En dat noem jij een vredelievend vers. Het is gewoon fascisme !!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:36 schreef Triggershot het volgende:
Vers 5:33/34 luidt:
33. De vergelding dergenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen.
34. Dit, met uitzondering van hen die berouw tonen, voordat gij hen in uw macht hebt. Weet derhalve, dat Allah Vergevensgezind, Genadevol is.![]()
quote:33. De vergelding dergenen die oorlog tegen Akkersloot voeren en er naar streven wanorde op het forum te scheppen (in mijn visie dan), is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen.
34. Dit, met uitzondering van hen die berouw tonen, voordat wij hen bij hun lurven hebben. Weet derhalve, dat Akkersloot Vergevensgezind, Genadevol is.
respect voor je God!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:26 schreef Boomstam het volgende:
Gelukkig hoef ik niet te oordelen zoals jij triggershot, mijn God dat zelf wel
Akker, zal ik bidden dat je gelovig wordt? Zal wel moeilijk zijn, maar daar is het nog niet te laat voor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:20 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
En dat noem jij een vredelievend vers. Het is gewoon fascisme !!!
[..]
![]()
Slechte zaak Lionsguy. Niemand hoeft zich hier voor een "heiden", "ongelovige","ondankbare" of "godsbestrijder" e.d. uit te laten maken.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:41 schreef One_of_the_few het volgende:
lionsguy18
In een laatste discussie met jouw maakte je me uit voor heiden
Maar ja. Als ik later kinds wordt vergeet ik die Allah van je weer en kom ik als nog in de hel .quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:40 schreef Aslama het volgende:
Akker, zal ik bidden dat je gelovig wordt? Zal wel moeilijk zijn, maar daar is het nog niet te laat voor.![]()
Door hem niet zelf te laten oordelenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:33 schreef Triggershot het volgende:
respect voor je God!
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:58 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Slechte zaak Lionsguy. Niemand hoeft zich hier voor een "heiden", "ongelovige","ondankbare" of "godsbestrijder" e.d. uit te laten maken.
Ik weet niet wie die gast is, maar hij is behoorlijk negatief. Ik ken hem niet en zo, maar hij geeft het blijken dat hij mij wel kent, waarvan weet ik niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:56 schreef Aslama het volgende:
Wordt dit een OldJeller-topic?
Quod licet Iovi, non licet bovi, Hausquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:03 schreef Haushofer het volgende:
[..]nee, maar stomme jehova, dimmihide trut, je bek houden, Islamofiel etcetera, dat kan allemaal wel natuurlijk
jij bent een raar menneke, Akje.
hij is niet de enigste iedergeval. Lionsguy. heeft heeft soms ook benamingen of omschrijvingen voor mensen die niet zo geloven als hij dat je denkt, dus daarom geloven steeds minder mensen. Maar denk niet dat hij nu wel reageert.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:03 schreef Haushofer het volgende:
[..]nee, maar stomme jehova, dimmihide trut, je bek houden, Islamofiel etcetera, dat kan allemaal wel natuurlijk
Akkersloot gelooft niet in Ioviquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Quod licet Iovi, non licet bovi, Haus
Als je hier op FOK! rondloopt moet je rekening houden dat meerdere mensen je volgen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet niet wie die gast is, maar hij is behoorlijk negatief. Ik ken hem niet en zo, maar hij geeft het blijken dat hij mij wel kent, waarvan weet ik niet.²
Maar hij is wel een 'bos'quote:
Dan vergeet je Allah niet, echt waar ...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:59 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Maar ja. Als ik later kinds wordt vergeet ik die Allah van je weer en kom ik als nog in de hel .![]()
"stomme jehova" ect ect. ruk jij lekker uit de context.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:03 schreef Haushofer het volgende:nee, maar stomme jehova, dimmihide trut, je bek houden, Islamofiel etcetera, dat kan allemaal wel natuurlijk
Ben je weleens in een verpleeghuis geweest voor zwaar dementen. Ja de huidige generatie dementen zijn van kinds af aan opgegroeid met God, Jezus en Maria. Maar ik zou de nieuwe lichting Abdoellah van der Vens en Abboellah Bakker's later wel in een dementen verpleeghuis willen zien. "Allah, wie ?".quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:14 schreef Aslama het volgende:
Dan vergeet je Allah niet, echt waar ...
Het niet luisteren naar "argumenten" is voor jouw hét kenmerk van Adolf Hitler.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Akkersloot heeft een wel erg dikke plaat voor zijn kop. Hij doet simpelweg niets met andersmans argumenten. HIj is gewoon bezig met een monoloog, mij best, maar kan dat niet thuis voor de spiegel?
Teken gelijk een zwart snorretje onder je neus.²
Nou, het is wel één van de meest op de voorgrond tredende kenmerken van A.H., dat hij zijn eigen zin doordreef en continu dezelfde argumenten gebruikte, zonder te luisteren naar mensen die met bewijzen van het tegendeel kwamen. Ik heb zelfs horen fluisteren (maar dat is wat apocrief), dat hij die mensen dan beschuldigde van 'het omkeren van de bewijslast'quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:27 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Het niet luisteren naar "argumenten" is voor jouw hét kenmerk van Adolf Hitler.![]()
Kijk, je weet nog niet hoe het is een gelovige te zijn. Het is te proberen waard, en bovendien jouw enige reddingsmiddel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:25 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ben je weleens in een verpleeghuis geweest voor zwaar dementen. Ja de huidige generatie dementen zijn van kinds af aan opgegroeid met God, Jezus en Maria. Maar ik zou de nieuwe lichting Abdoellah van der Vens en Abboellah Bakker's later wel in een dementen verpleeghuis willen zien. "Allah, wie ?".
Nogmaals leuk onderwerp voor een proefschrift.![]()
heiden wil toch niets anders zeggen als *niet joods*. het zou pas schelden zijn als jij wel joods zou zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:21 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
"stomme jehova" ect ect. ruk jij lekker uit de context.
En "ongelovige" "heiden" en dergelijke zijn ineens geen scheldwoorden. Het betreft namelijk het betrekken van een ander bij je religie. Maar dat verschil zie jij natuurlijk niet als ex-mod WFL.![]()
![]()
![]()
En als iemand ergens in gewoon gelijk in heeft. Zo vind ik nog steeds dat je van een goddelijke profeet een voorbeeld funktie kan verwachten. En dus geen kinderverkrachter.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nou, het is wel één van de meest op de voorgrond tredende kenmerken van A.H., dat hij zijn eigen zin doordreef en continu dezelfde argumenten gebruikte,
Laat het nu toevallig een andere user zijn die zo'n 2 jaar terug "de omkering van bewijslast" op fok heeft geintroduceerd. Dat topic liep gewoon goed. (Zonder gefrustreerde tegenstanders van de betreffende topicstarter). Kan het alleen niet terug vinden.quote:Ik heb zelfs horen fluisteren (maar dat is wat apocrief), dat hij die mensen dan beschuldigde van 'het omkeren van de bewijslast'
IK zeg toch juist dat het geen schelden is.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:32 schreef Boomstam het volgende:
heiden wil toch niets anders zeggen als *niet joods*. het zou pas schelden zijn als jij wel joods zou zijn![]()
Beste Aslama. Wie zegt dat ik niet in een god geloof. Ik geloof alleen niet in de hersenspinsels van Paulus en Mohammed.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:30 schreef Aslama het volgende:
Kijk, je weet nog niet hoe het is een gelovige te zijn. Het is te proberen waard, en bovendien jouw enige reddingsmiddel.![]()
In wiens hersenspinsels geloof je dan? Nu we het er toch over hebben: Dit roep je al vaker, maar je hebt nooit verteld waar je dan wel in gelooft. Kom op, vertel eens..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:42 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Beste Aslama. Wie zegt dat ik niet in een god geloof. Ik geloof alleen niet in de hersenspinsels van Paulus en Mohammed.
Precies. Even serieus.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
In wiens hersenspinsels geloof je dan? Nu we het er toch over hebben: Dit roep je al vaker, maar je hebt nooit verteld waar je dan wel in gelooft. Kom op, vertel eens..
Die "god" heet toch geen Hoebal of Manaat/Laat/3uzza?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:48 schreef Aslama het volgende:
[..]
Precies. Even serieus.
Akkersloot, je gelooft dus in een god.
Kan je meer over je god vertellen?
Fijn offerfeest agie..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:48 schreef Aslama het volgende:
[..]
Precies. Even serieus.
Akkersloot, je gelooft dus in een god.
Kan je meer over je god vertellen?
ow nu ben je opeens niet meer sarcastischquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:38 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
IK zeg toch juist dat het geen schelden is.![]()
Hetzelfdequote:
Ergens zie ik bij Akkersloot toch lichtpuntjesquote:In toehieb nafsak, begin er nie over
Wallahi inahou maried, ya7sabou anahou rajouloun 3indahou 3ilmoun kathir, walakin ma ya3rif shay. Innahou a7mak.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Fijn offerfeest agie..
In toehieb nafsak, begin er nie over
Zag Ar-rasoel ook bij Ibliesquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:52 schreef Aslama het volgende:
[..]
Hetzelfde
[..]
Ergens zie ik bij Akkersloot toch lichtpuntjes
Met zulke woorden weet je natuurlijk zeker dat je menigeen tegen de haren instrijkt. Het moet gezegd worden dat jij je schuldig maakt een zekere botheid, die gepaard gaat met een uitgesproken onverfijnde woordkeuze die louter tot doel schijnt te hebben om elk punt dat je hebt zo ongenuanceerd en provocerend mogelijk te berde te brengen, om vervolgens verongelijkt zelf al aan woorden als 'ongelovige' en 'heiden' ontzettende aanstoot te nemen. Het lijkt erop dat je aan een vergevorderde en chronische vorm van stijfkoppigheid lijdt, waarvan ik vrees dat het spoedig te laat zal zijn deze succesvol te behandelen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:35 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
En als iemand ergens in gewoon gelijk in heeft. Zo vind ik nog steeds dat je van een goddelijke profeet een voorbeeld funktie kan verwachten. En dus geen kinderverkrachter.
whahahahahahhahaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wallahi inahou maried, ya7sabou anahou rajouloun 3indahou 3ilmoun kathir, walakin ma ya3rif shay. Innahou a7mak.
Ikhwan: Allahoumma taqabal minnaa wa minkoum sali7al a3maal.²
Tja, je kunt natuurlijk je aangesproken voelen als iemand je heiden noemt. Of ongelovige. Ik ben dan zelf van mening dat je je dan als een gefrustreerde kleuter gedraagt. Maar je hebt wel gelijk, ik hou zelf ook niet van het feit dat bepaalde gelovigen ongelovigen op een dergelijke manier betrekken bij hun levensinvulling.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:21 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
"stomme jehova" ect ect. ruk jij lekker uit de context.
En "ongelovige" "heiden" en dergelijke zijn ineens geen scheldwoorden. Het betreft namelijk het betrekken van een ander bij je religie. Maar dat verschil zie jij natuurlijk niet als ex-mod WFL.![]()
![]()
![]()
Nou wil ik de negatieve fibe hier in dit topic natuurlijk niet overdrijven, maar ik heb een serieuze vraag aan je:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:00 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wat een achterlijke boer ben je ook weer.
Blijkt wel uit dit topic.
Mierenneuker.
Om te janken.
Je bent me er eentje, Akje. Ik laat het hier denk ik maar bij, heb alweer allemaal flauwe dingen gezegd die ik misschien maar beter niet had kunnen zeggen. De hoop dat je ooit nog es je eigen tegenspraken gaat zien is er nog steeds heimelijk, en ook de hoop dat je je ooit nog es normaal weet te gedragen. Hoe opgewonden je ook over al dat religieus geweld bent, en hoe aangesproken je ook voelt door gelovigen. Een kus van je ex-mod haussiequote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:35 schreef Akkersloot het volgende:
Laat het nu toevallig een andere user zijn die zo'n 2 jaar terug "de omkering van bewijslast" op fok heeft geintroduceerd. Dat topic liep gewoon goed. (Zonder gefrustreerde tegenstanders van de betreffende topicstarter). Kan het alleen niet terug vinden.
Vibe? Bedoel je, in hippe termen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:05 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nou wil ik de negatieve fibe hier in dit topic natuurlijk niet overdrijven, maar ik heb een serieuze vraag aan je:
Waarom zit je hier in WFL alleen in FB-topics en topics als dit te posten, maar heb ik je nog nooit iets W,F of L gerelateerds zien posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme knul, die barbequeboy. Achter zijn smilie zal vast een hele filosofie zitten, het zijn niet zomaar smilies die een negatief beeld geven.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Moeilijke gozer die OldJeller, helaas weinig discussie mogelijk met hem. Ik denk dat hij wel een goed hart heeft, maar zijn ledematen reageren nogal ruw.²
Nou ja, ik snap niet waarom je dan nog steeds zo ontzettend begaan bent met WFL terwijl je er niks inhoudelijks post. En ik kan ook zo gauw niks in je postgeschiedenis vinden. Niet op wetenschappelijk gebied, niet op filosofisch gebied en ook niet op levensbeschouwelijk gebied. Als het zo bedroefend slecht is geworden hier, dan ga je toch naar een ander forum toe ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:19 schreef OldJeller het volgende:
...
Ik stoor me aan de amateuristische gang van zaken hier.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:32 schreef Haushofer het volgende:
[..]
-knip- tututut -knip-
En ik hoop voor je dat je begrijpt dat er geen studie "culturele antropologische diergeneeskunde" bestaat
Ik doe iets met diergeneeskunde?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:41 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik stoor me aan de amateuristische gang van zaken hier.
Niet?
Ik ben op vele subfora terug te vinden, ik ben veelzijdig? Jij? Interesseert me eigenlijk weinig, maar je doet iets met diergeneeskunde, dus je vindt ook nog andere dingen 'leuk'.
Whatever it is, it's crappy.
Je zit thuis in de WW en hebt een grote fantasie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |