quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:40 schreef boeiuh het volgende:
Zou iemand mij kunnen helpen aan een kamer in Rotterdam!!
Ik heb hem vanaf februari nodig en dan voor een maand of vijf.. mail me op boeileh@hotmail.com en dan vertel ik je alles wat je maar van mij wilt weten
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:57 schreef WdU het volgende:
Ik ben op zoek naar een appartement in Eindhoven. Zelfstandige woonruimte, waar ik samen met mijn vriendin kan wonen. Wijk maakt in principe niks uit. Liefst Woensel! ongeveer 500euro per maand, eigen sanitair en keuken.
mail wvduren @ chello . nl / wdu010 @ zonnet . nl
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:49 schreef 24Logica het volgende:
Ik ben samen met een collega op zoek naar een woning met minimaal 3 slaapkamers in de regio van Deventer.
Graag in een redelijke buurt tot een bedrag van 850 euro p.m.
mail: rob.schwankhuizen@gmail.com
Is dit de kamer van medium Robbert, ik zie veel bolletjesgeestenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:57 schreef SjonLok het volgende:
Aangeboden: Startersappartement in Den Haag
Woonkamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha. Nee, komt door het fototoestel, het licht van de lampen reflecteert erin.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:44 schreef countblah het volgende:
Is dit de kamer van medium Robbert, ik zie veel bolletjesgeesten
Hallo Zweefvliegje. Ik zag hier toevallig 2 kamers in deventer http://www.kamerstart.nl/kamer/kamer_deventer.phpquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:32 schreef Zweefvliegje het volgende:
* Zweefvliegje zoekt:
Per 1 februari een kamer in Uddel of Apeldoorn; Deventer, Harderwijk of Ermelo mag ook.
Hij mag niet meer dan 300 euro per maand kosten en inschrijven in de gemeente moet oke zijn, anders kan ik de huur nog niet betalen
Ken je iemand of ben jij diegene die daar een kamer aanbiedt? Het maakt me niet uit of het bij iemand thuis is of in een studentenhuis!
Mail me naar zweefvliegje @ hotmail.com
BVD!
Als je (illegaal) onderhuurt en je je - dus - niet in de gemeente kan inschrijven sta je nog ingeschreven bij je ouders. Dat scheelt je 140 euro aan stufi oid. En da`s best veel.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hallo Zweefvliegje. Ik zag hier toevallig 2 kamers in deventer http://www.kamerstart.nl/kamer/kamer_deventer.php
Wat bedoel je met inschrijven bij de gemeente, anders kun je de huur niet betalen?
Aha! Dat moet ik dus ook hebben...ik ga met mijn vriendin ergens een huisje zoeken om dicht bij onze studies te zitten. Dus ipv beide een aparte studentenkamer samen een huurhuisje. Maar ik heb dus kans dat ik dan geen uitwonende beurs van 248 euro per maand krijg?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:08 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Als je (illegaal) onderhuurt en je je - dus - niet in de gemeente kan inschrijven sta je nog ingeschreven bij je ouders. Dat scheelt je 140 euro aan stufi oid. En da`s best veel.
Dankjewel!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hallo Zweefvliegje. Ik zag hier toevallig 2 kamers in deventer http://www.kamerstart.nl/kamer/kamer_deventer.php
Wat bedoel je met inschrijven bij de gemeente, anders kun je de huur niet betalen?
Hoewel ik nog niet zeker weet of m'n verloofde en ik uit het huidige appartementje vertrekken binnenkort toch even een vraag. Wat bedoel je met "genoeg voor twee personen"? Het is namelijk een 1-kamer flat, dus je hebt geen eigen kamer of zo. Wel is de keuken min of meer een eigen kamer, is er een (klein) halletje wat de kamer en de badkamer verbind.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:23 schreef Risktakah het volgende:
Amsterdam
Wij, twee nette, rustige, niet rokende, jonge mensen(jongen 21jr & meisje 20jr) werken en studeren in Amsterdam en we zijn op zoek naar een zelfstandige woning nabij het centrum voor onbepaalde tijd (geen onderhuur). Onze voorkeur gaat uit naar de stadsdelen Westerpark, Oud-West, De Baarsjes, Centrum, Oud-Zuid en Oost.
Oppervlakte: "genoeg voor twee personen"
Indicatie huurprijs: 500 euro
We zijn te bereiken via e-mail: Risktakah@hotmail.com
Als jij er samen met je verloofde kan wonen, zal het ons ook wel lukken. Dit met betrekking tot je vraag. Zou je verder misschien iets meer details over de locatie en de oppervlakte naar ons kunnen mailen? (risktakah@hotmail.com) Je hebt ons nieuwsgierig gemaaktquote:Op maandag 13 februari 2006 19:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoewel ik nog niet zeker weet of m'n verloofde en ik uit het huidige appartementje vertrekken binnenkort toch even een vraag. Wat bedoel je met "genoeg voor twee personen"? Het is namelijk een 1-kamer flat, dus je hebt geen eigen kamer of zo. Wel is de keuken min of meer een eigen kamer, is er een (klein) halletje wat de kamer en de badkamer verbind.
Ook weet ik niet wat de prijs zou worden, omdat wij de flat via vrienden hebben, dus met een "vriendenprijs"![]()
Mochten we eruit gaan en de verhuurder wil hem kwijt zal ik het melden!
Idem, alleen in Arnhemquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:57 schreef countblah het volgende:
Gezocht: Huurwoning voor twee personen. Minimaal twee kamers en eigen keuken en badkamer. Maximaal 550 euro.
In Arnhem, Leiden of Den Haag.
He, dan hebben wij precies dezelfde eisen en wensen. Ik ga ook met mijn vriendin naar Arnhem en wou huren. Ik kan je garanderen dat je eisen lastig wordt voor 550 incl. gwe en servicekosten. Wij hebben besloten het anders te doen, pa van haar neemt 2e hypotheek, maar ik weet niet of dat voor jullie een optie is. Voor 125.000 euro is best wat leuks te vinden! Succes in ieder gevalquote:Op maandag 27 maart 2006 01:38 schreef Erik_84 het volgende:
Dringend gezocht: woonruimte voor 2 personen in Arnhem!
Samen met mijn vriendin ben ik dringend op zoek naar woonruimte in Arnhem of eventueel Nijmegen. We zijn op zoek naar een etage / flatwoning / studio / appartement vanaf juni 2006, voor een maximale huurprijs van ¤ 550,- inclusief alles. Absolute vereiste is dat alles geheel zelfstandig is. Verder geen eisen.
en toch heb ik al wel aardig wat mogelijkheden gezien, alleen jammer genoeg per direct allemaalquote:Op maandag 27 maart 2006 02:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
He, dan hebben wij precies dezelfde eisen en wensen. Ik ga ook met mijn vriendin naar Arnhem en wou huren. Ik kan je garanderen dat je eisen lastig wordt voor 550 incl. gwe en servicekosten. Wij hebben besloten het anders te doen, pa van haar neemt 2e hypotheek, maar ik weet niet of dat voor jullie een optie is. Voor 125.000 euro is best wat leuks te vinden! Succes in ieder geval![]()
Aha. Ik was zoekende voor begin september, en had ook wel wat gevonden. Maar houd er rekening mee dat gwe + servicekosten vaak totaal 150-200 euro zijn! Dan mag het appartementje nog maar 350-400 per maand kosten aan huur om binnen het budget te blijven! En vooral in het centrum zal dat lastig worden. Succesquote:Op maandag 27 maart 2006 03:11 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
en toch heb ik al wel aardig wat mogelijkheden gezien, alleen jammer genoeg per direct allemaal
ik kan echt niet eerder dan juni.. is ook zo zonde om een aantal maanden huur voor niks te betalen
edit: vergeten te vermelden, mijn email: addie84 at gmail punt com
ik ken iemand die daar wel wil wonen maar ze heeft niks om te ruilen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:15 schreef woningruil-enschede het volgende:
Leuke eengezinswoning met 3 slaapkamers en tuin op zuiden te Enschede. Aan huur betaal ik nu ¤ 336, na ruil wordt de huur opgetrokken naar ¤ 407. Mag ook door 1 persoon bewoond worden.
Nette rustige buurt, ligt aan de rand van de singel en is op loopafstand van het centrum, binnen 5 minuten fietsen bij het station, 15 min fietsen naar UT en Aki, voldoende parkeergelegenheid en bushalte 'voor de deur'.
www.directwonen.nl / www.rotsvast.nlquote:Op zondag 2 april 2006 17:01 schreef ziggy-lee het volgende:
[..]
ik ken iemand die daar wel wil wonen maar ze heeft niks om te ruilen.
ze zoekt wel met spoed een woning voor haar en haar kat.
Appartementjes zullen misschien een stuk makkelijker gaan dan betaalbare eengezinswoningen (geen idee eigenlijk...)quote:Op maandag 3 april 2006 10:21 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
www.directwonen.nl / www.rotsvast.nl
of laat haar ff in de supermarkten kijken
In Enschede is het geen enkel probleem, mits je niet te veeleisend bent.. Een normaal appartementje moet binnen 2 weken gevonden zijn..
Dit valt dus heel erg mee.. Los van dat ik Enschede heel goed ken (geboren en getogen), zijn er maar een aantal straten waar ik een woning zou weigeren. Een appartement, of zelfs een woning met tuin (zoals de hobbykamerwoningen waar je het over hebt en waar ik naar volle tevredenheid woon), zijn prima te vinden zonder de loting te doorstaan. Overigens, elke week staat er in de huis-aan-huis een aanbod waar je, als je snel bent, heel snel wat kunt krijgen.quote:Op maandag 3 april 2006 13:43 schreef woningruil-enschede het volgende:
Ik huur het huis van Domijn. Dus ik kan alleen maar ruilen met een huurhuis. Verder heb ik dus niets te zeggen over de woning. Ik wil alleen ruilen naar Noord-Holland of Utrecht en niet binnen Enschede, woon hier heel goed, maar ik wil juist graag weg uit Enschede, zou het liefst mijn huisje meenemen.
[..]
Appartementjes zullen misschien een stuk makkelijker gaan dan betaalbare eengezinswoningen (geen idee eigenlijk...)
Wil je echter een beetje redelijk wonen (er zijn buurten waar je echt liever niet zit, ook al ben je niet veeleisend) en een tuintje ben je overgeleverd aan de woningbouwverenigingen en de loting. En dat gaat dus echt niet snel. Ik ken verschillende mensen die al ruim 2 jaar actief mee loten zonder succes.
Daarnaast krijg ik dus best vaak reacties van mensen met eengezinswoningen uit Enschede zelf, die ook graag zouden ruilen (bijv. uit Velve, Pathmos, hobbykamerwoningen in Zuid, etc.).
www.directwonen.nlquote:Op woensdag 5 april 2006 23:19 schreef Boeman het volgende:
Ik ben voor komend jaar opzoek naar een (studenten)kamer in Enschede. 'k ga TCW doen aan de UT.
Iemand toevallig suggesties? (en nee, heb niks te ruil)
Dat is een moeilijke opgave... wat bedoel je precies met centrum? Echt hartje stad of erbuiten? Want 12m2 EN maximaal 300 euro is een eis die je niet snel vervuld zal krijgen, vrees ik...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:26 schreef Stefannn het volgende:
ik zoek een kamer in Amsterdam Centrum.
Minimaal 12m2 en de huurprijs tot 300 euro
Misschien weet je iets of heb je gewoon wat
mail me dan maar op stefannhs [apestaartje] [punt] gmail [punt] com
Ik fiets dagelijk langs een stomerij/kledingreparatie winkel in de kanaalstraat. Er hangt daar een papiertje dat ze 2 kamers te huur hebben. Wellicht is dat wat voor je?quote:Op woensdag 10 mei 2006 11:45 schreef The6thgate het volgende:
ik zoek een kamer in Utrecht. vanaf (begin) juli zou het beste uitkomen.
woon in maastricht momenteel en kan dus niet telkens 2 uur reizenstel weinig eisen aan een kamer behalve een max bedrag van 300 euro.
email adres is se7en52@hotmail en ik hoop wat te horen als iemand iets weet
In Lombok? en hoever van het station? je mag me wel wat gegevens noteren als je nog eens langskomt en ze mailenquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:15 schreef Keffo het volgende:
[..]
Ik fiets dagelijk langs een stomerij/kledingreparatie winkel in de kanaalstraat. Er hangt daar een papiertje dat ze 2 kamers te huur hebben. Wellicht is dat wat voor je?
Probeer http://www.beter-wonen.nl/ eens, daar hebben ze nog wel eens studio's te huur. Ze vragen alleen wel bemiddelingskosten ter waarde van een maand huur en een maand borg, dus je bent in de eerste maand drie maanden huur kwijt. Het gaat echter meestal wel snel.quote:
Is in Lombok inderdaad, nog geen 5 minuten fietsen van het station.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:21 schreef The6thgate het volgende:
[..]
In Lombok? en hoever van het station? je mag me wel wat gegevens noteren als je nog eens langskomt en ze mailen![]()
hmm dan moet ik maar via telefoongids het nummer zoeken want om nou 2 uur te treinen om voor een dichte deur te staanquote:Op donderdag 11 mei 2006 08:50 schreef Keffo het volgende:
[..]
Is in Lombok inderdaad, nog geen 5 minuten fietsen van het station.
Het is Kanaalstraat 130, vanmorgen ff voor je gekeken. Staat verder geen telefoonnummer bij.
Is dat dat gebouw wat vlak naast de snelweg ligt??? Daar hoor ik altijd van dat het slecht onderhouden is, klopt dat?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:24 schreef TeleluvR het volgende:
Ben jij op zoek naaar een kamer in Leiden?
Wij zijn op zoek naar een leuke (bij voorkeur mannelijke) huisgenoot!
We hebben in de aanbieding:
Een kamer (19m2) op een afdeling met 8 huisgenoten met een grote fusie/keuken. Het betreft een oud gebouw buiten het centrum (oud klooster), dus lichte en hoge kamers!
Hospitatie 30 mei. Huurprijs 280 euro/maand.
Reactie via de mail (profiel)
Dan ben je toch wat slecht ingelicht. Het gebouw is het afgelopen jaar onderhevig geweest aan een verbouwing en afgezien van de tuin in de boel nu in orde.quote:Op woensdag 17 mei 2006 03:32 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Is dat dat gebouw wat vlak naast de snelweg ligt??? Daar hoor ik altijd van dat het slecht onderhouden is, klopt dat?
Dat is mooi, want het is wel een onwijs mooi gebouw. Zelf woon ik nu in een ander anti-kraak pand. Maar aangezien ik er pas 31 December uit moet wil ik hier nog de zomer meemaken. Daarna wil ik pas verhuizen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan ben je toch wat slecht ingelicht. Het gebouw is het afgelopen jaar onderhevig geweest aan een verbouwing en afgezien van de tuin in de boel nu in orde.
[Wasmachine-aansluiting op de afdeling, deels nieuw sanitair, rookmelders, nieuw keukenblok, nieuwe ramen met dubbel glas, centrale ventilatie, alles gewit]
Nog even een reminder...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:24 schreef TeleluvR het volgende:
Ben jij op zoek naaar een kamer in Leiden?
Wij zijn op zoek naar een leuke (bij voorkeur mannelijke) huisgenoot!
We hebben in de aanbieding:
Een kamer (19m2) op een afdeling met 8 huisgenoten met een grote fusie/keuken. Het betreft een oud gebouw buiten het centrum (oud klooster), dus lichte en hoge kamers!
Hospitatie 30 mei. Huurprijs 280 euro/maand.
Reactie via de mail (profiel)
Ik zit nu in een zelfstandige studio (k/d/t) van zo'n 28 m2. Ik ga hier rond oktober/november uit. Huurprijs 415 incl. p/m. Ligging zo'n 100 meter van het Houtplein. Aangezien de studio ingericht is wil ik wel een kleine overnamefee.quote:Op zondag 4 juni 2006 08:32 schreef poohy het volgende:
Omdat wij (2 personen) begin oktober van Nieuw-Zeeland naar Nederland teruggaan, zijn we op zoek naar:
Een dak boven ons hoofd in de omgeving van Haarlem (dus IJmuiden, Santpoort, Velserbroek zijn ook goed).
Maximale prijs per maand 650 eur excl. We hebben verder eigenlijk geen eisen![]()
Wie o wie kan ons helpen?![]()
damn!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:35 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ik zit nu in een zelfstandige studio (k/d/t) van zo'n 28 m2. Ik ga hier rond oktober/november uit. Huurprijs 415 incl. p/m. Ligging zo'n 100 meter van het Houtplein. Aangezien de studio ingericht is wil ik wel een kleine overnamefee.
Heb je een mailtje gestuurd naar je hotmail adresquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:35 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ik zit nu in een zelfstandige studio (k/d/t) van zo'n 28 m2. Ik ga hier rond oktober/november uit. Huurprijs 415 incl. p/m. Ligging zo'n 100 meter van het Houtplein. Aangezien de studio ingericht is wil ik wel een kleine overnamefee.
mail terug!quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:22 schreef poohy het volgende:
[..]
Heb je een mailtje gestuurd naar je hotmail adres![]()
Ja, leuk, ff in de gaten houdenquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:44 schreef laflauwurhman het volgende:
Nog een keer proberen!
Leuk huisje te koop in Rotterdam, de perfecte woning om te starten.
Voor alle info kun je op www.schieweg.tk kijken
[afbeelding]
Ik ga vanavond het nog even met mijnquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:04 schreef laflauwurhman het volgende:
Als je interesse hebt moet je maar ff mailen of bellen. Ik heb nu nog geen makelaar (scheelt weer kosten) maar die ga ik wel inschakelen in een paar dagen.
Neee natuurlijk niet, ik bedoel, als je ff wilt komen kijken ben je van harte welkom!! Koffie, ranja en bier staan klaar!quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ga vanavond het nog even met mijnbespreken (Duvel), maar we gaan niet binnen 1 of 2 dagen zo'n beslissing nemen hoor
.
Ok, bedankt!quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:19 schreef laflauwurhman het volgende:
[..]
Neee natuurlijk niet, ik bedoel, als je ff wilt komen kijken ben je van harte welkom!! Koffie, ranja en bier staan klaar!![]()
Ik ga dus binnenkort waarschijnlijk werken in Rotterdam, en dit ziet er leuk uit als een leuk (eerste) huisjequote:Op donderdag 22 juni 2006 13:44 schreef laflauwurhman het volgende:
Nog een keer proberen!
[afbeelding]
Ik heb je gemaild!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:34 schreef ToMaSZ het volgende:
Beschikbaar in Centrum Zeist: bovenwoning: 2 verdiepingen (+/- 90m2) met dakterras. 2 slaapkamers en badkamer grenzend aan overloop op de bovenverdieping. Huiskamer, toilet en keuken op 1e verdieping. Kostte mij samen met een huisgenoot altijd 660ex. euro/maand. We gaan per 1 augustus weg daar en de huiseigenaar vroeg of we iemand wisten die erin zou willen (hij heeft geen zin om op zoek te moeten naar een huurder). Staat van de wning is niet briljant, badkamer heeft schimmelplek op de muur en lekkage naar huiskamer als je megalang doucht. Huisbaas zal dit opknappen voordat ie opnieuw verhuurt lijkt me.
Ideale spot als je in Utrecht studeert. Bus rijdt vanaf voor de deur direct naar Utrecht centrum en de uithof. In overleg kan er meubilair achterblijven, scheelt weer in de kosten
Oprit voor 3 auto's midden in het centrum. Winkels en horeca naast de deur.
Mail in profiel als je info wil
Op dit moment erg op zoek naar een huisje in rotterdam, dit zou redelijk aan mijn eisen voldoenquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:44 schreef laflauwurhman het volgende:
Nog een keer proberen!
[afbeelding]
voorkeur voor een buurt in den haag?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:49 schreef bosnymfje het volgende:
Ik zoek een leuke 2 kamer woning voor een persoon omgeving den haag...liefst rond de 3 of 400 euro.... Mocht je iets weten,mn email staat op mn profiel vermeld
Hier hetzelfde. Max huur EUR 750,=quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:49 schreef TimmyAsd het volgende:
Gezocht: zelfstandige huurwoning in A'dam. In ieder geval eigen keuken eigen douche en wc. Gewoon een woning dus
Max huur +/- 600 euro.
Niet per se.... Liever alleen geen hoefkade en dat soort straten...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:42 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
voorkeur voor een buurt in den haag?
Nope. Helaas nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:13 schreef Rio het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Max huur EUR 750,=
Heb je al wat gevonden Timmy?
Wel handig als je erbij vermelt of dat in Arnhem of Nijmegen is en welke locatiequote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:41 schreef VASND het volgende:
Ik zoek een leuke kamer in de buurt van de HAN.
Verder niet echt eisen.
In Apeldoorn is een kamervereniging en niet/nouwelijks een wachtlijst. Tenminste, 5jr geleden nog niet, ik weet alleen de naam ff niet meer. En in Apeldoorn is het goedkoop wonen, voor 400 euro heb je volgens mij bijna een heel huis.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:52 schreef gablentz het volgende:
Mijn vriendin begint per augustus aan haar nieuwe studie en baan daarom is ze tijdelijk op zoek naar:
- Een kamer of appartement
- In Apeldoorn of omgeving
- Voor de maximale huurprijs van 400 Euro
- Vanaf 10 augustus
Als iemand iets beschikbaar heeft wat aan deze eisen voldoet graag een reactie.
Aan zijn onderschrift te zien juist in Nijmegen.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel handig als je erbij vermelt of dat in Arnhem of Nijmegen is en welke locatiemaar je bedoelt waarschijnlijk in Arnhem bij Presikhaaf?
Stalkerquote:Op maandag 24 juli 2006 22:52 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Aan zijn onderschrift te zien juist in Nijmegen.
Ik zou erg blij zijn als je de naam toch nog kan herinerren...quote:Op maandag 24 juli 2006 22:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In Apeldoorn is een kamervereniging en niet/nouwelijks een wachtlijst. Tenminste, 5jr geleden nog niet, ik weet alleen de naam ff niet meer. En in Apeldoorn is het goedkoop wonen, voor 400 euro heb je volgens mij bijna een heel huis.
Heb je mijn ad hierboven al gelezen? Ik denk dat een kamer in het Centrum voor max 350 een beetje te hoopvol is gedacht eigenlijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:59 schreef rickus het volgende:
Hallo, ik zoek dus een kamer in Utrecht, liefst zo dicht mogelijk bij het centrum.
Ik heb eigenlijk maar 1 eis en dat is dat de huur maximaal 350 euro per maand is, incl. Oh, en dat er een bed in past, liefst een 2 persoons.
Hier even mijn profiel van kamernet (wat een kutsite)
Even kort iets over mij: ik ben een jongen van 19, kom oorspronkelijk uit de buurt van Nijmegen en werk nu in de vetste club van Utrecht. Volgend jaar begin ik aan de opleiding Communicatiemanagement aan de HU. Vrienden beschrijven mij als een sociaal, gezellig, eerlijk en rustig persoon. Ik hou van muziek (van hiphop tot techno) en van goede films. Verder vul ik mijn dagelijkse leven in met de 'gebruikelijke' dingen zoals sporten (voetbal/fitness), werken (barman) en socializen.
Dus, komt er een kamer in jouw huis beschikbaar? Of weet je misschien iets voor mij? Mail dan z.s.m.
Alvast bedankt!![]()
en ja, i know, ik ben wanhopig, dat ik het zelfs via fok probeer..
Hoeft niet per se in het centrum, maar wel op fietsafstand. Jouw ad ziet er op zich goed uit, alleen ik woon toch liever in de buurt van de stad. 20 min in de bus naar centraal is een beetje te, aangezien ik ook 's nachts werk enzo, ik weet niet hoe het dan met OV zit. Plus ik hecht totaal geen waarde aan een grote kamer met veel luxe ofzo... hoever is het eigenlijk van jouw kamer naar de uithof?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Heb je mijn ad hierboven al gelezen? Ik denk dat een kamer in het Centrum voor max 350 een beetje te hoopvol is gedacht eigenlijk
Zelfs een kleine kamer met weinig luxe heb je wrs niet voor 350 in het centrum, en idd zoals hierboven wordt gezegd...het openbaar vervoer is ideaal geregeld, ook naar de uithof (plm 15 min. en er zijn nachtbussen).quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:42 schreef rickus het volgende:
[..]
Hoeft niet per se in het centrum, maar wel op fietsafstand. Jouw ad ziet er op zich goed uit, alleen ik woon toch liever in de buurt van de stad. 20 min in de bus naar centraal is een beetje te, aangezien ik ook 's nachts werk enzo, ik weet niet hoe het dan met OV zit. Plus ik hecht totaal geen waarde aan een grote kamer met veel luxe ofzo... hoever is het eigenlijk van jouw kamer naar de uithof?
Zoals ik al zei, het hoeft niet in het centrum! Ik woon nu op de amsterdamsestraatweg, helemaal achteraan, prima lokatie opzich. Ik ben alleen niet blij met mijn huisbaas (teringlijer, vraagt al absurd veel geld voor een mini kamertje en wil nu ook nog eens de huur gaan verhogen) en huisgenoten (zijn er nooit, saai, en 1 ervan is m'n exquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zelfs een kleine kamer met weinig luxe heb je wrs niet voor 350 in het centrum, en idd zoals hierboven wordt gezegd...het openbaar vervoer is ideaal geregeld, ook naar de uithof (plm 15 min. en er zijn nachtbussen).
HLO in Nijmegenquote:Op zondag 23 juli 2006 14:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel handig als je erbij vermelt of dat in Arnhem of Nijmegen is en welke locatiemaar je bedoelt waarschijnlijk in Arnhem bij Presikhaaf?
www.sshu.nlquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:24 schreef mark_dabomb het volgende:
GEZOCHT:
Kamer in Utrecht voor mijn vriendin.
Zij doet PABO aan de Domstad en is : gezellig, netjes, outgoing, verantwoordelijk, gek op wijn...
Zoekt: Nette leuke kamer voor om en nabij de 260-270 euro. Vanaf 12 m2.
Mail naar mark AT multitain.nl en ik stuur je door!
eigen huisnummer = eigen huursubsidie?quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:07 schreef Toeps het volgende:
Ter overname aangeboden:
Ik ga samenwonen met vriendlief, en ik laat een zeer riante kamer achter. Hartje Den Haag (bij Torenstraat, dichtbij 't Paard, Grote Markt, etc.), 22m2, eigen keuken, eigen huisnummer (dus inschrijven), huur 325 euri inclusief gwl en teevee, en eens per week schoonmakers.
Ideaal dus. Klein detail: Alle muren zijn roze (Flamingo Pink van de Hema), behalve de keukenmuur, die is paars. Ik heb echt geen zin om alles weer wit te maken, dus misschien wil iemand mijn roze kamertje overnemen? Ik mag bij de verhuurder een nieuwe huurder aandragen, die krijgt de kamer dan gewoon. De verhuurder wil het liefst een meisje op de verdieping, omdat er nu 4 jongens en 2 meisjes zijn.
Als je meer info wilt, stuur even een mailtje naar toeps@toeps.nl.
Het kan even duren voordat ik antwoord, aangezien ik aan het verhuizen ben. Daarom heb ik helaas ook even geen foto's van de kamer bij de hand.
En even voor Pizzaman, die in mijn gesloten topic had gereageerd: Het is een oud GGD gebouw, met 5 verdiepingen. Per vloer zijn 7 kamers, en een jongens- en een meiden wc en badkamer. Hier staan ook 2 wasmachines. Alle mensen op de verdieping hier zijn tof, en niet te beroerd je een kopje suiker te lenen.Links naast me wonen 2 Audiovisueel Nogwat studenten die op de HKU zitten. Rechts 1 meisje en twee broers, allen studerende op de TU. Tegenover mij staat een kamer leeg, daar komt binnenkort een meisje in. Allemaal aardige mensen, soms maken ze wel eens herrie, maar als je zegt dat je wilt slapen, dan doen ze gewoon de muziek uit en zo.
voor huursubsidie moet je een eigen: voordeur met daarachter een toilet en keuken hebben, de douche mag volgens mij wel gedeeld zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
eigen huisnummer = eigen huursubsidie?
Yupquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
voor huursubsidie moet je een eigen: voordeur met daarachter een toilet en keuken hebben, de douche mag volgens mij wel gedeeld zijn.
Bron: http://www.toeslagen.nl/p(...)/huurtoeslag-01.htmlquote:Vanaf 1 juli 2006 geldt dat de rekenhuur niet lager mag zijn dan ¤ 195,89 en niet hoger dan ¤ 615,01. Als u en uw eventuele partner jonger zijn dan 23 jaar en u heeft geen inwonende kinderen, dan mag de rekenhuur niet hoger zijn dan ¤ 339,08.
Lekker ding, kom je nog op msn?quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:42 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup
en ter aanvulling voor de geinteresseerden..
[..]
Bron: http://www.toeslagen.nl/p(...)/huurtoeslag-01.html
Ik krijg het wel, ook al heb ik geen toilet. Gewoon aangevraagd, en gekregen. Het mag misschien niet, maar toch.. De kale huur is overigens 200 nogwat, dus vel subsidie ga je niet krijgen, misschien 100 of 200 op jaarbasis.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
voor huursubsidie moet je een eigen: voordeur met daarachter een toilet en keuken hebben, de douche mag volgens mij wel gedeeld zijn.
Ja, je hebt een eigen voordeur. Eerst is er beneden de algemene voordeur met cijfercode, dan is er de verdiepingdeur, en dan nog je eigen deur, met een gewoon slot en nog een hangslot.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:06 schreef petre86 het volgende:
[..]
Lekker ding, kom je nog op msn?
@ toeps, heb je een eigen voordeur of is dat niet zo ingericht?
Als je 120% van het minimumloon krijgt en geen 2 linkerhanden hebt, dan weet ik misschien wel iets...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:41 schreef FredvZ het volgende:
[GEZ] 2/3 kamerappartement in omg. Rotterdam.
Zit wel enige haast achter... moet er over 1½ maand uit
Nu mét foto's!quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:07 schreef Toeps het volgende:
Ter overname aangeboden:
Ik ga samenwonen met vriendlief, en ik laat een zeer riante kamer achter. Hartje Den Haag (bij Torenstraat, dichtbij 't Paard, Grote Markt, etc.), 22m2, eigen keuken, eigen huisnummer (dus inschrijven), huur 325 euri inclusief gwl en teevee, en eens per week schoonmakers.
Ideaal dus. Klein detail: Alle muren zijn roze (Flamingo Pink van de Hema), behalve de keukenmuur, die is paars. Ik heb echt geen zin om alles weer wit te maken, dus misschien wil iemand mijn roze kamertje overnemen? Ik mag bij de verhuurder een nieuwe huurder aandragen, die krijgt de kamer dan gewoon. De verhuurder wil het liefst een meisje op de verdieping, omdat er nu 4 jongens en 2 meisjes zijn.
Als je meer info wilt, stuur even een mailtje naar toeps@toeps.nl.
Het kan even duren voordat ik antwoord, aangezien ik aan het verhuizen ben. Daarom heb ik helaas ook even geen foto's van de kamer bij de hand.
En even voor Pizzaman, die in mijn gesloten topic had gereageerd: Het is een oud GGD gebouw, met 5 verdiepingen. Per vloer zijn 7 kamers, en een jongens- en een meiden wc en badkamer. Hier staan ook 2 wasmachines. Alle mensen op de verdieping hier zijn tof, en niet te beroerd je een kopje suiker te lenen.Links naast me wonen 2 Audiovisueel Nogwat studenten die op de HKU zitten. Rechts 1 meisje en twee broers, allen studerende op de TU. Tegenover mij staat een kamer leeg, daar komt binnenkort een meisje in. Allemaal aardige mensen, soms maken ze wel eens herrie, maar als je zegt dat je wilt slapen, dan doen ze gewoon de muziek uit en zo.
Hoi Toeps!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:18 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee, hij is verhuurd per 1 september aan een meisje. Ben blij, want scheelt mij veel gedoe.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:51 schreef Lo-lo-lo-LOLA het volgende:
[..]
Hoi Toeps!
Is je kamer nog beschikbaar? Ik heb interesse!
29-10-1986, 2 X-chromosomen, student Rietveld Academie.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:52 schreef Toeps het volgende:
[..]
Misschien wou diegene graag een aai over zijn of haar bolletje?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:18 schreef BloodyLotte het volgende:
En ik krijg een mailtje over een kamer in fucking Barneveld. Wakker worden mensen! Ik zoek een kamer in Tilburg en ik studeer fotografie in Boxtel. Wtf moet ik in Barneveld? Kippen kijken?
Eieren leggenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:18 schreef BloodyLotte het volgende:
Wtf moet ik in Barneveld? Kippen kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |