Bedankt, wat betreft de inrichting... Dan is je vader zeker ook wezen shoppen bij Ikea
![]()
Mijn buren hebben het trouwens ook leuk voor elkaar hoor
Ik snap niet goed wat je precies probeert duidelijk te maken?
Als je alleen bent + kat zijn er vast ook nog veel andere mogelijkheden dan woningruil om snel aan woonruimte te komen, maar in jou reactie wek je de indruk dat er helemaal geen woningnood in Enschede is.
Het is echt niet uit mijn duim gezogen dat het moeilijk is om een betaalbare eengezinswoning in Enschede te bemachtigen. (Met de naduk op betaalbaar).
Mijn woningruil advertentie is ook niet alleen gericht op studenten...
Mensen met kinderen zouden bijvoorbeeld hele andere woonwensen kunnen hebben
(ik noem maar wat).
Als je als student(e) zelfstandig wil blijven wonen is mijn ruilhuisje wel een aantrekkelijke optie.
Bijv. omdat er dus wel 3 slaapkamers zijn, maar geen eisen wat betreft het aantal personen dat hier mag wonen en omdat de huur laag blijft en je hier dus ook huurtoeslag als alleenstaande kunt krijgen. Zelf ben ik hier ook met het oude woningtoewijzingssysteem vanuit een flat komen wonen toen ik nog studeerde.
En ook ik ben geboren en getogen Enschedese (voor wat dat dan waard is) en heb in de loop der jaren in verschillende wijken gewoond. En in verhouding met andere wijken in Enschede met sociale huurwoningen(in dezelfde prijsklasse dus) is dit een erg nette buurt met een gemoedelijke prettige sfeer. Er is hier dan ook niet echt veel doorstroom, incluis wij, mijn zoon en ik dus.
Ik heb geen idee bij wie je op bezoek bent geweest in deze wijk, maar zo lang ik hier nog woon mogen ze best bij me aankloppen voor gratis interieuradviezen