Het is maar net hoe je de uitspraak noteert.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:31 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Fransozen spreken Charlois niet uit als Sjarloewah hoor, meer als Sjarlwah
Nog steeds.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:38 schreef 14.gif het volgende:
Je ouders zullen vroeger veel lol aan je beleefd hebben, denk ik zo..![]()
Ik wist al meteen wat je ging zeggenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:19 schreef cheukert het volgende:
Vroeger had je nog het programma "Geef nooit op"
had er ook idd 2 afleveringen lang moeite meequote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:19 schreef cheukert het volgende:
Vroeger had je nog het programma "Geef nooit op" met Peter Jan Rens, waarbij kinderen een dagje draaiden met hun droomberoep. Als ze zo'n dag lieten ze sprongen Peter Jan Rens + kind in een "gat"in de studio en kwamen dan bij de uitgang. Ik had echt jaren gefilosofeerd hoe ze dat deden.
Ook kwam vaak bij de reclame blokken de Haribo reclames, ik snapte dus ook nooit hoe Peter Jan Rens zo snel kon omkleden.
Ik dacht serieus dat alles op TV live was![]()
![]()
Gibb is ook makkelijk te verwarren met Gibsonquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:23 schreef Nepthys het volgende:
Ik kwam er pas achter dat Torino gewoon dezelfde plaats is als Turijn
en mijn moeder dacht tot voorkort dat Mel Gibson een van de Bee Gees was.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:19 schreef cheukert het volgende:
Vroeger had je nog het programma "Geef nooit op" met Peter Jan Rens, waarbij kinderen een dagje draaiden met hun droomberoep. Als ze zo'n dag lieten ze sprongen Peter Jan Rens + kind in een "gat"in de studio en kwamen dan bij de uitgang. Ik had echt jaren gefilosofeerd hoe ze dat deden.
Dat spelletje speel ik nu met mijn dochtertje van 2quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:34 schreef Kogando het volgende:
Ik dacht vroeger dat niemand me kon zien als ik mijn ogen dicht deed.
schurk!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:51 schreef rameijer het volgende:
[..]
Dat spelletje speel ik nu met mijn dochtertje van 2![]()
Als ze haar handen voor haar ogen houdt dan ziet niemand haar meer totdat ze haar handen weghaalt![]()
Ik verwacht over een jaar of 15 eigenlijk wel een post van die strekking in 'Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt deeltje 98'quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:31 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
schurk!
stel je voor dat ze het jaren later nogsteeds denkt![]()
Echt?? Hihi... M'n ouders vinden het nog wel zo'n mooi nummer.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:16 schreef JoeBlack2k het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat Billy Joel's Pianoman over coke ging..
Sing us a song, you're the piano man
Sing us a song tonight
Well, we're all in the mood for a melody
And you've got us feeling all right
Pianoman is een ander woord voor coke dealer en een melody is een lijntje aldus een grietje waar ik laatst naast wakker werd
iets met broodjes en apenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:16 schreef JoeBlack2k het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat Billy Joel's Pianoman over coke ging..
Sing us a song, you're the piano man
Sing us a song tonight
Well, we're all in the mood for a melody
And you've got us feeling all right
Pianoman is een ander woord voor coke dealer en een melody is een lijntje aldus een grietje waar ik laatst naast wakker werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |