quote:Op zondag 8 januari 2006 15:32 schreef Negator het volgende:
Die breezer verzameling op de achtergrond...
![]()
geeft niet, dr komt toch wel een slotje opquote:Op zondag 8 januari 2006 15:35 schreef pussydeluxe het volgende:
Kom op: posten, anders bloedt dit topic dood
ja, overduidelijkquote:Op zondag 8 januari 2006 15:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[afbeelding]
Ok, deze is wel geil![]()
Handsome
Goed topic, dit.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:12 schreef pussydeluxe het volgende:
Wie zwijgt, stemt toe (of krijg ik nu een slotje)
[afbeelding]
NJ
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:00 schreef Pool het volgende:
[..]
Laat jij je sletjes nu ook al registreren? Goed bezig.![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij mag natuurlijk niet ontbreken!
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Dacht, laat ik ook een gevat uit de hoek komenquote:
U vraagt, wij draaienquote:Op zondag 8 januari 2006 21:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
in dat geval:
waar blijven mijn foto's?
nah ik denk liever die jongen wegquote:Op zondag 8 januari 2006 21:16 schreef pussydeluxe het volgende:
En deze is erg![]()
1 van mijn persoonlijke favorieten
[afbeelding]
(die mooie vriendin moeten jullie maar even wegdenken)
Aequalitas
Deze foto mag blijven staan, maar dan alleen maar vanwege die vriendinquote:Op zondag 8 januari 2006 21:16 schreef pussydeluxe het volgende:
En deze is erg![]()
[afbeelding]
Aequalitas
Had ik nog langere haren en was ik baardloosquote:Op zondag 8 januari 2006 22:00 schreef pussydeluxe het volgende:
Deze is leuk!
[afbeelding]
En hij houdt van poesjes
the_legend_killer![]()
Heb je nog steeds die BrauN-baard?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Had ik nog langere haren en was ik baardloos
Ha, lijkt wel wat op die gast (Neo) in The Matrix. Even zo'n zonnebril opzetten en je ziet geen verschilquote:Op zondag 8 januari 2006 22:00 schreef pussydeluxe het volgende:
Deze is leuk!
[afbeelding]
En hij houdt van poesjes
the_legend_killer![]()
Oh ok, ik vind je kapsel op die poezenfoto niet echt super, maar die Keanu Reeves foto is vetquote:Op zondag 8 januari 2006 22:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Diezelfde van die Keanu Reeves look-a-like foto.
Ja met die baardquote:Op zondag 8 januari 2006 22:12 schreef Molluck het volgende:
[..]
Oh ok, ik vind je kapsel op die poezenfoto niet echt super, maar die Keanu Reeves foto is vet![]()
die ogenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:16 schreef pussydeluxe het volgende:
En deze is erg![]()
[afbeelding]
Aequalitas
Correctquote:Op zondag 8 januari 2006 22:15 schreef pussydeluxe het volgende:
Mooi, lekker en hij houdt van bondage![]()
[afbeelding]
The_Terminator
Van wat dan? Doe 's een voorbeeld...quote:Op zondag 8 januari 2006 22:24 schreef PsyCha het volgende:
hm...ik word niet warm of koud van de foto's.![]()
hoe kan je het niet warm krijgen van mijn negerquote:Op zondag 8 januari 2006 22:24 schreef PsyCha het volgende:
hm...ik word niet warm of koud van de foto's.![]()
jah zeg ik ga niet in alle fotoboeken bladeren. Daar ben jij voor.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Van wat dan? Doe 's een voorbeeld...
Wat Jett zegt!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:30 schreef PsyCha het volgende:
[..]
jah zeg ik ga niet in alle fotoboeken bladeren. Daar ben jij voor.
doe mij maar iem met piercings en vol met tattoo's.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:29 schreef Jett het volgende:
[..]
hoe kan je het niet warm krijgen van mijn neger
Meld.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:53 schreef PsyCha het volgende:
[..]
doe mij maar iem met piercings en vol met tattoo's.![]()
foto's!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Meld.
AL heb ik mijn piercings uitgedaan en mijn tattoo's zie je niet op die foto.
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ok effe in fotoboek zetten
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:12 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jaloers omdat je er niet bij staat![]()
Hoiquote:Op zondag 8 januari 2006 23:12 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jaloers omdat je er niet bij staat![]()
ik had meer een trevor barker lichaam verwacht. en waar is je tepelpiercing?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Misschien kun je zo mijn oude piercings zien.
Rechter Wenkbrauw en linksboven + oorbellen.
Zijn wel maar 3 tattoo's door leeftijd
Komen meer bij
[afbeelding]
Was na eerste maal.
Is daarna nogmaals gezet
[afbeelding]
Ook na eerste maal.
Daarna nogmaals gezet
[afbeelding]
Meteen klaar in 1 keer.
Had hem net.
Hier heb je dus je tattoo hunk
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:16 schreef PsyCha het volgende:
[..]
welke vrouw niet? of je moet non zijn.
Geen tepelpiercing.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:18 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ik had meer een trevor barker lichaam verwacht. en waar is je tepelpiercing?
dat wel jah.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Geen tepelpiercing.
Maar daar heb je wel je tattoo's !
Wat een knappe man!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:15 schreef pussydeluxe het volgende:
Mooi, lekker en hij houdt van bondage![]()
[afbeelding]
The_Terminator
Jah, want die das verbergt de helft van zn gezicht. Gelukkig. Wie is die Hugo Boss wannebe model dan?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik vind deze foto lekkerder eigelijk
[afbeelding]
newbiequote:Op maandag 9 januari 2006 17:06 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Wie is die Hugo Boss wannebe model dan?
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:06 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Jah, want die das verbergt de helft van zn gezicht. Gelukkig. Wie is die Hugo Boss wannebe model dan?
Hoeveel? Nooit van gehoord dus.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat is
![]()
![]()
Wizarddragon![]()
![]()
![]()
-edit- en hij ìs gewoon lekker
misschien moet je dr eerst een aanmakenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:32 schreef xim0tje het volgende:
fotoboek doet et niet bij mij :|
mss bedoelt hij/zij dat welquote:Op maandag 9 januari 2006 17:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
misschien moet je dr eerst een aanmaken
quote:
ik kan hier toch niet ontbreken mensen!quote:Op maandag 9 januari 2006 17:01 schreef Fokkedop het volgende:
verkapte: post mij!
Ja sorry enzo...quote:Op maandag 9 januari 2006 17:16 schreef Gripper het volgende:
Ja zeg.. ik sta er niet in![]()
Wat een kuttopic!![]()
Hij heeft wel een erg geile goateequote:Op maandag 9 januari 2006 17:49 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
[..]
ik kan hier toch niet ontbreken mensen!![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hij heeft wel een erg geile goatee
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:20 schreef Allure_ het volgende:
[afbeelding]
Gizmooierd.(De achterste
)
[afbeelding]
FlowDesign.
[afbeelding]
Kluupkluup
[afbeelding]
Tonks.
Etc.
Echt wel! Het is balen dat hij geen hetero is, want anders...quote:Op maandag 9 januari 2006 17:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat is
![]()
![]()
Wizarddragon![]()
![]()
![]()
-edit- en hij ìs gewoon lekker
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:02 schreef Shirley het volgende:
[..]
Verder vind ik dat TS echt een ruksmaak qua mannen heeft... wat een losers staan ertussen
LOLquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:02 schreef Shirley het volgende:
[..]
Echt wel! Het is balen dat hij geen hetero is, want anders...*roaaarrrr*
Verder vind ik dat TS echt een ruksmaak qua mannen heeft... wat een losers staan ertussen
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:12 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
LOL
(oh jah, mijn fotoboek doet et ook nie)![]()
niks niet balenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:02 schreef Shirley het volgende:
[..]
Echt wel! Het is balen dat hij geen hetero is, want anders...*roaaarrrr*
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
en jij hebt een vette pens en een lelijke smoel, zo hebben we allemaal wel wat he.
Lijkt me logisch als je zo'n bericht plaatstquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, jij niet natuurlijk. Iedereen voelt zich meteen aangesproken...
Ja, ik ben een buitenlander. Jij kan afvallen maar ik blijf altijd brown sugarquote:
Dan is m'n doel weer bereikt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Lijkt me logisch als je zo'n bericht plaatst![]()
Nou, je zal maar denken dat ik dat was op die fotoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou, je zal maar een tattoo in de nek hebben met de tekst Bitches ain't shit.
Ach..je bent een buitenlander.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nou, je zal maar denken dat ik dat was op die foto
Technisch gezien niet.. maar jaquote:
Weet ik.quote:
Tip: Probeer niet grappig of stoer te zijn, want je zet jezelf nog meer voor lul.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Weet ik.
tip: geen naveltruitjes meer dragen, en zwart kleedt af.
Hoezo nog meer? Ik heb geen fotos van me vette pens en mijn dronken smoel op t internet staan hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:36 schreef Shirley het volgende:
[..]
Tip: Probeer niet grappig of stoer te zijn, want je zet jezelf nog meer voor lul.
Nou, ik vind Shirley best wel een geil wijf hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Weet ik.
tip: geen naveltruitjes meer dragen, en zwart kleedt af.
Nou, dat kan. Dekseltje, potje enzo.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nou, ik vind Shirley best wel een geil wijf hoor![]()
oeps, slowchat![]()
Vette pens? Dit is een vette pens:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hoezo nog meer? Ik heb geen fotos van me vette pens en mijn dronken smoel op t internet staan hoor.
En ik bén stoer.
Gelukkig ben ik dan ook niet in de markt voor lelijke, dikke, oude wijvenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Vette pens? Dit is een vette pens:
[afbeelding]
En ik vind je eerder zielig dan stoer.
Succes verder in je lege wereldjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dan ook niet in de markt voor lelijke, dikke, oude wijven
Liefde in de nàààcht!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:50 schreef Jerruh het volgende:
flowdesign staat ertussen!
voor de rest is ruffrijder de enige neger die enigszins het 50cent niveau weette ontstijgen of een fashion victim is. je zou bijna zijn irritante relgedrag vergeten.
Niks mis met een beetje slowchat.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nou, ik vind Shirley best wel een geil wijf hoor![]()
oeps, slowchat![]()
Oh wat ben je toch lekker strengquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:06 schreef NJ het volgende:
En mocht Jajong dit nog lezen...
Een vriendelijk verzoek om op te sodemieteren en lekker op je msn willkeurig en hopeloos te gaan flamen. Bedankt..
Ik ook hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Oh wat ben je toch lekker streng
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:50 schreef Jerruh het volgende:
flowdesign staat ertussen!
voor de rest is ruffrijder de enige neger die enigszins het 50cent niveau weette ontstijgen of een fashion victim is. je zou bijna zijn irritante relgedrag vergeten.
Ja van jou wist ik hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |