Dat weet ik, maar soms ben ik ff gevat...quote:
watjequote:Op zondag 8 januari 2006 16:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Daarom en daarna groot feestje.
En nee geen wijn voor mij vandaag![]()
Doe t zeker rustig aan lekker bakkie er weer bij.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gewoon lekker rustig aandoen vandaag. Anders gaan we samen ff gezellig in de buitenjacuzzi zitten
Z'n biertjes lagen nog te vers op z'n maag, stelletje eikels ook dat ze hem geen bier meer laten drinken onder de wedstrijdquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 16:50 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar soms ben ik ff gevat...![]()
![]()
Bij de kraag?quote:Op zondag 8 januari 2006 16:50 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar soms ben ik ff gevat...![]()
![]()
Ik wou mijn 2600ste aan jou opdragen! Maar voor straks: wie speelt er tegen wie, waar en waarom?quote:Op zondag 8 januari 2006 16:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Moejij niet meedoen met de jongens, pijltjes gooien ?![]()
Genoeg nog... er doen er 9 mee totaalquote:Op zondag 8 januari 2006 17:00 schreef ChantalC het volgende:
Zitten er nog nederlanders in?
Essers zit er nog inquote:Op zondag 8 januari 2006 17:00 schreef ChantalC het volgende:
Joop Zoetemelk is tweeds geworden .quote:Op zondag 8 januari 2006 17:00 schreef ChantalC het volgende:
Nog een paarquote:Op zondag 8 januari 2006 17:00 schreef ChantalC het volgende:
verdriet verzuipenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:01 schreef Manu82 het volgende:
nu even kijken of fordham alweer aan het bier is zo
hij moet niet janken, hij moet beter dartenquote:
Zijn vreugdetranen; kan hij zijn verdriet gaan verdrinken.quote:
M/V ?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:04 schreef teamlead het volgende:ik voel me overigens een ietwat genegeerd door een bepaalde user....
quote:Op zondag 8 januari 2006 16:38 schreef Snaptnix het volgende:
Wat een warm welkom![]()
![]()
![]()
Nog 61 posts voor de 5000, zal ik dat gaan redden vandaag?
Niet eens aan mij? Heb je koorts demins?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:01 schreef demins het volgende:
Ik wou mijn 2600ste aan jou opdragen! Maar voor straks: wie speelt er tegen wie, waar en waarom?
Gossiequote:Op zondag 8 januari 2006 17:04 schreef teamlead het volgende:ik voel me overigens een ietwat genegeerd door een bepaalde user....
gooi het in de groep ik denk dat het om een V gaatquote:Op zondag 8 januari 2006 17:04 schreef teamlead het volgende:ik voel me overigens een ietwat genegeerd door een bepaalde user....
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
gooi het in de groep ik denk dat het om een V gaat![]()
ik voor de 15.800quote:Op zondag 8 januari 2006 17:05 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
snappie... tuurlijk gaat dat lukken. Dan ga ik maar voor de 3500 vandaag
![]()
![]()
![]()
* zet accuut de negeermode uitquote:Op zondag 8 januari 2006 17:04 schreef teamlead het volgende:ik voel me overigens een ietwat genegeerd door een bepaalde user....
Aan jou had ik mijn 2500ste al opgedragen!!! Hebberd!quote:Op zondag 8 januari 2006 17:05 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Niet eens aan mij? Heb je koorts demins?![]()
Al sla je me hartstikke dood, en van harte met die 2600 kleine stukjes cultuur.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:01 schreef demins het volgende:
[..]
Ik wou mijn 2600ste aan jou opdragen! Maar voor straks: wie speelt er tegen wie, waar en waarom?
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:07 schreef M-en-A het volgende:
[..]
* zet accuut de negeermode uit
hoi teamlead![]()
![]()
Gecondoleerd met het verlies van WEER een favorietquote:Op zondag 8 januari 2006 17:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
hij moet niet janken, hij moet beter darten
Oeps, dus toch onbedoeld door de mand gevallenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:08 schreef teamlead het volgende:
[..]hallo..
maar ik bedoelde iemand anders....
Teamleadquote:Op zondag 8 januari 2006 17:08 schreef teamlead het volgende:
[..]hallo..
Moi?quote:
daar heb je wel bijna 3 jaar langer de tijd voor gehadquote:
nee hoor duifje..quote:
Ik ben gewoon gesteld op je... Weet je toch?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:07 schreef demins het volgende:
Aan jou had ik mijn 2500ste al opgedragen!!! Hebberd!![]()
okquote:
iddquote:Op zondag 8 januari 2006 17:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
daar heb je wel bijna 3 jaar langer de tijd voor gehad![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:08 schreef teamlead het volgende:
[..]hallo..
Die moet je gewoon hier doen hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 17:11 schreef Bartoli het volgende:
[..]
idd. hoop deze week de 16.000 te kunnen posten ergens. Probeer hier natuurlijk
![]()
stel hem even gerust, anders moeten we dat de hele avond aanhorenquote:
quote:
Oke... tot strakkies ofzoquote:Op zondag 8 januari 2006 17:15 schreef Manu82 het volgende:
* Manu82 gaat even boodschappen doen, voordat de Lidl en de illegaal dicht zijn
ben niet alleen, wilde al klagen over m'n buren bij de receptie vanwege de geluidsoverlast en daarbij zijn alle krukken aan de bar de helft van de tijd bezetquote:Op zondag 8 januari 2006 17:16 schreef PH52 het volgende:
test
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/hallo.JPG]afbeelding][/URL]
Nee, de regie draaide steeds weg als Kim onder de douche stondquote:Op zondag 8 januari 2006 17:03 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
nog caps kunnen maken van de streams vandaag??
![]()
Ja hoor, ik heb het naar mijn zin, en gelukkig niet in mijn eentjequote:Op zondag 8 januari 2006 17:16 schreef PH52 het volgende:
test
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/hallo.JPG]afbeelding][/URL]
Slijmbal!quote:Op zondag 8 januari 2006 17:10 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gesteld op je... Weet je toch?
quote:
Wie organissert er dan ook zo'n kuttournooi ?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ben niet alleen, wilde al klagen over m'n buren bij de receptie vanwege de geluidsoverlast en daarbij zijn alle krukken aan de bar de helft van de tijd bezet![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |