abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35088187
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:04 schreef dVTB het volgende:

[..]

Daar moet je Warner niet de schuld van geven, maar 3FM. De Mega Top 50 komt voor een belangrijk deel tot stand door airplaygegevens van 3FM en MTV. Verkoop telt amper nog mee; DAT is wat er fout is. Overigens zie ik Sorry straks nog wel weer stijgen, als de single eenmaal in de verkoop is. Vergeet niet dat verkoopgegevens met een week vertraging worden verwerkt in de charts.
Warner geeft de plaat vrij! De radio edit werd op 9 januari door Warner vrijgegeven. Dan is toch echt Waner de schuldige!
Nothing takes the past away like the future!
pi_35098515
Ben ik niet met je eens, Hapertje. Je moet de schuld geven aan 3FM die een hitparade uitzendt waarin verkoop niet of nauwelijks meeweegt EN aan de totale platenindustrie, die er kennelijk alles aan doet om de markt voor cd-singles kapot te maken.
pi_35100474
Ik kan jouw visie heel goed begrijpen. Helaas gaan wij steeds meer over op het Amerikaanse systeem. Maar ook Warner moet geen single edits vrijgeven als ze dondersgoed weten dat Madonna vier weken na het vrijgeven van de edit pas een videoclip op gaat nemen. Het succes van Hung Up was zo groot dat Warner waarschijnlijk niet langer wilde wachten om ook Sorry in de airplay lijst te gooien. Kijk... zolang Warner geen toestemming geeft, wordt de plaat ook niet gedraaid. En daarmee kan Warner voorkomen dat de single op basis van enkel de airplay in de lijsten komt. Ik ben bang dat Sorry een vroege dood krijgt, doordat de mensen het na 7 weken wel weer gehoord hebben. De verrassing is er wel af. Neemt niet weg dat ik vind dat Madonna wel erg lang gewacht heeft om de videoclip op te nemen. Waar zijn de gouden tijden dat ze met drie singles in de lijst stond (denk aan 1984, 1985, 1986 en 1987).
Nothing takes the past away like the future!
pi_35103956
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 05:08 schreef Hapertje het volgende:
Ik kan jouw visie heel goed begrijpen. Helaas gaan wij steeds meer over op het Amerikaanse systeem. Maar ook Warner moet geen single edits vrijgeven als ze dondersgoed weten dat Madonna vier weken na het vrijgeven van de edit pas een videoclip op gaat nemen. Het succes van Hung Up was zo groot dat Warner waarschijnlijk niet langer wilde wachten om ook Sorry in de airplay lijst te gooien. Kijk... zolang Warner geen toestemming geeft, wordt de plaat ook niet gedraaid. En daarmee kan Warner voorkomen dat de single op basis van enkel de airplay in de lijsten komt. Ik ben bang dat Sorry een vroege dood krijgt, doordat de mensen het na 7 weken wel weer gehoord hebben. De verrassing is er wel af. Neemt niet weg dat ik vind dat Madonna wel erg lang gewacht heeft om de videoclip op te nemen. Waar zijn de gouden tijden dat ze met drie singles in de lijst stond (denk aan 1984, 1985, 1986 en 1987).
Dati s 20 jaar geleden. Dat zal nooit meer gebeuren, omdat geen enkele artiest meer zoveel "aandacht" kan trekken. En de hele industrie van muziek uitwisseling is veranderd. Wat Warner denk ik het belangrijkste vind is dat mensen het album kopen. Dus of de plaat nou 3 weken eerder wordt gedraaid maakt voor hen niet uit want mensen kopen het album op basis van de singles die ze horen. Wie koopt er uberhaupt nog singles?

Dus ik denk niet dat Sorry een vroege dood sterft, ik denk dat Warner het slim speelt door hem eerst veel op de radio te doen (golf 1) en dus weer veel albums te verkopen en daarna de video op TV en weer extra airplay op de radio(golf 2). Waardoor er dus weer meer albums verkocht worden. Op deze manier blijft ze continu op de radio ipv steeds een korte periode heel veel.

De single charts interesseert denk ik geen enkele platenmaatschappij meer. De album charts daarintegen wel.
pi_35105742
Daar heeft Phoenixperry denk ik wel gelijk in, al doen de single charts de platenmaatschappijen nog steeds wel iets gezien de stroom aan verschillende versies die worden uitgebracht bij iedere single-release.

Ik vind het best jammer dat de fysieke CD-single aan het verdwijnen is. Het verzamelen van zoiets was toch altijd wel leuk. Ik hoop ook dat CD-albums en vinyl albums nog lang mogen blijven en niet langzamerhand verdwijnen ten voordele van downloadportals.

Overigens denk ik dat Warner hier ook niet écht schuldig aan is. De album-versie werd gedraaid, niet de single-versie. Tenminste, ik hoor nog steeds de albumversie regelmatig langskomen.
pi_35107720
Wat Phoenixperry zegt, klopt. De single charts zijn volledig ondergeschikt aan de album charts; daar draait alles om. CD-singles uitbrengen is bepaald geen winstgevende zaak, maar meer een investering in promotie van het album.
pi_35146056
Madonna heeft de Brit Award voor Best International Female gewonnen!

In een interview dat ze backstage gaf aan de BBC samen met een van de Pet Shop Boys vertelt ze over haar remix van Sorry en doet ze ook weer het "ik ben droevig" stukje. Ook heeft ze het over haar recente hernia-operatie die ze in Los Angeles heeft ondergaan na haar performance tijdens de Grammys. Ze had deze hernia al zo'n tien jaar, sinds de geboorte van haar dochter. Het deed geen pijn, maar omdat ze weer op tour ging wilde ze het eindelijk eens afhandelen.
pi_35148410
Het gaat zelfs nog een stapje verder, MadGuy:
quote:
The Brits - 16 February '06
Neil presented Madonna with the award for "Best International Female Artist" at the Brits Awards in London last night. In her acceptance speech Madonna mentioned British artists who have inspired her, including Pet Shop Boys. The full awards ceremony can be been on ITV tonight.
Bron: www.petshopboys.co.uk (Neil is Neil Tennant, PSB zanger)

Schijnt ook dat PSB zelf Madonna hebben benaderd om Sorry te remixen en dat Madonna de PSB remix beter vindt dan het origineel.
pi_35148540
Jep, dat zei Madonna. Meestal vindt ze de remixes beter dan de originelen. Ze deed ook een stukje van Sorry met Neil. Zijn vocalen zoals in de remix en Madonna zei steeds: "je suis desolée" en "ik ben droevig" er tussendoor.
pi_35149087
Het wordt wel klef hè, Madonna en Neil? Er gaan al geruchten over een duet... - PSB wilden trouwens in 1988 hun nummer "Heart" (#1 in Engeland) al aan Madonna aanbieden, maar waren bang voor een teleurstelling. Wellicht een leuk idee dat Madonna "Heart" alsnog opneemt?
pi_35149849
Haha. Ik denk dat het wel meevalt. Madonna heeft een hekel aan duetten.

Wellicht zou PSB Madonna moeten vragen voor vocalen op hun nieuwe album?
pi_35156468
quote:
Hey Madonna Fans,

This is your chance to get a CRACKED, BEATEN MARIAH CAREY AKA "MIMI" CD.

On behalf of all Madonna fans everywhere, we took this CD outside and beat it with a hammer. It is fair and just treatment for anything by this joke of an "artist". We think she deserves every record of hers, including this one, to be broken because: she lies about album sales, constantly and incorrectly calls herself the Most Successful Female Singer of all time, she did not correct NANCY O'DELL on Access Hollywood when she said Mariah had tied Elvis's Top Ten Singles record, she made the movie GLITTER, she pays radio stations to play her music, she sells her singles for 99 cents, she buys her own singles, she makes the worst music, she has no substance, after all these years she has still done nothing for the world, she hates Madonna for being everything that she is not, she is mentally unstable and uses that in her desperate search for attention, and she has the worst fanbase of all time.

Now you can own this living testament as to how horrible Mariah is, covered with a MADONNA CONFESSIONS ON A DANCE FLOOR sticker to remind everyone who sees it of who really matters.

Don't forget that we save all money we make on these auctions to go see Madonna on tour this summer! So don't hesitate to bid... it's all for MADONNA!!!

See the picture for a preview of what you're getting! S&H is $5 in the US and Canada. Contact us with any questions. Thanks, and GOOD LUCK!!!!!
bron

En dan "question & answer":
quote:
Q: Bloody Brilliant......although .99 is a bit expensive for a MC cd even if it is broken,LONG MAY MADONNA REIGN!!!!!!
Feb-16-06
A: Hmmm you have a point, but don't forget, the $ is going to Madonna's tour so it's all worth it!
Q: You are a crazy bastard!
Feb-15-06
A: Thanks for your support
Q: Hey! I just wanted to let you know, in case you didn't realize, that you are a fucking twat. Eat shit and die you broke ass twiced baked abortion. In case you forgot, YOU are a joke. love ya much!
Feb-15-06
A: You Mariah fans exude class and intelligence.
Q: Umm, the only single that was 99 cents was Loverboy which didn't make it to #1 back in 2001. Check your facts, honey. If only Madonna could have success without creating controvery to boost sales, you might be able to compare Mariah and Madonna, but since Madonna can't sing worth crap, I think you'll be in for a disapointment at her concert! Have fun!
Feb-15-06
A: Sir or Madam, You are delusional. THE WOMAN HAD TO GO TO THE LOONY BIN TO BOOST SALES. SHE'S CLINICALLY INSANE!!!!! SHE HAS TO EAT HER FEELINGS. I wish you a better person. Thanx 4 the cooperation.
pi_35157820
OMG, wat zielig.
pi_35165011
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:17 schreef MadGuy het volgende:
OMG, wat zielig.
Echt erg hè?

Maar ik vind het altijd wel vermakelijk hoor

Ik mag ook graag vertoeven op Mariah Carey fora. Beetje trollen enzo
pi_35165501
Het is ook behoorlijk makkelijk om (sommige) Mariah Carey fans op de kast te krijgen inderdaad. Niet alle hoor, er zijn er bij die redelijk gewoon zijn in hun fanzijn maar sommigen zijn extreem fanatiek!
pi_35171885

Je kan echt zien dat ze nog gek op hem is. Ze smelt helemaal .

Hij had kennelijk wel een beetje moeite met al die aandacht. En dat geeft verder ook niet. Het is ook niet niets als je dat niet gewend bent. Alleen die klote pers en dan met name The Mirror moet er meteen weer wat achter zoeken .

The pop queen, 47 - keen on a united front amid fears for their marriage - dashed off with him after picking up a Best International Female gong. Guy, 37, was initially unwilling to attend the showpiece event and had insisted on the quick getaway.But he looked miserable during their brief stay while she put on a forced smile.

Ik zie dat 'miserable' niet .

Zie verder voor meer foto's: madonna.nu en voor filmpjes van de Brits: madonna-tv.com
pi_35172269
In dit clipje van Madonna-tv.com zeggen ze ook dat de kus die ze elkaar gaven wel heel erg staged was. Mijn God zeg, waarom zou je verbergen dat een huwelijk slecht gaat door elkaar te kussen? Dat is toch je reinste zelfverneukerij?
pi_35172629
Precies .

Maar MadGuy, ik zoek een optreden van Music. Ik weet alleen niet bij welke show dat was. Ik weet wel dat er een auto op het podium stond en met een donker jongentje achter het steur. Ook de Grammy's of iets van MTV?
pi_35172706
Dat waren de Grammys van 2001. Ik kan hem op yousendit gooien als je hem wilt of denk je dat je hem nu wel kunt vinden?
pi_35172763
Ja, dat vinden lukt wel. Evengoed bedankt .
pi_35172861
Graag gedaan.

Dat jongetje was trouwens het kindrappertje Lil' Bow wow.

[ Bericht 3% gewijzigd door MadGuy op 16-02-2006 23:38:25 ]
pi_35173536
Ik heb het net gezien. Erg mooi optreden. Ze was ook daar al goed bij stem .

Dat dansje van Lil' Bow Wow was erg schattig .
pi_35181770
Ja, ik vond het ook een zeer cool optreden. Eén van haar coolste Grammy optredens eigenlijk. Heel veel attitude en inderdaad goed bij stem.

Overigens, hoe geweldig is deze advertentie voor de Sorry single?:

vrijdag 17 februari 2006 @ 11:56:40 #174
16874 creno
born this way
pi_35183200
ze drinkt starbucks
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_35197430
Overigens is de CD-single vanaf vandaag te koop. Deze bevat onder andere de übercoole mix van Let It Will Be, die ik persoonlijk sterker vind dan de album-versie.

Overigens komt er steeds meer nieuws naar buiten over de tour:
quote:
Madonna has let me into a secret" - Victoria Newton reports today on her "Bizarre" column on The Sun - "her world tour will kick off in L.A. on May 21st. She'll also play in Russia, for the first time, Czech Republic as well as Europe and the US."
Bron: Madonnatribe.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')