoord, aangezien ik aan het verhuizen ben. Daarom heb ik helaas ook even geen foto's van de kamer bij de hand.

En even voor Pizzaman, die in mijn gesloten topic had gereageerd: Het is een oud GGD gebouw, met 5 verdiepingen. Per vloer zijn 7 kamers, en een jongens- en een meiden wc en badkamer. Hier staan ook 2 wasmachines. Alle mensen op de verdieping hier zijn tof, en niet te beroerd je een kopje suiker te lenen. Links naast me wonen 2 Audiovisueel Nogwat studenten die op de HKU zitten. Rechts 1 meisje en twee broers, allen studerende op de TU. Tegenover mij staat een kamer leeg, daar komt binnenkort een meisje in. Allemaal aardige mensen, soms maken ze wel eens herrie, maar als je zegt dat je wilt slapen, dan doen ze gewoon de muziek uit en zo.
    eigen huisnummer = eigen huursubsidie?
    dag
    pi_40810018
    quote:
    Op maandag 14 augustus 2006 21:44 schreef petre86 het volgende:

[..]

eigen huisnummer = eigen huursubsidie?
    voor huursubsidie moet je een eigen: voordeur met daarachter een toilet en keuken hebben, de douche mag volgens mij wel gedeeld zijn.
    pi_40811415
    quote:
    Op maandag 14 augustus 2006 22:13 schreef PeuRac het volgende:

[..]

voor huursubsidie moet je een eigen: voordeur met daarachter een toilet en keuken hebben, de douche mag volgens mij wel gedeeld zijn.
    Yup

en ter aanvulling voor de geinteresseerden..
    quote:
    Vanaf 1 juli 2006 geldt dat de rekenhuur niet lager mag zijn dan ¤ 195,89 en niet hoger dan ¤ 615,01. Als u en uw eventuele partner jonger zijn dan 23 jaar en u heeft geen inwonende kinderen, dan mag de rekenhuur niet hoger zijn dan ¤ 339,08.
    Bron: http://www.toeslagen.nl/p(...)/huurtoeslag-01.html

[ Bericht 1% gewijzigd door wizarddragon op 14-08-2006 22:54:49 ]
    pi_40812714
    quote:
    Op maandag 14 augustus 2006 22:42 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Yup

en ter aanvulling voor de geinteresseerden..
    [..]

Bron: http://www.toeslagen.nl/p(...)/huurtoeslag-01.html
    Lekker ding, kom je nog op msn?

@ toeps, heb je een eigen voordeur of is dat niet zo ingericht?
    dag
      dinsdag 15 augustus 2006 @ 00:41:35 #175
    20849 Fred
    Beroepschagrijn
    pi_40816775
    [GEZ] 2/3 kamerappartement in omg. Rotterdam.

Zit wel enige haast achter... moet er over 1½ maand uit
    So we just called him Fred
    pi_40817864
    Edit
    pi_40818300
    Ik ben opzoek naar woonruimte in A'dam / A'veen, voor onbepaalde tijd rond de 300,-. M'n tweepersoonsbed en bureau wil ik graag meenemen, dus niet al te claustrofobisch klein. Ook liever niet in een al te deprimerende wijk, allicht.

Ik = 20, rustige, nette, goedgemanierde, welopgevoede (etcetera) student geschiedenis. Ik woon overigens al m'n hele leven in Amsterdam, maar mijn thuissituatie is niet zo ideaal, vandaar dat ik het graag het nest wil verlaten.
    pi_40820948
    quote:
    Op maandag 14 augustus 2006 22:13 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik krijg het wel, ook al heb ik geen toilet. Gewoon aangevraagd, en gekregen. Het mag misschien niet, maar toch.. De kale huur is overigens 200 nogwat, dus vel subsidie ga je niet krijgen, misschien 100 of 200 op jaarbasis.
    pi_40820957
    quote:
    Op maandag 14 augustus 2006 23:06 schreef petre86 het volgende:

[..]

Lekker ding, kom je nog op msn?

@ toeps, heb je een eigen voordeur of is dat niet zo ingericht?
    Ja, je hebt een eigen voordeur. Eerst is er beneden de algemene voordeur met cijfercode, dan is er de verdiepingdeur, en dan nog je eigen deur, met een gewoon slot en nog een hangslot.
      dinsdag 15 augustus 2006 @ 10:39:13 #180
    82420 N-tertainment
    Toeval bestaat niet
    pi_40822959
    Te huur van 1-9-2006 tot 1-9-2007: In Rotterdam Hillegersberg/Schiebroek een goed onderhouden appartement (90m2). gelegen in winkelbuurt en sportschool. 2-kamerappartement met balkon. Ruime huiskamer met keuken, 60m2. Slaapkamer is ongeveer 30m2. Badkamer met ligbad. Volledig gemeubileerd. Wasmachine aanwezig.Prijs 775,- incl eneco. Internet tegen meerprijs.

[ Bericht 4% gewijzigd door N-tertainment op 16-08-2006 07:21:52 ]
      dinsdag 15 augustus 2006 @ 10:42:45 #181
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_40823016
    quote:
    Op dinsdag 15 augustus 2006 00:41 schreef FredvZ het volgende:
    [GEZ] 2/3 kamerappartement in omg. Rotterdam.

Zit wel enige haast achter... moet er over 1½ maand uit
    Als je 120% van het minimumloon krijgt en geen 2 linkerhanden hebt, dan weet ik misschien wel iets...

3 kamerappartement, woonkamer is ongeveer 9 bij 3, slaapkamer 2,5 x 3, kleine kamer 1,5 x 2 en douche, toilet en een halletje en een keuken uiteraard van ongeveer 3 bij 3,5.

Ik weet niet zeker of het nog te huur is, maar het is het appartement onder mij en daar is de vorige bewoner recent van uitgezet wegens wanbetalingen .

Edit: ik geloof dat studenten niet hoeven te voldoen aan die 120% eis, maar dat weet ik niet zeker...
    pi_40876797
    Ik ben op zoek naar een kamer in UTRECHT
    Ik ben vijfdejaars biomedische wetenschappen en ik ben op zoek naar een kamer van >14m2 en tot 350 euro ongeveer.
    Ik wil niet meer, ik wil niet meer! Ik wil geen handjes geven!
    Ik wil niet zeggen elke keer:Jawel mevrouw, jawel meneer......
    nee, nooit meer in m'n leven!
    pi_40877015
    Ik ben vers afgestudeerd en ga vanaf volgende week fulltime aan het werk.
    Ik zoek zelfstandige woonruimte in Eindhoven voor weinig.
    pi_40941595
    quote:
    Op maandag 14 augustus 2006 21:07 schreef Toeps het volgende:
    Ter overname aangeboden:

Nu mét foto's!

Bed gaat er nog uit.

En zie hier het prachtige uitzicht.

Nog steeds beschikbaar, per direct (in overleg met verhuurder, als daar alles rond is.)

Grandioze Aanbieding: Wie mijn roze kamertje neemt, krijgt ExtraGratis koelkast en magnetron!
      vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:32:05 #185
    45511 TimmyAsd
    pi_40941922
    Als ik in Den Haag wilde wonen zou ik het wel weten
    pi_40967372
    Gezocht: Zelfstandige woonruimte in Enschede.

Samen met een vriendin ben ik op zoek naar een woonruimte in Enschede.
    Wij zijn twee vrouwen van 22 jaar en studeren op het moment Geneeskunde in Groningen. In september beginnen wij aan onze co-schappen in het Medisch Spectrum Twente. Aangezien de afstand enigszins lastig te overbruggen is op de fiets, zijn wij heel hard op zoek naar een huisje in Enschede.
    Wij eisen niet veel meer dan een drie-kamerappartement met standaardvoorzieningen, tot een prijs van 500 euro per maand. Een appartement met twee kamers kan eventueel ook, mits alle ruimten (douche etc.) zelfstandig bereikbaar zijn voor beiden.

Ik hoop heel erg dat iemand ons uit de brand en uit Groningen helpt!

Miranda

mirandabijvoet@gmail.com
    pi_40969638
    Aangeboden:
    Kamer in Enschede
    175 euro incl. (alleen internet is extra)
    12m2, vlakbij centrum, binnen de singels, 5 minuten fietsen naar station en Saxion. kamer is goed onderhouden, huis is netjes, achterzijde van het huis met tuin. 4 mensen in 1 huis, berging aanwezig, wc en douche gescheiden, 2 koelkasten, @home internet en kabelTV.
    Kamer is erg hoog, zou makkelijk een stapelbed kunen staan. ik heb er nu een tweepersoonsbed staan, 2 nachtkastjes, een bureau, 3 kasten en een bureaustoel. Er zijn 2 ramen, groot raam en een zijraam, in de middag lekker zonnetje(dus wel uitslapen 's ochtends). Straat ligt tussen 2 busroutes in ( met een stuk of 7 buslijnen in totaal). Rustige straat, zijweg van de Kuipersdijk.
    beschikbaar vanaf 1 september.

petre86 @ fok.nl
    dag
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:27:15 #188
    93231 Sosa
    Bolivian druglord
    pi_41071998
    Woonruimte in Arnhem gezocht! Moet zelfstandig zijn, dus eigen k/d/t.

Liefst in centrum, tot 500,-

wie?
    pi_41080099
    Ik heb een kamer in Den Haag gekregen! ( iets goedkoper dan de jouwe toeps..) dus ik ben onder dak!
    dag
      vrijdag 25 augustus 2006 @ 02:51:27 #190
    89892 Lo-lo-lo-LOLA
    tastes just like cherry-cola
    pi_41151926
    quote:
    Op vrijdag 18 augustus 2006 17:18 schreef Toeps het volgende:
    [..]
    Hoi Toeps!
    Is je kamer nog beschikbaar? Ik heb interesse!

29-10-1986, 2 X-chromosomen, student Rietveld Academie.
    Oh..let's bomb the factory that makes all the wannabe's! Let's burst all the bubbles that brainwash the masses!
    pi_41153195
    Te koop aangeboden in Eindhoven

Huis in stratum ideaal voor starters of studenten

* Nieuwe badkamer
    * tegelvloer met vloerverwarming
    * Nieuw plafond
    * Muren opnieuw gedaan

2 Slaapkamers en een grote zolder met dakkapel

Vraagprijs : euro 169.000 kk

Mail voor meer info naar c_timmermans@hotmail.com

Voor meer info mail naar : c_timmermans@hotmail.com

[ Bericht 19% gewijzigd door McReal op 25-08-2006 12:36:04 ]
    ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
    pi_41160276
    Ik zoek een kamer of een studio in eindhoven! Het liefst in het centrum en tot ¤ 350,00. Weet iemand iets voor mij?
    pi_41160641
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 02:51 schreef Lo-lo-lo-LOLA het volgende:

[..]

Hoi Toeps!
    Is je kamer nog beschikbaar? Ik heb interesse!

29-10-1986, 2 X-chromosomen, student Rietveld Academie.
    Nee, hij is verhuurd per 1 september aan een meisje. Ben blij, want scheelt mij veel gedoe.
    pi_41160900
    Ik zie vooral huur hier, dus ik weet niet of dit ook mag, maar mijn appartementje in Leeuwarden staat te koop: Funda.

Het is één ruimte, maar het slaapgedeelte is eventueel gemakkelijk af te sluiten.
      vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:36:11 #195
    89892 Lo-lo-lo-LOLA
    tastes just like cherry-cola
    pi_41166280
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 12:52 schreef Toeps het volgende:
    [..]
    Gefeliciteerd!
    Oh..let's bomb the factory that makes all the wannabe's! Let's burst all the bubbles that brainwash the masses!
    pi_41176293
    Ik zoek een kamer in Tilburg. Het liefst 15m2 of groter, en niet in een ranzig studentenhuis met 34674 huisgenoten. Ik doe niet aan hospita's. Wie mij kan helpen, krijgt een aai over zijn bolletje.

Mailen is tof, en mijn emailadres staat in mijn profiel.
    pi_41176495
    Ik zoek met spoed een kamer in Apeldoorn.
    Het maakt niet uit hoe groot en hoeveel huisgenoten. Eventueel een appartement oid, alles is goed Ik ben geen student, maar heb net een baan in Apeldoorn gevonden en zoek dus woonruimte voor de duur van ongeveer 1 jaar. Ik wil namelijk z.s.m. iets kopen.
    pi_41185830
    En ik krijg een mailtje over een kamer in fucking Barneveld. Wakker worden mensen! Ik zoek een kamer in Tilburg en ik studeer fotografie in Boxtel. Wtf moet ik in Barneveld? Kippen kijken?
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:00:15 #199
    98135 TeleluvR
    pi_41189848
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 01:18 schreef BloodyLotte het volgende:
    En ik krijg een mailtje over een kamer in fucking Barneveld. Wakker worden mensen! Ik zoek een kamer in Tilburg en ik studeer fotografie in Boxtel. Wtf moet ik in Barneveld? Kippen kijken?
    Misschien wou diegene graag een aai over zijn of haar bolletje?
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:12:37 #200
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_41189988
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 01:18 schreef BloodyLotte het volgende:
    Wtf moet ik in Barneveld? Kippen kijken?
    Eieren leggen .
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')