Helaas ben ik te druk om een nieuwe te zoeken, dus de eerste die wil: ga je gangquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:14 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Jawel, een Toyota Crown uit 1955! Heheheheh.
een Austin met een gezwel?quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:23 schreef zerotolerance het volgende:
Een MG met een gezwel?
Maar het ziet er wel uit alsof de makers een engelse auto hebben verkracht teneinde dit gedrocht te vervaardigen.quote:
Misschien is er wel een reden voor dat het niet zo bekend is dat ze "auto's" produceren....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:29 schreef Krush het volgende:
Hij is wel lastig he![]()
Tipje van de sluier: het merk komt uit een land waarvan je waarschijnlijk niet wist dat ze er ooit auto's bouwden. Voorts is het geen replica of kit-car, maar een gewoon produktiemodel (zij het geen commercieel succes)
Ja en neequote:Is het land van herkomst een voormalige Engelse kolonie?
Bij Ja en Nee als ontwoord op deze vraag denk ik meteen aan Israel...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:52 schreef Krush het volgende:
[..]
Ja en nee![]()
Ik wil nog wel verklappen dat er in deze auto gebruik wordt gemaakt van engelse techniek, en dat hij stamt uit de jaren '60.
Klopt. Het is een Sabra volgens mij. Een in licensie in Israël gebouwde Reliant Sabrequote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij Ja en Nee als ontwoord op deze vraag denk ik meteen aan Israel...
google geef je gelijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt. Het is een Sabra volgens mij. Een in licensie in Israël gebouwde Reliant Sabre
Geen Ferrari, wel Italiaans.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:09 schreef Modus het volgende:
Mooie bak. Ferrari? Italiaans?
Maserati had destijds toch een behoorlijk prominente drietand in de grille? Geen Maser dusquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:24 schreef Modus het volgende:
Ziet er wel uit als een Maserati logootje?
Jawelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:39 schreef Modus het volgende:
Ah, een Siata Daina.
Maar ze hadden wel een Franse kloontjesdochter!quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:24 schreef Maikalo het volgende:
Een fiat! (ow wacht dat is niet frans)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |