linkje naar lijst?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:21 schreef Suijk het volgende:
Ajax staat 25e op die lijst.
Als hij naar een topper vertrekt, neem ik hem weinig kwalijk.quote:
quote:Duel tussen Ajax en PSV een dag vervroegd
Dinsdag 10 januari, door DVD, Amsterdam, 10.18u GMT+01.00, Ajax.nl
De topper tussen Ajax en PSV die voor zondag 12 maart op het programma stond is een dag naar voren geschoven. Het duel wordt nu gespeeld op 11 maart op een zaterdagavond.
Een topper op zaterdagavond is erg ongebruikelijk, maar Ajax speelt op dinsdag 14 maart voor de Champions League tegen Inter Milan, zodoende werd het duel vervroegd.
Ik vind zaterdagavond wedstrijden veel leuker...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:38 schreef BoNi het volgende:
Ik weet niet of het al vermeld was, ik vind het k*t!
[..]
was al gemeld, maar maakt niet uitquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:38 schreef BoNi het volgende:
Ik weet niet of het al vermeld was, ik vind het k*t!
[..]
Precies, bovendien heb ik zaterdagavond vaak andere dingenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:45 schreef BoNi het volgende:
Dat het beter is vanwege de CL begrijp ik ook wel, maar dit seizoen pas twee zondag middagwedstrijden thuis gehad...!
Het is persoonlijk natuurlijk, maar ik vind de zondagwedstrijden veel sfeervoller en gezelliger dan op zaterdagavond!
boven de rivieren wel in ieder geval.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:37 schreef FrankyMcG het volgende:
Voetbal hoort op zondagmiddag half 3!!
ze te veel verwennen in de jeugd en te vroeg belangrijk maken. En voorbeeld (vd vaart) doet volgen hequote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:34 schreef jimjim1983 het volgende:
ajax doet toch iets fouts als onze spelers graag naar clubs als Sevilla en HSV willen vind ik.
Volgens mij worden ze allemaal verkracht internquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:34 schreef jimjim1983 het volgende:
ajax doet toch iets fouts als onze spelers graag naar clubs als Sevilla en HSV willen vind ik.
ja zoiets vermoed ik ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Volgens mij worden ze allemaal verkracht intern.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |