Hoewel ik nog niet zeker weet of m'n verloofde en ik uit het huidige appartementje vertrekken binnenkort toch even een vraag. Wat bedoel je met "genoeg voor twee personen"? Het is namelijk een 1-kamer flat, dus je hebt geen eigen kamer of zo. Wel is de keuken min of meer een eigen kamer, is er een (klein) halletje wat de kamer en de badkamer verbind.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:23 schreef Risktakah het volgende:
Amsterdam
Wij, twee nette, rustige, niet rokende, jonge mensen(jongen 21jr & meisje 20jr) werken en studeren in Amsterdam en we zijn op zoek naar een zelfstandige woning nabij het centrum voor onbepaalde tijd (geen onderhuur). Onze voorkeur gaat uit naar de stadsdelen Westerpark, Oud-West, De Baarsjes, Centrum, Oud-Zuid en Oost.
Oppervlakte: "genoeg voor twee personen"
Indicatie huurprijs: 500 euro
We zijn te bereiken via e-mail: Risktakah@hotmail.com
Als jij er samen met je verloofde kan wonen, zal het ons ook wel lukken. Dit met betrekking tot je vraag. Zou je verder misschien iets meer details over de locatie en de oppervlakte naar ons kunnen mailen? (risktakah@hotmail.com) Je hebt ons nieuwsgierig gemaaktquote:Op maandag 13 februari 2006 19:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoewel ik nog niet zeker weet of m'n verloofde en ik uit het huidige appartementje vertrekken binnenkort toch even een vraag. Wat bedoel je met "genoeg voor twee personen"? Het is namelijk een 1-kamer flat, dus je hebt geen eigen kamer of zo. Wel is de keuken min of meer een eigen kamer, is er een (klein) halletje wat de kamer en de badkamer verbind.
Ook weet ik niet wat de prijs zou worden, omdat wij de flat via vrienden hebben, dus met een "vriendenprijs"![]()
Mochten we eruit gaan en de verhuurder wil hem kwijt zal ik het melden!
Idem, alleen in Arnhemquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:57 schreef countblah het volgende:
Gezocht: Huurwoning voor twee personen. Minimaal twee kamers en eigen keuken en badkamer. Maximaal 550 euro.
In Arnhem, Leiden of Den Haag.
He, dan hebben wij precies dezelfde eisen en wensen. Ik ga ook met mijn vriendin naar Arnhem en wou huren. Ik kan je garanderen dat je eisen lastig wordt voor 550 incl. gwe en servicekosten. Wij hebben besloten het anders te doen, pa van haar neemt 2e hypotheek, maar ik weet niet of dat voor jullie een optie is. Voor 125.000 euro is best wat leuks te vinden! Succes in ieder gevalquote:Op maandag 27 maart 2006 01:38 schreef Erik_84 het volgende:
Dringend gezocht: woonruimte voor 2 personen in Arnhem!
Samen met mijn vriendin ben ik dringend op zoek naar woonruimte in Arnhem of eventueel Nijmegen. We zijn op zoek naar een etage / flatwoning / studio / appartement vanaf juni 2006, voor een maximale huurprijs van ¤ 550,- inclusief alles. Absolute vereiste is dat alles geheel zelfstandig is. Verder geen eisen.
en toch heb ik al wel aardig wat mogelijkheden gezien, alleen jammer genoeg per direct allemaalquote:Op maandag 27 maart 2006 02:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
He, dan hebben wij precies dezelfde eisen en wensen. Ik ga ook met mijn vriendin naar Arnhem en wou huren. Ik kan je garanderen dat je eisen lastig wordt voor 550 incl. gwe en servicekosten. Wij hebben besloten het anders te doen, pa van haar neemt 2e hypotheek, maar ik weet niet of dat voor jullie een optie is. Voor 125.000 euro is best wat leuks te vinden! Succes in ieder geval![]()
Aha. Ik was zoekende voor begin september, en had ook wel wat gevonden. Maar houd er rekening mee dat gwe + servicekosten vaak totaal 150-200 euro zijn! Dan mag het appartementje nog maar 350-400 per maand kosten aan huur om binnen het budget te blijven! En vooral in het centrum zal dat lastig worden. Succesquote:Op maandag 27 maart 2006 03:11 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
en toch heb ik al wel aardig wat mogelijkheden gezien, alleen jammer genoeg per direct allemaal
ik kan echt niet eerder dan juni.. is ook zo zonde om een aantal maanden huur voor niks te betalen
edit: vergeten te vermelden, mijn email: addie84 at gmail punt com
ik ken iemand die daar wel wil wonen maar ze heeft niks om te ruilen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:15 schreef woningruil-enschede het volgende:
Leuke eengezinswoning met 3 slaapkamers en tuin op zuiden te Enschede. Aan huur betaal ik nu ¤ 336, na ruil wordt de huur opgetrokken naar ¤ 407. Mag ook door 1 persoon bewoond worden.
Nette rustige buurt, ligt aan de rand van de singel en is op loopafstand van het centrum, binnen 5 minuten fietsen bij het station, 15 min fietsen naar UT en Aki, voldoende parkeergelegenheid en bushalte 'voor de deur'.
www.directwonen.nl / www.rotsvast.nlquote:Op zondag 2 april 2006 17:01 schreef ziggy-lee het volgende:
[..]
ik ken iemand die daar wel wil wonen maar ze heeft niks om te ruilen.
ze zoekt wel met spoed een woning voor haar en haar kat.
Appartementjes zullen misschien een stuk makkelijker gaan dan betaalbare eengezinswoningen (geen idee eigenlijk...)quote:Op maandag 3 april 2006 10:21 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
www.directwonen.nl / www.rotsvast.nl
of laat haar ff in de supermarkten kijken
In Enschede is het geen enkel probleem, mits je niet te veeleisend bent.. Een normaal appartementje moet binnen 2 weken gevonden zijn..
Dit valt dus heel erg mee.. Los van dat ik Enschede heel goed ken (geboren en getogen), zijn er maar een aantal straten waar ik een woning zou weigeren. Een appartement, of zelfs een woning met tuin (zoals de hobbykamerwoningen waar je het over hebt en waar ik naar volle tevredenheid woon), zijn prima te vinden zonder de loting te doorstaan. Overigens, elke week staat er in de huis-aan-huis een aanbod waar je, als je snel bent, heel snel wat kunt krijgen.quote:Op maandag 3 april 2006 13:43 schreef woningruil-enschede het volgende:
Ik huur het huis van Domijn. Dus ik kan alleen maar ruilen met een huurhuis. Verder heb ik dus niets te zeggen over de woning. Ik wil alleen ruilen naar Noord-Holland of Utrecht en niet binnen Enschede, woon hier heel goed, maar ik wil juist graag weg uit Enschede, zou het liefst mijn huisje meenemen.
[..]
Appartementjes zullen misschien een stuk makkelijker gaan dan betaalbare eengezinswoningen (geen idee eigenlijk...)
Wil je echter een beetje redelijk wonen (er zijn buurten waar je echt liever niet zit, ook al ben je niet veeleisend) en een tuintje ben je overgeleverd aan de woningbouwverenigingen en de loting. En dat gaat dus echt niet snel. Ik ken verschillende mensen die al ruim 2 jaar actief mee loten zonder succes.
Daarnaast krijg ik dus best vaak reacties van mensen met eengezinswoningen uit Enschede zelf, die ook graag zouden ruilen (bijv. uit Velve, Pathmos, hobbykamerwoningen in Zuid, etc.).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |