abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33840462
Jaja, Madonna is weer terug met een nieuw album en hoe!

Na een lading shit over haar heen te hebben gekregen voor het teleurstellend verkopende American Life besloot Madonna dat het weer tijd was voor pure fun, disco en dance: Confessions On A Dance Floor was geboren met behulp van producer de jour Stuart Price.

De recensies over het album waren zeer lovend. Of zoals de band Franz Ferdinand het heeft verwoord:
quote:
The music doesn't sound like a 47-year-old woman. We think she'll be making records that sound fresh and exciting when she's in her nineties - good on her. We also think Madonna has gone beyond that level. Age doesn't really necessarily matter any more. She's a figure like Edith Piaf or Eartha Kitt who will be seen as a grand singer and an icon for the rest of her life.
De eerste single, Hung Up, was al een wereldwijde hit en zelfs de grootste hit van Madonna in Nederland ooit. Zal haar tweede single Sorry net zulke hoge ogen gooien?

Madonna - Confessions on a Dance Floor #2

[ Bericht 25% gewijzigd door MadGuy op 08-01-2006 19:30:54 ]
  zondag 8 januari 2006 @ 19:28:12 #2
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_33840615
Wat is ook alweer de officiele releasedate van Sorry?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_33840940
Sorry zal vanaf 9 januari officieel voor het eerst op de radio te horen zijn, maar op radio 538 wordt die al grijs gedraaid!

Wanneer de CD-single wordt uitgrabrach is een beetje vaag. Madonnaned heeft contact met Warner Netherlands en noemt 17 februari als datum. Madonnalicious heeft contact gehad met Warner Music Belgium en zij noemen maandag 20 februari. De video zou dan woensdag 8 februari zijn premiere moeten beleven.

Volgens Madonna France is dit overigens de cover van de single:

[ Bericht 1% gewijzigd door MadGuy op 08-01-2006 19:50:16 ]
pi_33842195
Ben benieuwd naar de remixen van Sorry
Ambtenaar in functie? Jeugdpuis in uniform zal je bedoelen!
pi_33843108
Ik ook, hoewel ik meestal geen liefhebber ben van remixes. De Petshop Boys hebben ook een remix voor Sorry gemaakt, maar of deze ook op de retailversie van de single komt te staan is nog onbekend.

Ik zei net overigens dat ik niet zo'n liefhebber ben van remixes, maar stiekem hoop ik wel dat ze de remix van Let It Will Be die ze gebruikte tijdens haar COADF promo performances uitbrengt. Die heeft een stukje meer pit dan de albumversie zeg!
  zondag 8 januari 2006 @ 20:51:43 #6
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_33844167
'Sorry' is een leuke plaat en ik lig nog steeds om dat 'ikk ben droevik' in een deuk.

[ Bericht 7% gewijzigd door Mr_Booze op 08-01-2006 20:59:13 ]
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
  zondag 8 januari 2006 @ 20:54:41 #7
16874 creno
born this way
pi_33844299
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:37 schreef MadGuy het volgende:
Sorry zal vanaf 9 januari officieel voor het eerst op de radio te horen zijn, maar op radio 538 wordt die al grijs gedraaid!
Is de radio-versie anders dan de album-versie (zoals bij hung-up het geval was) ? of draaien ze bij 538 gewoon de album-versie ? Ik had begrepen uit het petshopboysnieuwtje dat dat de radio-versie zou worden, of heb ik dat verkeerd begrepen ?
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_33844488
"Ik ben droevik" is cute inderdaad. Wordt overigens niet veranderd. Madonna wil niet.

@ creno: De radio-versie is 3:58 als ik het wel heb en de album versie is 4:43. Dus er zit wel verschil in. De Petshop Boys hebben een remix gemaakt, niet de radio versie. Dat is een edit van Stuart Price zelf.
pi_33848415
OMFG is dat mens 47!?!! Dat is OUD!! Ik denken die is iets van dertig ofzo, want zo ziet ze eruit. En dat vind ik al ranzig om te zien in een balletpakje, boh, vet ranzig man. En dan is ze 47 !?? HOE DURFT ZE!! BAH! Ranzig man. Dat is dan de oude generatie.
pi_33849456
Zo hee, open mind.

Ik ken weinig vrouwen op die leeftijd die het nog zo kunnen bolwerken:

[ Bericht 59% gewijzigd door MadGuy op 08-01-2006 23:13:31 ]
pi_33856675
Als je denkt dat Madonna in haar dertiger jaren is, dan ben je wel oliedom zeg... ze brak door begin jaren 80... dan had ze 5 jaar oud moeten zijn.

Bovendien ziet ze er erg smakelijk uit, ondanks dat ze richting de 50 gaat... je bent wel een beetje een oetlul, Vinge!
Nothing takes the past away like the future!
  maandag 9 januari 2006 @ 07:44:15 #12
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_33857005
Deze remixen zijn al te vinden op internet:
01-Madonna-Sorry (7 Extended Club Mix)
02-madonna-sorry (DJ mabel rework beat mix)
03-madonna-sorry (jayitos remix)
04-madonna-sorry (saint ken remix)

Hoe officieel deze zijn, weet ik niet maar ze klinken leuk.
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_33858459
HuubTuub, de remixes die jij noet, zijn niet officieel.
pi_33873092
Ik vraag me eigenlijk af vanaf wanneer de Sorry single nu te downloaden is van iTunes of andere online muziekshops?
pi_33909319
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:27 schreef vinge het volgende:
OMFG is dat mens 47!?!! Dat is OUD!! Ik denken die is iets van dertig ofzo, want zo ziet ze eruit. En dat vind ik al ranzig om te zien in een balletpakje, boh, vet ranzig man. En dan is ze 47 !?? HOE DURFT ZE!! BAH! Ranzig man. Dat is dan de oude generatie.
daar is in t engels een term voor age-ism, racisme gebasseerd op leeftijd! DOM
pi_33909801
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:35 schreef robster16 het volgende:

[..]

daar is in t engels een term voor age-ism, racisme gebasseerd op leeftijd! DOM
idd nogal dom. maar los van dat. En niet om flauw te doen of zo, en voor haar leeftijd ziet ze er idd niet slecht uit. Maar als ik dan die clip zie en haar idd in dat pakje zie gaan en later een beetje rondhangen met die kids van de straat dan bekruipt me wel het gevoel van: ze moet zonodig. En ik vind het er ook niet echt meer mooi uitzien, ze heeft dan wel een strak lijf maar je ziet vooral aan haar gezicht dat ze niet bepaald piep meer is. Op zich is er niks mis mee natuurlijk, maar toch blijft het een beetje bizar dat ze daar op haar 47ste een beetje met die lui aan het rondhangen is......
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_33910317
ja, maar t thema van de videoclip is gebasseerd op de film Saturday Night Fever, en die look komt regelrecht uit die film, het hele thema van het album en het artwork is jaren 70, dus inclusief het pakje. En de volgende clip bevat een rollerdisco uit de jaren 70. Het is een thema, net als cowboys dat was bij Music...
pi_33920133
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:04 schreef robster16 het volgende:
ja, maar t thema van de videoclip is gebasseerd op de film Saturday Night Fever, en die look komt regelrecht uit die film, het hele thema van het album en het artwork is jaren 70, dus inclusief het pakje. En de volgende clip bevat een rollerdisco uit de jaren 70. Het is een thema, net als cowboys dat was bij Music...
Jij begrijpt mijn opmerking blijkbaar niet helemaal. Het kan wel zijn dat het daarop gebaseerd is, maar ik had het gewoon over het feit dat ik het in haar geval niet helemaal meer vind kunnen. Maar dat is gewoon persoonlijk.
pi_33920208
Ik weet niet of ik het hier wel of niet mag neerzetten aangezien het geen officieele release is. Mocht ik regels overtreden hoor ik dat graag, moderater.

Ik heb een jaar of 5 geleden een remix gemaakt van een Madonna track. Ik dacht dat jullie hem misschien wel konden waarderen (of niet). Have fun!

http://www.fatherhen-records.com/TRQ/madonna.htm

Oh, het is trouwens Frozen.

[ Bericht 12% gewijzigd door John.R.Cash op 10-01-2006 22:18:50 ]
My name it is Sam Hall, and I hate you one and all!
Yes, I hate you one and all! Damn your eyes!
pi_33927065
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 22:10 schreef Samson het volgende:

[..]

Jij begrijpt mijn opmerking blijkbaar niet helemaal. Het kan wel zijn dat het daarop gebaseerd is, maar ik had het gewoon over het feit dat ik het in haar geval niet helemaal meer vind kunnen. Maar dat is gewoon persoonlijk.
dat kan natuurlijk, maar dan zie ik liever Madonna dit doen, dan Cher met die leren veter over haar lichaam op die boot met matrozen een aantal jaren terug. Ik vind het toch stijlvol genoeg om te kunnen zeg maar...
pi_33929021
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 01:32 schreef robster16 het volgende:

[..]

dat kan natuurlijk, maar dan zie ik liever Madonna dit doen, dan Cher met die leren veter over haar lichaam op die boot met matrozen een aantal jaren terug. Ik vind het toch stijlvol genoeg om te kunnen zeg maar...
Een aantal jaren terug... dat waren de Middeleeuwen
pi_33929649
De tweede single 'sorry' is geweldig!!
pi_33939479
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 22:10 schreef Samson het volgende:

[..]

Ik vind dat zo ouderwets, dat gedenk in hokjes. Madonna kan het nog prima hebben vind ik. En zolang ze het kan, mag het.
pi_33944201
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:14 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Ik vind dat zo ouderwets, dat gedenk in hokjes. Madonna kan het nog prima hebben vind ik. En zolang ze het kan, mag het.
Ik houd niemand tegen hoor, maar ik mag toch eerlijk zeggen wat ik denk? Trouwens, ik ben de laatste persoon die in hokjes denkt, ik gaf enkel mijn persoonlijke mening over hoe de clip op mij overkomt, ze moet vooral doen waar ze zelf zin in heeft.
  woensdag 11 januari 2006 @ 18:04:34 #25
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_33944830
Madonna word nog steeds niets al Brit gezien bij de Brit Awards
Ze is genomineerd voor:

Pop Act
James Blunt • Katie Melua • Kelly Clarkson • Madonna • Westlife
International Female Solo Artist
Björk • Kelly Clarkson • Madonna • Mariah Carey • Missy Elliot
International Album
Arcade Fire Funeral • Green Day American Idiot • Kanye West Late RegistrationMadonna Confessions On A Dancefloor U2 How To Dismantle An Atomic Bomb
pi_33945872
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:45 schreef Samson het volgende:

[..]

Ik houd niemand tegen hoor, maar ik mag toch eerlijk zeggen wat ik denk? Trouwens, ik ben de laatste persoon die in hokjes denkt, ik gaf enkel mijn persoonlijke mening over hoe de clip op mij overkomt, ze moet vooral doen waar ze zelf zin in heeft.
Tuurlijk, net zo goed als ik mijn mening mag uiten, natuurlijk.

En LOL @ die nominaties. Het zou wel leuk zijn als ze zou winnen.
  woensdag 11 januari 2006 @ 18:40:05 #27
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_33945916
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 18:38 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Tuurlijk, net zo goed als ik mijn mening mag uiten, natuurlijk.

En LOL @ die nominaties. Het zou wel leuk zijn als ze zou winnen.
Volgens mij is POPact in het leven geroepen voor Kelly Clarkson aangezien die optreed tijdens de Brits en de andere awards vast naar Mariah of Madge gaan vanwege de vasthoudende schare fans.
pi_33946067
Nou... een vakjury kiest de winnaars hoor... niet het publiek! Hoeveel fans artiesten ook mogen hebben!
  woensdag 11 januari 2006 @ 18:47:32 #29
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_33946116
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 18:46 schreef Hapertje het volgende:
Nou... een vakjury kiest de winnaars hoor... niet het publiek! Hoeveel fans artiesten ook mogen hebben!
Pop Act / The Sun, CD:UK, O2/Motorola
11 - 29th January 2006

word door het publiek gekozen
En denk je echt niet dat er onder de vakjury ook fans zitten ?
pi_33946218
Hmmm... de Brits-jury zijn vooral mensen van serieuzere bladen als Q Magazine en NME. Als ik dan naar het albumrijtje kijk, dan zal de prijs bijvoorbeeld vrijwel zeker naar U2 gaan... bleh!
pi_33947400
Of juist niet, Werd hun album niet gigantisch afgekraakt?
pi_33951452
De officiële remixers van Sorry zijn bekend: Pet Shop Boys, Man With Guitar, Green Velvet en Paul Oakenfold zullen weer eens een poging doen mij een remix leuk te laten vinden.
pi_34064025
Oeh, een kleine Madonna-droom komt uit. De Let It Will Be remix die Madonna gebruikte tijdens haar promo optredens voor COADF, wordt volgens Amazon uitgebracht op de Sorry single.

1. Sorry (Single Edit)
2. Let It Will Be (Paper Faces Mix)
3. Sorry (Man With Guitar Mix)

Woei!

Overigens siert Madonna ook de cover van de Nederlandse ELLE, zag ik vandaag tijdens het post bestellen:

Moderator maandag 16 januari 2006 @ 13:57:55 #34
8781 crew  Frutsel
pi_34121057
Op een ander muziekforum vond ik dit bericht:
quote:
Madonna is releasing the 3 track single next week because she will be at NRJ award to promote the single with a performance. The "world" release for the SORRY single will be at the end of next month. (if I remember well something li the 23/2/2006)
so with the "world" release we'll have also the usual MAXI CD that will have more and more tracks...

for example for the last madonna single HUNG UP in europe the 3 track single was release in november and the MAXI 6 TRACKS was release 1 month after in december...
Dus waarschijnlijk komt er van Sorry nog wel een volledige maxi cd-single in Europa, met alle remixes erop. Die wil ik namelijk sowieso hebben, niet eentje waar maar 1 remix op staat.
pi_34123276
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:04 schreef MadGuy het volgende:
Oeh, een kleine Madonna-droom komt uit. De Let It Will Be remix die Madonna gebruikte tijdens haar promo optredens voor COADF, wordt volgens Amazon uitgebracht op de Sorry single.

1. Sorry (Single Edit)
2. Let It Will Be (Paper Faces Mix)
3. Sorry (Man With Guitar Mix)

Woei!

Overigens siert Madonna ook de cover van de Nederlandse ELLE, zag ik vandaag tijdens het post bestellen:

[afbeelding]
Mager en wit..
pi_34124163
Sorry komt binnen op nummer 17 in de Mega Top 50, terwijl Hung Up vast blijft houden op plaats 3!
pi_34142365
Sorry gaat goed. Gaat COADF dan toch Madonna's grootste hit ooit worden?

Inmiddels is ook de Pet Shop Boys remix van Sorry gelekt. En wonder boven wonder vind ik hem best lekker. Er zitten ook vocalen van de heren zelfs bij.
  maandag 16 januari 2006 @ 23:27:50 #39
130081 manou
me love me boyfriend
pi_34142937
en wanneer komt de clip? of loop ik nu heel erg achter?
pi_34144907
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:14 schreef MadGuy het volgende:
Sorry gaat goed. Gaat COADF dan toch Madonna's grootste hit ooit worden?

Inmiddels is ook de Pet Shop Boys remix van Sorry gelekt. En wonder boven wonder vind ik hem best lekker. Er zitten ook vocalen van de heren zelfs bij.
Ik heb 'm inmiddels ook gehoord. Niet Pet Shop Boys's beste remix ooit, maar zeker één van de betere. Redelijk dicht bij het origineel, vet geproduceerd. Ik ben tevreden Dit belooft veel voor Pet Shop Boys - Fundamental (album 2006) (schaamteloze promotie)

En het doet me deugd dat zelfs JIJ de remix leuk vindt, MadGuy
  dinsdag 17 januari 2006 @ 00:30:06 #41
134609 Fahr.SkyWise
Madness overwhelming
pi_34145648
Zorg ook ervoor dat je de secret tracks te pakken krijgt!

Fighting spirit & Super pop!
Many surprises come from the ironies involved in putting up a false-front of honesty to hide falsehoods.
ACC: Tommeh @ Fahraway: 1160-2837-4927
pi_34150794
WWWWWWWWWWWOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW! De gay-est remix ooit van een Madonna song! Maar het klinkt geweldig! Radio-edit en nummer 1 is in da pocket!
  dinsdag 17 januari 2006 @ 09:57:56 #43
40458 -chefke-
nu met extra zegels
pi_34151154
dit nieuwe album is wederom een knaller weet niet hoe ze het doet maar het klinkt weer als een klokje, de cd is alweer half versleten.
pi_34151169
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 00:30 schreef Fahr.SkyWise het volgende:
Zorg ook ervoor dat je de secret tracks te pakken krijgt!

Fighting spirit & Super pop!
Die zijn niet "secret". Fighting spirit staat op de limited edition, die ik overigens veel te duur vind, en super pop kun je downloaden als je lid bent van ICON, de fanclub van Madonna, als ik goed geïnformeerd ben.
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_34153381
Jep, helemaal gelijk, Mr.Happ-E.

@ dVTB: en dat terwijl ik ook zelfs meestal een hekel heb aan dat übergay-jipperdepippie-muziek van de Pet Shop Boys.

Overigens:

Details:

-Releasedate: 17 februari 2006
-Cardsleeve and maxi cd single
-Catalog #'s: 5439158292 en 9362428852
-Barcodes: 054391582928 en 093624288527

9362 42885 2 CD Maxi Slimline
1. Sorry
2. Let It Will Be (Paper Faces Mix). Remix by Paper Faces
3. Sorry (Man With Guitar Mix) Remix by Man With Guitar

5439 15829 2 2 track CD Wallet
1. Sorry
2. Let It Will Be (Paper Faces Vocal Edit) Remix by Paper Faces

Ook is er nu een datum bekend voor de release van de I'm Going To Tell You A Secret DVD in Nederland: 24 februari!

Source: Madonnaned.nl & Warners Netherlands

[ Bericht 53% gewijzigd door MadGuy op 17-01-2006 11:52:18 ]
pi_34154128
Je kent Pet Shop Boys niet goed genoeg, blijkt wel. Is meer je beeldvorming dan werkelijkheid. Als PSB fan hoor ik dit natuurlijk wel vaker. Kennelijk kunnen mensen muziek niet los zien van seksuele geaardheid van de artiest. Ik had het laatst nog in een topic over Depeche Mode, waar ik een bommetje neergooide. Nee, Pet Shop Boys dat was toch wel 'nichtendiscobeat'. Uitspraken van mensen die zich nog nooit in PSB verdiept, is mijn opvatting. Maar goed, daar gaat dit topic niet over.
Misschien voor jou aardig om eens de PSB remix te checken van "Mein Teil" van Rammstein.
pi_34154192
Oh begrijp me goed, ik heb niets tegen dat soort muziek, het is alleen niet zo zeer voor mij bedoelt. Een groot deel van hun muziek trekt me niet aan en dat verstiert gelijk mijn zin in de rest. Het is niet vervelend, alleen niet voor mij.
pi_34163731
Ik heb alles van de Pet Shop Boys, vind ze geweldig, maar toch wel een beetje gay hoor!
pi_34163934
Hmmm... de hoes op Madonnaned.nl blijkt fake te zijn... het zou een foto van een fan zijn tijdens haar optreden in de Londense club G-A-Y. Gelukkig maar, want de hoes was uber-lelijk!
pi_34164502
Ze beweren zelf dat het echt is op alle fora. Madonna has gone nuts om een fan te vragen of ze een foto mag gebruiken!
pi_34164510
Hoezo is dat dan fake?

Lees er maar over op www.mad-eyes.net...

Ik vind hem overigens niet lelijk. Ik ken lelijkere. Ook van Madonna.
pi_34164780
Waarom zou ik Mad-Eyes geloven, waarom zou ik Madonna-ned geloven? Ik lees graag de nieuwtjes op beide sites, maar er zitten vaakgenoeg onwaarheden tussen! En dit keer geloof ik het gewoon niet... de hoes is zo ontzettend nep. Niet echt aanlokkelijk als je in een platenzaak staat
om de single uit de schrappen te halen!
pi_34164918
Hm ja. Maar als ze het nieuws van Warner hadden, was het waar of kwam het uit. Daarom vertrouw ik Madonnaned.nl op dit punt. Ik ken Bartie van Mad-Eyes min of meer en hij is er de persoon niet naar om over dingen te liegen. Niet geloven is je recht, geen probleem. Ik zit er niet zo zeer mee. Ik vind het alleen jammer dat mensen zo graag hun kop in het zand willen steken als iets hen niet aanstaat. That's all.

Overigens, koop jij muziek voor het hoesje?

Madonnaned.nl:
quote:
Warner Nederland heeft ons laten weten dat er maar 1 officiële ‘Sorry’ voorkant is en dat is de geen die we vanochtend geplaatst hebben. De Engelse en Franse varianten die voorbij zijn gekomen zijn niet officieel!

Er is trouwens nog niets bekend over een DVD single!
Ik vind hem niet wereldschokkend nee, maar ook zeker niet lelijk. Ik ken lelijkere hoezen (Nothing Fails anyone? Remixed and Revisited? Rain?)
pi_34165001
Remixed and Revisited had een coole hoes... al blijft Bad Girl de meest sexy en stijlvolle cover van Madonna! Maarre... Warner France had ook al een hoes laten lekken en die was 10 keer beter en gewoon uit de portfolio van de Confessions-photoshoot!
pi_34165187
Dat was Warner France niet maar een site genaamd Madonna France...

Die vond ik ook leuk, maar ook niet wereldschokkend.
pi_34165292
Eigenlijk is Madonna nooit wereldschokkend met hoesfoto's! Hahaha... ze is fantastisch met clips, on stage en met muziek, maar ze laat altijd een steekje vallen als het om de hoes gaat. Mijn mening dan!
pi_34165351
Hm ja, voor single hoezen kan ik het wel met je eens zijn. Album covers zijn meestal wel cool en spot on in mijn ogen. Maar voor single hoezen lijkt ze niet echt geïnteresseerd te zijn. Ik vermoed ook dat Madonna daar niet veel aan doet en vooral op Warners vertrouwt op dat punt. Je ziet meestal ook de gemakzucht er in sluipen naar mate er meer singles van een bepaald album worden uitgebracht.
pi_34165386
Zijn we het daar tenminste wel over eens!
pi_34165445
P.S.: Vandaag het Icon-presentje binnen gehad. Eindelijk! Mooi blik en coole card, maar dat t-shirt vind ik maar niks! Iemand anders al het presentje gehad? Enne.. waar blijft het Icon-magazine?
pi_34168949
Aha. Ik heb hem nog niet gehad. Ik vind het bij elkaar een overgeypte en opgeklopte zooi. Ze zouden ons iets geweldigs exclusiefs brengen en ze hadden deze keer echt hun best gedaan iets voor de fans te regelen. Natuurlijk, ik verwachtte geen handgesigneerde CD ofzo, maar toch...

ICON magazine heb ik ook nog niet binnen. Zal wel komen binnenkort.
pi_34214805
Het begint nu toch echt dichtbij te komen:

www.drownedmadonna.com
pi_34248916
Member 'pearlsym' van het forum www.madonnamad.com is gekozen als extra in de video van Madonna! Natuurlijk was ze er vol over op het forum. Bij deze wat details over de video voor Sorry:-
quote:
YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
I've made it! I've made it! I just woke up up, we finished shooting the 1st day of shooting yesterday, I slept for 3 hours only coz we start again today at 8am this morning.

It was so surreal, like a roller disco dream. Can you believe M was at my roller disco?!!!!
OK: you wanna know the details... i don;t have much time but i'll tell ya: she was gorgeous in her white leotard with shiny silver strass, silver elbow pads, a corrida corset that reminded me of the Vogue outfit in GS, and the 'M' letter pendant...anyway she skates amazingly (she's only been skating for a week!!!;) everyone's doing absolutely great on skates (Cloud dress in green, green hat, green old school skates, low waist dark blue babby, Hypnosis, Mirhan, Sofia, etc...)
She basically does all these dance routines, like when she rolls right between the legs of this guy (Fred the master choreographer).
Its very Xanadu style, you were right guys, like when she spins around on this platform... Very 70s with a nowadays touch... plenty of disco baals on the ceilings...
I talked to her 4 times (i cannot believe how i managed i was shaking everywhere) the 1st time when she was rehearsing, I went rolling passed her and went 'you're doing great, madonna', she said 'thank you!' then once approached her and told her that 'it was awesome she did this, but wasn't it dangerous with her health condition, plus you've been skating for just a week' she confirmed, said 'yep only a week!'
then i told her 'well done m' and i even helped her getting up after she fell over, she was basically holding this like child's hand and when he fell she fell too, but no damage, she was all smiling and stuff, I approached her and hold her arm, to help her get up!!!!!
Last night i couldn't sleep, for the excitement, today we're filming other shooting plans.
GUYS THE VIDEO'S GONNA BE AMAZING. you'll be IMPRESSED, Madonna skates so well, like when this really tall guy holds her and she spins over his head!!!
Lola was even skating, she had this cute glitter red hat and green trousers, she was sooooo cute, I chatted for a while with her in French, that she speaks perfectly!
At one point, you'll see Cloud and Mirhan jumping from the DJ ramp onto the dancefloor, they had sooo many takes for that, but pulled it off amazingly!
I hope i'll have good shots, I'm wearing a black velvet shorts, a vintage sport shirt number 22, and funky shades
IT WAS A FANTASTIC DAY!
You're gonna love it!
Madonna was so beautiful! I'm sooooo happy OMG, I still cannot believe it! I'm soooo high on Madonna!

I'll tell you more when i come back, i just wanted to share this with you, i can barely type coz of the excitement! I'll post later
Dit klinkt als fun!
  donderdag 19 januari 2006 @ 18:35:08 #63
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34248970
Klinkt camper dan Hung Up
pi_34287980
Helaas is de release van de ‘I’m Going To Tell You A Secret’ DVD verschoven van 24 februari naar mei. Nog geen exacte datum is bekend, evenals de reden van het uitstellen van de release.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 21:28:32 #65
130081 manou
me love me boyfriend
pi_34292026
sjezus!!! duurt lang voordat de dvd uitkomt!!!!!
pi_34294606

Madonna op de set met winnaars van wedstrijden rondom de video.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 23:01:23 #67
130081 manou
me love me boyfriend
pi_34295111
cool shirt heeft M weer aan!!!!
pi_34295232
Het is een soort leotard wederom, net als in Hung Up. Maar dan met rollerskates!

Overigens is de Sorry singlecover, die Madonnaned.nl een paar dagen geleden postte, nu bevestigd door ICON, de officiële fanclub. Hapertje!
pi_34303568
Het blijft een spuuglelijke hoes!
  zaterdag 21 januari 2006 @ 12:13:19 #70
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_34305390
Dit:
I can't post the dates for shows outside the U.S, because they are still being worked on. The goal is to make $200 million on this tour, even though she will only play for three months. She will play big stadiums this time. Here are the dates I can confirm in the U.S. The tour will play Japan first and end in Australia:

June 2,3 Dodger's Stadium, Los Angeles, CA
June 9,10 Soldier's Field, Chicago, IL
June 16,17: Fenway Park, Boston
June 22,23,25,27,29: Shea Stadium, NYC
July 3,4,7: Ford Field, Detroit

There probably won't be many more dates. The goal is to have people come to her instead of her traveling. Top tickets will cost $600, but most of the tickets will be in the more affordable $150-$250 range.

stond hier
Het zal eerder om geruchten gaan dan om werkelijke data.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 12:15:45 #71
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_34305454
geen Silence of the Mariah Lambs

Ik ben erg benieuwd wat het gaat worden.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 17:48:21 #72
130081 manou
me love me boyfriend
pi_34316057
lekker duur weer....ben beniewd wat ze nu weer gaat doen vond de re-invention tour echt het einde!!!
pi_34323925
HuubTuub, wat een onzin daar zeg. Overigens is Team Lamb een of ander grapje van een Madonna fan.

Sorry staat inmiddels op nr. 11 in de Mega Top 50!
pi_34325434
Jump
Kijk uit malloot, een kokosnoot
  zondag 22 januari 2006 @ 10:08:32 #75
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_34336400
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 21:19 schreef MadGuy het volgende:
HuubTuub, wat een onzin daar zeg. Overigens is Team Lamb een of ander grapje van een Madonna fan.

Sorry staat inmiddels op nr. 11 in de Mega Top 50!
Zal wel Pud zijn, die staat namelijk ook op de LambList
pi_34350741
Nee, het is iemand anders. Pud heeft er weinig mee te maken. Heel gedoe over geweest, maar de site bestaat inmiddels niet meer.
pi_34362606
Beetje laat, maar goed:
quote:
According to sources at Billboard.com, Arthur Fogel president of TNA International, Live Nation's global touring division, has nailed down the promotion rights for the as-yet-unannounced 2006 tour by Madonna.

He has previously worked with Madonna on the Drowned World and Re-Invention tours and Madonna herself describes him as: '....knowing how to make the impossible possible....he's a touring genius.'
www.madonnalicious.com
pi_34407668
Madonna.com:-
quote:
Highest Selling Artist Ever! Highest Selling Artist Ever! Highest Selling Artist Ever! Highest Selling Artist Ever! Highest Selling Artist Ever! Highest Selling Artist Ever!

Posted: 23 January 2006

The International Federation of the Phonographic Industry has just published its updated list of the 150 highest selling artists ever. Madonna appears at number 4, right behind the Beatles, Michael Jackson and Elvis Presley, with a total of 275 Millions records sold worldwide from 1984 to late 2005. Congratulations to our queen of the dance floor!

The full top 10 goes as follow:
01. The Beatles 40 400,000,000 UK 60s (1962-1970) Rock/Pop Guinness/EMI
02. Michael Jackson 14 350,000,000 US 70s-00s (1979-) Pop/R&B MJ Stats
03. Elvis Presley 150 300,000,000 US 50s-70s (1956-1977) Country/Rock
04. Madonna 16 275,000,000 US 80s-00s (1984-) Pop WBR [1]
05. Nana Mouskouri 450 250,000,000 Greece 60s-00s (1959-) Pop [2][3]
06. Cliff Richard 60 250,000,000 UK 50s-00s (1959-1969,1977-1979,1986-1999) Rock/Pop [4]
07.The Rolling Stones 54 ~250,000,000 UK 60s-00s (1964-1981) Rock 60.5 million in the US [5]
08. Mariah Carey 14 230,000,000 US 90s-00s (1990-) Pop/R&B
09. Elton John 43 ~220,000,000 UK 70s-00s (1972-1976,1989-1991,1997-) Pop [6]
10.Celine Dion 21 220,000,000 Canada 80s-00s (1990-) Pop Music/Pop Discography
Die titel is een beetje misleidend. Anyways, toch best verkopende vrouwelijke artieste ooit.
pi_34458097

Check Mannenmode winter 2006-2007 uit Milaan en Florence voor meer foto's .

En vers van de pers:

Stop press: Madonna front row at JPG

Geweldige foto .
pi_34462492
Geweldige look ook! Wow!

En typisch Madonna:
quote:
...as they walked by but JPG was so busy chasing Maria Carla that Mrs Richie grabbed him by the leg and said, "Hey! What about me?" – to which he emptied the contents of his petal basket over her head and smothered her with kisses and smiles.
pi_34463712
Overigens zal Gaultier de kostuums voor haar nieuwe tour ontwerpen:
quote:
Published: Wednesday, January 25, 2006 Madonna Appearance at Jean Paul Gaultier Show Stirs Paparazzi

Haute Spots PARIS — Madonna, absent from fashion’s front row for years, unleashed pandemonium at the couture shows here Wednesday afternoon when she arrived at Jean Paul Gaultier.

The paparazzi surged dangerously, with camera crews sneaking in between the rows to get footage of the pop superstar. Dressed all in black with wraparound sunglasses, Madonna told WWD, “Gaultier is going to design the costumes for my next show. We are going to discuss the details tomorrow.”

Once her bodyguards cleared the runway, Madonna jumped from her seat to greet French photographer Jean-Baptiste Mondino before the show. As it turns out, the queen of pop is quite the polyglot, finding time to exchange a few words in Spanish with her front-row neighbor, flamenco dancer Joachim Cortez.

Gaultier is also designing costumes for Cortez and his 17 musicians for his upcoming Paris show dubbed “My Loneliness.” After Gaultier’s Greek-themed confections exited the runway, Madonna exited with her entourage, with camera crews trailing aggressively, getting into tussles with editors also eager for a look at the celebrity.
Bron
pi_34468818
Onderstaand bericht komt van de officiële Pet Shop Boys website:
quote:
Madonna release - 25 January '06
We have been informed that Pet Shop Boys' "Maxi-Mix" remix of Madonna's next single, "Sorry" will be released in the USA and Europe on February 27 on CD Maxi and 12-inch vinyl (along with mixes by Paul Okenfold and Stuart Price).
pi_34474673
Wel laat, die single. Al gaat het natuurlijk om de maxi en krijgen we hem in Nederland toch wel eerder... Het gaat mij echter om de LIWB mix. Die MOET ik hebben.

Overigens, van Madonna.nu:-
quote:
We just received a report stating that Madonna's tour rehearsals and preparations are scheduled for February 15 at the time being.
pi_34501521
Wel okay die nieuwe single van madonna ja
Billie Holiday is Lady Day!
pi_34580355
www.madonna.nu:-
quote:
28-01-2006More Dance Albums?
After recording 42 songs with Stuart Price, most of which didn't make it to 'Confessions On A Dance Floor', Neil Sean of Sky News reports that Madonna is planning the release of two more dance albums in what are being called "small club albums." The insider said, "She works very hard on her music and the only reason songs were left off the album was simply space. Hopefully now fans can fully enjoy the real dance queen in action with more exclusive new tracks."

( Sky New-Aussie guy )
pi_34611134
quote:
Op zondag 29 januari 2006 14:42 schreef MadGuy het volgende:
www.madonna.nu:-
[..]
Now that would be cool
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_34611205
Ik weet niet of ik het cool zou vinden. Maar het klinkt leuk.

En zou Madonna ook al bezig zijn geweest met de opnames voor een derde video?

Madonna.nu:-
quote:
Madonna was seen entering a studio on January 27 to shoot a video, it's unknown yet if it's additional scenes for her "Sorry" video (but unlikely since it's in the editing process already) or a third video? Hopefully more information will be revealed.

( allaboutmadonna )
pi_34638661
Ze ziet er erg goed uit op de foto. Mooie vrouw blijft het toch!
pi_34641302
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:29 schreef MadGuy het volgende:
Ik weet niet of ik het cool zou vinden. Maar het klinkt leuk.
Ja nou ja, ik bedoel, Confessions was tof, dan zou de rest dat ook kunnen worden toch? Ik blijf het een geweldig album vinden!
pi_34641312
Ik blijf me er telkens weer over verbazen, Hapertje.

Madonnalicious:-
quote:
Sorry CD and DVD details
Posted: 30 January 2006

Madonna's next single Sorry will be released in three formats in the UK on Monday 20 February, available as a 2-track CD, Maxi CD and DVD.

The 2-track and Maxi feature exclusive remixes of the album track Let It Will Be which was recorded at her incredible live show at London's KOKO in November.

Here is a look at the Sorry promo CD - click to enlarge:

In Nederland ziet het er als volgt uit:
quote:
Zoals eerder aangekondigd op onze site verschijnen er van 'Sorry' 3 CD Singles. De 2-track en cd maxi single verschijnen op vrijdag 17 februari.

1 week later - 24 februari - verschijnt een 2e cd maxi single. Dit zal de USA versie zijn.

Bron: Warner Nederland
Bron: Madonna.nl

Overigens zal Madonna een grote rol spelen in de Skype ringtone campagne.
pi_34641378
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 10:37 schreef Mr.Happ-E het volgende:

[..]

Ja nou ja, ik bedoel, Confessions was tof, dan zou de rest dat ook kunnen worden toch? Ik blijf het een geweldig album vinden!
Oh natuurlijk, maar Madonna beweert telkens bij hoog en bij laag dat ze geen zin heeft om zichzelf te herhalen. Ik denk dus dat het gewoon een loos gerucht is.
pi_34672783
quote:
Madonna, FIVE-Time GRAMMY® Winner, and GRAMMY Nominee Gorillaz make world debut together on the 48TH grammy awards

Michael Bublé, Common, Matt Dillon, Queen Latifah and Ludacris Added as Presenters for Music’s Biggest Night™ on Wednesday, Feb. 8, CBS

SANTA MONICA, Calif. (Feb. 1, 2006) — Madonna and Gorillaz make their world debut performing together on one stage during the 48th Annual GRAMMY® Awards telecast, The Recording Academy® announced today. In keeping with the tradition of creating exciting "GRAMMY moments," the GRAMMY-nominated Gorillaz will be joined onstage for the first time by worldwide megastar and five-time GRAMMY winner Madonna in an exclusive GRAMMY segment. Gorillaz will appear in 3-D animated color for the first time on network television.
bron
pi_34673775
Ik ben benieuwd! Het komt nu allemaal samen. Men dacht dat Madonna een derde video aan het opnemen was, terwijl het eigenlijk gewoon een backdrop video was voor de Grammys!
quote:
The Queen of Pop, Madonna, gets the ultimate in star treatment as MTV pimps her ride! Led by inimitable DJ Tim Westwood, the MTV crew return for a one off special to honour the show’s number one celebrity fan with the ride of her life, exclusively on MTV, Sunday February 19th at 9.30pm.

Once she’s received the Pimp My Ride UK treatment, Madonna’s brand new ride will be paraded in the video for her latest single ’Sorry’, which comes fresh from her sensational album ’Confessions on the Dancefloor.’ She’s been dubbed a human chameleon thanks to her numerous image revamps over the years, but which of her enigmatic styles will be the inspiration for her latest getaway accessory?

Having applied the finishing touches to Madonna’s ride, Westwood and the whole crew will be back on MTV for a new series in April. Viewers have already contacted MTV in their tens of thousands hoping to be have their cars pimped.

Madonna is about to become the envy of the showbiz world thanks to Pimp Madonna’s Ride. You’ve heard the rumours, now watch it happen for real in a totally unforgettable Pimp My Ride UK special – ‘Pimp Madonna’s Ride’ - a one off exclusive on Sunday 19th February at 9.30pm.

Tune into ’Pimp Madonna’s Ride’, Sunday 19th February at 9.30pm

Source: MTV
www.madonnatribe.com

Het komt nu allemaal samen!

[ Bericht 91% gewijzigd door MadGuy op 01-02-2006 11:21:28 ]
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 februari 2006 @ 20:44:43 #94
862 Arcee
Look closer
pi_34692631
Sorry vind ik ook weer een erg okee plaatje.

Madonna
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_34740557
pi_34740840
Hoe fucking heet ziet ze er daar wel niet uit!

En dan zijn er ook nog de nieuwe foto's die in Harpers Bazaar komen te staan:

WOW!
pi_34744189
Iek ben droevique...
  Moderator dinsdag 7 februari 2006 @ 09:36:00 #98
8781 crew  Frutsel
pi_34820436
ze komt dus naar de ahoy
pi_34822451
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 09:36 schreef Frutsel het volgende:
ze komt dus naar de ahoy
Hoe kom je daar bij?
  Moderator dinsdag 7 februari 2006 @ 11:28:04 #100
8781 crew  Frutsel
pi_34822895
op de site van CNO travel staat dat er kaarten voor R'dam besteld zijn...
pi_34822992
De tour is niet eens officieel aangekondigd, het zit nog in de voorbereidingsfase en het zou me sterk verbazen als al vaststond waar Madonna komt. Ik sluit het niet uit hoor, maar CNO TRavel bedoelt waarschijnlijk dat ze - als Madonna komt - ze hun best gaan doen kaarten voor het concert te krijgen. Dat ze ze hebben is uitgesloten.

Overigens, wat is de URL van de site?
pi_34824018
http://www.topeventtickets.com/Madonna_tickets_concert.htm
quote:
Madonna tickets

Madonna zal spoedig haar nieuwe concerttour bekend maken.
C&O Travel (lid ANVR, SGR en Calamiteitenfonds) is op dit moment al druk doende met voorbereidingen om voldoende Madonna tickets in te kopen.
Met name de Madonna tickets Parijs en Londen kunnen wij U spoedig aanbieden. C&O Travel is namelijk gespecialiseerd in Parijs en Londen arrangementen via de internetsites:

www.ceno-travel.com
www.paris-visiting.com www.london-visiting.com

Men spreekt over concerten Madonna in Palais Omnisports Bercy
Bent U geinteresseerd in de Madonna tickets, vul dan geheel vrijblijvend onderstaand boekingsformulier in en U maakt dan veel kans om uw Madonna tickets te krijgen.
C&O Travel zal de volgende Madonna tickets gaan inkopen.
Madonna tickets Parijs
Madonna tickets Rotterdam
Madonna tickets Londen
Madonna tickets Duitsland

Zodra een van de concerten bevestigd wordt, zullen wij U telkens op de hoogte stellen van de beschikbare Madonna tickets.
Deze nieuwsbrief met aanbod Madonna tickets is dan geheel vrijblijvend zonder afnameplicht.

Opmerking: De button boek nu, kunt U gerust aanklikken en U meldt dan alleen maar naam,telefoon en e-mail adres. Dit is geheel vrijblijvend !!
  Moderator dinsdag 7 februari 2006 @ 12:06:10 #103
8781 crew  Frutsel
pi_34824047
juist Calvobbes, thx
  dinsdag 7 februari 2006 @ 12:36:45 #104
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34824904
Ik hoorde juist 3x de Kuip
  Moderator dinsdag 7 februari 2006 @ 12:37:30 #105
8781 crew  Frutsel
pi_34824931
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 12:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik hoorde juist 3x de Kuip
Laatste keer dat ze daar was, was ut geen succes dacht ik
Maar goed, zou ook Kuip kunnen worden...

Waar hoorde je het?
pi_34836279
Haha! Ach Gelredome kreeg ze nu wel vol, en ik denk dat het nu ook geen probleem zal worden.

Maar ik vermoed eigenlijk dat ze niet naar Nederland zal komen, helaasch! Let wel, C&O denkt dat Madonna in Rotterdam komt, gebaseerd op bepaalde geruchten.

Natuurlijk spring ik een gat in de lucht ALS ze komt!
pi_34840411
Overigens komt de tour nu wel heeeeeeel dichtbij:
quote:
Madonna to Tour "Confessions"
Unconfirmed jaunt will focus on new material Madonna is planning a world tour starting this spring, sources say, and it may include several European stadiums. Madonna rep Liz Rosenberg says the singer won't make a definite decision until early March but adds, "It looks good."
According to Rosenberg, the tour would emphasize her latest album, Confessions on a Dance Floor, with a few hits thrown in -- and include dancers from David LaChapelle's crumping documentary, Rize.

"Her last tour was kind of a greatest-hits tour, and I don't think she would want to repeat all the songs," Rosenberg says of 2004's Re-Invention trek, which grossed $79.5 million and was the year's third-best-selling tour, according to Pollstar. "But there are a few off the list that she left out."
Bron
pi_34842448

Eve, die Madonna helemaal geweldig vindt, zit een plekje achter haar.
pi_34843221
Dat Guy Ritchie nog naast Madonna wil zitten! Madonna ging toch vreemd met Stuart Price?

Van het ICON forum. Gepost door member planetbenjamin. Het ziet er wel ontzettend gelikt uit!

[ Bericht 9% gewijzigd door MadGuy op 07-02-2006 21:48:19 ]
  woensdag 8 februari 2006 @ 07:59:18 #110
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_34854239
Zou Austin Power's Goldmember ook mee doen in de rollerskate video? Daar moest ik namelijk meteen aan denken.
pi_34860827
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 21:38 schreef MadGuy het volgende:
Dat Guy Ritchie nog naast Madonna wil zitten! Madonna ging toch vreemd met Stuart Price?
Ja, en zelfs huizenjacht in New York enzo terwijl ze in Londen de hele straat waar nu woont aan het opkopen is. Echt een teken dat ze van Guy wil scheiden en enorme heimwee heeft .

De fotos' beloven veel goeds van de nieuwe clip .
pi_34862025
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:48 schreef schatje het volgende:
Ja, en zelfs huizenjacht in New York enzo terwijl ze in Londen de hele straat waar nu woont aan het opkopen is. Echt een teken dat ze van Guy wil scheiden en enorme heimwee heeft .
Toen ze zei in haar recente documentaire dat ze Guy was getrouwed "for all the wrong reasons", was dat ook een duidelijke hint dat Madonna haar huwelijk niet meer zag zitten.

Meer foto's:

De video gaat vandaag/ morgen in premiere. Ook is het vandaag Grammys night. Madonna zal de show openen, samen met The Gorillaz in een zeer aparte samenwerkingsverband.

Ook kun je via Madonna-tv.com een promo bumper downloaden voor Madonna's gastoptreden in MTV's Pimp My Ride!
pi_34876967
De clip in zijn geheel is te zien op drownedmadonna.com
pi_34877046
En het ziet er weer spetterend uit! Ik vind het vooral tof dat het concept van het album ook op een andere manier wordt doorgevoerd in de clips, tot nu toe. Het album is één mix en de liedjes vloeien in elkaar over. De clip van Sorry komt eigenlijk weer voort uit de clip van Hung Up. Als het ware ook één flow!

Ik ben al een VOBje aan het downloaden.
pi_34877666
Ik heb de clip nu geloof ik al 20 keer ofzo gezien

Ik kan er maar niet genoeg van krijgen. Echt een geweldige clip. Absoluut spetterend ja .

En ja, ik ga 'm wederom bekijken .
pi_34879317
Ach, what the heck inderdaad.
  woensdag 8 februari 2006 @ 21:45:50 #117
130081 manou
me love me boyfriend
pi_34880407
wat een geweldige clip!!!!!!!
  woensdag 8 februari 2006 @ 22:13:44 #118
16874 creno
born this way
pi_34881868
ik ben droevig

op de site van realspeak, staat een demo-versie, daar kun je teksten laten uitspreken. Ik heb gekozen voor een engelse vrouw en de tekst "ik ben droevig" ingetypt, en wat hoor je: ik ben droevik
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
  woensdag 8 februari 2006 @ 22:19:22 #119
130081 manou
me love me boyfriend
pi_34882150
hahaha!!! nou ligt het dus niet alleen aan M haha
pi_34883327
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:13 schreef creno het volgende:
ik ben droevig

op de site van realspeak, staat een demo-versie, daar kun je teksten laten uitspreken. Ik heb gekozen voor een engelse vrouw en de tekst "ik ben droevig" ingetypt, en wat hoor je: ik ben droevik
LOL!
  woensdag 8 februari 2006 @ 23:23:53 #121
16874 creno
born this way
pi_34885325
ow, voor degene die nog op de link klikken, hij is verandert die demo heeft als nare bijwerking dat ie niet lang online blijft maar dat ie steeds verandert !
pi_34887896
Zeg.... Weet iemand of de DVD van de Re-invention tour ooit nog eens uitkomt?

Die zou ook al een stuk of 5 keer in de winkel hebben gelegen
pi_34890042
WOWWWWWWWWWWW... DE CLIP IS HELEMAAL GEWELDIG!!! Spektakel in de 'ring', het rollerskaten, de oude dikke man, het vervolg op Hung Up... fantastisch. En damn, wat ziet ze er goed uit!
pi_34890353
Madonna bracht bij de Grammy's niet Sorry ten gehore maar Hung Up. Het was ook min of meer hetzelfde als bij de EMA's. Niet echt bijzonder. Het was wel goed, ze was goed bij stem, maar ik had er meer van verwacht. Eigenlijk een mix van Hung Up en Sorry of alleen Sorry.

Maar goed, je kunt niet alles hebben .

Optreden is hier te zien.
pi_34890859
Zoals ik het net bij RTL Ontbijtnieuws zag, zag het er erg strak uit! Mooie outfit! Lekker wijf!
pi_34892525
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 00:41 schreef calvobbes het volgende:
Zeg.... Weet iemand of de DVD van de Re-invention tour ooit nog eens uitkomt?

Die zou ook al een stuk of 5 keer in de winkel hebben gelegen
De documentaire komt ergens in mei in de winkels, de DVD van het concert zelf is nog onzeker...

@ schatje: dat het Hung Up zou worden was al een tijdje bekend, voor de U.S. schijnt het wel zin te hebben. Ach, het is een tof liedje en Sorry krijgen we zeker nog wel een keer live te horen.

Ik ga hem nu kijken!
pi_34895876
MADONNA HEEFT DE NIEUWE WERELDTOERNEE BEVESTIGD BIJ ELLEN!
pi_34896163
Sorry ( ) maar ik vind de clip 3 keer niks
pi_34896242
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 12:37 schreef ZwarteMagika het volgende:
Sorry ( ) maar ik vind de clip 3 keer niks
Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen .

En ja Hapertje, zoals verwacht, gaat ze weer touren .
pi_34897188
Voor Mariah Carey waren de druiven extra zuur. Niet zij maar Madonna mocht de show openen. Het schijnt dat ze daar behoorlijk pissig om is geweest. En een Kelly Clarkson die er met de belangrijkste award van beste zangeres pop vandoor ging.
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:11:20 #131
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34897266
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:09 schreef schatje het volgende:
Voor Mariah Carey waren de druiven extra zuur. Niet zij maar Madonna mocht de show openen. Het schijnt dat ze daar behoorlijk pissig om is geweest. En een Kelly Clarkson die er met de belangrijkste award van beste zangeres pop vandoor ging.
Nix mis met Kelly
pi_34908249
Ik heb het optreden 1 seconde gezien, daarnet na het 6 uur nieuws.
Was idd erg MTV awards.. jammer zeg!
Ik ben benieuwd naar de nieuwe clip
pi_34908938
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 12:41 schreef schatje het volgende:

[..]

Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen .
Kom op hee! Je kunt het nu in tien talen Magika!

Jee @ de tour!
pi_34909659
Iek ben droevik in die nieuwe single sorry

Oké is allang bekend, maar gewoon grappig
pi_34910198
Goed album hoor!
pi_34912383
Ahoy is toch veels te klein voor onze mads?
Als het zo is ga ik al dagen vtv bij de kassa liggen!

album helemaal goed!!!!!
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_34919956
quote:
During an appearance on the syndicated "Ellen DeGeneres Show" that airs today (Feb. 9) in the United States, Madonna confirmed widely speculated plans for a 2006 tour. "You have a huge announcement that I'm so excited about," said DeGeneres, to which Madonna quipped, "No, I'm not pregnant."

"OK, I can't hide it anymore: I'm going on tour this summer," she continued. Beyond the time of year, specific details regarding the outing were not revealed during the show. A spokesperson did not respond to requests for comment by deadline.

The appearance was taped in Los Angeles, where Madonna was on hand to open last night's (Feb. 8) Grammy Awards telecast with "virtual band" Gorillaz. DeGeneres also appeared on the show, introducing Paul McCartney's performance by saying he "needs no introduction" and walking off the stage.
( Billboard.com )
pi_34920780
Ik hoop wel dat Mihran en Cloud wederom van de partij zullen zijn. Geweldige dansers. En met name Mihran heeft wel een leuk koppie.
pi_34921583
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Nix mis met Kelly
When Madonna met Kelly Clarkson:
quote:
...her most exciting star encounter, though, was with another pop superstar. 'I met Madonna, and she's really cool and beautiful,' said Clarkson. 'You always think, 'Oh, it's Photoshop.' But, no, she's beautiful.' So what did the Idol say to her idol? 'I said, 'Oh my god, you're beautiful, and you have the best thighs.''
Madonna's response: 'OK, I'll send them to you.'
bron

Ik vind Kelly niet zoveel aan .
pi_34932904
Madonna gecensureerd in Maleisië:
quote:
Madonna’s performance was struck from Malaysia’s television broadcast of the Grammy Awards because her skimpy outfit and steamy dance moves were too risque for audiences in the Muslim-majority nation, a network official said today.

The Grammys were broadcast last night on Malaysia’s 8TV station, 12 hours after the show took place in the United States, but Malaysian fans were surprised when the show kicked off without the much-hyped opening act – Madonna and the cartoon-fronted rock group Gorillaz.

“From our point of view, it wasn’t suitable for our audiences,” said an official at the programme content unit of 8TV, one of Malaysia’s main private networks.

The rest of the telecast wasn’t censored, but Madonna’s barelegged leotard attire and sexy gyrations were “too much of a risk for us to take if we tried to show it,” the official said.

In her Grammy performance of her recent hit, Hung Up, Madonna, 47, writhed on-stage with her background dancers, both male and female, to a throbbing disco beat.

Television shows and movies screened in Malaysia must abide by a strict censorship code that forbids sex, graphic violence and provocative handling of topics such as race and religion.
bron
pi_34933730
Ik vond haar er eigenlijk heel degelijk uitzien. Geen enorm decollete, bedekte armen, alleen haar (mooie) benen.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 15:12:36 #142
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_34937407
Clip is weer erg gaaf. Het is leuk dat Sorry verder gaat waar Hung Up stopt.
Zou wel fijn zijn als binnenkort de data van tour verschijnen, weet ik ook weer wanneer ik lid moet worden van Icon...
pi_35002617
The Mirror gaat gewoon door met hun hetze tegen Madonna & Guy .
pi_35003496
Sorry zakt van 15 naar 20 in de Megatop 50. Ik vind het maar raar dat een plaat al in de hitlijst staat zonder echt in de winkel te liggen. De eerste week begon iedereen 'm te draaien (6 weken voor release... belachelijk!) en stond 'ie meteen hoog in de lijst. Sindsdien zakt de plaat alleen maar. Dan komt volgende week eindelijk de release, maar dan is iedereen al zo gewend aan het nummer, dat Sorry maar amper verkocht zal worden. HELE DOMME ZET, WARNER! (ZOALS ALTIJD!)

P.S.: Hung up staat op 14 deze week!
pi_35009102
Ach, The Mirror...
pi_35016715
She's escaping back to US with Guy and kids

Guy gaat gewoon mee. Kijken wat The Mirror daar nu weer op zal verzinnen.
pi_35037405
quote:
Op zondag 12 februari 2006 16:33 schreef Hapertje het volgende:
Sorry zakt van 15 naar 20 in de Megatop 50. Ik vind het maar raar dat een plaat al in de hitlijst staat zonder echt in de winkel te liggen. De eerste week begon iedereen 'm te draaien (6 weken voor release... belachelijk!) en stond 'ie meteen hoog in de lijst. Sindsdien zakt de plaat alleen maar. Dan komt volgende week eindelijk de release, maar dan is iedereen al zo gewend aan het nummer, dat Sorry maar amper verkocht zal worden. HELE DOMME ZET, WARNER! (ZOALS ALTIJD!)

P.S.: Hung up staat op 14 deze week!
Daar moet je Warner niet de schuld van geven, maar 3FM. De Mega Top 50 komt voor een belangrijk deel tot stand door airplaygegevens van 3FM en MTV. Verkoop telt amper nog mee; DAT is wat er fout is. Overigens zie ik Sorry straks nog wel weer stijgen, als de single eenmaal in de verkoop is. Vergeet niet dat verkoopgegevens met een week vertraging worden verwerkt in de charts.
pi_35038139
Wanneer kunnen we de single eigenlijk downloaden? Ik koop meestal wel de CD-singles, maar ik ben benieuwd wanneer je nu eigenlijk kunt downloaden...
pi_35070039
quote:
In a short interview with John Norris on TRL today, Madonna stated that she was hoping to do a tour with shows in Stadiums, Arenas, and smaller venues, with two venues possible venues as the Roseland Ballroom and the Wiltern Theater. She plans to start the tour in May in Los Angeles which would mean she would play the Wiltern to open her tour, which only seats 2200 people.
www.drownedmadonna.com
pi_35088187
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:04 schreef dVTB het volgende:

[..]

Daar moet je Warner niet de schuld van geven, maar 3FM. De Mega Top 50 komt voor een belangrijk deel tot stand door airplaygegevens van 3FM en MTV. Verkoop telt amper nog mee; DAT is wat er fout is. Overigens zie ik Sorry straks nog wel weer stijgen, als de single eenmaal in de verkoop is. Vergeet niet dat verkoopgegevens met een week vertraging worden verwerkt in de charts.
Warner geeft de plaat vrij! De radio edit werd op 9 januari door Warner vrijgegeven. Dan is toch echt Waner de schuldige!
pi_35098515
Ben ik niet met je eens, Hapertje. Je moet de schuld geven aan 3FM die een hitparade uitzendt waarin verkoop niet of nauwelijks meeweegt EN aan de totale platenindustrie, die er kennelijk alles aan doet om de markt voor cd-singles kapot te maken.
pi_35100474
Ik kan jouw visie heel goed begrijpen. Helaas gaan wij steeds meer over op het Amerikaanse systeem. Maar ook Warner moet geen single edits vrijgeven als ze dondersgoed weten dat Madonna vier weken na het vrijgeven van de edit pas een videoclip op gaat nemen. Het succes van Hung Up was zo groot dat Warner waarschijnlijk niet langer wilde wachten om ook Sorry in de airplay lijst te gooien. Kijk... zolang Warner geen toestemming geeft, wordt de plaat ook niet gedraaid. En daarmee kan Warner voorkomen dat de single op basis van enkel de airplay in de lijsten komt. Ik ben bang dat Sorry een vroege dood krijgt, doordat de mensen het na 7 weken wel weer gehoord hebben. De verrassing is er wel af. Neemt niet weg dat ik vind dat Madonna wel erg lang gewacht heeft om de videoclip op te nemen. Waar zijn de gouden tijden dat ze met drie singles in de lijst stond (denk aan 1984, 1985, 1986 en 1987).
pi_35103956
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 05:08 schreef Hapertje het volgende:
Ik kan jouw visie heel goed begrijpen. Helaas gaan wij steeds meer over op het Amerikaanse systeem. Maar ook Warner moet geen single edits vrijgeven als ze dondersgoed weten dat Madonna vier weken na het vrijgeven van de edit pas een videoclip op gaat nemen. Het succes van Hung Up was zo groot dat Warner waarschijnlijk niet langer wilde wachten om ook Sorry in de airplay lijst te gooien. Kijk... zolang Warner geen toestemming geeft, wordt de plaat ook niet gedraaid. En daarmee kan Warner voorkomen dat de single op basis van enkel de airplay in de lijsten komt. Ik ben bang dat Sorry een vroege dood krijgt, doordat de mensen het na 7 weken wel weer gehoord hebben. De verrassing is er wel af. Neemt niet weg dat ik vind dat Madonna wel erg lang gewacht heeft om de videoclip op te nemen. Waar zijn de gouden tijden dat ze met drie singles in de lijst stond (denk aan 1984, 1985, 1986 en 1987).
Dati s 20 jaar geleden. Dat zal nooit meer gebeuren, omdat geen enkele artiest meer zoveel "aandacht" kan trekken. En de hele industrie van muziek uitwisseling is veranderd. Wat Warner denk ik het belangrijkste vind is dat mensen het album kopen. Dus of de plaat nou 3 weken eerder wordt gedraaid maakt voor hen niet uit want mensen kopen het album op basis van de singles die ze horen. Wie koopt er uberhaupt nog singles?

Dus ik denk niet dat Sorry een vroege dood sterft, ik denk dat Warner het slim speelt door hem eerst veel op de radio te doen (golf 1) en dus weer veel albums te verkopen en daarna de video op TV en weer extra airplay op de radio(golf 2). Waardoor er dus weer meer albums verkocht worden. Op deze manier blijft ze continu op de radio ipv steeds een korte periode heel veel.

De single charts interesseert denk ik geen enkele platenmaatschappij meer. De album charts daarintegen wel.
pi_35105742
Daar heeft Phoenixperry denk ik wel gelijk in, al doen de single charts de platenmaatschappijen nog steeds wel iets gezien de stroom aan verschillende versies die worden uitgebracht bij iedere single-release.

Ik vind het best jammer dat de fysieke CD-single aan het verdwijnen is. Het verzamelen van zoiets was toch altijd wel leuk. Ik hoop ook dat CD-albums en vinyl albums nog lang mogen blijven en niet langzamerhand verdwijnen ten voordele van downloadportals.

Overigens denk ik dat Warner hier ook niet écht schuldig aan is. De album-versie werd gedraaid, niet de single-versie. Tenminste, ik hoor nog steeds de albumversie regelmatig langskomen.
pi_35107720
Wat Phoenixperry zegt, klopt. De single charts zijn volledig ondergeschikt aan de album charts; daar draait alles om. CD-singles uitbrengen is bepaald geen winstgevende zaak, maar meer een investering in promotie van het album.
pi_35146056
Madonna heeft de Brit Award voor Best International Female gewonnen!

In een interview dat ze backstage gaf aan de BBC samen met een van de Pet Shop Boys vertelt ze over haar remix van Sorry en doet ze ook weer het "ik ben droevig" stukje. Ook heeft ze het over haar recente hernia-operatie die ze in Los Angeles heeft ondergaan na haar performance tijdens de Grammys. Ze had deze hernia al zo'n tien jaar, sinds de geboorte van haar dochter. Het deed geen pijn, maar omdat ze weer op tour ging wilde ze het eindelijk eens afhandelen.
pi_35148410
Het gaat zelfs nog een stapje verder, MadGuy:
quote:
The Brits - 16 February '06
Neil presented Madonna with the award for "Best International Female Artist" at the Brits Awards in London last night. In her acceptance speech Madonna mentioned British artists who have inspired her, including Pet Shop Boys. The full awards ceremony can be been on ITV tonight.
Bron: www.petshopboys.co.uk (Neil is Neil Tennant, PSB zanger)

Schijnt ook dat PSB zelf Madonna hebben benaderd om Sorry te remixen en dat Madonna de PSB remix beter vindt dan het origineel.
pi_35148540
Jep, dat zei Madonna. Meestal vindt ze de remixes beter dan de originelen. Ze deed ook een stukje van Sorry met Neil. Zijn vocalen zoals in de remix en Madonna zei steeds: "je suis desolée" en "ik ben droevig" er tussendoor.
pi_35149087
Het wordt wel klef hè, Madonna en Neil? Er gaan al geruchten over een duet... - PSB wilden trouwens in 1988 hun nummer "Heart" (#1 in Engeland) al aan Madonna aanbieden, maar waren bang voor een teleurstelling. Wellicht een leuk idee dat Madonna "Heart" alsnog opneemt?
pi_35149849
Haha. Ik denk dat het wel meevalt. Madonna heeft een hekel aan duetten.

Wellicht zou PSB Madonna moeten vragen voor vocalen op hun nieuwe album?
pi_35156468
quote:
Hey Madonna Fans,

This is your chance to get a CRACKED, BEATEN MARIAH CAREY AKA "MIMI" CD.

On behalf of all Madonna fans everywhere, we took this CD outside and beat it with a hammer. It is fair and just treatment for anything by this joke of an "artist". We think she deserves every record of hers, including this one, to be broken because: she lies about album sales, constantly and incorrectly calls herself the Most Successful Female Singer of all time, she did not correct NANCY O'DELL on Access Hollywood when she said Mariah had tied Elvis's Top Ten Singles record, she made the movie GLITTER, she pays radio stations to play her music, she sells her singles for 99 cents, she buys her own singles, she makes the worst music, she has no substance, after all these years she has still done nothing for the world, she hates Madonna for being everything that she is not, she is mentally unstable and uses that in her desperate search for attention, and she has the worst fanbase of all time.

Now you can own this living testament as to how horrible Mariah is, covered with a MADONNA CONFESSIONS ON A DANCE FLOOR sticker to remind everyone who sees it of who really matters.

Don't forget that we save all money we make on these auctions to go see Madonna on tour this summer! So don't hesitate to bid... it's all for MADONNA!!!

See the picture for a preview of what you're getting! S&H is $5 in the US and Canada. Contact us with any questions. Thanks, and GOOD LUCK!!!!!
bron

En dan "question & answer":
quote:
Q: Bloody Brilliant......although .99 is a bit expensive for a MC cd even if it is broken,LONG MAY MADONNA REIGN!!!!!!
Feb-16-06
A: Hmmm you have a point, but don't forget, the $ is going to Madonna's tour so it's all worth it!
Q: You are a crazy bastard!
Feb-15-06
A: Thanks for your support
Q: Hey! I just wanted to let you know, in case you didn't realize, that you are a fucking twat. Eat shit and die you broke ass twiced baked abortion. In case you forgot, YOU are a joke. love ya much!
Feb-15-06
A: You Mariah fans exude class and intelligence.
Q: Umm, the only single that was 99 cents was Loverboy which didn't make it to #1 back in 2001. Check your facts, honey. If only Madonna could have success without creating controvery to boost sales, you might be able to compare Mariah and Madonna, but since Madonna can't sing worth crap, I think you'll be in for a disapointment at her concert! Have fun!
Feb-15-06
A: Sir or Madam, You are delusional. THE WOMAN HAD TO GO TO THE LOONY BIN TO BOOST SALES. SHE'S CLINICALLY INSANE!!!!! SHE HAS TO EAT HER FEELINGS. I wish you a better person. Thanx 4 the cooperation.
pi_35157820
OMG, wat zielig.
pi_35165011
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:17 schreef MadGuy het volgende:
OMG, wat zielig.
Echt erg hè?

Maar ik vind het altijd wel vermakelijk hoor

Ik mag ook graag vertoeven op Mariah Carey fora. Beetje trollen enzo
pi_35165501
Het is ook behoorlijk makkelijk om (sommige) Mariah Carey fans op de kast te krijgen inderdaad. Niet alle hoor, er zijn er bij die redelijk gewoon zijn in hun fanzijn maar sommigen zijn extreem fanatiek!
pi_35171885

Je kan echt zien dat ze nog gek op hem is. Ze smelt helemaal .

Hij had kennelijk wel een beetje moeite met al die aandacht. En dat geeft verder ook niet. Het is ook niet niets als je dat niet gewend bent. Alleen die klote pers en dan met name The Mirror moet er meteen weer wat achter zoeken .

The pop queen, 47 - keen on a united front amid fears for their marriage - dashed off with him after picking up a Best International Female gong. Guy, 37, was initially unwilling to attend the showpiece event and had insisted on the quick getaway.But he looked miserable during their brief stay while she put on a forced smile.

Ik zie dat 'miserable' niet .

Zie verder voor meer foto's: madonna.nu en voor filmpjes van de Brits: madonna-tv.com
pi_35172269
In dit clipje van Madonna-tv.com zeggen ze ook dat de kus die ze elkaar gaven wel heel erg staged was. Mijn God zeg, waarom zou je verbergen dat een huwelijk slecht gaat door elkaar te kussen? Dat is toch je reinste zelfverneukerij?
pi_35172629
Precies .

Maar MadGuy, ik zoek een optreden van Music. Ik weet alleen niet bij welke show dat was. Ik weet wel dat er een auto op het podium stond en met een donker jongentje achter het steur. Ook de Grammy's of iets van MTV?
pi_35172706
Dat waren de Grammys van 2001. Ik kan hem op yousendit gooien als je hem wilt of denk je dat je hem nu wel kunt vinden?
pi_35172763
Ja, dat vinden lukt wel. Evengoed bedankt .
pi_35172861
Graag gedaan.

Dat jongetje was trouwens het kindrappertje Lil' Bow wow.

[ Bericht 3% gewijzigd door MadGuy op 16-02-2006 23:38:25 ]
pi_35173536
Ik heb het net gezien. Erg mooi optreden. Ze was ook daar al goed bij stem .

Dat dansje van Lil' Bow Wow was erg schattig .
pi_35181770
Ja, ik vond het ook een zeer cool optreden. Eén van haar coolste Grammy optredens eigenlijk. Heel veel attitude en inderdaad goed bij stem.

Overigens, hoe geweldig is deze advertentie voor de Sorry single?:

vrijdag 17 februari 2006 @ 11:56:40 #174
16874 creno
born this way
pi_35183200
ze drinkt starbucks
pi_35197430
Overigens is de CD-single vanaf vandaag te koop. Deze bevat onder andere de übercoole mix van Let It Will Be, die ik persoonlijk sterker vind dan de album-versie.

Overigens komt er steeds meer nieuws naar buiten over de tour:
quote:
Madonna has let me into a secret" - Victoria Newton reports today on her "Bizarre" column on The Sun - "her world tour will kick off in L.A. on May 21st. She'll also play in Russia, for the first time, Czech Republic as well as Europe and the US."
Bron: Madonnatribe.com
pi_35198079
Die advertentie is echt wel vet .

Ze is nogal een koffie fanaat. Dat zei ze bij Ellen DeGeneres .

Ik vind de live versie van 'Let It Will Be' helemaal sterk. Een mooi voorbeeld hoe gevarieerd ze eigenlijk kan zingen .

Leuk dat ze ook een bezoekje brengt aan Rusland .

Ik heb zo het vermoeden dat Nederland dit keer wordt overgeslagen. Op zich niet zo heel erg. Ik ga dan gewoon Parijs.

Elton John en zijn David willen bemiddelen in de huwelijkcrisis die Madonna en Guy zouden hebben.

Madonna and Guy Ritchie are being offered marriage counselling by Sir Elton John, his lover David Furnish has revealed. Pop legend Elton fears they may break up unless they accept each other's hectic work schedules - despite claims that Madge's career is driving them apart. David, 43, said: "Elton and I have spoken to Madonna plenty of times lately. She and Guy are close friends of ours.

Hoezo mediageil .
pi_35267732
Elton John, wie neemt hem nog serieus?

Madonna's Brit Awards Interview met Chris Moyles: David Letterman 1994 all over again!
pi_35300693
Pimp Madonna's Ride op www.madonna-tv.com!

En damn, wat is die presentator toch nep ghetto. Ik kan hem niet uitstaan. Madonna daarentegen is weer op en top Madonna!

pi_35341661
SORRY stijgt van 20 naar 8 in de Top 40! Op naar nummer 1!
  dinsdag 21 februari 2006 @ 20:36:56 #180
130081 manou
me love me boyfriend
pi_35342173
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 20:23 schreef Hapertje het volgende:
SORRY stijgt van 20 naar 8 in de Top 40! Op naar nummer 1!
GO M
pi_35342313
Misschien kijk ik verkeerd en vooral YAY enzo, maar waar kun je dat zien?
pi_35355010
Trust me! Niet zo wantrouwend... ik heb gelijk!
pi_35374682
Ik wil je ook geloven! En Yay! Maar ik kon het even niet vinden, vandaar.
pi_35412737
Van MTV.com:-
quote:
Madonna plans to hit the clubs for her upcoming summer tour, because according to her tour director, it wouldn't be the disco queen's kind of dance floor if it wasn't a bit confessional too.

"A typical Madonna show is quite produced," said Jamie King, who has been the creative director for Madonna's last two tours. "She likes things large, she likes things theatrical, but this time, being that "Confessions on a Dance Floor" is an intimate album, we want to try to make people have an intimate experience as well as a big produced theatrical experience. So look for us doing some small venues, some smaller venues."
To achieve that intimacy, Madonna will have to be able to get close to everyone, so the tour is also going to be more interactive. "I would like to put her as close to her people - her fans, her dancers, her fellow supporters - as possible," King said.
While that effect was achieved via the pit and the catwalk on her re-Invention Tour, don't expect Madonna to merely reinvent that tour and trot out all the hits. The set list has been confirmed, King said, and it's definitely Confessions-heavy, with "some familiar faces" popping up from the past two dance-themed videos, "Hung Up" and "Sorry." That said, there will be a few yet-to-be-revealed fan favorites on the set list as well.

"Listen, I love old Madonna songs - I don't know one person who doesn't," King said. "But we want to focus mainly on this album. I think people love it and they want to hear it, so expect a lot of the songs from Confessions on a Dance Floor."

Tour dates have yet to be announced, but rehearsals begin March 1.
Zo spannend!
  donderdag 23 februari 2006 @ 17:20:11 #185
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35412795
Mmm..HMH misschien? Er werd al iets gebezigd daar in t gebouw hoorde ik maar dan kunnen ook fan-rumours zijn natuurlijk.
  donderdag 23 februari 2006 @ 18:17:31 #186
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_35414425
Ik denk dat ik Madonna's wereld de Ahoy intiem genoeg is. De HMH is eigenlijk te klein, tenzij ze in de planning heeft om daar 8 optredens te doen.
pi_35415022
Als ze Ahoy wilt doen zal ze er ook een paar moeten geven, neem ik aan. Aan de andere kant: wellicht kiest ze juist in Nederland voor een kleinere locatie. Kleinere markt, kleinere locatie. In Duitsland vervolgens weer een enorme Arena en in Parijs ook. Zoiets?

Nou ja, eerst maar eens zien OF ze überhaupt Nederland gaat aandoen...
  donderdag 23 februari 2006 @ 18:57:02 #188
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_35415516
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:40 schreef MadGuy het volgende:
Nou ja, eerst maar eens zien OF ze überhaupt Nederland gaat aandoen...
Wie weet, in IGTTYAS zaten geen beelden uit Nederland, misschien viel het haar wel echt tegen,
pi_35417340
Ik denk dat het niet eens daar aan zal liggen, maar meer aan het feit dat ze nu meer andere landen aan wilt gaan doen en de zomerperiode ook maar beperkt is...
  vrijdag 24 februari 2006 @ 12:30:08 #190
16874 creno
born this way
pi_35439161
http://www.ceno-travel.com/index.htm

volgens deze site komt madonna op 27 augustus in Parijs !
pi_35439250
Dat deden ze vorig jaar ook met RIT. Dus het zou kunnen. De data moeten echter nog bevestigd worden.
pi_35453057
Goed nieuws voor Madonna fans. Aldus RTL Boulevard .
pi_35453292
Volgens de laatste geruchten staat Madonna op 3 en 4 september in de Amsterdam Arena tijdens haar nieuwe toernee! WHOOOHOOO!!!
pi_35453316
Hoop dat RTL Boulevard zo hetzelfde gaat melden!
pi_35453834
Alweer september en alweer de Arena?
pi_35453908
Kan best kloppen als ze eind augustus in Parijs staat!
pi_35453991
RTL Boulevard heeft Warner Nederland gesproken en ze ontkenden de data niet!
pi_35454222
Op Madonna.nl (in het verleden ook de site die voor de Sorry single primeur zorgde) en andere primeurtjes staat het volgende:-
quote:
Deze vraag stelt elke Madonna fan sinds er bekend gemaakt is door de Queen of Pop zelf dat ze deze zomer weer op tournee gaat!

Uit zeer betrouwbare bron hebben wij vanmorgen vernomen dat er vergaande onderhandelingen zijn voor 2 optredens in de Amsterdam Arena en wel op 3 en 4 september 2006!

Ook zijn de onderhandeling voor optredens in Bercy (Parijs) zo goed als rond. Net als in 2004 zal Madonna daar waarschijnlijk 4 optredens gaan geven. Eén datum die al genoemd wordt is 27 augustus 2006. Voor de optredens in Parjis wordt volgens planning aankomende week een definitief besluit genomen.
Alles onder voorbehoud natuurlijk en natuurlijk moeten we het nog maar zien. Maar ik duim wel hard mee.
pi_35454384
Het zal wel veel zorgen schelen... nu denk ik aan Parijs en Londen wat we de vorige keer klauwen met geld kostte. Dus ik hoop echt dat de info klopt... weer gezellig vanaf 4 uur bij het postkantoor liggen!
pi_35454552
Haha, dat vind ik het ergste van alles. Kaartjes krijgen. En aangezien kaartjes meestal op een zaterdag in de verkoop gaan en ik dan verdorie werk wordt het vaak alstig voor me. Ik hoop dat de verkoopdatum tijdig bekend wordt gemaakt.

En vier uur bij het postkantoor? Dat valt best wel mee. Nummertje ophalen, naar huis en om 10 uur je bestelling plaatsen.

Overigens denk ik dat ik toch ook naar Londen ga. Die ervaring was wel übercool.
pi_35454603
Waar ben jij geweest tijdens RIT? Ik was bij Earl's Court en ik vond het niet zo fijn dat ik moest zitten! En dat voor bijna 200 euro... voelde me flink genaaid. In Nederland betaalde ik 76 euro en stond vooraan te swingen!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 19:44:20 #202
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35454613
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 19:42 schreef MadGuy het volgende:

Overigens denk ik dat ik toch ook naar Londen ga. Die ervaring was wel übercool.
pi_35454723
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 19:44 schreef Hapertje het volgende:
Waar ben jij geweest tijdens RIT? Ik was bij Earl's Court en ik vond het niet zo fijn dat ik moest zitten! En dat voor bijna 200 euro... voelde me flink genaaid. In Nederland betaalde ik 76 euro en stond vooraan te swingen!
Ik was ook naar Earls Court geweest. Het idee van een vaste zitplaats vond ik ideaal, maar ik zat ook aardig vooraan dan. Overigens ben ik ook naar beide concerten in Nederland geweest. 8 september stond ik wel vooraan, maar met nog 20 koppen voor me , maar de 9e stond ik ook vooraan. Geweldig.
pi_35454754
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 19:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Vanwaar de smiley?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 19:50:46 #205
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35454842
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 19:48 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Vanwaar de smiley?
Niets
pi_35454859
Ik stond beide keren binnen de driehoek van de trap... precies in het midden dus. De 8e drie mensen voor me, de 9e 1 iemand! Echt geweldig Tijdens American Life liep ze over de hangende catwalk en keek ze naar beneden recht in mijn ogen... zo fantastisch!

In Earl's Court zat ik in het midden van de zaal... veel te ver weg!
pi_35454988
Ik hoop ook dat ik nu voordelen kan trekken van mijn lidmaatschap van ICON, maar als ik zo naar de ervaringen bij RIT kijk...
pi_35455040
Ik ben ook lid geworden van Icon... maar die plaatsen in het Gelredome waren echt kut. Ver weg en duur. Ik hoop dat ze dit keer staanplaatsen verkopen!
pi_35455082
Ja, ik snap sowieso niet waarom ze dat niet deden. Ik zou niets anders willen.

Ik vraag me ook af hoe het zit met die C&O pakketten. Hoe laat kom je eigenlijk bij Bercy aan dan? Je wilt graag wel vooraan staan met staanplaatsen en dan is het handig dat je enigszins op tijd aankomt. NIet dat ik Parijs direct als optie zie. Maar ik ben er wel benieuwd naar.
pi_35455230
Ik ben tijdens de DWT met zo'n organisatie geweest... toen waren we tegen 14.00 uur in Parijs. De rij was toen al erg lang en het was bloedheet die dag. Toch stond ik nog bij de eerste tien rijen voor het podium. Maar ik vind die busreis zo erg. Dus ik ga toch liever naar Amsterdam dan naar Parijs.
pi_35455259
Ik kan natuurlijk zelf met de auto, maar ik heb net een splikplinternieuwe... dus dat durf ik niet aan in Parijs hahaha
pi_35455615
Die auto moet er maar aan voor Madonna!
pi_35455737
Hahaha... ik weet het zo net nog niet hahaha
  zaterdag 25 februari 2006 @ 17:03:06 #214
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_35480632
Via Icon waren wel staanplaatsen te koop. Ik heb er toen niet voor gekozen omdat ik gewoon die dagen van het concert to 17.00 moest werken en dan nog eens vanuit Delft naar Arnhem moest.

Als het inderdaad allemaal klopt dat ze op 3/4 september in de Arena staat neem ik die maandag vrij, als dat mogelijk is. En die 2 dagen lekker voor de arena zitten. Dat is meestal nog gezelliger dan het concert zelf. Ik heb ik dit in 1997 bij een Prince concert in Rotterdam ook gedaan. Dat was een erg leuke sfeer. Helaas was het toen wel de warmste dag van het jaar en nergens was schaduw.
pi_35481690
Sorry stijgt van 15 naar 2 in de mega top 50!

Move over Borsato en let the queen reign on her thrown!
  zaterdag 25 februari 2006 @ 17:54:03 #216
130081 manou
me love me boyfriend
pi_35482335
arena heeft mega klote geluid! ik zou het jammer vinden wanneer het de arena word
pi_35484009
De Arena hoopt in augustus de geluidsproblemen aangepast te hebben! Net op tijd!
  zaterdag 25 februari 2006 @ 23:23:41 #218
130081 manou
me love me boyfriend
pi_35494931
ohhh gelukkig!!!!!!
pi_35509721
Laten we het hopen inderdaad. En laten we hopen dat het vooral doorgaat. Madonna weer in Nederland, woei!
  zondag 26 februari 2006 @ 14:34:21 #220
130081 manou
me love me boyfriend
pi_35509785
ze komt vast wel, zou raar zijn wanneer ze nederland gaat overslaan
pi_35511489
Dat heeft ze wel vaker gedaan, maar ik heb nu even geen zin om aan doemdenken te doen.
  zondag 26 februari 2006 @ 19:14:28 #222
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35518957
pi_35519294
Ze heeft op zich best een goede huid zeg.
  zondag 26 februari 2006 @ 23:20:33 #224
130081 manou
me love me boyfriend
pi_35528945
zuurstof maskers is haar geheim oa
pi_35533255
Sorry stormt de Britse hitlijst binnen en knalt binnen op no. 1!

[ Bericht 11% gewijzigd door Hapertje op 27-02-2006 03:35:31 ]
  maandag 27 februari 2006 @ 07:40:20 #226
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_35533820
mooie kikker...
  woensdag 1 maart 2006 @ 12:15:09 #227
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_35601744
Leuk, Madonna gaat optreden op het 2-daagse (29 en 30 april) Coachella Festival aan de Amerikaanse West Coast. Schijnt een redelijk hip en high profile festival te zijn. Heeft Madonna ooit zoiets gedaan in de V.S.?

Van www.billboard.com:-
quote:
After months of rumors, Madonna has confirmed she will perform April 30 at the Coachella Valley Music & Arts Festival in Indio, Calif. The artist will appear backed by a live band in the festival’s dance and electronica-oriented Sahara Tent, which has been headlined in past years by Kraftwerk, Underworld and Fatboy Slim, among others.

"I’ve never performed at a festival," Madonna says, "and I’m especially excited about playing at Coachella before I start my own tour."

That trek is expected to begin in May and visit much smaller venues than the artist has frequented in the past. It comes in support of Madonna’s 2005 album "Confessions on a Dance Floor," which has sold 1.29 million copies in the United States, according to Nielsen SoundScan.
Wellicht krijgen we een klein voorproefje van haar tour, zo een maand voor de eigenlijke start?

Op zulk soort momenten vind ik het toch wel jammer dat ik niet in de V.S. woon, haha!
pi_35603790
Hmmmm... ik kan me niet voorstellen dat Madonna op een festival optreedt. We zullen wel zien!

Intussen is de nieuwe top 40-notering bekend van Sorry. De plaat stijgt van 8 naar 2! Nog 1 plaatsje te gaan!
  woensdag 1 maart 2006 @ 13:46:31 #229
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_35604418
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 13:24 schreef Hapertje het volgende:
Hmmmm... ik kan me niet voorstellen dat Madonna op een festival optreedt. We zullen wel zien!

Intussen is de nieuwe top 40-notering bekend van Sorry. De plaat stijgt van 8 naar 2! Nog 1 plaatsje te gaan!
Yay!

En Coachella is echt al bevestigd hoor...
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:38:41 #230
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35611130

Zou het kloppen?
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:44:47 #231
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35611389
Het schijnen alleen de dates te zijn waarvan nu 100% zekerheid is. Er kan dus meer volgen..
  woensdag 1 maart 2006 @ 17:03:03 #232
130081 manou
me love me boyfriend
pi_35612058
lees ik dat nou goed? geen nederland?
  woensdag 1 maart 2006 @ 17:49:47 #233
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_35613379
Beetje erg veel Icon Members only data...
  woensdag 1 maart 2006 @ 17:50:53 #234
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35613409
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 17:49 schreef HuubTuub het volgende:
Beetje erg veel Icon Members only data...
Lees ook eens mijn volgende bericht
  woensdag 1 maart 2006 @ 18:02:33 #235
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_35613740
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 17:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Lees ook eens mijn volgende bericht
Had ik ook al gelezen.
Het blijven toch veel dates voor alleen Icon members.
  woensdag 1 maart 2006 @ 18:26:18 #236
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_35614445
Ze zou toch geen vrijdagen meer doen vanwege Sabbat (sp?)?

Bullshit-lijstje als je mij vraagt dus.
pi_35615246
En Wenen? Daar geloof ik niets van. Plus de data in de VS zijn wel heeeeeel erg beperkt. Nee, dit is geen echte lijst!
  woensdag 1 maart 2006 @ 18:52:52 #238
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_35615331
En de kinderen moeten ook weer naar school... September-Oktober lijkt me ook uitgesloten.
pi_35615357
Dit stond op het Madonnaned.forum:

k las net op het Icon-forum dat Liz Rosenberg heeft bevestigd dat de data die op Wikidpedia zijn verschenen NIET kloppen. Dit was het mailtje dat ze naar finnboy heeft gestuurd:

these dates are not accurate. The tour dates are still being finalized. We hope to make an official announcement in a couple of weeks.

Nog enkele weekjes geduld dus...
  woensdag 1 maart 2006 @ 19:22:55 #240
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_35616471
Voila. Ik ben wel reuze benieuwd. Ik hoop dat ze - in tegenstelling tot met de RIT - ineens alle data online gooien en officieel bekend maken, zodat ik een beetje kan neuzen wat ik mee wil maken. Zeker nu er waarschijnlijk een mix van grote en kleine zalen gebruikt wordt. En ik wil zo gauw mogelijk de voorverkoopdata weten, zodat ik tijdig vrij kan nemen van mijn werk.
pi_35616496
Wat een Butt CD.
  woensdag 1 maart 2006 @ 19:51:34 #242
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_35617756
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:23 schreef weathergirl het volgende:
Wat een Butt CD.
wat een butt input
  woensdag 1 maart 2006 @ 23:17:07 #243
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_35627182
Ook zo ge-wel-dig gemotiveerd.
  donderdag 2 maart 2006 @ 14:39:21 #244
130081 manou
me love me boyfriend
pi_35642183
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:23 schreef weathergirl het volgende:
Wat een Butt CD.
onderbouw je uitspraak eens....
pi_35764205
Forbidden Love.

Sorry.

I love New York.

Push.
pi_35765874
Ik vind de nummers veel te veel op elkaar lijken. Bovendien heb ik het wel gehad met die überdunne Madonna met die strakke pakjes en haar Botox-hoofd. Ook houd ik totaal niet van disco. Ik ben altijd een enorme Madge fan geweest, maar met deze CD heeft ze me ernstig teleurgesteld. Ik vond American Life beter.
Zo genoeg gemotiveerd?
  maandag 6 maart 2006 @ 14:28:42 #247
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_35773821
Perfect!

Alleen ben ik het niet eens met je tweede zin.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 11:53:44 #248
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_35803865
Zie Madonna skaten in de Making Of Sorry!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 20:52:10 #249
130081 manou
me love me boyfriend
pi_35822103
ik hoorde dat push haar volgende single wordt!! lijkt mij de best keuze maar klopt dit nieuws? weet iemand hiero dat?
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:04:44 #250
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_35825230
Er gaan verschillende berichten. Zo gaan er geruchten dat Jump de nieuwe single wordt, maar ook Get Together. Push is er ook eentje, maar minder gehoord. Ik leg mijn kaarten op Get Together.

Ik weet overigens niet of ik blij zou zijn met Push als single. Ik vind het een beetje eentonig.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:05:17 #251
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_35825252
"Jump" heb ik ook al gehoord als volgende single...
pi_35841057
Push is EEN van mijn favorieten op COADF... maar het is een slechte singlekeuze! Jump is ook te poppy, te eentonig om te scoren... ik gok op Get Together!
pi_35841079
Warner België heeft ons zonet bevestigd dat 'Get Together' de derde single wordt. 'Jump' zal de vierde single worden.

Bron: Madonnaned.nl
  woensdag 8 maart 2006 @ 12:51:23 #254
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_35841341
! Get Together dus.
pi_35841523
Lekkere plaat! Op 3 minuut 38 is het echt feest!
  woensdag 8 maart 2006 @ 12:57:47 #256
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35841548
I NY hopelijk als laatste dan
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:11:50 #257
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_35841996
Nee, ik ben bang dat je die niet als single te horen krijgt, CDP.

Wel tijdens de tour. Ik bedoel als je de KOKO performavce van ILNY ziet kan die niet uitblijven.
pi_35842662
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:51 schreef MadGuy het volgende:
! Get Together dus.
yeey!
pi_35842861
In de release schedules op Engelse websites als ukmix.org staat Jump als volgende single genoemd.
pi_35843437
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:39 schreef dVTB het volgende:
In de release schedules op Engelse websites als ukmix.org staat Jump als volgende single genoemd.
dan hebben die het dus fout
  donderdag 9 maart 2006 @ 11:44:01 #261
130081 manou
me love me boyfriend
pi_35872810
jammer ik had graag push als volgende single gezien ff afwisseling ..
pi_35888275
Warner heeft ook aan Madonnatribe bevestigd dat Get Together de derde single... alleen meldden ze er ook bij dat het tevens de laatste single-release van COADF is! Jammer... ik had Jump ook nog graag als release gezien!
  donderdag 9 maart 2006 @ 22:27:17 #263
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_35895146
Je kunt niet alles hebben, natuurlijk. Er komt ook een tour aan waar de nodige energie in gaat zitten uiteraard.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 12:11:02 #264
16715 Mylene
*schatje*
pi_35906796
Ik wil dat de tourdata nu eindelijk een keer bekend wordt gemaakt
  vrijdag 10 maart 2006 @ 12:36:56 #265
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_35907533
Ik ook. Kan ik eens rekening houden met wanneer de kaarten in de voorverkoop gaan. Voor eventuele Nederlandse data, want die gaan meestal zaterdag in de voorverkoop en dan werk ik normaliter.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 13:14:00 #266
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35908672
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 19:28 schreef Hapertje het volgende:
Warner heeft ook aan Madonnatribe bevestigd dat Get Together de derde single... alleen meldden ze er ook bij dat het tevens de laatste single-release van COADF is! Jammer... ik had Jump ook nog graag als release gezien!
Eerst werd er nog door Warner gezegd dat er 5 singles van COADF kwamen?
pi_35909539
quote:
Madonna stopt als actrice

Uitgegeven: 10 maart 2006 10:32

AMSTERDAM - Madonna stopt met acteren. Dat zegt de Amerikaanse popster in verschillende Ierse kranten. Madonna is bang dat films waar ze in speelt blijven floppen door haar slechte reputatie als actrice. Ze speelde in films als 'Shanghai suprise' en 'Body of evidence', die geen succes werden.

De kans op succes is volgens Madonna klein omdat haar projecten al bij voorbaat worden neergesabeld door critici. "Welke film kan mensen overleven die vanaf het moment van aankondiging zeggen dat het een mislukking wordt?", vraagt de 47-jarige superster zich af. Madonna zegt dat zij al veel te vaak door critici 'verrot is geschopt'. "Waar doe je het dan nog voor?"

De laatste film waar Madonna in speelde was 'Swept away' uit 2000, een door haar echtgenoot Guy Ritchie geregisseerde komedie.
Bron http://www.nu.nl/news/691089/62/Madonna_stopt_als_actrice.html

Of je kan misschien ook gewoon niet zo goed acteren.

Wel zielig hoor, voor Guy Ritchie. Die heeft heel zijn carriere om zeep geholpen. En "Swept Away" was blijkbaar zo slecht dat het als komedie wordt gezien.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 15:24:42 #268
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_35912659
Ze zal vast nog wel een keer acteren vermoed ik. En anders heeft ze wel de wens om een keer te regisseren. Maar ik vind het wel goed dat ze zich meer op haar muziek carriere gaat concentreren.
pi_35918751
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 15:24 schreef MadGuy het volgende:
Maar ik vind het wel goed dat ze zich meer op haar muziek carriere gaat concentreren.
Dat lijkt me ook een strak plan. Dan kan ze misschien weer wat goede songs schrijven i.p.v. simpele trance plaatjes.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 19:18:38 #270
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_35919540
Dát is uiteraard slechts een kwestie van smaak.
pi_35954289
Sorry wederom nr. 2 deze week... klote Borsato met die kwijlplaat blijft Madonna dwars zitten!
  zaterdag 11 maart 2006 @ 23:53:12 #272
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_35956988
Ja, al was het nu een echt goede plaat. Dit is een soort Frozen situatie. Top nummer, 2e positie. Maar, toch weer goed dat ze het zo ver schopt. COADF is extreem succesvol in Nederland. En wees blij dat Marianne Weber haar niet voorbij is gestreefd...
  zondag 12 maart 2006 @ 00:37:58 #273
16874 creno
born this way
pi_35957204
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 22:07 schreef Hapertje het volgende:
Sorry wederom nr. 2 deze week... klote Borsato met die kwijlplaat blijft Madonna dwars zitten!
nummer 1 zal er wel niet meer in zitten, Raffaella van idols zal wel binnenstormen op nummer 1
pi_35963293
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 22:07 schreef Hapertje het volgende:
Haha precies.
En ik ben ook bang voor het fenomeen Rafaëlla.
  zondag 12 maart 2006 @ 20:57:43 #275
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_35971746
Of het echt als een verrassing komt, ik weet het niet. Maar Isaac lijkt toch wel op de setlist van Madonna's aankomende tour te staan:
quote:
Yitzhak Sinwani, who contributed additional vocals and lyrics to Madonna's "Isaac" is supposed to join the "Confessions World Tour" cast for rehearsals next week.

This is obviously more than a hint that "Isaac" will be one of the songs included in the tour setlist, although it is not known at the moment how the song will be used.
Madonnatribe.com
  zondag 12 maart 2006 @ 21:54:07 #276
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_35974103
ik vind die nieuwe clips van haar zo schmutzig
[i]deze ruimte is te huur[/i]
  zondag 12 maart 2006 @ 22:01:21 #277
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_35974453
Schmutzig. Wat een heerlijk woord, eigenlijk.
  maandag 13 maart 2006 @ 19:41:40 #278
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_36000405
Er is ook een uncensored versie van Sorry. Het enige verschil is dat deze versie de middelvinger van Madonna bevat.

Hij is te zien onder 'showreel' op www.marcopuig.com Of je bekijkt deze plaatjes even, want zó schokkend is het allemaal ook weer niet:

pi_36100097
zagen we vorig jaar tijdens het Purim feest Guy en Madonna als de paus en een naughty nun, nu zien we Madge en Guy in een French maid en American Native outfitje.

pi_36101026
Madguy, jij weet dit issue ook wel levend te houden, hé!

Ik moet (tot jouw genoegen) zeggen dat ik Confessions On The Dancefloor steeds beter ga vinden. Ik draaide 'm een poos tijdens het half uurtje roeien. (Ik roei elke dag - tenminste da's mijn streven - om mijn conditie op peil te houden. Om dat überhaupt te kunnen beluister ik muziek met mijn hoofdtelefoon en zet ik de TV aan om ergens naar te kunnen kijken.) Het is een lekkere plaat, hoewel ik het soms wel een beetje kitsch vind, en ik probeer bij sommige songs de lyrics te negeren. Maar Confessions On The Dancefloor is geweldig geproduceerd en wat dat betreft een staaltje vakwerk. Madonna vergelijk ik niet met een popster die enkel voor de fame gaat, ook al behoort ze 'officieel' tot het commerciële cirquit.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 16:35:47 #281
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_36144780
Iedereen wacht gespannen op de tourdata. tot die tijd is het vrij stil... de stilte voor de (ticket-) storm.
  zondag 19 maart 2006 @ 17:45:23 #282
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_36172951
@ Netflier: Ja, Madonna zit wel onder mijn huid hoor.

En ik blijf het zeggen: neem Madonna gewoon voor wat ze is, een commercieële kunstenares. In de brede zin van het woord dan. Het gaat hier niet alleen om de faam en de roem, maar ook om wat ze te zeggen heeft.

En inderdaad, Confessions is soms dikke kitsch, maar dat is expres. Je houdt ervan of niet, natuurlijk. Leuk dat je hem beter gaat vinden.
  zondag 19 maart 2006 @ 19:07:20 #283
130081 manou
me love me boyfriend
pi_36175443
ik moest ook enorm wennen aan deze cd maar nu kan ik er niet meer zonder!!!
pi_36191707
Sorry is op zijn retour... nummer 8 deze week. En nog steeds geen touraankondiging!
  woensdag 22 maart 2006 @ 22:21:15 #285
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_36280382
Floris, een jongen die in Fame Recordshop Amsterdam werkt heeft een e-mail van Warners gekregen waarin staat dat Madonna op 3 september in ieder geval naar Nederland komt. The plot thickens!
pi_36292478
Isaac.
Mijn nieuwe favoriet. Ik ga er een choreografie op maken over de multiculturele samenleving.
pi_36296728
380 euro voor staanplaatsen in de Amsterdam ArenA.... Wat een oplichters....

Onbegrijpelijk dat daar niks aan gedaan kan worden....

edit:
quote:
Budgetticket is een commerciële onderneming en niet geassocieerd met officiële verkooppunten. De prijzen aangegeven op de Budgetticket internet site reflecteren de kosten, tijd en moeite om deze Madonna tickets in bezit te krijgen en zijn hoger dan de kostprijs die op de Madonna tickets vermeld staat.
pi_36297788
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:31 schreef calvobbes het volgende:
380 euro voor staanplaatsen in de Amsterdam ArenA.... Wat een oplichters....

Onbegrijpelijk dat daar niks aan gedaan kan worden....

edit:
[..]

Waarom heten ze dan in hemelsnaam budgettickets?
pi_36298627
Omdat ze aan hun eigen budgest denken....
pi_36299900
¤ 725,00 voor een standplaats in Rusland .
pi_36301122
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:31 schreef calvobbes het volgende:
Omdat ze aan hun eigen budgest denken....
Dat moet het zijn!
  donderdag 23 maart 2006 @ 16:44:59 #293
130081 manou
me love me boyfriend
pi_36301158
wach tff wanneer is de verkoop van de tickets?
pi_36301792
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 16:44 schreef manou het volgende:
wach tff wanneer is de verkoop van de tickets?
Geen idee nog.

Er is officieel nog niet eens tour, de exactie lokaties zijn nog niet bekend, de exacte data zijn nog niet bekend en de officiele prijzen zijn nog niet eens bekend.

Die oplichters proberen nu al te profiteren van de geruchten over de tour.
  donderdag 23 maart 2006 @ 17:02:29 #295
130081 manou
me love me boyfriend
pi_36301841
sjezus wat een lullo's! anyway ikga mij lid maken van haar fanclub heb ik besloten na al die jaren kan ik de kaartjes ook eerder bestellen als het goed is!!
pi_36304479
OMG! En dat noemt zich budgetticket.

Scalpers, noemen ze zoiets.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 12:25:59 #297
16874 creno
born this way
pi_36324355
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 22:21 schreef MadGuy het volgende:
Floris, een jongen die in Fame Recordshop Amsterdam werkt heeft een e-mail van Warners gekregen waarin staat dat Madonna op 3 september in ieder geval naar Nederland komt. The plot thickens!
3 september is op zondag ! zou ze op zondag een optreden geven ? of is dat geen vrije dag iv, kabballa ?
pi_36331283
Vrijdag's mag je niet werken volgens de Kaballah!
  vrijdag 24 maart 2006 @ 18:50:56 #299
130081 manou
me love me boyfriend
pi_36336217
zondag = de perfecte dag voor een concert! kan je zaterdag avond heel chill voor de arena gaan zitten
  vrijdag 24 maart 2006 @ 18:53:27 #300
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_36336302
Dat is niet eens nodig en wordt overigens niet toegestaan ook. Vorig kwam ik om 15 uur aan bij Gelredome en kon ik fluitend front row staan. Hoezo makkelijk?
  vrijdag 24 maart 2006 @ 18:56:00 #301
69950 MadGuy
Fever Ray
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')