abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 april 2006 @ 13:57:02 #51
136534 Erik_84
sja.. toch?
pi_36606636
Overigens heb je je huisje mooi ingericht, mooier dan ik gewend ben in die wijk.. Je hebt trouwens veel dezelfde meubels als mijn vader
pi_36610810
Bedankt, wat betreft de inrichting... Dan is je vader zeker ook wezen shoppen bij Ikea
Mijn buren hebben het trouwens ook leuk voor elkaar hoor

Ik snap niet goed wat je precies probeert duidelijk te maken?
Als je alleen bent + kat zijn er vast ook nog veel andere mogelijkheden dan woningruil om snel aan woonruimte te komen, maar in jou reactie wek je de indruk dat er helemaal geen woningnood in Enschede is.
Het is echt niet uit mijn duim gezogen dat het moeilijk is om een betaalbare eengezinswoning in Enschede te bemachtigen. (Met de naduk op betaalbaar).
Mijn woningruil advertentie is ook niet alleen gericht op studenten...
Mensen met kinderen zouden bijvoorbeeld hele andere woonwensen kunnen hebben
(ik noem maar wat).

Als je als student(e) zelfstandig wil blijven wonen is mijn ruilhuisje wel een aantrekkelijke optie.
Bijv. omdat er dus wel 3 slaapkamers zijn, maar geen eisen wat betreft het aantal personen dat hier mag wonen en omdat de huur laag blijft en je hier dus ook huurtoeslag als alleenstaande kunt krijgen. Zelf ben ik hier ook met het oude woningtoewijzingssysteem vanuit een flat komen wonen toen ik nog studeerde.

En ook ik ben geboren en getogen Enschedese (voor wat dat dan waard is) en heb in de loop der jaren in verschillende wijken gewoond. En in verhouding met andere wijken in Enschede met sociale huurwoningen(in dezelfde prijsklasse dus) is dit een erg nette buurt met een gemoedelijke prettige sfeer. Er is hier dan ook niet echt veel doorstroom, incluis wij, mijn zoon en ik dus.
Ik heb geen idee bij wie je op bezoek bent geweest in deze wijk, maar zo lang ik hier nog woon mogen ze best bij me aankloppen voor gratis interieuradviezen
  woensdag 5 april 2006 @ 23:19:53 #53
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_36693506
Ik ben voor komend jaar opzoek naar een (studenten)kamer in Enschede. 'k ga TCW doen aan de UT .
Iemand toevallig suggesties? (en nee, heb niks te ruil )
[i]deze ruimte is te huur[/i]
  donderdag 6 april 2006 @ 10:20:27 #54
136534 Erik_84
sja.. toch?
pi_36700176
quote:
Op woensdag 5 april 2006 23:19 schreef Boeman het volgende:
Ik ben voor komend jaar opzoek naar een (studenten)kamer in Enschede. 'k ga TCW doen aan de UT .
Iemand toevallig suggesties? (en nee, heb niks te ruil )
www.directwonen.nl
www.rotsvast.nl

navraag op de UT / Saxion
pi_36809894
Ik zoek nog een kamer in leeuwarden, waar ik vanaf eind augustus in kan, huur tot 300, ben een jongen van 18 (tegen die tijd 19) en ga de studie geschiedenis volgen in leeuwarden
pi_37180769
Even en schop:

GEZOCHT

Kleine flat/woning voor startend stel. Mannetje werkt net, vrouwtje is aan het afstuderen. Binnenkort trouwen we, en zijn op zoek naar een betaalbare woning in Amsterdam. Prijsindicatie: rond de 700 euro all-in. Gewenste locatie: Amsterdam en omgeving.

Wie kan ons helpen?
pi_37486996
SCHOP

Nogmaals, gezocht in Amsterdam en omgeving, woonruimte voor beginnend stel.

Trouwens, nog een nuttige cross-link:
Woningsites gezocht

/ SCHOP
pi_37488932
Ik zoek een kamer of plekje in Utrecht voor aankomend studiejaar, dus het liefst vanaf juli/augustus. Ik woon nu in Friesland dus 3uur heen en 3uur terug per dag is niet echt een optie. Ik heb eht ook al in het kamertopic geprobeerd maar wie weet
pi_37495433
Ik zoek iets in Nijmegen of directe omgeving.
Min. 15 m² maar liefst wat groter. Eigen keukentje zou leuk zijn maar niet per se noodzakelijk.
Internet wel een vereiste. Geen belachelijk hoge bedragen.
Weet je iets? please let me know
sannehellinga@hotmail.com
It Ain't Necessarily So
  dinsdag 2 mei 2006 @ 22:26:26 #60
72137 Stefannn
Rammsteinfan
pi_37497092
ik zoek een kamer in Amsterdam Centrum.
Minimaal 12m2 en de huurprijs tot 300 euro
Misschien weet je iets of heb je gewoon wat
mail me dan maar op stefannhs [apestaartje] [punt] gmail [punt] com
Je bent wat je eet
pi_37501727
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 22:26 schreef Stefannn het volgende:
ik zoek een kamer in Amsterdam Centrum.
Minimaal 12m2 en de huurprijs tot 300 euro
Misschien weet je iets of heb je gewoon wat
mail me dan maar op stefannhs [apestaartje] [punt] gmail [punt] com
Dat is een moeilijke opgave... wat bedoel je precies met centrum? Echt hartje stad of erbuiten? Want 12m2 EN maximaal 300 euro is een eis die je niet snel vervuld zal krijgen, vrees ik...
  woensdag 3 mei 2006 @ 09:48:37 #62
72137 Stefannn
Rammsteinfan
pi_37503340
ik zoek een kamer in een studentenhuis, het liefst wel in het centrum, maar aan de rand mag ook.
Maar niet echt dat ik bijvoorbeeld in Hoofddorp terecht kom
Qua douche en toilet en keuken die mogen van mijn part gedeeld zijn, dat is voor mij niet zo een probleem.
En ja over het budget, dat is een beetje rond de 300E
Je bent wat je eet
pi_37580797
Middag!

Ik weet niet of het hier de bedoeling is maar ik heb klein tipje voor mensen die van avontuurlijk/heeeeel goedkoop wonen houden (¤100,- p/mnd geloof ik ) --->

Interveste
pi_37706823
ik zoek een kamer in Utrecht. vanaf (begin) juli zou het beste uitkomen.
woon in maastricht momenteel en kan dus niet telkens 2 uur reizen stel weinig eisen aan een kamer behalve een max bedrag van 300 euro.
email adres is se7en52@hotmail en ik hoop wat te horen als iemand iets weet
Too much is never enough!
pi_37707745
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 11:45 schreef The6thgate het volgende:
ik zoek een kamer in Utrecht. vanaf (begin) juli zou het beste uitkomen.
woon in maastricht momenteel en kan dus niet telkens 2 uur reizen stel weinig eisen aan een kamer behalve een max bedrag van 300 euro.
email adres is se7en52@hotmail en ik hoop wat te horen als iemand iets weet
Ik fiets dagelijk langs een stomerij/kledingreparatie winkel in de kanaalstraat. Er hangt daar een papiertje dat ze 2 kamers te huur hebben. Wellicht is dat wat voor je?
http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie
pi_37719128
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 14:15 schreef Keffo het volgende:

[..]

Ik fiets dagelijk langs een stomerij/kledingreparatie winkel in de kanaalstraat. Er hangt daar een papiertje dat ze 2 kamers te huur hebben. Wellicht is dat wat voor je?
In Lombok? en hoever van het station? je mag me wel wat gegevens noteren als je nog eens langskomt en ze mailen
  woensdag 10 mei 2006 @ 21:55:05 #67
125850 DolerTPF
Grunn & Student
pi_37720333
Hallo!

Ik ben op zoek naar een nieuwe woonplek in de stad Groningen! Ik woon nu nog in een kamer in de buurt van het Centraal Station, maar ik ben actief op zoek naar een zelfstandige kamer (eigen douche, toilet en keuken) in de stad Groningen. Een studio met gelijke zelfstandige voorzieningen is zeker erg intressant. Het aantal m2 maakt mij niet erg veel uit, ik woon nu op 14m2 wat eigelijk te klein is, dus groter (maar dat zal snel gaan met al die zelfstandige facilliteiten) is gewenst.
Ik heb me thans ingeschreven bij twee woon-cooperaties die zich ook bezighouden met studentenhuisvesting. Maar via het internet heb ik mijn huidige kamer gevonden, dus ook die weg ga ik dit keer opnieuw proberen!

Fok is mijn lief en dus post ik ook hier mijn [Gez] in de hoop op een knallend succes!
Mocht men informatie hebben mail dan of post hier, ik check regelmatig. In mijn profiel is ook mijn msn adres te vinden die zowat dag en nacht aan staat!

Het is nog handig om te vermelden dat ik een huurprijs van 300 - 375 euro per maand kan betalen.

Met groet

DolerTPF
pi_37720556
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 21:55 schreef DolerTPF het volgende:
Hallo!

[...]

DolerTPF
Probeer http://www.beter-wonen.nl/ eens, daar hebben ze nog wel eens studio's te huur. Ze vragen alleen wel bemiddelingskosten ter waarde van een maand huur en een maand borg, dus je bent in de eerste maand drie maanden huur kwijt. Het gaat echter meestal wel snel.
Omsk is een mooie stad, maar net iets te ver weg
  woensdag 10 mei 2006 @ 22:23:54 #69
125850 DolerTPF
Grunn & Student
pi_37721436
Jazzkip, bedankt! Helaas is er op hun site op dit moment nog geen "hit" voor mij, maar ik ga hem zeker in de gaten houden, deze site kende ik nog niet. Als er nog anderen met informatie zijn, graag!
pi_37728128
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 21:21 schreef The6thgate het volgende:

[..]

In Lombok? en hoever van het station? je mag me wel wat gegevens noteren als je nog eens langskomt en ze mailen
Is in Lombok inderdaad, nog geen 5 minuten fietsen van het station.
Het is Kanaalstraat 130, vanmorgen ff voor je gekeken. Staat verder geen telefoonnummer bij.
http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie
pi_37731457
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 08:50 schreef Keffo het volgende:

[..]

Is in Lombok inderdaad, nog geen 5 minuten fietsen van het station.
Het is Kanaalstraat 130, vanmorgen ff voor je gekeken. Staat verder geen telefoonnummer bij.
hmm dan moet ik maar via telefoongids het nummer zoeken want om nou 2 uur te treinen om voor een dichte deur te staan bedankt iig
pi_37731922
Hier een woning gezocht te huur tot 900,- minimaal 4 kamers Den Haag/Kijkduin/Bohemen/Leijenburg/Houtwijk.
pi_37740226
GEZOCHT!

Kamer in Tilburg vanaf augustus! 21 jarige aankomend Student (HBO) zoekt kamer van minimimaal 16 m2 met een prijs van rond de 250 euro per maand. Ergens tussen Centrum en Fontys.

Steekwoorden: Sportief, Is DJ (leuke huisfeestjes!), Bier, netjes van nature....gewoon leuk!
Hoor ik die Griekse melodie...
  vrijdag 12 mei 2006 @ 10:40:44 #74
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_37754846
Gezocht: kamer in Leiden
ik ben op zoek naar een kamer in Leiden. Een beetje in het centrum heeft de voorkeur, en de huur moet onder de 300 euro zijn, liefst iets rond 250 ofzo.
Ik Studeer niet in Leiden (maar in rotterdam) en ben geen lid van van een studenten vereniging. (ik zeg dit er even bij omdat ik gemerkt heb dat veel huizen mensen zoeken die in leiden studeren en lid zijn van een bepaalde vereniging)
Als iemand mij hiermee kan helpen stuur even een mailtje naar rogierbuijs@hotmail.com of voeg me toe op msn met hetzelfde email addres
pi_37755430
Aangeboden in Tilburg:

Grote kamer (18 m2) met mooie muurschildering in gezellig studentenhuis. 310 p/m, inclusief g/w/l, draadloos internet, 9 leuke huisgenoten, 2 douches, wasmachine, 2 wc's, dakterras, grote binnenplaats, garage.

Reageren via langenieuw216@hotmail.com

[ Bericht 2% gewijzigd door bloempjuh op 12-05-2006 16:20:08 ]
Mon 'en!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')