quote:Op zondag 8 januari 2006 15:32 schreef Negator het volgende:
Die breezer verzameling op de achtergrond...
![]()
geeft niet, dr komt toch wel een slotje opquote:Op zondag 8 januari 2006 15:35 schreef pussydeluxe het volgende:
Kom op: posten, anders bloedt dit topic dood
ja, overduidelijkquote:Op zondag 8 januari 2006 15:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[afbeelding]
Ok, deze is wel geil![]()
Handsome
Goed topic, dit.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:12 schreef pussydeluxe het volgende:
Wie zwijgt, stemt toe (of krijg ik nu een slotje)
[afbeelding]
NJ
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:00 schreef Pool het volgende:
[..]
Laat jij je sletjes nu ook al registreren? Goed bezig.![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij mag natuurlijk niet ontbreken!
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Dacht, laat ik ook een gevat uit de hoek komenquote:
U vraagt, wij draaienquote:Op zondag 8 januari 2006 21:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
in dat geval:
waar blijven mijn foto's?
nah ik denk liever die jongen wegquote:Op zondag 8 januari 2006 21:16 schreef pussydeluxe het volgende:
En deze is erg![]()
1 van mijn persoonlijke favorieten
[afbeelding]
(die mooie vriendin moeten jullie maar even wegdenken)
Aequalitas
Deze foto mag blijven staan, maar dan alleen maar vanwege die vriendinquote:Op zondag 8 januari 2006 21:16 schreef pussydeluxe het volgende:
En deze is erg![]()
[afbeelding]
Aequalitas
Had ik nog langere haren en was ik baardloosquote:Op zondag 8 januari 2006 22:00 schreef pussydeluxe het volgende:
Deze is leuk!
[afbeelding]
En hij houdt van poesjes
the_legend_killer![]()
Heb je nog steeds die BrauN-baard?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Had ik nog langere haren en was ik baardloos
Ha, lijkt wel wat op die gast (Neo) in The Matrix. Even zo'n zonnebril opzetten en je ziet geen verschilquote:Op zondag 8 januari 2006 22:00 schreef pussydeluxe het volgende:
Deze is leuk!
[afbeelding]
En hij houdt van poesjes
the_legend_killer![]()
Oh ok, ik vind je kapsel op die poezenfoto niet echt super, maar die Keanu Reeves foto is vetquote:Op zondag 8 januari 2006 22:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Diezelfde van die Keanu Reeves look-a-like foto.
Ja met die baardquote:Op zondag 8 januari 2006 22:12 schreef Molluck het volgende:
[..]
Oh ok, ik vind je kapsel op die poezenfoto niet echt super, maar die Keanu Reeves foto is vet![]()
die ogenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:16 schreef pussydeluxe het volgende:
En deze is erg![]()
[afbeelding]
Aequalitas
Correctquote:Op zondag 8 januari 2006 22:15 schreef pussydeluxe het volgende:
Mooi, lekker en hij houdt van bondage![]()
[afbeelding]
The_Terminator
Van wat dan? Doe 's een voorbeeld...quote:Op zondag 8 januari 2006 22:24 schreef PsyCha het volgende:
hm...ik word niet warm of koud van de foto's.![]()
hoe kan je het niet warm krijgen van mijn negerquote:Op zondag 8 januari 2006 22:24 schreef PsyCha het volgende:
hm...ik word niet warm of koud van de foto's.![]()
jah zeg ik ga niet in alle fotoboeken bladeren. Daar ben jij voor.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Van wat dan? Doe 's een voorbeeld...
Wat Jett zegt!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:30 schreef PsyCha het volgende:
[..]
jah zeg ik ga niet in alle fotoboeken bladeren. Daar ben jij voor.
doe mij maar iem met piercings en vol met tattoo's.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:29 schreef Jett het volgende:
[..]
hoe kan je het niet warm krijgen van mijn neger
Meld.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:53 schreef PsyCha het volgende:
[..]
doe mij maar iem met piercings en vol met tattoo's.![]()
foto's!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Meld.
AL heb ik mijn piercings uitgedaan en mijn tattoo's zie je niet op die foto.
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ok effe in fotoboek zetten
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:12 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jaloers omdat je er niet bij staat![]()
Hoiquote:Op zondag 8 januari 2006 23:12 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jaloers omdat je er niet bij staat![]()
ik had meer een trevor barker lichaam verwacht. en waar is je tepelpiercing?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Misschien kun je zo mijn oude piercings zien.
Rechter Wenkbrauw en linksboven + oorbellen.
Zijn wel maar 3 tattoo's door leeftijd
Komen meer bij
[afbeelding]
Was na eerste maal.
Is daarna nogmaals gezet
[afbeelding]
Ook na eerste maal.
Daarna nogmaals gezet
[afbeelding]
Meteen klaar in 1 keer.
Had hem net.
Hier heb je dus je tattoo hunk
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:16 schreef PsyCha het volgende:
[..]
welke vrouw niet? of je moet non zijn.
Geen tepelpiercing.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:18 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ik had meer een trevor barker lichaam verwacht. en waar is je tepelpiercing?
dat wel jah.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Geen tepelpiercing.
Maar daar heb je wel je tattoo's !
Wat een knappe man!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:15 schreef pussydeluxe het volgende:
Mooi, lekker en hij houdt van bondage![]()
[afbeelding]
The_Terminator
Jah, want die das verbergt de helft van zn gezicht. Gelukkig. Wie is die Hugo Boss wannebe model dan?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik vind deze foto lekkerder eigelijk
[afbeelding]
newbiequote:Op maandag 9 januari 2006 17:06 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Wie is die Hugo Boss wannebe model dan?
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:06 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Jah, want die das verbergt de helft van zn gezicht. Gelukkig. Wie is die Hugo Boss wannebe model dan?
Hoeveel? Nooit van gehoord dus.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat is
![]()
![]()
Wizarddragon![]()
![]()
![]()
-edit- en hij ìs gewoon lekker
misschien moet je dr eerst een aanmakenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:32 schreef xim0tje het volgende:
fotoboek doet et niet bij mij :|
mss bedoelt hij/zij dat welquote:Op maandag 9 januari 2006 17:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
misschien moet je dr eerst een aanmaken
quote:
ik kan hier toch niet ontbreken mensen!quote:Op maandag 9 januari 2006 17:01 schreef Fokkedop het volgende:
verkapte: post mij!
Ja sorry enzo...quote:Op maandag 9 januari 2006 17:16 schreef Gripper het volgende:
Ja zeg.. ik sta er niet in![]()
Wat een kuttopic!![]()
Hij heeft wel een erg geile goateequote:Op maandag 9 januari 2006 17:49 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
[..]
ik kan hier toch niet ontbreken mensen!![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hij heeft wel een erg geile goatee
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:20 schreef Allure_ het volgende:
[afbeelding]
Gizmooierd.(De achterste
)
[afbeelding]
FlowDesign.
[afbeelding]
Kluupkluup
[afbeelding]
Tonks.
Etc.
Echt wel! Het is balen dat hij geen hetero is, want anders...quote:Op maandag 9 januari 2006 17:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat is
![]()
![]()
Wizarddragon![]()
![]()
![]()
-edit- en hij ìs gewoon lekker
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:02 schreef Shirley het volgende:
[..]
Verder vind ik dat TS echt een ruksmaak qua mannen heeft... wat een losers staan ertussen
LOLquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:02 schreef Shirley het volgende:
[..]
Echt wel! Het is balen dat hij geen hetero is, want anders...*roaaarrrr*
Verder vind ik dat TS echt een ruksmaak qua mannen heeft... wat een losers staan ertussen
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:12 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
LOL
(oh jah, mijn fotoboek doet et ook nie)![]()
niks niet balenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:02 schreef Shirley het volgende:
[..]
Echt wel! Het is balen dat hij geen hetero is, want anders...*roaaarrrr*
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
en jij hebt een vette pens en een lelijke smoel, zo hebben we allemaal wel wat he.
Lijkt me logisch als je zo'n bericht plaatstquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, jij niet natuurlijk. Iedereen voelt zich meteen aangesproken...
Ja, ik ben een buitenlander. Jij kan afvallen maar ik blijf altijd brown sugarquote:
Dan is m'n doel weer bereikt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Lijkt me logisch als je zo'n bericht plaatst![]()
Nou, je zal maar denken dat ik dat was op die fotoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou, je zal maar een tattoo in de nek hebben met de tekst Bitches ain't shit.
Ach..je bent een buitenlander.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nou, je zal maar denken dat ik dat was op die foto
Technisch gezien niet.. maar jaquote:
Weet ik.quote:
Tip: Probeer niet grappig of stoer te zijn, want je zet jezelf nog meer voor lul.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Weet ik.
tip: geen naveltruitjes meer dragen, en zwart kleedt af.
Hoezo nog meer? Ik heb geen fotos van me vette pens en mijn dronken smoel op t internet staan hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:36 schreef Shirley het volgende:
[..]
Tip: Probeer niet grappig of stoer te zijn, want je zet jezelf nog meer voor lul.
Nou, ik vind Shirley best wel een geil wijf hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Weet ik.
tip: geen naveltruitjes meer dragen, en zwart kleedt af.
Nou, dat kan. Dekseltje, potje enzo.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nou, ik vind Shirley best wel een geil wijf hoor![]()
oeps, slowchat![]()
Vette pens? Dit is een vette pens:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hoezo nog meer? Ik heb geen fotos van me vette pens en mijn dronken smoel op t internet staan hoor.
En ik bén stoer.
Gelukkig ben ik dan ook niet in de markt voor lelijke, dikke, oude wijvenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Vette pens? Dit is een vette pens:
[afbeelding]
En ik vind je eerder zielig dan stoer.
Succes verder in je lege wereldjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dan ook niet in de markt voor lelijke, dikke, oude wijven
Liefde in de nàààcht!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:50 schreef Jerruh het volgende:
flowdesign staat ertussen!
voor de rest is ruffrijder de enige neger die enigszins het 50cent niveau weette ontstijgen of een fashion victim is. je zou bijna zijn irritante relgedrag vergeten.
Niks mis met een beetje slowchat.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nou, ik vind Shirley best wel een geil wijf hoor![]()
oeps, slowchat![]()
Oh wat ben je toch lekker strengquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:06 schreef NJ het volgende:
En mocht Jajong dit nog lezen...
Een vriendelijk verzoek om op te sodemieteren en lekker op je msn willkeurig en hopeloos te gaan flamen. Bedankt..
Ik ook hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Oh wat ben je toch lekker streng
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:50 schreef Jerruh het volgende:
flowdesign staat ertussen!
voor de rest is ruffrijder de enige neger die enigszins het 50cent niveau weette ontstijgen of een fashion victim is. je zou bijna zijn irritante relgedrag vergeten.
Ja van jou wist ik hetquote:
Wat een held.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:06 schreef NJ het volgende:
En mocht Jajong dit nog lezen...
Een vriendelijk verzoek om op te sodemieteren en lekker op je msn willekeurig en hopeloos te gaan flamen. Bedankt..
waar is je leren jasquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:26 schreef The_Terminator het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van mijn 'Terminator' imitatie
Origineel:
[afbeelding]
Imitatie van mij
[afbeelding]
Vergeten bij de sportschoolquote:
En hoeveel omaatjes heb je reeds beroofd met behulp van die blaffer?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:26 schreef The_Terminator het volgende:
Origineel:
[afbeelding]
Imitatie van mij
[afbeelding]
quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:53 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
En hoeveel omaatjes heb je reeds beroofd met behulp van die blaffer?
Ik zou het wel weten hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nog geen één om eerlijk te zijn![]()
Je had beter wel je baard kunnen laten staan om ook op dat 'stoere' uiterlijk van Arnold te lijken.....quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:26 schreef The_Terminator het volgende:
Origineel:
[afbeelding]
Imitatie van mij
[afbeelding]
Wat zit dat meisje rechtsvoor te doen?quote:Op zondag 8 januari 2006 16:12 schreef pussydeluxe het volgende:
Wie zwijgt, stemt toe (of krijg ik nu een slotje)
[afbeelding]
NJ
Ja waarom? Vertel?quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:22 schreef Mr-Z het volgende:
waarom klikte ik op dit topic?
Je bril zit scheef..quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:26 schreef The_Terminator het volgende:
Origineel:
[afbeelding]
Imitatie van mij
[afbeelding]
Om te kijken of je foto erin stond.. ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:22 schreef Mr-Z het volgende:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:13 schreef pussydeluxe het volgende:
Geen recente foto, maar het is vast en zeker een mooie en erg geile jongen geworden
[afbeelding]
Bupatih![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
De enige die echt lekker tot nu toe is is Dwc![]()
Ik door die kut-sig van ruffquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:22 schreef Mr-Z het volgende:
Ik ben lief. En jij ziet er geil uitquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja wacht maar tot iemand liefs mijn foto post.
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
De enige die echt lekker tot nu toe is is Dwc![]()
hmm, ik had gelijkquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:13 schreef pussydeluxe het volgende:
Geen recente foto, maar het is vast en zeker een mooie en erg geile jongen geworden
[afbeelding]
Bupatih![]()
Ok dan, ik ben de rotste nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:14 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Ik voel me verstoten verdomme.
Buup wel, en ik niet?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:12 schreef Skv het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/userpics/67670_JelleCam.jpg
Ikben me lekekr
gek
ohh neuk me
Jerre!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ben lief. En jij ziet er geil uit
[afbeelding]
Dat model zonnebril kan echt niet meerquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:26 schreef The_Terminator het volgende:
Origineel:
[afbeelding]
Imitatie van mij
[afbeelding]
ik zag een look-a-like van je rondhangen op oudjaarsavond in eindhovenquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:12 schreef Skv het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/userpics/67670_JelleCam.jpg
Ikben me lekekr
gek
ohh neuk me
wheheheh die banaan in zn zak. Maar hij is wel lekker.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:20 schreef pussydeluxe het volgende:
Het was moeilijk zoeken, maar er is weer 1 gevonden
[afbeelding]
TomatensapBiertje
Net een Fotoboek aangemaakt, meteen al in de picture![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zag een look-a-like van je rondhangen op oudjaarsavond in eindhoven.
weet ik niet, maar ze liepen met zijn vijven vanaf station eindhoven beukenlaan dezelfde kant uit, richting halvemaanstraatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geile hunk is dit he ?
(jullie begrijpen dat ik dit puur educatief heb getypt)
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 05:06 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geile hunk is dit he ?
(jullie begrijpen dat ik dit puur educatief heb getypt)![]()
Sickert![]()
omg!!quote:
Foto zegt niet alles,,,quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:25 schreef Sickert het volgende:
[..]
omg!!
maar op die foto ben ik best wel sweet ja
wat doe jij in een topic over geile hunks?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Foto zegt niet alles,,,
hij STINKT!![]()
Gat-ver-dammequote:
Spre - kendquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat vond je dan van: Post **hier** foto's van Geile Fok! Hunks
In het echt ben ik lelijk en verre van charmant!quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:55 schreef pussydeluxe het volgende:
Misschien vind je deze leuk PsyCha?
[afbeelding]
Roelio met piercing
quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:44 schreef LaraLove het volgende:
Wat er tegenwoordig al niet voor hunks door mag gaan
maar dies juist de lekkerstequote:Op woensdag 18 januari 2006 17:05 schreef marleenhoofd- het volgende:
die met dat stropdasje heb ik nog nooit gezien hier..
Misschien weet-ie niet eens van het bestaan van dit topicquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:05 schreef marleenhoofd- het volgende:
die met dat stropdasje heb ik nog nooit gezien hier..
welke foto?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:05 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Misschien weet-ie niet eens van het bestaan van dit topic![]()
Weet iemand zijn usernaam?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:40 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Die jij ook hebt gepost, met die stropdas
Waarom die blozende smiley?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
das wizarddragon
Wizjebizje
[HOMO]-poster en bovenal mijn vriendje![]()
![]()
Jerruh staat hier idd ookalquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:13 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Waarom die blozende smiley?
Je hebt een uitstekende smaak![]()
Nu heb ik het eindelijk door: ik moet kijken in de fotoboeken van de [HOMO]-posters![]()
nu moeten we wel de liefde bedrijvenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:20 schreef Allure_ het volgende:
[afbeelding]
Gizmooierd.(De achterste
)
[afbeelding]
FlowDesign.
[afbeelding]
Kluupkluup
[afbeelding]
Tonks.
Etc.
Aiaiai Wat een mooie meidquote:Op zondag 8 januari 2006 21:16 schreef pussydeluxe het volgende:
En deze is erg![]()
[afbeelding]
Aequalitas
Sorry hoorquote:
Die heb jij ook niet nodig, jij slaapt toch nooitquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Sorry hoormaar die broek
![]()
Pyjama's zijn zoo 1998 sinds ik me electrische deken heb
Of is dat een normale broek waar hij gewoon mee opstraat loopt ?
Die stonden al in een vorige topique, dit topic was naar aanleiding daarvanquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:44 schreef Lathund het volgende:waar blijven de lekkere wijven?
En ja, ik weet dat hier om hunks gevraagd wordt... boeiend.
Dat is 't enige waar die iets over heeft te zeggenquote:
Ga d'r een keer mee in een badkuip liggenquote:Pyjama's zijn zoo 1998 sinds ik me electrische deken heb
Dat is een joggingbroek.quote:Of is dat een normale broek waar hij gewoon mee opstraat loopt ?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:10 schreef donnahvh het volgende:
Re nog niet tegengekomen hier
http://fotoboek.fok.nl/userpics/262_pic8.jpg
Het is een meedoe-topic, jij mag hem ook posten!quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:10 schreef donnahvh het volgende:
Re nog niet tegengekomen hier
http://fotoboek.fok.nl/userpics/262_pic8.jpg
oeh ja die is ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:31 schreef pussydeluxe het volgende:
Zo, weer even on-topic
[afbeelding]
Godlike02![]()
Eensch, én ik heb een electrische deken ( ik ben namelijk een mietje ) dus slaap lekker zonder pyama :/ fuck gek is wel kut om te schrijven dat woordquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die heb jij ook niet nodig, jij slaapt toch nooit![]()
En dus naakt?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Eensch, én ik heb een electrische deken ( ik ben namelijk een mietje ) dus slaap lekker zonder pyama :/ fuck gek is wel kut om te schrijven dat woord
mietjequote:Op donderdag 19 januari 2006 14:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Eensch, én ik heb een electrische deken ( ik ben namelijk een mietje ) dus slaap lekker zonder pyama :/ fuck gek is wel kut om te schrijven dat woord
Verrekquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:31 schreef pussydeluxe het volgende:
Zo, weer even on-topic
[afbeelding]
Godlike02![]()
De gedachte alleen al!quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:30 schreef Maikuuul het volgende:
Nah ik slaap niet naakt, dat gaat me te ver
Hier staat hij ook primaquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:51 schreef Godlike02 het volgende:
Van mij mag die hier ook gelijk weer weg hoor
Hij staat prima alleen in mijn fotoboek
wat lief: wizjebizjequote:Op woensdag 18 januari 2006 21:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
das wizarddragon
Wizjebizje
[HOMO]-poster en bovenal mijn vriendje![]()
![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:47 schreef s00z het volgende:
Kunnen we hier misschien meteen een dating topic van maken!?
Wie met me naar bed wil mag het in mijn Fobo achterlaten
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:47 schreef s00z het volgende:
Kunnen we hier misschien meteen een dating topic van maken!?
Wie met me naar bed wil mag het in mijn Fobo achterlaten
Kijk naar dat haar, het zijn allebei guido'squote:
Zij is toch geen HUNKquote:Op maandag 23 januari 2006 16:45 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb haar ff aangemeld op Fok!
Nickname: Jennifuuur
[afbeelding]
Je bent helemaal van slag ey Maikuuul?quote:
Wtfquote:Op maandag 23 januari 2006 17:16 schreef ChicaneBT het volgende:
[afbeelding]
Geweldig man post dit lekker in PUB.
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:25 schreef pussydeluxe het volgende:
Alleen geile, knappe Fok! Hunks verdienen een plaatsje in dit topic
![]()
Oh je bent té lief Skaaiquote:Op maandag 23 januari 2006 17:33 schreef Skaai het volgende:
Ja eh ik ga niet het hele topic doorlezen hoor
Mijn lekkere-lijst:
s00z![]()
[afbeelding]
vraag er eentje voor je verjaardag!quote:Op maandag 23 januari 2006 17:33 schreef Skaai het volgende:
Mijn lekkere-lijst:Jolan
[afbeelding]Sjoewe
[afbeelding]
s00z![]()
[afbeelding]
Ghostbuster![]()
[afbeelding]
Ik heb 'm al besteld voor mijn verjaardag in juniquote:Op maandag 23 januari 2006 17:46 schreef Quistis het volgende:
s00z voor mijn verjaardag, met een strikje eromheen graag![]()
F* ik ben pas in juli jarig...quote:Op maandag 23 januari 2006 17:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb 'm al besteld voor mijn verjaardag in juni![]()
hey... we maken geen ruzie... we zijn alleen even de agenda's naast elkaar aan het leggen mopquote:Op maandag 23 januari 2006 17:51 schreef s00z het volgende:
geen ruzie maken he meiden, dat vind ik een onaantrekkelijke eigenschap
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:51 schreef s00z het volgende:
geen ruzie maken he meiden, dat vind ik een onaantrekkelijke eigenschap
oe jamquote:Op maandag 23 januari 2006 17:33 schreef Skaai het volgende:
[afbeelding]Sjoewe
[afbeelding]
s00z![]()
[afbeelding]
Ghostbuster![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:56 schreef s00z het volgende:
't was ook meer zo van bij voorbaat, ik wil het rustig oplossen.
ik ben in februari al jarig, dus waarom komen jullie niet samen hierheen.. ik deel mijzelf dan wel ...
je was aan het spieken he??quote:Op maandag 23 januari 2006 17:56 schreef s00z het volgende:
't was ook meer zo van bij voorbaat, ik wil het rustig oplossen.
ik ben in februari al jarig, dus waarom komen jullie niet samen hierheen.. ik deel mijzelf dan wel ...
goed plan!!quote:Op maandag 23 januari 2006 18:00 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Puik plan
Misschien kunnen we een Fok!Hunk Meet organiseren?
het ging even niet over jou zeker...quote:Op maandag 23 januari 2006 18:02 schreef Jajong het volgende:
Kwaliteitstopique, echt waar!
Is dat dan alleen met mij en jullie twee, of wordt het dan algemeen?quote:Op maandag 23 januari 2006 18:00 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Puik plan
Misschien kunnen we een Fok!Hunk Meet organiseren?
maar hij past er wel tussenquote:Op maandag 23 januari 2006 18:03 schreef Quistis het volgende:
[..]
het ging even niet over jou zeker...![]()
Volgensmij is trouw zijn iets dat is ontworpen door de gemeenschap.... klinkt leuk enzoquote:Op maandag 23 januari 2006 18:06 schreef pussydeluxe het volgende:
ik meld me af, ik blijf trouw aan mijn aanstaande
Niets bijzondersquote:Op maandag 23 januari 2006 18:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
![]()
Wat was je aan het doen toen je die foto nam?
quote:
gelukkigquote:Op maandag 23 januari 2006 18:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Valt tegen, me zusje heeft die foto gemaakt..........
tis wel weer duideliujk dat je het lan-topic niet gevolgd hebt. het ging over een breezer die uit een kerst-pakket kwam van (geloof de pa van dgeene waar lan was)quote:Op maandag 23 januari 2006 17:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtfeen breezer ? wtf moetje daarmee
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:33 schreef Skaai het volgende:
[afbeelding]Sjoewe
[afbeelding]
s00z![]()
[afbeelding]
Ghostbuster![]()
[afbeelding]
En nu ook hierquote:
Wat een schatjequote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:35 schreef pussydeluxe het volgende:
JanNLEn nee: hij is niet stoned
[afbeelding]
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:33 schreef Skaai het volgende:
[afbeelding]Sjoewe
[afbeelding]
s00z![]()
[afbeelding]
Ghostbuster![]()
[afbeelding]
Broeder!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:15 schreef s00z het volgende: