Dan snap ik dat je nog wat duf bent.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik was echt te dronken geen spelletje helaas![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:13 schreef Manu82 het volgende:
aangezien ik toch al weer aan m'n studie maximaliserend ontwijkend gedrag bezig ben, doe maar een biertje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:13 schreef Manu82 het volgende:
aangezien ik toch al weer aan m'n studie maximaliserend ontwijkend gedrag bezig ben, doe maar een biertje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan kan je weinig hebben... kijk maar uitquote:
De ene keer, valt iets beter dan de andere.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan kan je weinig hebben... kijk maar uit![]()
Doek ook lekker koffiequote:Op zondag 8 januari 2006 15:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan snap ik dat je nog wat duf bent.
Hou het maar even bij fris dan, om wat bij te komen.
ohhhhh vertel....quote:Op zondag 8 januari 2006 15:19 schreef A-en-M het volgende:
[..]
De ene keer, valt iets beter dan de andere.![]()
oei.. thanks voor de reminderquote:Op zondag 8 januari 2006 15:21 schreef Manu82 het volgende:
Kijkt er iemand hier nog darts?
Wie spelen er nu dan?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:21 schreef Manu82 het volgende:
Hij sloeg snel inquote:Op zondag 8 januari 2006 15:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan kan je weinig hebben... kijk maar uit![]()
Beertje was gelijk van de wereldquote:
Enig idee wat de uitslagen van vandaag zijn tot nu toequote:Op zondag 8 januari 2006 15:21 schreef Manu82 het volgende:
Uhhhhhh, volgens mij viel jij gisteravond ook ergens, dat was wel op de bank enquote:
Adams tegen Fitton nuquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:24 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Uhhhhhh, volgens mij viel jij gisteravond ook ergens, dat was wel op de bank en![]()
![]()
Ja heel ergquote:Op zondag 8 januari 2006 15:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Beertje was gelijk van de wereld![]()
en hierna Whitlock tegen Fordhamquote:
http://www.dartnet.nl/index2.php?p=l20062.htmquote:Op zondag 8 januari 2006 15:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
Enig idee wat de uitslagen van vandaag zijn tot nu toe
nee, volgens mij is dit de eerste wedstrijd die hier vandaag wordt uitgezonden, weet jij wanneer Barnie moet?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
Enig idee wat de uitslagen van vandaag zijn tot nu toe
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
http://www.dartnet.nl/index2.php?p=l20062.htm
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:21 schreef Manu82 het volgende:
Ik zie net op de link van FB dat Barney maandag moetquote:Op zondag 8 januari 2006 15:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, volgens mij is dit de eerste wedstrijd die hier vandaag wordt uitgezonden, weet jij wanneer Barnie moet?
Das waar maar nooit zo snel dronken geweestquote:Op zondag 8 januari 2006 15:23 schreef M-en-A het volgende:
[..]
geeft niks meid, moet een keer kunnen![]()
maandag 9 jan.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, volgens mij is dit de eerste wedstrijd die hier vandaag wordt uitgezonden, weet jij wanneer Barnie moet?
Kan ook heel gezellig zijn toch. Weinig kans op tegenspraak en commentaarquote:Op zondag 8 januari 2006 15:39 schreef teamlead het volgende:
ik krijg de indruk dat ik in mezelf zit te kletsen
Ook een wijn te veel op?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:39 schreef teamlead het volgende:
Ik heb geen idee.. ik neem aan Barney weer, maar ook Fordham natuurlijk..quote:Op zondag 8 januari 2006 15:41 schreef Manu82 het volgende:
Wie is trouwens de favoriet dit jaar?
ik was het erg met mezelf eens ja.. da's wel prettigquote:Op zondag 8 januari 2006 15:41 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Kan ook heel gezellig zijn toch. Weinig kans op tegenspraak en commentaar![]()
Nee hoor valt mee ik kijk geen Dartsquote:Op zondag 8 januari 2006 15:39 schreef teamlead het volgende:
Nee, volgens mij Barney niet, had ergens gelezen dat hij iemand anders noemde, maar kan het niet terugvinden....quote:Op zondag 8 januari 2006 15:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.. ik neem aan Barney weer, maar ook Fordham natuurlijk..
Voor mij persoonlijk: Fitton en Fordham
zolang je het niet al te serieus neemt, is darts bijzonder vermakelijk hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 15:43 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nee hoor valt mee ik kijk geen Darts![]()
Geen idee, die heb ik niet gezienquote:Op zondag 8 januari 2006 15:42 schreef Manu82 het volgende:
Het ziet er trouwens een stuk beter uit dan die partij met Niels de ruiter gister
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |