Het is maar net hoe je de uitspraak noteert.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:31 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Fransozen spreken Charlois niet uit als Sjarloewah hoor, meer als Sjarlwah
Nog steeds.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:38 schreef 14.gif het volgende:
Je ouders zullen vroeger veel lol aan je beleefd hebben, denk ik zo..![]()
Ik wist al meteen wat je ging zeggenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:19 schreef cheukert het volgende:
Vroeger had je nog het programma "Geef nooit op"
had er ook idd 2 afleveringen lang moeite meequote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:19 schreef cheukert het volgende:
Vroeger had je nog het programma "Geef nooit op" met Peter Jan Rens, waarbij kinderen een dagje draaiden met hun droomberoep. Als ze zo'n dag lieten ze sprongen Peter Jan Rens + kind in een "gat"in de studio en kwamen dan bij de uitgang. Ik had echt jaren gefilosofeerd hoe ze dat deden.
Ook kwam vaak bij de reclame blokken de Haribo reclames, ik snapte dus ook nooit hoe Peter Jan Rens zo snel kon omkleden.
Ik dacht serieus dat alles op TV live was![]()
![]()
Gibb is ook makkelijk te verwarren met Gibsonquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:23 schreef Nepthys het volgende:
Ik kwam er pas achter dat Torino gewoon dezelfde plaats is als Turijn
en mijn moeder dacht tot voorkort dat Mel Gibson een van de Bee Gees was.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:19 schreef cheukert het volgende:
Vroeger had je nog het programma "Geef nooit op" met Peter Jan Rens, waarbij kinderen een dagje draaiden met hun droomberoep. Als ze zo'n dag lieten ze sprongen Peter Jan Rens + kind in een "gat"in de studio en kwamen dan bij de uitgang. Ik had echt jaren gefilosofeerd hoe ze dat deden.
Dat spelletje speel ik nu met mijn dochtertje van 2quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:34 schreef Kogando het volgende:
Ik dacht vroeger dat niemand me kon zien als ik mijn ogen dicht deed.
schurk!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:51 schreef rameijer het volgende:
[..]
Dat spelletje speel ik nu met mijn dochtertje van 2![]()
Als ze haar handen voor haar ogen houdt dan ziet niemand haar meer totdat ze haar handen weghaalt![]()
Ik verwacht over een jaar of 15 eigenlijk wel een post van die strekking in 'Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt deeltje 98'quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:31 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
schurk!
stel je voor dat ze het jaren later nogsteeds denkt![]()
Echt?? Hihi... M'n ouders vinden het nog wel zo'n mooi nummer.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:16 schreef JoeBlack2k het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat Billy Joel's Pianoman over coke ging..
Sing us a song, you're the piano man
Sing us a song tonight
Well, we're all in the mood for a melody
And you've got us feeling all right
Pianoman is een ander woord voor coke dealer en een melody is een lijntje aldus een grietje waar ik laatst naast wakker werd
iets met broodjes en apenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:16 schreef JoeBlack2k het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat Billy Joel's Pianoman over coke ging..
Sing us a song, you're the piano man
Sing us a song tonight
Well, we're all in the mood for a melody
And you've got us feeling all right
Pianoman is een ander woord voor coke dealer en een melody is een lijntje aldus een grietje waar ik laatst naast wakker werd
Ja, als je de brandnetel beetpakt en van onderen naar boven wrijft heb je geen last van de brandharen. En als je de blaadjes die je zo mee los kunt rukken daarna ff tussen je handen heen en weer wrijft kun je ze daarna nog gewoon opeten ook, zonder dat het priktquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:08 schreef Genjuro het volgende:
tot mijn 7de gedacht dat mijn oudere broer kon toveren omdat hij brandnetels kon vastnemen en erover wrijven zonder zich te eraan te tingelenIets van met de haren mee wrijven ofzo
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:36 schreef Serendips het volgende:
Nou, ik had vandaag echt een heel schandalig moment. Er kwam een eind aan een al jarenlang slepend mysterie...
Zodra je op t.v een commercial voor snoepgoed voorbij ziet komen, komt er altijd een pictogrammetje in beeld met een tube erin. Vandaag zat ik met een vriendin t.v. te kijken en ik zei: 'Bij die reclames voor snoep komt nou altijd dat tubetje in beeld, maar ik ben er nog altijd niet achter welk soort snoep dat pictogram moet voorstellen.' Toen heeft ze me maar even voorzichtig duidelijk gemaakt dat het gewoon een tube tandpasta is die je in beeld ziet.
Hoe kun je zo hardnekkig in je eigen idee blijven geloven....?![]()
In feite betekent dat tandenborsteltekentje wel hetzelfde als 'geniet, maar snoep met mate'quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:29 schreef Agiath het volgende:![]()
![]()
Ik dacht altijd (tot nu toe) dat het een waarschuwing was, zoiets als "geniet, maar snoep met mate"
Dat het een tube tandpasta is?
Lol!
Ja, dat wou ik ook al zeggen....quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:34 schreef ChrisJX het volgende:
In feite betekent dat tandenborsteltekentje wel hetzelfde als 'geniet, maar snoep met mate'
Vreemd inderdaad, ik dacht dat mensen daarvan ontroerd raakte.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:12 schreef mailyourmom het volgende:
Ik dacht altijd dat "onroerend goed" ontroerend goed was... Wat ik me daarbij voorstelde, weet ik nu nog niet.
Precies!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:19 schreef Quarks het volgende:
[..]
Vreemd inderdaad, ik dacht dat mensen daarvan ontroerd raakte.
Dat snap ik nu wel, maar als kind natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:29 schreef Serendips het volgende:
Onroerend = niet bewegend = verenigd met de grond
Niemand weet wat er later in zijn leven gaat gebeuren, het leven is onvoorspelbaar. Zonder programma weet je bij een concert niet wat je staat te gebeuren.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:48 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wat ik nu nog steeds niet snap is de uitdrukking
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Zag het altijd al in Maikuuuls signature, pas ook een leraar horen zeggen..
Anyone?
En wie stond er nog geen jaar geleden tijdens een spelletje verstoppertje midden in de tuin met z'n handen voor z'n ogen te roepen: "Ik zie jou niet, dus jij kan mij ook niet zien!!".....quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:31 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
schurk!
stel je voor dat ze het jaren later nogsteeds denkt![]()
hé.. dat zou in de familie blijvenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:23 schreef ANGE het volgende:
[..]
En wie stond er nog geen jaar geleden tijdens een spelletje verstoppertje midden in de tuin met z'n handen voor z'n ogen te roepen: "Ik zie jou niet, dus jij kan mij ook niet zien!!".....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
in de mijne nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:08 schreef Bigfoot414 het volgende:
Dat was echt 1 van de eerste dingen die ik te weten kwam over dat boek.
Stond in mn geschiedenisboek van de mavo.![]()
dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:34 schreef outcast_within het volgende:
Fok staat voor Fokked up kids
Mijn strijd? ik denk met al die strafkampen enzo tjah 1+1=2 kennelijk niet dus
Ja.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:36 schreef Stayin het volgende:
Ik snap nog steeds niet waar de veelgebruikte "14.gif" opmerking op slaat. Heeft dat te maken met het post-icon?
lolquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:41 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja. [afbeelding]
Ik kwam er pas vrij laat achter dat de club waar mijn moeder vroeger heen ging om af te vallen niet 'De Weetwatjes' heette.
14.gif?quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:36 schreef Stayin het volgende:
Ik snap nog steeds niet waar de veelgebruikte "14.gif" opmerking op slaat. Heeft dat te maken met het post-icon?
Jouw usernamequote:Op woensdag 8 februari 2006 17:57 schreef uniekhoorn het volgende:
T-shirt....
Kwam er vrij laat achter waarom het een T was![]()
haha dat dacht ik ook altijd van de tv.. Ook dat als je hem uit zette dat alle programma's op je wachtte tot je hem weer aanzettequote:Op woensdag 18 januari 2006 18:16 schreef Lllaura het volgende:
Ik had er vroeger geen idee van dat televisieprogramma's (zoals Sesamstraat) gewoon doorgingen als ik even weg ging. Ik ging dan rustig tien minuten op de wc zitten in de overtuiging dat er wel op mij gewacht werd...
Nooooit gewetenquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:53 schreef Quispi het volgende:
Altijd als ik een blikopener in mijn hand had vroeg ik me af waar die kleine uitstulping voor diende in het handvat. Een paar jaar geleden kwam ik erachter dat dit een potopener is.![]()
Ik dacht dus altijd dat het de 'weet wordjes' wasquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:41 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja. [afbeelding]
Ik kwam er pas vrij laat achter dat de club waar mijn moeder vroeger heen ging om af te vallen niet 'De Weetwatjes' heette.
Waar is het dan voor?quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:37 schreef Mr_x007 het volgende:
waar zo'n ding voor was:
[afbeelding]
Hey verrek!quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:43 schreef Mr_T het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat de A in het logo van La Place een stokbrood is...
[afbeelding]
Beetje moeilijk te zien, maar kon zo snel geen beter plaatje vinden.
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:52 schreef caradoc het volgende:
Toen ik vroeger nog met vuur speelde zag ik altijd op spuitbussen en dergelijke staan "Licht onvlambaar". Ik vroeg me echt af waarom het dan toch kon branden? Het was toch licht on vlambaar?Ja dat heb ik me ook heel lang afgevraagd wheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
kan de doane of de politie in 1 oogopslag je hele kofferbak bekijkenquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:47 schreef MosPos het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat riet, niet hete. Dan zaten we in de auto en reden we langs riet dan zei ik altijd: "Niet Niet Niet!". Mn Moeder: "Niet dat is riet". Ik: "Niet!"![]()
Nooit zo'n bar binnen gelopen om te kijken of het er net zo gezellig was als de vlag?quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:36 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat die regenboogvlag een "homovlag" (of hoe je het ook moet noemen) is. Vond het wel leuk, al die kleurtjes.![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:49 schreef Frollo het volgende:
[..]
Hey verrek!
Op deze is het wat duidelijker te zien:
[afbeelding]
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:52 schreef caradoc het volgende:
Toen ik vroeger nog met vuur speelde zag ik altijd op spuitbussen en dergelijke staan "Licht onvlambaar". Ik vroeg me echt af waarom het dan toch kon branden? Het was toch licht on vlambaar?Dat zit ook in een aflevering van de simpsonsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dr. Nick: Inflammable means flammable? What a country!❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Ja, maar als de wind dagelijks draait dan is ze toch gelijk weg?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:04 schreef Iksje het volgende:
Ik kwam er pas laat achter dat de wind dagelijks van richting verandert (kan veranderen)...
Kwam door die film 'Mary Poppins' waarin ze zegt dat ze vertrekt als de wind gedraaid is... En dan trekt ze dus nog eeuwen op met die kinderen![]()
Dat is het hem juist. Mary Poppins zei dat ze weg zou gaan als de wind draaide, maar bleek toch heel lang te blijven. En dus dacht Iksje dat de wind zelden draait.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:48 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, maar als de wind dagelijks draait dan is ze toch gelijk weg?
Maar waarom zei Mary Poppins dat dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:52 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat is het hem juist. Mary Poppins zei dat ze weg zou gaan als de wind draaide, maar bleek toch heel lang te blijven. En dus dacht de desbetreffende user dat de wind zelden draait.
Omdat ze een vuige leugenares is, vol valse beloftenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:53 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Maar waarom zei Mary Poppins dat dan?
Ah!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:54 schreef Frollo het volgende:
[..]
Omdat ze een vuige leugenares is, vol valse beloften
Vre-se-lijk!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:56 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ah!
En dan dat heidense liedje, supercalifragilisticexpialidocious!
Ik moest altijd eerst vier avonden achter elkaar urenlang door het dorp lopen voordat ik een zak snoep kreeg.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:02 schreef Biene het volgende:
Ik heb vroeger een hele discussie gehad met mijn ouders. We reden op de snelweg en namen de afslag. Bij de afslag stond een bord: UIT. En ik zei: dat klopt niet, want we gaan er IN.
Toen kreeg ik een zakje snoep en was het goed.![]()
Ik heb ook een groot stuk weg gelaten tussen het IN en het zakje snoep.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:04 schreef Biancavia het volgende:
Ik moest altijd eerst vier avonden achter elkaar urenlang door het dorp lopen voordat ik een zak snoep kreeg.![]()
toch zijn er auto's waar het zo werktquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:30 schreef papierclipje het volgende:
ik dacht vroeger altijd hoe harder je remde des te feller je remlicht brand (trouwens als mensen graag een overdreven verhaal vertellen komt dit vaak voor.. "en die gast remmen voor me lichten helemaal fel" )
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:19 schreef brrrrrrt het volgende:
Toen ik klein was, was een schoolvriendje van me er stellig van overtuigd dat een brandnetel niet meer prikte als je hem had geplukt.. alsof je de stekker er dan uittrekt zeg maar. Dus hij plukt een brandnetel en ik zeg probeer maar.. en ja hoor enthousiast met z'n handen eroverheen wrijven
Uitvinders zijn mensen die komen bij Andre van Duin in "het ei van columbus" of iets dergelijks.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:21 schreef super-muffin het volgende:
Ik kwam er vorig jaar achter dat een uitvinder een echt beroep is. Heb altijd gedacht dat het alleen bestond in strips en films
Vorig jaar was ik 17.
wij zeggen altijd, 'dat klopt als een zwerende vinger'quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:24 schreef outcast_within het volgende:
waar klopt iets als een bus?
Ik dacht altijd dat het de AN was. Het heeft ook lang geduurd voordat anderen begrepen waar ik heen ging als ik zei dat ik naar de AN ging.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:45 schreef alex4allofyou het volgende:
Oh en bij dat ALBERT HEIJN logo was het bij mij zeer laat duidelijk dat het ging om AH.
Tegen ons zeiden ze vroeger; 'Jullie mogen kleuren, maar wel OP het papier, niet op de muur, niet op je tafel, niet op anderen en niet op jezelf!'......quote:Op zondag 12 februari 2006 15:32 schreef izzypizzy het volgende:
En als ik op m'n handen gekleurd had mocht ik altijd kiezen: laten slijten of eraf wassen... Ik ging het er dan heel snel af wassen want ik dacht dat laten slijten een soort veilen was en dat dat heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel pijn deed...![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |