quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:42 schreef MadGuy het volgende:
Overigens denk ik dat ik toch ook naar Londen ga. Die ervaring was wel übercool.
Ik was ook naar Earls Court geweest. Het idee van een vaste zitplaats vond ik ideaal, maar ik zat ook aardig vooraan dan. Overigens ben ik ook naar beide concerten in Nederland geweest. 8 september stond ik wel vooraan, maar met nog 20 koppen voor mequote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:44 schreef Hapertje het volgende:
Waar ben jij geweest tijdens RIT? Ik was bij Earl's Court en ik vond het niet zo fijn dat ik moest zitten! En dat voor bijna 200 euro... voelde me flink genaaid. In Nederland betaalde ik 76 euro en stond vooraan te swingen!
Nietsquote:
Wellicht krijgen we een klein voorproefje van haar tour, zo een maand voor de eigenlijke start?quote:After months of rumors, Madonna has confirmed she will perform April 30 at the Coachella Valley Music & Arts Festival in Indio, Calif. The artist will appear backed by a live band in the festival’s dance and electronica-oriented Sahara Tent, which has been headlined in past years by Kraftwerk, Underworld and Fatboy Slim, among others.
"I’ve never performed at a festival," Madonna says, "and I’m especially excited about playing at Coachella before I start my own tour."
That trek is expected to begin in May and visit much smaller venues than the artist has frequented in the past. It comes in support of Madonna’s 2005 album "Confessions on a Dance Floor," which has sold 1.29 million copies in the United States, according to Nielsen SoundScan.
Yay!quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:24 schreef Hapertje het volgende:
Hmmmm... ik kan me niet voorstellen dat Madonna op een festival optreedt. We zullen wel zien!
Intussen is de nieuwe top 40-notering bekend van Sorry. De plaat stijgt van 8 naar 2! Nog 1 plaatsje te gaan!![]()
![]()
![]()
Lees ook eens mijn volgende berichtquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:49 schreef HuubTuub het volgende:
Beetje erg veel Icon Members only data...
Had ik ook al gelezen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Lees ook eens mijn volgende bericht
wat een butt inputquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:23 schreef weathergirl het volgende:
Wat een Butt CD.
onderbouw je uitspraak eens....quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:23 schreef weathergirl het volgende:
Wat een Butt CD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |