als het maar niet Adams wordtquote:Op zondag 8 januari 2006 15:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, volgens mij Barney niet, had ergens gelezen dat hij iemand anders noemde, maar kan het niet terugvinden....
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik was het erg met mezelf eens ja.. da's wel prettig
Persoonlijk zou ik als favoriet ook de naam van iemand anders noemen om zo de schijnwerpers iets de andere kant op te zetten.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, volgens mij Barney niet, had ergens gelezen dat hij iemand anders noemde, maar kan het niet terugvinden....
true.. maar normaal gesproken is hij arrogant genoeg om zichzelf te noemenquote:Op zondag 8 januari 2006 15:45 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik als favoriet ook de naam van iemand anders noemen om zo de schijnwerpers iets de andere kant op te zetten.
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.. ik neem aan Barney weer, maar ook Fordham natuurlijk..
Voor mij persoonlijk: Fitton en Fordham
Tja dat hoor ik vaker, maar ik vind het niksquote:Op zondag 8 januari 2006 15:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
zolang je het niet al te serieus neemt, is darts bijzonder vermakelijk hoor
gelukkig welquote:Op zondag 8 januari 2006 15:47 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Tja dat hoor ik vaker, maar ik vind het niks![]()
maja smaken verschillen
![]()
Klopt, hij is vaak erg zelfverzekerd dat HIJ het wel zal worden, maar misschien dat hij in de afgelopen periode voor zichzelf toch ondervonden heeft dat het ook anders kan zijnquote:Op zondag 8 januari 2006 15:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
true.. maar normaal gesproken is hij arrogant genoeg om zichzelf te noemen
Klopt, ik blijf er ook absoluut niet voor thuis, maar zo tussendoor vindt ik het wel leuk om naar te kijken. Je moet inderdaad ook niet aan mij vragen wie de favoriet is, omdat ik niet weet in wat voor vorm ze op dat moment zijn. Ik moet dan gewoon ienuh-mienuh-muttuh doen in het lijstje van namenquote:Op zondag 8 januari 2006 15:47 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Tja dat hoor ik vaker, maar ik vind het niks![]()
maja smaken verschillen
![]()
ja, die is van de PDC.. .en zo ongeveer de enige die recht heeft om arrogant te zijn...quote:Op zondag 8 januari 2006 15:51 schreef Manu82 het volgende:
Nee, bedoelde dit artikel
Barney is niet arrogant
maar volgens is die Phil taylor toch van die andere vereniging?
Denk het helaas ookquote:Op zondag 8 januari 2006 15:47 schreef teamlead het volgende:
Als ik dit zo zie, vrees ik dat we Fitton moeten gaan afschrijven
we blijven hopenquote:Op zondag 8 januari 2006 15:53 schreef Bartoli het volgende:
Adams gaat ook niet super
nah.. hij heeft iig eindelijk door dat Taylor toch een klasse apart is...quote:Op zondag 8 januari 2006 15:51 schreef Manu82 het volgende:
Nee, bedoelde dit artikel
Barney is niet arrogant
maar volgens is die Phil taylor toch van die andere vereniging?
quote:
schijnbewegingquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:59 schreef White_Pearl het volgende:
Hello??
Yes, whats the questionquote:Op zondag 8 januari 2006 15:59 schreef White_Pearl het volgende:
Hello??
quote:Op zondag 8 januari 2006 16:00 schreef White_Pearl het volgende:
Whahaha gebeuren raredingen hier lollll ik post berichtjes maar zie ze zelf niet
![]()
Zie je het wel als er een reactie op komtquote:Op zondag 8 januari 2006 16:00 schreef White_Pearl het volgende:
Whahaha gebeuren raredingen hier lollll ik post berichtjes maar zie ze zelf niet
![]()
Misschien een optie?? http://www.hansanders.nl/quote:Op zondag 8 januari 2006 16:00 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 16:02 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Misschien een optie?? http://www.hansanders.nl/![]()
Ik zag helemaal niets meer, als ik plaatste en terug gestuurd werdt kreeg ik een paarquote:Op zondag 8 januari 2006 16:02 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Zie je het wel als er een reactie op komt![]()
Gelukkig maarquote:Op zondag 8 januari 2006 16:03 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik zag helemaal niets meer, als ik plaatste en terug gestuurd werdt kreeg ik een paar
keer een venster met " plaats bericht " maar het is nu weer![]()
maar ook voor Fitton.....quote:Op zondag 8 januari 2006 16:05 schreef Manu82 het volgende:
nu wordt het spannend, bouncer voor adams
quote:Op zondag 8 januari 2006 16:04 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Gelukkig maarMisschien zat er een dartpijltje tussen.
Misschien dat ze van Fok! willen stimuleren dat je totale aantal berichtenl richting de 1500 gaat vandaagquote:Op zondag 8 januari 2006 16:03 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik zag helemaal niets meer, als ik plaatste en terug gestuurd werdt kreeg ik een paar
keer een venster met " plaats bericht " maar het is nu weer![]()
* legt een troostende arm over de schouder van Teamleadquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 16:07 schreef M-en-A het volgende:
[..]
* legt een troostende arm over de schouder van Teamlead
* schouderklopje voor Manu om hem op te beurenquote:Op zondag 8 januari 2006 16:06 schreef Manu82 het volgende:
fuckin hell
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |