abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34727828
gezocht: tijdelijke kamer / studio / appartement te LEIDEN van ong. 01/04/06 tot november 2006

ik ben
- 25 jaar
- ik werk
- ga een reis maken vanaf november 2006, vandaar dat ik iets tijdelijks zoek. Ik moet 31 maart uit mijn huidige appartement.

ik zoek
- een kamer / studio / appartement in leiden
- huur gerelateerd aan wat geboden wordt, met een max van ong. 500 euro
eingenzinnig..............huh?!?!?!
pi_35048137
Gezocht: kleine woning in Amsterdam

Wij, twee nette, rustige, niet-rokende, jonge mensen(jongen 21jr & meisje 20jr) werken en studeren in Amsterdam en we zijn op zoek naar een zelfstandige woning nabij het centrum voor onbepaalde tijd (geen onderhuur). Onze voorkeur gaat uit naar de stadsdelen Westerpark, Oud-West, De Baarsjes, Centrum, Oud-Zuid en Oost.

Oppervlakte: "genoeg voor twee personen"
Indicatie huurprijs: 500 euro

We zijn te bereiken via e-mail: Risktakah@hotmail.com

[ Bericht 2% gewijzigd door Risktakah op 13-02-2006 21:49:10 ]
pi_35048847
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:23 schreef Risktakah het volgende:
Amsterdam

Wij, twee nette, rustige, niet rokende, jonge mensen(jongen 21jr & meisje 20jr) werken en studeren in Amsterdam en we zijn op zoek naar een zelfstandige woning nabij het centrum voor onbepaalde tijd (geen onderhuur). Onze voorkeur gaat uit naar de stadsdelen Westerpark, Oud-West, De Baarsjes, Centrum, Oud-Zuid en Oost.

Oppervlakte: "genoeg voor twee personen"
Indicatie huurprijs: 500 euro

We zijn te bereiken via e-mail: Risktakah@hotmail.com
Hoewel ik nog niet zeker weet of m'n verloofde en ik uit het huidige appartementje vertrekken binnenkort toch even een vraag. Wat bedoel je met "genoeg voor twee personen"? Het is namelijk een 1-kamer flat, dus je hebt geen eigen kamer of zo. Wel is de keuken min of meer een eigen kamer, is er een (klein) halletje wat de kamer en de badkamer verbind.

Ook weet ik niet wat de prijs zou worden, omdat wij de flat via vrienden hebben, dus met een "vriendenprijs"

Mochten we eruit gaan en de verhuurder wil hem kwijt zal ik het melden!
pi_35054136
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:39 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Hoewel ik nog niet zeker weet of m'n verloofde en ik uit het huidige appartementje vertrekken binnenkort toch even een vraag. Wat bedoel je met "genoeg voor twee personen"? Het is namelijk een 1-kamer flat, dus je hebt geen eigen kamer of zo. Wel is de keuken min of meer een eigen kamer, is er een (klein) halletje wat de kamer en de badkamer verbind.

Ook weet ik niet wat de prijs zou worden, omdat wij de flat via vrienden hebben, dus met een "vriendenprijs"

Mochten we eruit gaan en de verhuurder wil hem kwijt zal ik het melden!
Als jij er samen met je verloofde kan wonen, zal het ons ook wel lukken. Dit met betrekking tot je vraag. Zou je verder misschien iets meer details over de locatie en de oppervlakte naar ons kunnen mailen? (risktakah@hotmail.com) Je hebt ons nieuwsgierig gemaakt Nog succes bij het vinden van je 3 kamerflatje.
pi_35055090
Ja hoor, het is zover:

* pinguin gaat afstuderen per 1 maart 2006...

Daarom ben ik op zoek naar een kamer, twee kamer(tje)s of een appartement(je) in Utrecht. Ik heb een budget tot ongeveer 650 euri's; duur van het huurcontract minimaal voor 6 maanden. Iemand die mij aan iets moois helpt kan rekenen op een beloning. Emailen kan naar m_van_duren@hotmail.com.
pi_35068454
Ik ga verhuizen, dus daarom komt mijn kamer vrij:

Kamer in hartje centrum van Eindhoven (Tramstraat). De kamer is ongeveer 17m2.

Het huis waarin mijn kamer zit bevat 21 kamers die in 2004 zijn opgeleverd. Dit betekent dat alles helemaal nieuw is en er goede facitiliteiten zijn.

Mijn kamer zit in een rustige hoek van het huis, waardoor ik ook op zoek ben naar een rustige persoon om mijn kamer over te nemen per 16 maart 2006.

De huidige bewoners zijn allemaal redelijk op zichzelf. NIet verplicht samen eten ed.

De huur is 265,- per maand en loopt via de woonstichting. Er is 1 voorwaarde die ik stel en dat is dat de nieuwe bewoner mijn spullen overneemt voor 350,-. Alle spullen zijn 1,5 jaar geleden nieuw gekocht. Het gaat om de vloerbedekking, koelkast, 2 barretjes, bed (excl. matras), 2 ladekastjes, 1 kledingkast en nog kleine dingen.

Geen kijkavond!

Graag mailen of reageren in het topic.
pi_35618012
Gezocht: Huurwoning voor twee personen. Minimaal twee kamers en eigen keuken en badkamer. Maximaal 550 euro.

In Arnhem, Leiden of Den Haag.
We can sing and dance and we don't need pants
  woensdag 1 maart 2006 @ 20:07:04 #33
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_35618429
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:57 schreef countblah het volgende:
Gezocht: Huurwoning voor twee personen. Minimaal twee kamers en eigen keuken en badkamer. Maximaal 550 euro.

In Arnhem, Leiden of Den Haag.
Idem, alleen in Arnhem
pi_35735315
Ik wil graag een kamer in Utrecht, maar de zoektocht werpt nog niet echt zijn vruchten af, vandaar deze post! Hierbij mijn kamernet-beschrijving:

Ik (m, 19) ben eerstejaarsstudent
Algemene Sociale Wetenschappen aan de UU. Op het moment woon ik
in Meppel en aangezien ik algauw zo’n anderhalf uur in de trein
zit zou ik graag in Utrecht zelf willen wonen. Ik heb daar in
het begin van het studiejaar bewust mee gewacht, omdat ik eerst
wilde weten of ik de studie wel leuk zou vinden. Dat bleek
gelukkig zo te zijn. Nu wil ik echter ook graag op mezelf wonen
omdat ik het thuis wel gezien heb, Utrecht gewoon erg leuk is en
ik er veel nieuwe mensen heb leren kennen. Het liefst zou ik in
een studentenhuis met een paar toffe huisgenoten wonen, maar ik
ben niet iemand die per sé gezamenlijk wil eten en dat soort
dingen. Ik hecht dus wel waarde aan mijn eigen privacy en
natuurlijk ook aan die van de ander.

In mijn vrije tijd speel ik gitaar en zit ik in een bandje waar
ik intensief mee repeteer en optreed. Ook werk ik elk weekend
in een gezellige, kleine bruine kroeg in Meppel. Ik zou mezelf
verder omschrijven als een rustig en sociaal persoon, die kiest
voor een kroeg in plaats van een discotheek en gek is op muziek
(ik ga graag naar Tivoli!), boeken en films.

mail staat in profiel!!
pi_35735833
Gezocht: 2 of 3 kamer appartement in Amsterdam voor jong stel, hij werkt, zij is bijna afgestudeert.

Vraagprijs om de 650 euro all-in.
  zondag 5 maart 2006 @ 23:52:12 #36
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_35760255
Ik zoek, vanaf 1 september: een appartementje voor 2 personen (klasgenoten) in Amsterdam voor een half jaar, wij zitten allebei op de hotelschool in Eindhoven, en gaan vanaf september een halfjaar stage lopen, hij in Hotel Vondel, ik in het Amstel.

Prijsindicatie in een 850 euro all-in.

Verder ben ik voor mijzelf ook nog op zoek, vanaf Februari volgend jaar naar een kamer in Zwolle. Ook hier heb ik een half jaar stage, dit maal in een toprestaurant in hartje centrum.

Prijsindicatie is maximaal 350 euro.

Heb jij iets voor mij, mail me op robert _ greijmans @ hotmail . com
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 13 maart 2006 @ 23:19:36 #37
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_36008772
Tvp..
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  dinsdag 14 maart 2006 @ 12:21:46 #38
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_36018533
AANGEBODEN

Dennenstraat 51
8924CG Leeuwarden
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Woonoppervlak: 100 m2
Perceeloppervlak: 159 m2
5 kamers
¤ 117.500 k.k.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Op gewilde locatie, nabij een park en vele sportvoorzieningen, staat deze verassend ruime tussenwoning met een achtertuin van maar liefst 13 meter diep, welke op het westen is gelegen. De woning beschikt over 4 slaapkamers en een vrijstaande stenen berging aan de achterzijde. Op loopafstand van de woning bevindt zich de openbaarvervoersverbinding naar het centrum van de stad. De woning is uitermate geschikt voor starters op de woningmarkt.

We hebben er altijd met veel plezier gewoond.

Kijk voor meer informatie, en meer foto's, op:
http://www.chrishantzen.nl/dennen.html

Ik zal de link naar makelaar maar achterwege laten, want dat wordt misschien als spam gezien.
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
pi_36020098
Op zoek naar woonruimte in Enschede? Misschien is woningruil een optie?

Opnieuw in de aanbieding voor woningruil:
Leuke eengezinswoning met 3 slaapkamers en tuin op zuiden te Enschede. Aan huur betaal ik nu ¤ 336, na ruil wordt de huur opgetrokken naar ¤ 407. Mag ook door 1 persoon bewoond worden.
Nette rustige buurt, ligt aan de rand van de singel en is op loopafstand van het centrum, binnen 5 minuten fietsen bij het station, 15 min fietsen naar UT en Aki, voldoende parkeergelegenheid en bushalte 'voor de deur'.

Gezocht:
Woonruimte met minimaal 2 slaapkamers in een buurt en dichtbij openbaar vervoer het liefst in of rondom binnenstad van Utrecht (centrum, witte vrouwen, vogelenbuurt, lombok).
Of in de regio Noord-Holland:
leuke buurten in Amsterdam binnenstad/jordaan, oud-zuid, rivierenbuurt, knms eilanden etc,
omgeving van Haarlem(geen Schalkwijk),
Amstelveen en omstreken.
Max. kale huur ¤475,-

Opties voor driehoeksruil ook zijn ook welkom. Zie voor meer info (plattegrond en foto's)->
http://members.home.nl/woningruil-enschede/

[ Bericht 0% gewijzigd door woningruil-enschede op 14-03-2006 13:26:11 (grammatica en spelfouten) ]
  dinsdag 21 maart 2006 @ 12:49:23 #40
141584 Thom-ass
Reuselcity.nl
pi_36228796
Kamer vrij in Tilburg voor student(M/V)

Ik ga verkassen. Daarom komt er bij ons in huis een kamer vrij, waarvoor we een leuke en gezellige student of studente zoeken. De kamer is op zich niet al te groot, maar met 3 studenten hebben we momenteel wel een compleet appartement!! Een grote gedeelde huiskamer(22 m2) in combinatie met de kamer(9 m2) is erg relaxt. En dat voor maar 187,- incl. GWL en internep!

Bovendien is het huis perfect gelegen voor UvT, Avans en Fontys(Journalistiek) studenten! Want deze scholen liggen om de hoek. Alle winkels zijn vlakbij en ook het sportcentrum. Verder heeft het perfecte OV aansluiting met een bushalte voor de deur en een treinstation op 5 min. wandelen.

Meer info over de kamer, het huis en wat voor vlees we zoeken kun je vinden op http://www.kamervrij.tilburgweb.nl/

Groetjes Tom!
Biertje?
  maandag 27 maart 2006 @ 01:38:23 #41
136534 Erik_84
sja.. toch?
pi_36394630
Dringend gezocht: woonruimte voor 2 personen in Arnhem!

Samen met mijn vriendin ben ik dringend op zoek naar woonruimte in Arnhem of eventueel Nijmegen. We zijn op zoek naar een etage / flatwoning / studio / appartement vanaf juni 2006, voor een maximale huurprijs van ¤ 550,- inclusief alles. Absolute vereiste is dat alles geheel zelfstandig is. Verder geen eisen.
  maandag 27 maart 2006 @ 01:40:54 #42
26886 EmjaY
Chuck FTW!!1!!!
pi_36394654
Gezocht, woonruimte in Schagen

Minimaal 2 kamers. Huur, onbepaalde tijd.
Wallahjeweettog
  maandag 27 maart 2006 @ 02:21:19 #43
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_36394971
quote:
Op maandag 27 maart 2006 01:38 schreef Erik_84 het volgende:
Dringend gezocht: woonruimte voor 2 personen in Arnhem!

Samen met mijn vriendin ben ik dringend op zoek naar woonruimte in Arnhem of eventueel Nijmegen. We zijn op zoek naar een etage / flatwoning / studio / appartement vanaf juni 2006, voor een maximale huurprijs van ¤ 550,- inclusief alles. Absolute vereiste is dat alles geheel zelfstandig is. Verder geen eisen.
He, dan hebben wij precies dezelfde eisen en wensen. Ik ga ook met mijn vriendin naar Arnhem en wou huren. Ik kan je garanderen dat je eisen lastig wordt voor 550 incl. gwe en servicekosten. Wij hebben besloten het anders te doen, pa van haar neemt 2e hypotheek, maar ik weet niet of dat voor jullie een optie is. Voor 125.000 euro is best wat leuks te vinden! Succes in ieder geval
  maandag 27 maart 2006 @ 03:11:35 #44
136534 Erik_84
sja.. toch?
pi_36395242
quote:
Op maandag 27 maart 2006 02:21 schreef leolinedance het volgende:

[..]

He, dan hebben wij precies dezelfde eisen en wensen. Ik ga ook met mijn vriendin naar Arnhem en wou huren. Ik kan je garanderen dat je eisen lastig wordt voor 550 incl. gwe en servicekosten. Wij hebben besloten het anders te doen, pa van haar neemt 2e hypotheek, maar ik weet niet of dat voor jullie een optie is. Voor 125.000 euro is best wat leuks te vinden! Succes in ieder geval
en toch heb ik al wel aardig wat mogelijkheden gezien, alleen jammer genoeg per direct allemaal
ik kan echt niet eerder dan juni.. is ook zo zonde om een aantal maanden huur voor niks te betalen

edit: vergeten te vermelden, mijn email: addie84 at gmail punt com
  maandag 27 maart 2006 @ 10:52:22 #45
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_36398347
quote:
Op maandag 27 maart 2006 03:11 schreef Erik_84 het volgende:

[..]

en toch heb ik al wel aardig wat mogelijkheden gezien, alleen jammer genoeg per direct allemaal
ik kan echt niet eerder dan juni.. is ook zo zonde om een aantal maanden huur voor niks te betalen

edit: vergeten te vermelden, mijn email: addie84 at gmail punt com
Aha. Ik was zoekende voor begin september, en had ook wel wat gevonden. Maar houd er rekening mee dat gwe + servicekosten vaak totaal 150-200 euro zijn! Dan mag het appartementje nog maar 350-400 per maand kosten aan huur om binnen het budget te blijven! En vooral in het centrum zal dat lastig worden. Succes
  maandag 27 maart 2006 @ 12:59:00 #46
144436 Afwasborsteldetweede
Voor universeel gebruik
pi_36401811
Gezocht: Tijdelijke woonruimte voor 2 personen in de buurt van Amsterdam, dus mag ook in Zuid-Holland, Utrecht, Flevoland of Noord-Holland

Ik zoek dus een woonruimte voor 2 personen. Aantal kamers maakt niet uit, zolang er voldoende ruimte is voor 2 personen. Het moet in de buurt zitten van Amsterdam, en rond om, met maximaal zo'n 45-60 minuten reistijd naar Amsterdam CS. Bedoelt voor een werkende en een student. Startdatum ergens rond juni, juli, augustus tot maximaal december.

Afhankelijk van wat er wordt aangeboden zijn wij bereid tot maximaal 750 euro inclusief te betalen.

Email:
elan dmc @ gm ail . com
(zonder spaties)
Afwasborstel? 'Zie je wel dat zo'n titel werkt!
  zondag 2 april 2006 @ 17:01:59 #47
94275 ziggy-lee
joepie joepie
pi_36581673
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 13:15 schreef woningruil-enschede het volgende:

Leuke eengezinswoning met 3 slaapkamers en tuin op zuiden te Enschede. Aan huur betaal ik nu ¤ 336, na ruil wordt de huur opgetrokken naar ¤ 407. Mag ook door 1 persoon bewoond worden.
Nette rustige buurt, ligt aan de rand van de singel en is op loopafstand van het centrum, binnen 5 minuten fietsen bij het station, 15 min fietsen naar UT en Aki, voldoende parkeergelegenheid en bushalte 'voor de deur'.
ik ken iemand die daar wel wil wonen maar ze heeft niks om te ruilen.
ze zoekt wel met spoed een woning voor haar en haar kat.
  maandag 3 april 2006 @ 10:21:13 #48
136534 Erik_84
sja.. toch?
pi_36600890
quote:
Op zondag 2 april 2006 17:01 schreef ziggy-lee het volgende:

[..]

ik ken iemand die daar wel wil wonen maar ze heeft niks om te ruilen.
ze zoekt wel met spoed een woning voor haar en haar kat.
www.directwonen.nl / www.rotsvast.nl

of laat haar ff in de supermarkten kijken

In Enschede is het geen enkel probleem, mits je niet te veeleisend bent.. Een normaal appartementje moet binnen 2 weken gevonden zijn..
pi_36606239
Ik huur het huis van Domijn. Dus ik kan alleen maar ruilen met een huurhuis. Verder heb ik dus niets te zeggen over de woning. Ik wil alleen ruilen naar Noord-Holland of Utrecht en niet binnen Enschede, woon hier heel goed, maar ik wil juist graag weg uit Enschede, zou het liefst mijn huisje meenemen.
quote:
Op maandag 3 april 2006 10:21 schreef Erik_84 het volgende:

[..]

www.directwonen.nl / www.rotsvast.nl

of laat haar ff in de supermarkten kijken

In Enschede is het geen enkel probleem, mits je niet te veeleisend bent.. Een normaal appartementje moet binnen 2 weken gevonden zijn..
Appartementjes zullen misschien een stuk makkelijker gaan dan betaalbare eengezinswoningen (geen idee eigenlijk...)
Wil je echter een beetje redelijk wonen (er zijn buurten waar je echt liever niet zit, ook al ben je niet veeleisend) en een tuintje ben je overgeleverd aan de woningbouwverenigingen en de loting. En dat gaat dus echt niet snel. Ik ken verschillende mensen die al ruim 2 jaar actief mee loten zonder succes.
Daarnaast krijg ik dus best vaak reacties van mensen met eengezinswoningen uit Enschede zelf, die ook graag zouden ruilen (bijv. uit Velve, Pathmos, hobbykamerwoningen in Zuid, etc.).

Boven de huurtoeslag grens is weer een heel ander verhaal en is er voldoende aanbod.

Maar goed, ik zoek dus nog steeds(of beter: opnieuw) iemand die wil en kan ruilen.
Vorig jaar oktober had ik dus iemand In Amsterdam Oud-Zuid gevonden die wilde ruilen, formulieren getekend gesprekken met de woningbouw en in januari zou de ruil dan plaats vinden. Maar die heeft het vanwege persoonlijke omstandigheden op het allerlaatste moment afgezegd.
Verhuisdozen weer uitgepakt, bijkomen van de teleurstelling en nu weer met frisse moed op zoek.
  maandag 3 april 2006 @ 13:52:49 #50
136534 Erik_84
sja.. toch?
pi_36606508
quote:
Op maandag 3 april 2006 13:43 schreef woningruil-enschede het volgende:
Ik huur het huis van Domijn. Dus ik kan alleen maar ruilen met een huurhuis. Verder heb ik dus niets te zeggen over de woning. Ik wil alleen ruilen naar Noord-Holland of Utrecht en niet binnen Enschede, woon hier heel goed, maar ik wil juist graag weg uit Enschede, zou het liefst mijn huisje meenemen.
[..]

Appartementjes zullen misschien een stuk makkelijker gaan dan betaalbare eengezinswoningen (geen idee eigenlijk...)
Wil je echter een beetje redelijk wonen (er zijn buurten waar je echt liever niet zit, ook al ben je niet veeleisend) en een tuintje ben je overgeleverd aan de woningbouwverenigingen en de loting. En dat gaat dus echt niet snel. Ik ken verschillende mensen die al ruim 2 jaar actief mee loten zonder succes.
Daarnaast krijg ik dus best vaak reacties van mensen met eengezinswoningen uit Enschede zelf, die ook graag zouden ruilen (bijv. uit Velve, Pathmos, hobbykamerwoningen in Zuid, etc.).
Dit valt dus heel erg mee.. Los van dat ik Enschede heel goed ken (geboren en getogen), zijn er maar een aantal straten waar ik een woning zou weigeren. Een appartement, of zelfs een woning met tuin (zoals de hobbykamerwoningen waar je het over hebt en waar ik naar volle tevredenheid woon), zijn prima te vinden zonder de loting te doorstaan. Overigens, elke week staat er in de huis-aan-huis een aanbod waar je, als je snel bent, heel snel wat kunt krijgen.

En dit is echt niet om je woning af te kraken, dit is uiteraard een prima manier, maar als je niks te ruilen hebt kun je, naar eigen ervaring en die van studie-genoten, zonder problemen heel snel een goede woning / appartement krijgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')