Haaaaaaaa Beertje... weer een beetje bij de mensen ondertussen?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:49 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Ojee was toch ni iritand he![]()
Ywquote:Op zondag 8 januari 2006 14:50 schreef Bartoli het volgende:
[..]
maar bedankt voor het voor verwarmen van mijn bed![]()
![]()
Goeiemiddagquote:Op zondag 8 januari 2006 14:56 schreef White_Pearl het volgende:
Goeiemiddag allemaal![]()
![]()
![]()
Iedereeen lekker uitgeslapen![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:56 schreef White_Pearl het volgende:
Goeiemiddag allemaal![]()
![]()
![]()
Iedereeen lekker uitgeslapen![]()
![]()
Even een kleine bloemlezing van vannacht:quote:
Lovebear, zeg eens eerlijk. Was dit weer zo'n ontzettend leuke Truth or Dare van dat gezellige forumpje van jullie, of werken je dyslexiepillen niet met alcohol?quote:hioe
sirry
gezwellie
nee hor woorden koment er wel weet t zeker
ja nee maar ja
nee je begrijp t wel ne gezwel maar gezellie
Ik nofg nooi t zoveel woorden gezien hoor4 prateenl lekker door
slapgoe
o ok snip t niet
slap uin mn eigfen snettje
zir nog hoor
Waarme
jij lief
vilt mee hoorc
zilang ik mi opsta gaatt gowed
ja hoor
komym dicht bij cuell zitten
welkeeend lekker
jip
volg t ni zal morgen verder lesen sorry
dik eerst zo ff watertje drinken
Polonaise val dan om
lama wou wait zegge
Tnmx
Wiet dan
Laife kan ik troch poilonaise doen
wil ook geein wiet
heb vanmidddag koffie bij je gedrinken
bentoch ni velvelend
heb net water gedrink
ja klipt vanaaf weekjend
hio scat
tnmxc
tnx
wirkt ni type nog
sei lief jij
Huh
ikl belkrijp t nu
snreelll hoor
\'ik heb t gevoind
Ik ewas verdwaalld
lief maar heb geen route panner
was erg bang
lief
snapni
nu munder bang jees ewat gaan jullie sbnel
okoki
bloos bliis
\\3 uur alwwer denk dat ik bedje op ga zoekenslaap lekker allemaal
Hihi... gelukkig maar. Wat heb je allemaal gedronken dan gisteren?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:00 schreef lovebear het volgende:
Hey Blue![]()
![]()
Begin een btje onder de mens te kome![]()
Nogduf
quote:Op zondag 8 januari 2006 03:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
Moe van verhuizen vind ik geen excuus.. dus M-en-A en A-en-M horen er gewoon te zijn
En de bar is open nu... Bonnie komt gelijk naar binnen rollenquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En de bar is open nu... Bonnie komt gelijk naar binnen rollen
[afbeelding]
Hoiiiiiiiiiiii A en Mquote:Op zondag 8 januari 2006 15:02 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi, jullie misten ons dus al......
Het is niet alleen het verhuizen, maar ook het hele gedoe er omheen om hoogbejaarde schoonouders te verhuizen.
We zijn er al 1,5 maand druk mee, maar NU ben ik er weer even.![]()
![]()
Bonny is hier al langs geweest.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En de bar is open nu... Bonnie komt gelijk naar binnen rollen
[afbeelding]
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:02 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Het is niet alleen het verhuizen, maar ook het hele gedoe er omheen om hoogbejaarde schoonouders te verhuizen.
![]()
Hallo A-en-Mquote:Op zondag 8 januari 2006 15:02 schreef A-en-M het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Bonny is hier al langs geweest.
[afbeelding]
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Bonny is hier al langs geweest.
[afbeelding]
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:05 schreef Bartoli het volgende:
geef mij maar meteen een biertje. Je moet toch beginnen waarmee je gestopt bent gisteren zeggen ze
Ze zijn in ieder geval over nu, uitpakken is ook bijna klaar, maar ja het blijft moeilijk oude mensen verplaatsen, je moet echt alles voor ze regelen.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:06 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hallo A-en-M![]()
![]()
leuk je weer even te zien, de drukte weer een beetje
voorbij?
Is goed hoor schat... rustig aan beginnenquote:Op zondag 8 januari 2006 15:07 schreef White_Pearl het volgende:
Als jullie het nier erg vinden neem ik eerst nog eenof 2
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:05 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
De bar is open..... doe mij maar een uhhhh......... koffie
![]()
![]()
Hallo iedereen![]()
![]()
![]()
(is ff lui, ik weet het, maar zo vergeet ik niemand)
Ik was echt te dronken geen spelletje helaasquote:Op zondag 8 januari 2006 15:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Even een kleine bloemlezing van vannacht:
[..]
Lovebear, zeg eens eerlijk. Was dit weer zo'n ontzettend leuke Truth or Dare van dat gezellige forumpje van jullie, of werken je dyslexiepillen niet met alcohol?
Hoe dan ook bedankt, ik heb echt dubbel gelegen.
Hoi hoi M-en-Aquote:Op zondag 8 januari 2006 15:05 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
De bar is open..... doe mij maar een uhhhh......... koffie
![]()
![]()
Hallo iedereen![]()
![]()
![]()
(is ff lui, ik weet het, maar zo vergeet ik niemand)
Wat heb je dan gedronken?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik was echt te dronken geen spelletje helaas![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:07 schreef White_Pearl het volgende:
Als jullie het nier erg vinden neem ik eerst nog eenof 2
![]()
![]()
Wij zijn ook blij dat we er weer zijnquote:Op zondag 8 januari 2006 15:06 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
hoihoi.. Natuurlijk werden jullie gemist zeg
Blij dat jullie er weer zijn
Ja de dag is nog lang héquote:Op zondag 8 januari 2006 15:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is goed hoor schat... rustig aan beginnen
Alleen wijnquote:Op zondag 8 januari 2006 15:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hihi... gelukkig maar. Wat heb je allemaal gedronken dan gisteren?
hoeveel flessen?quote:
Ik heb het bij gelezen, en moest er wel om lachen, en iedereen op Fok! was heel lief voor je, ze zijn je gaan zoeken met de zaklamp enz.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
hmmm heerlijk, bedankt voor de goede zorgen.quote:
Dan snap ik dat je nog wat duf bent.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:13 schreef Manu82 het volgende:
aangezien ik toch al weer aan m'n studie maximaliserend ontwijkend gedrag bezig ben, doe maar een biertje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:13 schreef Manu82 het volgende:
aangezien ik toch al weer aan m'n studie maximaliserend ontwijkend gedrag bezig ben, doe maar een biertje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan kan je weinig hebben... kijk maar uitquote:
De ene keer, valt iets beter dan de andere.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan kan je weinig hebben... kijk maar uit![]()
Doek ook lekker koffiequote:Op zondag 8 januari 2006 15:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan snap ik dat je nog wat duf bent.
Hou het maar even bij fris dan, om wat bij te komen.
ohhhhh vertel....quote:Op zondag 8 januari 2006 15:19 schreef A-en-M het volgende:
[..]
De ene keer, valt iets beter dan de andere.![]()
oei.. thanks voor de reminderquote:Op zondag 8 januari 2006 15:21 schreef Manu82 het volgende:
Kijkt er iemand hier nog darts?
Wie spelen er nu dan?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:21 schreef Manu82 het volgende:
Hij sloeg snel inquote:Op zondag 8 januari 2006 15:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan kan je weinig hebben... kijk maar uit![]()
Beertje was gelijk van de wereldquote:
Enig idee wat de uitslagen van vandaag zijn tot nu toequote:Op zondag 8 januari 2006 15:21 schreef Manu82 het volgende:
Uhhhhhh, volgens mij viel jij gisteravond ook ergens, dat was wel op de bank enquote:
Adams tegen Fitton nuquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:24 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Uhhhhhh, volgens mij viel jij gisteravond ook ergens, dat was wel op de bank en![]()
![]()
Ja heel ergquote:Op zondag 8 januari 2006 15:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Beertje was gelijk van de wereld![]()
en hierna Whitlock tegen Fordhamquote:
http://www.dartnet.nl/index2.php?p=l20062.htmquote:Op zondag 8 januari 2006 15:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
Enig idee wat de uitslagen van vandaag zijn tot nu toe
nee, volgens mij is dit de eerste wedstrijd die hier vandaag wordt uitgezonden, weet jij wanneer Barnie moet?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
Enig idee wat de uitslagen van vandaag zijn tot nu toe
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
http://www.dartnet.nl/index2.php?p=l20062.htm
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:21 schreef Manu82 het volgende:
Ik zie net op de link van FB dat Barney maandag moetquote:Op zondag 8 januari 2006 15:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, volgens mij is dit de eerste wedstrijd die hier vandaag wordt uitgezonden, weet jij wanneer Barnie moet?
Das waar maar nooit zo snel dronken geweestquote:Op zondag 8 januari 2006 15:23 schreef M-en-A het volgende:
[..]
geeft niks meid, moet een keer kunnen![]()
maandag 9 jan.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, volgens mij is dit de eerste wedstrijd die hier vandaag wordt uitgezonden, weet jij wanneer Barnie moet?
Kan ook heel gezellig zijn toch. Weinig kans op tegenspraak en commentaarquote:Op zondag 8 januari 2006 15:39 schreef teamlead het volgende:
ik krijg de indruk dat ik in mezelf zit te kletsen
Ook een wijn te veel op?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:39 schreef teamlead het volgende:
Ik heb geen idee.. ik neem aan Barney weer, maar ook Fordham natuurlijk..quote:Op zondag 8 januari 2006 15:41 schreef Manu82 het volgende:
Wie is trouwens de favoriet dit jaar?
ik was het erg met mezelf eens ja.. da's wel prettigquote:Op zondag 8 januari 2006 15:41 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Kan ook heel gezellig zijn toch. Weinig kans op tegenspraak en commentaar![]()
Nee hoor valt mee ik kijk geen Dartsquote:Op zondag 8 januari 2006 15:39 schreef teamlead het volgende:
Nee, volgens mij Barney niet, had ergens gelezen dat hij iemand anders noemde, maar kan het niet terugvinden....quote:Op zondag 8 januari 2006 15:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.. ik neem aan Barney weer, maar ook Fordham natuurlijk..
Voor mij persoonlijk: Fitton en Fordham
zolang je het niet al te serieus neemt, is darts bijzonder vermakelijk hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 15:43 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nee hoor valt mee ik kijk geen Darts![]()
Geen idee, die heb ik niet gezienquote:Op zondag 8 januari 2006 15:42 schreef Manu82 het volgende:
Het ziet er trouwens een stuk beter uit dan die partij met Niels de ruiter gister
als het maar niet Adams wordtquote:Op zondag 8 januari 2006 15:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, volgens mij Barney niet, had ergens gelezen dat hij iemand anders noemde, maar kan het niet terugvinden....
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik was het erg met mezelf eens ja.. da's wel prettig
Persoonlijk zou ik als favoriet ook de naam van iemand anders noemen om zo de schijnwerpers iets de andere kant op te zetten.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, volgens mij Barney niet, had ergens gelezen dat hij iemand anders noemde, maar kan het niet terugvinden....
true.. maar normaal gesproken is hij arrogant genoeg om zichzelf te noemenquote:Op zondag 8 januari 2006 15:45 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik als favoriet ook de naam van iemand anders noemen om zo de schijnwerpers iets de andere kant op te zetten.
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.. ik neem aan Barney weer, maar ook Fordham natuurlijk..
Voor mij persoonlijk: Fitton en Fordham
Tja dat hoor ik vaker, maar ik vind het niksquote:Op zondag 8 januari 2006 15:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
zolang je het niet al te serieus neemt, is darts bijzonder vermakelijk hoor
gelukkig welquote:Op zondag 8 januari 2006 15:47 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Tja dat hoor ik vaker, maar ik vind het niks![]()
maja smaken verschillen
![]()
Klopt, hij is vaak erg zelfverzekerd dat HIJ het wel zal worden, maar misschien dat hij in de afgelopen periode voor zichzelf toch ondervonden heeft dat het ook anders kan zijnquote:Op zondag 8 januari 2006 15:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
true.. maar normaal gesproken is hij arrogant genoeg om zichzelf te noemen
Klopt, ik blijf er ook absoluut niet voor thuis, maar zo tussendoor vindt ik het wel leuk om naar te kijken. Je moet inderdaad ook niet aan mij vragen wie de favoriet is, omdat ik niet weet in wat voor vorm ze op dat moment zijn. Ik moet dan gewoon ienuh-mienuh-muttuh doen in het lijstje van namenquote:Op zondag 8 januari 2006 15:47 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Tja dat hoor ik vaker, maar ik vind het niks![]()
maja smaken verschillen
![]()
ja, die is van de PDC.. .en zo ongeveer de enige die recht heeft om arrogant te zijn...quote:Op zondag 8 januari 2006 15:51 schreef Manu82 het volgende:
Nee, bedoelde dit artikel
Barney is niet arrogant
maar volgens is die Phil taylor toch van die andere vereniging?
Denk het helaas ookquote:Op zondag 8 januari 2006 15:47 schreef teamlead het volgende:
Als ik dit zo zie, vrees ik dat we Fitton moeten gaan afschrijven
we blijven hopenquote:Op zondag 8 januari 2006 15:53 schreef Bartoli het volgende:
Adams gaat ook niet super
nah.. hij heeft iig eindelijk door dat Taylor toch een klasse apart is...quote:Op zondag 8 januari 2006 15:51 schreef Manu82 het volgende:
Nee, bedoelde dit artikel
Barney is niet arrogant
maar volgens is die Phil taylor toch van die andere vereniging?
quote:
schijnbewegingquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:59 schreef White_Pearl het volgende:
Hello??
Yes, whats the questionquote:Op zondag 8 januari 2006 15:59 schreef White_Pearl het volgende:
Hello??
quote:Op zondag 8 januari 2006 16:00 schreef White_Pearl het volgende:
Whahaha gebeuren raredingen hier lollll ik post berichtjes maar zie ze zelf niet
![]()
Zie je het wel als er een reactie op komtquote:Op zondag 8 januari 2006 16:00 schreef White_Pearl het volgende:
Whahaha gebeuren raredingen hier lollll ik post berichtjes maar zie ze zelf niet
![]()
Misschien een optie?? http://www.hansanders.nl/quote:Op zondag 8 januari 2006 16:00 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 16:02 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Misschien een optie?? http://www.hansanders.nl/![]()
Ik zag helemaal niets meer, als ik plaatste en terug gestuurd werdt kreeg ik een paarquote:Op zondag 8 januari 2006 16:02 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Zie je het wel als er een reactie op komt![]()
Gelukkig maarquote:Op zondag 8 januari 2006 16:03 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik zag helemaal niets meer, als ik plaatste en terug gestuurd werdt kreeg ik een paar
keer een venster met " plaats bericht " maar het is nu weer![]()
maar ook voor Fitton.....quote:Op zondag 8 januari 2006 16:05 schreef Manu82 het volgende:
nu wordt het spannend, bouncer voor adams
quote:Op zondag 8 januari 2006 16:04 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Gelukkig maarMisschien zat er een dartpijltje tussen.
Misschien dat ze van Fok! willen stimuleren dat je totale aantal berichtenl richting de 1500 gaat vandaagquote:Op zondag 8 januari 2006 16:03 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik zag helemaal niets meer, als ik plaatste en terug gestuurd werdt kreeg ik een paar
keer een venster met " plaats bericht " maar het is nu weer![]()
* legt een troostende arm over de schouder van Teamleadquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 16:07 schreef M-en-A het volgende:
[..]
* legt een troostende arm over de schouder van Teamlead
* schouderklopje voor Manu om hem op te beurenquote:Op zondag 8 januari 2006 16:06 schreef Manu82 het volgende:
fuckin hell
quote:Op zondag 8 januari 2006 16:08 schreef M-en-A het volgende:
[..]
* schouderklopje voor Manu om hem op te beuren
quote:Op zondag 8 januari 2006 16:06 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Misschien dat ze van Fok! willen stimuleren dat je totale aantal berichtenl richting de 1500 gaat vandaag![]()
Aantal is ook niet zo belangrijk, DAT je er bent is belangrijkerquote:Op zondag 8 januari 2006 16:12 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Misschien wel, ik zag idd dat ik daar bijna ben, kijk daar eerlijk gezegd nooit naar,
en had het ook niet gedacht![]()
Ik heb het hier reuze naar mijn zin, vindt het echt heel gezellig,quote:Op zondag 8 januari 2006 16:13 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Aantal is ook niet zo belangrijk, DAT je er bent is belangrijker![]()
Vindt het altijd leuk om te zien wanneer je weer mee doet![]()
Gooi dat interview hier dan maar neer, er zijn voor de Lakeside geen streamverslagen in dit forumquote:
was nogal een kort interview, over hun haar en hoe het voelde om vorig jaar uitgeschakeld werden. Werd wel afgenomen bij een kapperquote:Op zondag 8 januari 2006 16:18 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Gooi dat interview hier dan maar neer, er zijn voor de Lakeside geen streamverslagen in dit forum![]()
Hoe zouden Whitlock en Fordham reageren als Ingrid even bij ze langs komt met een tondeuzequote:Op zondag 8 januari 2006 16:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
was nogal een kort interview, over hun haar en hoe het voelde om vorig jaar uitgeschakeld werden. Werd wel afgenomen bij een kapper
veel plezier en tot laterssss..quote:Op zondag 8 januari 2006 16:26 schreef White_Pearl het volgende:
Lieve mensen ik ga er even vantussen, en nee geen darts kijken![]()
Veel plezier nog allemaal met of zonder dartsen tot later
![]()
![]()
![]()
Tot laters Pareltjequote:Op zondag 8 januari 2006 16:26 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 16:26 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Tuurlijkquote:Op zondag 8 januari 2006 16:38 schreef Snaptnix het volgende:
Wat een warm welkom![]()
![]()
![]()
Nog 61 posts voor de 5000, zal ik dat gaan redden vandaag?
als je zo goed bezig was als toen we beertje naar de 5000 hielpen wel schatquote:Op zondag 8 januari 2006 16:38 schreef Snaptnix het volgende:
Wat een warm welkom![]()
![]()
![]()
Nog 1 voor de 3300... das deze dus...quote:Op zondag 8 januari 2006 16:38 schreef Snaptnix het volgende:
Wat een warm welkom![]()
![]()
![]()
quote:
Jaaaaaaaaa... gefeliciteerd Chantalquote:Op zondag 8 januari 2006 16:39 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nog 1 voor de 3300... das deze dus...![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 16:39 schreef ChantalC het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hai FBquote:Op zondag 8 januari 2006 16:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa... gefeliciteerd Chantal![]()
![]()
Hallo allemaal BEW
Is dit al knockout? Of voorrondes?quote:
KOquote:Op zondag 8 januari 2006 16:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is dit al knockout? Of voorrondes?
Altijd knockout op Lakesidequote:Op zondag 8 januari 2006 16:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is dit al knockout? Of voorrondes?
Tuurlijk red je t meis we slepen je er gewoon door als een snel treinquote:Op zondag 8 januari 2006 16:38 schreef Snaptnix het volgende:
Wat een warm welkom![]()
![]()
![]()
WB FBquote:Op zondag 8 januari 2006 16:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa... gefeliciteerd Chantal![]()
![]()
Hallo allemaal BEW
Okee.... Go go go Fordham... machtig mannetje vind ik datquote:
je was er vanmorgen toch ook al? dacht dat je een rondje aan het lopen wasquote:Op zondag 8 januari 2006 16:42 schreef PH52 het volgende:
Is dr hier nou niemand die gvd ff op de deur van 52 kan bonken ? Word ik om 16:43 'smiddags wakker.![]()
![]()
Gefeli Chantalquote:Op zondag 8 januari 2006 16:39 schreef ChantalC het volgende:
[..]
![]()
![]()
Thx LBquote:
Heb Nog op je deur geklopt dat jij daar nou ni wakker van wordquote:Op zondag 8 januari 2006 16:42 schreef PH52 het volgende:
Is dr hier nou niemand die gvd ff op de deur van 52 kan bonken ? Word ik om 16:43 'smiddags wakker.![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 16:42 schreef PH52 het volgende:
![]()
Je staat op 10289 hoor, niet op 180!quote:
De laatste keer dat ik die zag lag ze achter op de parkeerplaats in een kruiwagen.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Hai PH, lag je nog op bed joh, Ik dacht dat je met Bonnie buiten aan het spelen was![]()
Dat wel maar de dufheid wil maar niet wegquote:Op zondag 8 januari 2006 16:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Thx LB![]()
![]()
Gaat het een beetje met je hoofdje?
quote:Op zondag 8 januari 2006 16:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
als je zo goed bezig was als toen we beertje naar de 5000 hielpen wel schat![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 16:45 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Je staat op 10289 hoor, niet op 180!![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 16:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Hai PH, lag je nog op bed joh, Ik dacht dat je met Bonnie buiten aan het spelen was![]()
Hoi hoi, moet lukken toch.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:38 schreef Snaptnix het volgende:
Wat een warm welkom![]()
![]()
![]()
Dan moet het zeker wel goed komenquote:Op zondag 8 januari 2006 16:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Tuurlijk red je t meis we slepen je er gewoon door als een snel trein
En WB![]()
![]()
![]()
Gewoon lekker rustig aandoen vandaag. Anders gaan we samen ff gezellig in de buitenjacuzzi zittenquote:Op zondag 8 januari 2006 16:46 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat wel maar de dufheid wil maar niet weg![]()
Halloooooo Proficiatquote:Op zondag 8 januari 2006 16:39 schreef ChantalC het volgende:
[..]
![]()
![]()
Darten lieverdquote:Op zondag 8 januari 2006 16:45 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Je staat op 10289 hoor, niet op 180!![]()
Haiii A-enMquote:
Dat weet ik, maar soms ben ik ff gevat...quote:
watjequote:Op zondag 8 januari 2006 16:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Daarom en daarna groot feestje.
En nee geen wijn voor mij vandaag![]()
Doe t zeker rustig aan lekker bakkie er weer bij.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gewoon lekker rustig aandoen vandaag. Anders gaan we samen ff gezellig in de buitenjacuzzi zitten
Z'n biertjes lagen nog te vers op z'n maag, stelletje eikels ook dat ze hem geen bier meer laten drinken onder de wedstrijdquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 16:50 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar soms ben ik ff gevat...![]()
![]()
Bij de kraag?quote:Op zondag 8 januari 2006 16:50 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar soms ben ik ff gevat...![]()
![]()
Ik wou mijn 2600ste aan jou opdragen! Maar voor straks: wie speelt er tegen wie, waar en waarom?quote:Op zondag 8 januari 2006 16:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Moejij niet meedoen met de jongens, pijltjes gooien ?![]()
Genoeg nog... er doen er 9 mee totaalquote:Op zondag 8 januari 2006 17:00 schreef ChantalC het volgende:
Zitten er nog nederlanders in?
Essers zit er nog inquote:Op zondag 8 januari 2006 17:00 schreef ChantalC het volgende:
Joop Zoetemelk is tweeds geworden .quote:Op zondag 8 januari 2006 17:00 schreef ChantalC het volgende:
Nog een paarquote:Op zondag 8 januari 2006 17:00 schreef ChantalC het volgende:
verdriet verzuipenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:01 schreef Manu82 het volgende:
nu even kijken of fordham alweer aan het bier is zo
hij moet niet janken, hij moet beter dartenquote:
Zijn vreugdetranen; kan hij zijn verdriet gaan verdrinken.quote:
M/V ?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:04 schreef teamlead het volgende:ik voel me overigens een ietwat genegeerd door een bepaalde user....
quote:Op zondag 8 januari 2006 16:38 schreef Snaptnix het volgende:
Wat een warm welkom![]()
![]()
![]()
Niet eens aan mij? Heb je koorts demins?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:01 schreef demins het volgende:
Ik wou mijn 2600ste aan jou opdragen! Maar voor straks: wie speelt er tegen wie, waar en waarom?
Gossiequote:Op zondag 8 januari 2006 17:04 schreef teamlead het volgende:ik voel me overigens een ietwat genegeerd door een bepaalde user....
gooi het in de groep ik denk dat het om een V gaatquote:Op zondag 8 januari 2006 17:04 schreef teamlead het volgende:ik voel me overigens een ietwat genegeerd door een bepaalde user....
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
gooi het in de groep ik denk dat het om een V gaat![]()
ik voor de 15.800quote:Op zondag 8 januari 2006 17:05 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
snappie... tuurlijk gaat dat lukken. Dan ga ik maar voor de 3500 vandaag
![]()
![]()
![]()
* zet accuut de negeermode uitquote:Op zondag 8 januari 2006 17:04 schreef teamlead het volgende:ik voel me overigens een ietwat genegeerd door een bepaalde user....
Aan jou had ik mijn 2500ste al opgedragen!!! Hebberd!quote:Op zondag 8 januari 2006 17:05 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Niet eens aan mij? Heb je koorts demins?![]()
Al sla je me hartstikke dood, en van harte met die 2600 kleine stukjes cultuur.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:01 schreef demins het volgende:
[..]
Ik wou mijn 2600ste aan jou opdragen! Maar voor straks: wie speelt er tegen wie, waar en waarom?
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:07 schreef M-en-A het volgende:
[..]
* zet accuut de negeermode uit
hoi teamlead![]()
![]()
Gecondoleerd met het verlies van WEER een favorietquote:Op zondag 8 januari 2006 17:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
hij moet niet janken, hij moet beter darten
Oeps, dus toch onbedoeld door de mand gevallenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:08 schreef teamlead het volgende:
[..]hallo..
maar ik bedoelde iemand anders....
Teamleadquote:Op zondag 8 januari 2006 17:08 schreef teamlead het volgende:
[..]hallo..
Moi?quote:
daar heb je wel bijna 3 jaar langer de tijd voor gehadquote:
nee hoor duifje..quote:
Ik ben gewoon gesteld op je... Weet je toch?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:07 schreef demins het volgende:
Aan jou had ik mijn 2500ste al opgedragen!!! Hebberd!![]()
okquote:
iddquote:Op zondag 8 januari 2006 17:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
daar heb je wel bijna 3 jaar langer de tijd voor gehad![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:08 schreef teamlead het volgende:
[..]hallo..
Die moet je gewoon hier doen hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 17:11 schreef Bartoli het volgende:
[..]
idd. hoop deze week de 16.000 te kunnen posten ergens. Probeer hier natuurlijk
![]()
stel hem even gerust, anders moeten we dat de hele avond aanhorenquote:
quote:
Oke... tot strakkies ofzoquote:Op zondag 8 januari 2006 17:15 schreef Manu82 het volgende:
* Manu82 gaat even boodschappen doen, voordat de Lidl en de illegaal dicht zijn
ben niet alleen, wilde al klagen over m'n buren bij de receptie vanwege de geluidsoverlast en daarbij zijn alle krukken aan de bar de helft van de tijd bezetquote:Op zondag 8 januari 2006 17:16 schreef PH52 het volgende:
test
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/hallo.JPG]afbeelding][/URL]
Nee, de regie draaide steeds weg als Kim onder de douche stondquote:Op zondag 8 januari 2006 17:03 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
nog caps kunnen maken van de streams vandaag??
![]()
Ja hoor, ik heb het naar mijn zin, en gelukkig niet in mijn eentjequote:Op zondag 8 januari 2006 17:16 schreef PH52 het volgende:
test
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/hallo.JPG]afbeelding][/URL]
Slijmbal!quote:Op zondag 8 januari 2006 17:10 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gesteld op je... Weet je toch?
quote:
Wie organissert er dan ook zo'n kuttournooi ?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ben niet alleen, wilde al klagen over m'n buren bij de receptie vanwege de geluidsoverlast en daarbij zijn alle krukken aan de bar de helft van de tijd bezet![]()
quote:
succes, hoop voor je dat de winkels lang genoeg open blijven, je blijft namelijk nog al eens lang plakken voor je echt weg gaatquote:Op zondag 8 januari 2006 17:15 schreef Manu82 het volgende:
* Manu82 gaat even boodschappen doen, voordat de Lidl en de illegaal dicht zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |