abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 maart 2006 @ 20:59:16 #151
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_35891653
Je ziet bij Rua hetzelfde als bij Fedor, dit heb ik al een keer gezegd , ze gaan ervoor, no matter what. Skills zijn belangrijk, maar instelling ook.
bb_koning.hyves.nl
pi_35962928
wat een vuile vechter is royce gracie toch ... jason delucia tijdens een armlock al een hele tijd aan het tappen, en gracie breekt toch zijn arm
I hear and I forget. I see and I remember. I do and I understand.
  zondag 12 maart 2006 @ 12:55:01 #153
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35962973
ik heb een highlight filmpje van hem.. mij viel toen al direct op dat elke keer dat iemand af-tapt royce nog gewoon ff verder gaat. Vind het ook redelijk smerig.
pi_35963734
het zit blijkbaar in de familie
pi_35967589
Inderdaad walgelijk, ik kijk daarom ook geen UFC meer, ze laten daar gewoon randdebielen op elkaar los en dat wordt dan vaak erg smerig vechten, je mag daar ook ellebogen geven e.d. Check dit filmpje bijvoorbeeld http://video.google.com/videoplay?docid=2964807701279237306&q=ufc+knockouts .

Downloaden doe ik via nieuwsgroepen uit de aparte mma folder, ik had binnen 4 uur de DVD van unbreakable binnnen en binnen een uur kun je ook de divx versie downloaden. Bijna elke provider heeft een nieuwserver waarmee je het maximale uit je verbinding kunt halen. Voor meer informatie check http://www.nieuws-groepen.nl/
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
  zondag 12 maart 2006 @ 16:38:04 #156
106955 BB_Koning
pi_35968635
Royce Gracie vs Nogueira
bb_koning.hyves.nl
pi_35968687
In muay thai zijn ellebogen en kopstoten ook toegelaten, maar wanneer dit duidelijk in de regels vermeld staat vind ik dit geen probleem. Wanneer op één of andere manier de regels overtreden worden, dan wordt het een probleem. Zoals bv ogen uitsteken (heb headache 9, the best of world vale tudo dvd liggen, en is daarin twee maal te zien) of zoals gracie deed blijven doorvechten wanneer er afgetapt is.
  zondag 12 maart 2006 @ 21:07:28 #158
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_35972210
Kritiek op de UFC is echt niet meer van deze tijd. Dat je problemen met de beginperiode van de UFC hebt kan ik begrijpen, maar als je nu naar UFC kijkt zie ik ontzettend gemotiveerde atleten en scheidsrechters die nu wel op tijd ingrijpen. En er mag ook lang niet alles meer. Qua hardheid (of smerigheid) zie ik weinig verschil met Pride. Dus je kritiek is in mijn ogen onterecht.

Ik vind trouwens een ongelovelijk groot pluspunt aan UFC dat ze wel met een kooi werken i.t.t. bij Pride. Echt reteirritant dat de scheids continue de vechters naar het midden moet begeleiden omdat ze weer bijna uit de ring vallen bij Pride.
pi_35973418
Voor deze vechters kun je alleen maar respect hebben: In mijn ogen is Pride nog zwaarder dan K-1.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_35975466
ik heb geen kritiek op de ufc ... ik vind het gewoon niet kunnen dat een professioneel atleet de arm breekt van een ander terwijl die zeker al een vijftal keer geprobeerd had af te tappen
  zondag 12 maart 2006 @ 23:23:54 #161
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35977600
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:24 schreef St.Germain het volgende:
ik heb geen kritiek op de ufc ... ik vind het gewoon niet kunnen dat een professioneel atleet de arm breekt van een ander terwijl die zeker al een vijftal keer geprobeerd had af te tappen
ik heb de partij niet gezien. Misschien dat de scheids ook wat te laat gereageerd heeft ofzo.
Anyways... een gebroken arm loop je binnen no time op. Zeker als een gracie eraan ligt te trekken.
pi_36023096
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:24 schreef St.Germain het volgende:
Dat gebeurd tegenwoordig bij de ufc absoluut niet meer. Laatste gebroken arm door een armbar is die van tim silvia toen frank mir er aan hing. Maar Silvia tikte gewoon niet, dus ja.. dan breek je je arm. Leuke was dat die gewoon nog door wilde vechten ook
Tegenwoordig zijn de scheidsrechter superscherp.

en het blijft een vechtsport dus je heb altijd de kans een arm te breken of wat dan ook.
Volgens mij zie ik met voetbal meer gasten een been breken dan bij MMA
pi_36040483
Ik had ooit een mooie highlight van Sakuraba die echt een hele zooi Gracies heeft verslagen, leuk om te zien.
pi_36040743
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 22:53 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik had ooit een mooie highlight van Sakuraba die echt een hele zooi Gracies heeft verslagen, leuk om te zien.
zijn bijnaam is niet voor niets de gracie hunter
  woensdag 15 maart 2006 @ 21:07:59 #165
106955 BB_Koning
pi_36068507
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 21:02 schreef BB_Koning het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2251826900026203635&q=pride+ufc

Hoeveel zou jij ervoor geven om 1 dag met Wanderlei te trainen
bb_koning.hyves.nl
  woensdag 15 maart 2006 @ 22:11:43 #166
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_36070655
leuk zon workshopje

wanneer, waar?
pi_36071189
Crocop VS Randleman II

Kan iemand een video van mark hunt vs wanderlei vinden?
  woensdag 15 maart 2006 @ 23:21:15 #168
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_36072997
ik ga morgen voor je op zoek
  donderdag 16 maart 2006 @ 01:24:40 #169
106955 BB_Koning
pi_36075602
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 22:27 schreef St.Germain het volgende:
Crocop VS Randleman II
Ik zag Randleman (of was t Rampage? In ieder geval een worstelaar.) zo'n suplex uitvoeren toen hij in een guillotine choke was, jammer dat dat deze keer niet lukte.

http://video.google.com/videoplay?docid=-8852966905766287760&q=cro+cop Hier zie je hoe Cro Cop heel mooi uit een guillotine choke komt.

Anyway, Cro Cop is een goede vechter, weliswaar niet echt technisch op de grond, maar toch. Ik kijk nu naar de partij tegen Fedor en Mirko houdt Fedor goed weg als hij op de grond ligt.
bb_koning.hyves.nl
pi_36087354
Wisten jullie trouwens dat niet alleen Fedor een broer heeft maar ook Noguira?
Noguira heeft een tweelingbroer die ook in PRIDE meedraait

http://www.pridefc.com/pride2005/index.php?mainpage=fighters&fID=115
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_36087511
Er zijn trouwens 7 gracie broers geen wonder dat ik die nooit uit elkaar houd :p

http://www.pridefc.com/pride2005/index.php?mainpage=fighters_list&action=search&s_name=&country_name=Brazil&x=24&y=12

[ Bericht 0% gewijzigd door Timmehhh op 16-03-2006 16:35:37 ]
  donderdag 16 maart 2006 @ 18:09:54 #172
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_36092358
oud nieuws

hehehe

anyways.. hier zie je het team van brazilian top team:
http://www.braziliantopteam.com/team_eng.asp

flinke lijst vechters...

Wie heeft er een overzicht van alle vechters van het hammerhouse team?
pi_36110279
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 15:10 schreef Dacide het volgende:
ik zou wel overeem willen zien vechten tegen liddell... twee kickboksers.. lekker punchen en trappen.

of liddell tegen shogun idd.
http://www.youtube.com/watch?v=zypFDWKfmO0&search=overeem%20vs%20chuck

de website is wel wat sloom, lekker punchen inderdaad
AC: Ultraman Viettown 3823-2030-8305
pi_36221309
wat hoorde ik nou op tv vanavond

volgens fred Rooyens komt PRIDE dit jaar ook naar eurosport !!!!!!!

beterrrrrrrrrrr of .......... nou ja we zien wel
If you can't fix it, fuck it
pi_36221315
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 02:05 schreef THCees het volgende:

Dat hoorde ik ook ja
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36221331
tvp
Nothing to see here, carry on
  dinsdag 21 maart 2006 @ 15:14:55 #177
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_36233452
ik vind UFC toch leuker om te kijken, vooral de kooi bied wat tactische mogelijkheden die ik wel kan waarderen
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  dinsdag 21 maart 2006 @ 15:39:05 #178
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_36234183
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 02:05 schreef THCees het volgende:

dat meen je niet

wow.. dat zou wel heel erg vet zijn..

vraag me alleen af hoe ze t doen aangezien pride bekeken wordt via pay per view....
pi_36234419
Ze kunnen die rechten wel kopen om het later eens uit te zenden lijk mij..

Voor de mensen die ook graag Pride willen zien maar geen zin hebben in trage torrents enzo

Probeer eens nieuwsgroepen, alle pride, ufc en k-1 (kotc ook) worden wel in alt.binaries.mma gepost. http://www.binaries4all.nl/beginners/ lees hier eens wat door, staat wel uitleg enzo

De meeste providers hebben wel aardige nieuwsgroepen, voordeel is ook dat het altijd met hoge snelheid gaat
  dinsdag 21 maart 2006 @ 16:00:44 #180
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_36234790
Goede tip...zowiezo zijn nieuwsgroepen ook ideaal voor films. Helaas is een UPC aansluiting niet geschikt hiervoor. Ik zal het dus nog moeten doen met de torrents.
Goede zaak dat ze Pride gaan uitzenden op Eurosport.

[ Bericht 1% gewijzigd door TheVotary op 21-03-2006 16:38:00 ]
pi_36236104
Heeft het toch geholpen dat er vorig jaar massaal een petitie is getekend en toen naar Eurosport is verzonden.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 16:46:31 #182
106955 BB_Koning
pi_36236252
Ik zag een highlight van Hunt en damn, hij is goed, hoor, ik had hem niet zo beweeglijk verwacht op de grond. Hij moet tegen Fedor
bb_koning.hyves.nl
  zondag 26 maart 2006 @ 15:19:45 #183
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_36378735
Ok first of all... ik snap niet dat ik dit topic nog nooit gezien heb op fok
Anyway, er posten hier mensen met goede kennis van MMA en pride events (Dacide en TheVotary bijvoorbeeld) en mensen die er nog niet zoveel verstand van hebben (no big deal trouwens hoor!)

Heb ff vanuit het hele topic een aantal reacties gequote zodat ik met 1 post ff bij kan praten en misverstanden uit de weg kan ruimen e.d.
quote:
Dacide
in het verleden hebben bas rutten en semmy schilt flink klappen liggen uitdelen tijdens pride wedstrijden
Bas Rutten heeft nooit in Pride gevochten.....
quote:
AngrodTiwele
Zoals ik al eens eerder heb gezegt, Fedor is wel een beest, ooit heeft hij onterecht gewonnen tegen Mark Kerr en verloren (opgegeven misschien) van Mark Coleman, denk wel dat hij de beste is bij Pride, maar over de wereld.... Nee denk toch van niet, Arlovski is goed op weg.
Je bedoelt Igor Vovchanchyn! Lijkt een klein beetje op Fedor (zelfs qua stijl). Igor heeft 2x tegen Kerr gevochten en via submission (knees on the head) van Coleman verloren in de GP 2000.
Fedor > Arlovski. Fedor heeft 1x verloren vanwege een (illegale!) elleboog waardoor hij teveel bloedde om door te gaan. In een rematch heeft hij dit recent even rechtgezet (Kosaka)
quote:
St.Germain
ik weet van vovchanchyn dat hij in zijn jongere jaren enkele cage fights gevochten heeft tegen tegenstanders die stukken groter en zwaarder waren dan hijzelf ... als je die hebt mag je ze altijd eens posten

Ik heb een bestand (iets van 200MB ofzo) waarin een aantal van zulke gevechten in staan met een leuk muziekje eronder. Zeer bruut. Straks post ik mijn lijst met MMA bestanden + verwijizing naar de tracker, kun je een request doen...
quote:
Noener
Coleman moet ondertussen maar eens met pensioen. Hij heeft meer praatjes dan dat die kan vechten. Shogun zal niet vee moeite met hem hebben.

....

toen de scheids tussen beide kwam omdat hij zag dat shogun niet verder kon, gooide coleman hem gewoon opzij :S Kan je ook niet echt van respect spreken. Het gekke is alleen dat hij weer geen gele kaart krijgt.
Niet dat ze ook maar iets om die gele kaart geven, maar het gaat om het idee

Nou we hebben gezien wat er gebeurde. Normaal plaats ik nooit voorspellingen op internet, op het forum van de mma tracker heb ik gepost dat ik de kans zeeer groot acht dat Coleman zou winnen. En waarom? Coleman is 1 van de beste worstelaars ter wereld. Hij kan iedereen neer halen (behalve CroCop, we hebben gezien wat er toen gebeurde). Hij heeft de afgelopen paar jaren tegen de 3 beste van de wereld gevochten en verloren (Nog, Fedor, CroCop). Met eigen ogen gezien hoe makkelijk hij van Milco Voorn won. De power en overtuiging die de hammerhouse gasten hebben met zo'n takedown is gewoon onrealistisch. Tel daarbij op dat Shogun (geweldige vechter hoor, daar niet van! ) tegen onze landgenoot Alistair Overeem meerdere keren eenvoudig onderuit gehaald werd. Dan zie ik Coleman Shogun wel onderuit halen. Natuurlijk is het een MMA gevecht en kan alles gebeuren, dat wel terzijde Dat de partij op die manier (blessure Shogun's arm) gestopt wordt is jammer, maar wel de verdienste van Coleman die met zijn brute takedown Shogun te grazen nam.

Zoals Dacide al zei... Coleman had Shogun z'n rug, was vol in actie en ineens hangt een een ref aan je armen te bungelen. Dat je hem even opzij gooit zo vrijwel iedereen doen in het heetst van de strijd. Plus het zag er erger uit dan het was en toen hij heeft Shogun nooit maar dan ook nooit daarna aangevallen. Dat er ineens dan een aantal CB lui op je afkomen is absoluut niet cool. Wanderlei zat gewoon in het publiek en rushte de ring in. Baroni heeft goed werk gedaan door eerst Coleman uit die corner weg te halen en vervolgens Silva onderuit te halen
quote:
Noener
Er gaat ook een verhaal dat Chutebox team Crazy horse Bennet zou hebben aangevallen achter de schermen.

Is gedeeltelijk waar. Het is trouwens Krazy Horse meen ik
Krazy Horse zou ruzie hebben gehad met iemand van CB. Die 2 gingen vechten zonder dat de rest van Chute Box erop sprong. Krazy Horse werd ge-triangled en Wanderlei Silva riep dat die gast van CB hem tijdens de triangle moest slaan, maar dat deed hij niet. (1 van de 1000 redenen waarom ik totaal geen respect heb voor The Axe Murderer en hem absoluut niet mag) Vervolgens was Krazy Horse dus "out cold" en master Fudrigo (zeg maar de leider van CB, weet nooit hoe ik z'n naam moet spellen, wel een coole gast) heeft hem weer bij kennis gebracht en opdracht gegeven de ruimte te verlaten.
quote:
BB_Koning
Silva moet tegen Coleman, hij laat niks van Coleman heel

Denk het niet. Arona vs. Silva I en II gezien? Arona heeft Silva toch betrekkelijk eenvoudig neergehaald, dus waarom Coleman niet?No way dat Silva het gevecht staande kan houden. Silva's takedown defense is lang niet zo goed als die van CroCop. Het gevecht zal ongetwijfeld naar de grond gaan en dan moet Silva al z'n BJJ skills gebruiken om te overleven tegen Coleman zijn GnP. Ik zie Coleman deze match winnen. Maar zoals gezegd, in MMA kan alles gebeuren.
De kans dat deze match gaat plaatsvinden is HEEL groot. In de Open Weight GP namelijk!
quote:
Dacide
ik zou wel overeem willen zien vechten tegen liddell... twee kickboksers.. lekker punchen en trappen.

Ze hebben gevochten tegen elkaar, Overeem domineerde in het begin maar helaas zijn conditie liet het afweten. Werd een keer goed geraakt door Lidell en ging kort daarna KO
Een rematch zou geweldig zijn. Maar dat ziet niemand zo snel gebeuren nu Lidell lekker veilig in de UFC zit en Alistair naar HW is opgestoomd.
quote:
BB_Koning
Fedor zal vechten tot zn dood, maar hij is dik, dus hij is stom

Fyodor is niet echt dik. Zeg het maar eens recht in zijn gezicht. Of was het echt cynisch bedoeld?
quote:
St.Germain
wat een vuile vechter is royce gracie toch ... jason delucia tijdens een armlock al een hele tijd aan het tappen, en gracie breekt toch zijn arm

Dat betrof de gevechten van hem in de eerst UFC. In zijn 2e wedstrijd tegen Ken Shamrock tikte Shamrock af (choke), de referee leek het nauwelijks te zien en Ken wilde ineens weer doorvechten. Sindsdien hield Royce zijn subs iets langer vast (kijk maar naar Gerard Gordeau (Nederlander btw die hem daarvoor in zijn oor gebeten had). De chokes waren niet zo gevaarlijk. Hij heeft idd Jason's arm wel pijn gedaan. Maar hier zit nog een verhaal achter... Jason was ver voor de UFC wel eens naar de Gracies gekomen om ze uit te dagen. Royce heeft Jason toen compleet "geschoold" en simpelweg gedomineerd. Jason had allemaal excusen klaar e.d. dus vandaar dat Royce even iets langer dan normaal vasthield. Maar om nou te spreken van een vuile vechter... NO WAY! Hij is de pionier van MMA. Zonder hem was MMA nooit geworden wat het nu is. Een beetje meer respect voor hem mag wel, op basis van zo'n filmpje kun je niet over hem oordelen

Lees trouwens ook de post van TheVotary daarover even...

Last but zeker not least... Pride FC naar Eurosport. Leuk, maar alleen voor het publiek wat het nog nooit gezien heeft. Voor mij en de echte MMA fans niet interessant, want het zal pas WEKEN later worden uitgezonden (net als K1 en K1 MMA). Wij hebben het toch altijd een aantal uur later via de MMA tracker binnen (of nieuwsgroepen oid).

Zo, dat was mijn grootste post ooit op Fok!

[ Bericht 1% gewijzigd door mitt op 09-04-2006 17:12:41 ]
  zondag 26 maart 2006 @ 15:28:16 #184
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_36378928
Pride op eurosport kan wat mij betreft echt niks worden. En dat dan puur door het commentaar, waarschijnlijk ze er ook wel weer onwijs in gaan zitten knippen dus dat wordt niks.
  zondag 26 maart 2006 @ 15:32:18 #185
106955 BB_Koning
pi_36379021
Coleman is een goede worstelaar, maar zijn standing skills zijn niet bepaald boeiend. Silva en Shogun hebben goede standing skills, ze hebben ook beide een zeer agressieve vechtstijl.

Dat was ene losse opmerking
bb_koning.hyves.nl
  zondag 26 maart 2006 @ 15:33:11 #186
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_36379044
Damn, das een hele lijst ja

Tja mijn mistake over rutten en pride... die is wel pijnlijk ja... Weet ook niet hoe ik er bij kom. Anyhows.. basje is dus de man van ufc en pancrase.. en niet van pride (kwa gevechten)...

Ik gebruikte trouwens altid gewoon sites als isohunt, minenova en torrentspy om de pride toernooien te downloaden..

geen idee of dat iets te maken heeft met die "mma tracker"...

MMA filelist:
ik heb zowieso een hele verzameling van die losse filmpjes van ufc en pride. Veel highlights etc..

Maar daarnaast ben ik bezig om een aantal dvd's van pride te verzamelen. helaas via torrent niet altijd even makkelijk.
momenteel heb ik de volgende dvd's/pay per view rips:
pride - fists of fire
pride - final conflict
Pride - shockwave
pride - fully loaded
pride -unbreakable

pride final conflict van 2003 staat nog in de rij bij mijn torrent cue. (zit op 98% maar er ijn geen seeds meer).

Binnekort is het weer genieten geblazen.. nieuwe editie van Bushido. Over het algemeen zie ik altijd liever de middle of heavy weights. MAar de partijen bij bushido zijn altijd zo explosief en technisch.
Prachtig om te zien gewoon.
  zondag 26 maart 2006 @ 15:33:57 #187
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_36379063
quote:
Op zondag 26 maart 2006 15:28 schreef Paxlie het volgende:
Pride op eurosport kan wat mij betreft echt niks worden. En dat dan puur door het commentaar, waarschijnlijk ze er ook wel weer onwijs in gaan zitten knippen dus dat wordt niks.
Ben ik niet met je eens.. ik denk dat fred royers zeker fatsoenlijk commentaar kan geven.
  zondag 26 maart 2006 @ 15:35:01 #188
106955 BB_Koning
pi_36379086
quote:
Op zondag 26 maart 2006 15:33 schreef Dacide het volgende:

Binnekort is het weer genieten geblazen.. nieuwe editie van Bushido. Over het algemeen zie ik altijd liever de middle of heavy weights. MAar de partijen bij bushido zijn altijd zo explosief en technisch.
Prachtig om te zien gewoon.
De kracht van heavyweights spreekt mij ook altijd aan
bb_koning.hyves.nl
  zondag 26 maart 2006 @ 15:37:50 #189
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_36379161
Ik zou toch wel eens graag fedor tegen mark hunt willen zien.
Ben benieuwd wat daar de uitslag van is...

alhoewel, marks partij tegen die debutant.. (Nishijima)... ben toch van mening dat mark hem binnen een halve ronde uit de weg had kunnen ruimen... MAar wel respect voor Nishijima hoor
  zondag 26 maart 2006 @ 15:40:18 #190
106955 BB_Koning
pi_36379215
quote:
Op zondag 26 maart 2006 15:37 schreef Dacide het volgende:
Ik zou toch wel eens graag fedor tegen mark hunt willen zien.
Zekerrr, Hunt heeft zulke krachtige slagen, niet normaal. Hij is ook niet makkelijk op de grond te krijgen en heeft ook nog eens een iron chin.

bb_koning.hyves.nl
pi_36380769
welkom ook RenzoBrad

voor wie graag actief aan vechtsporten wil doen enkele goeie oefeningen (vooral voor boksers):

één
twee

probeer die lawnmower oefening maar eens ... verschrikkelijk lastig in de buikspieren! (die beenoefeningen lukken mij wel )

enkele wedstrijden die ik graag eens zou zien:

fedor - vovchanchyn
fedor - mark kerr
fedor - gracie
vovchanchyn - gracie
vovchanchyn - akebono heavy bag drilling
  zondag 26 maart 2006 @ 17:11:22 #192
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_36381589
Ik kijk persoonlijk ook erg uit naar Matt Hughes vs Royce Gracie
  zondag 26 maart 2006 @ 17:23:12 #193
106955 BB_Koning
pi_36381898
quote:
Op zondag 26 maart 2006 16:43 schreef St.Germain het volgende:
welkom ook RenzoBrad

voor wie graag actief aan vechtsporten wil doen enkele goeie oefeningen (vooral voor boksers):

één
twee

probeer die lawnmower oefening maar eens ... verschrikkelijk lastig in de buikspieren! (die beenoefeningen lukken mij wel )

enkele wedstrijden die ik graag eens zou zien:

fedor - vovchanchyn
fedor - mark kerr
fedor - gracie
vovchanchyn - gracie
vovchanchyn - akebono heavy bag drilling
Hoe doet ie die clap pushups? Net even snel geprobeerd en ik val op mn gezicht als ik die op mn rug erbij wil doen. Maar hij houdt zn rug ok niet recht ofzo?

bb_koning.hyves.nl
  zondag 26 maart 2006 @ 17:38:09 #194
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_36382256
Danku St.Germain

Hunt - Fedor zou idd super zijn. CroCop kon Hunt niet KO krijgen (ongelofelijk, die highkicks...)
Beetje zelfde bouw hebben die 2. Misschien zou Hunt Fedor zijn 2e Fujita kunnen geven?
Anyway... gaat dat naar de grond moet Fedor met decision winnen... blijft het gevecht staande zou het nog wel eens heel lastig voor Fedor kunnen worden. Dreammatch voor de Open Weight GP

Over de MMA tracker.... daar staan alleen events / highlights / complete dvd's op die met MMA of boxen te maken hebben. Mail me als je het adres wilt!
pi_36383229
quote:
Op zondag 26 maart 2006 17:23 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Hoe doet ie die clap pushups? Net even snel geprobeerd en ik val op mn gezicht als ik die op mn rug erbij wil doen. Maar hij houdt zn rug ok niet recht ofzo?

één enkele klap op de rug (zonder eerst vooraan te klappen) gaat nog net. Ik denk dat het vooral in de soepelheid van de schouders zit
  zondag 26 maart 2006 @ 19:08:16 #196
106955 BB_Koning
pi_36384525
quote:
Op zondag 26 maart 2006 18:15 schreef St.Germain het volgende:

[..]

één enkele klap op de rug (zonder eerst vooraan te klappen) gaat nog net. Ik denk dat het vooral in de soepelheid van de schouders zit
Ik heb nogal een brede rug, dus het kost me sowieso moeite om zo snel mn armen achter me te krijgen
bb_koning.hyves.nl
pi_36529746
Vovchanchyn VS Paul Varelans
Schitterend gevecht toch.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 17:54:29 #198
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_36529871
jep das een oudje ja.. mooi gevecht.. had nooit gedacht toen dat vovchanchyn zo makkelijk van hem kon winnen..

maarrre...ufc gevechten in het pride topic.. das vloeken in de kerk he
pi_36529975
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 17:54 schreef Dacide het volgende:
jep das een oudje ja.. mooi gevecht.. had nooit gedacht toen dat vovchanchyn zo makkelijk van hem kon winnen..

maarrre...ufc gevechten in het pride topic.. das vloeken in de kerk he
och er zijn al minder relevante filmpjes de revue gepasseerd
pi_36596577
Wat hoorde ik nou weer op eurosport ?

ze gaan het niet alleen uitzenden maar Fred had het ook over een Bushido toenooi in noord-holland omstreeeks NOVEMBER !!!!!!!!!!!

Nou ik denk dat deze jongen daar maar is kaaartjes voor gaat regelen

kann je immers niet vroeg genoeg mee beginnen. (wat een vooruitzicht)
If you can't fix it, fuck it
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')