quote:Op maandag 9 januari 2006 22:21 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik denk als M$ dit soort update heeft het niet eens zal vragen denk ik maar er gewoon doorheen zal stampen
Ik denk het niet, daar zouden ze namelijk wel heel erg veel kritiek mee oproepen.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:21 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik denk als M$ dit soort update heeft het niet eens zal vragen denk ik maar er gewoon doorheen zal stampen
Bekijk het eens van de andere kant.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:55 schreef trancethrust het volgende:
[..]
In 1993 waren er 25 miljoen legale windowslicenties uitgedeeld. Stel dat ze er allemaal 300 euro voor neertelden. Dan heeft MS tog ff 7500 miljoen euro binnengehaald.
Stel dat ze 10.000 programmeurs hadden met een gemiddeld jaarsalaris van 5000 euro (overdrijven is leuk).
Komt neer op 50 miljoen per jaar aan programmeurkosten.
Dus kan microsoft met opbrengsten uit één jaar een zeer royaal salaris uitkeren voor 10000 programmeurs gedurende 150 jaar. Lijkt me dus ook wel duidelijk dat je dan met verkopen in andere jaren ook nog eens meerdere riante onderzoeken kunt financieren.
Maw, 300 euro voor een stukje software is zware BS en al je geld verdwijnt in een overvolle portomonnee van een überkapitalist. Komt inderdaad ook nog eens bij dat ze veel meer licenties zouden verkopen bij een lagere verkoopprijs waardoor hun netto winst hoger komt te liggen dan nu (zoals iemand al uitwees).
Bovendien, de meeste Linux-programmeurs ontvangen 0 euro voor hun werk en doen het werk ook nog eens part-time. En toch ontwikkelen ze een systeem dat minstens concurrerend is aan Windows.
En als Linux ook een goed framework zou ontwikkelen om windows-games naar hun OS te porten, dan zou de overgang pas goed op gang komen![]()
ow vast wel gezien..quote:Op maandag 9 januari 2006 22:00 schreef woutabest het volgende:
[..]!
Ken je een jongen met een grote bos krulhaar?![]()
Dus je mag geen extra beveiliging op je deur rammen om dieven buiten te houden?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:27 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Ik denk het niet, daar zouden ze namelijk wel heel erg veel kritiek mee oproepen.
maar zwart-wit gezien klopt het 100%quote:Op maandag 9 januari 2006 23:29 schreef trancethrust het volgende:
Och jee, het "internet/computer vergelijken met de wereld/huis"-principe weer...
Windows komt al lang niet meer in een zwart-wit editie uitquote:Op maandag 9 januari 2006 23:45 schreef mschol het volgende:
[..]
maar zwart-wit gezien klopt het 100%
Zó snel dat jij zelfs m'n edit mee neemtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Het is 10-01 en woont is met een t!
Edit: anders ga je ff supersnel editten!
Zie niksquote:
quote:
quote:Essentiële updates
Er zijn geen essentiële updates voor uw computer beschikbaar. Als u wilt controleren op optionele updates, keert u terug naar de introductiepagina en klikt u op Aangepast.
Vast wel .quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:46 schreef kikoooooo het volgende:
smiles in de uitverkoop?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:50 schreef Finchy het volgende:
Meestal komen updates pas in de loop van de Amerikaanse ochtend (pacific time zone).
Dus ergens eind van middag / vroege avond Nederlandse tijd.
En als de update dan geinstalleerd is en je de volgende keer je pc aandoet zal je zien of je wordt buitengesloten.
Kan natuurlijk ook dat je nog een 'grace-period' krijgt van een maand bijvoorbeeld.
Maar ik denk dat het een hoax is.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:18 schreef Drugshond het volgende:
Ach, ff wat formpjes bijhouden en binnen 2 wk is er wel weer een tweaker die met een geniale oplossing komt.
Ze verliezen klanten die toch niet betalen, lekker boeiendquote:Op maandag 9 januari 2006 19:31 schreef Intrepidity het volgende:
Doet microsoft dit verliezen ze een hoop mensen aan gratis alternatieven als linux, en ik denk toch niet dat microsoft klanten wil weggeven aan de concurentLijkt me eerlijk gezegd dat het met een flinke korrel zout genomen moet worden.
Ook hier zijn workarounds voor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:54 schreef Jo0Lz het volgende:
Misschien was dit zowieso al aan de orde. Menig update moet eerst nagaan of het een genuine windows betreft. Heb al een aantal users gezien die schreeuwen dat het niet werkt, omdat ze dus blijkbaar geen genuine windows hebben.
Ben ik effe blij dat ik overal officiele versies geinstalleerd heb
Dat genuine windows geval (wat je ooit met windows update hebt gekregen) is vrij makkelijk uit te schakelen met SP2 andersquote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:54 schreef Jo0Lz het volgende:
Misschien was dit zowieso al aan de orde. Menig update moet eerst nagaan of het een genuine windows betreft. Heb al een aantal users gezien die schreeuwen dat het niet werkt, omdat ze dus blijkbaar geen genuine windows hebben.
Juistem. Dat is nu juist waar MS groot mee is geworden. Ze hebben producten bijna gratis of gratis aan universiteiten en studenten gegeven die later in het bedrijfsleven deze programmatuur eiste. Zo werkt het ook voor de consumenten. Bedrijven kiezen windows omdat haar werknemers daar allemaal ervaring mee hebben. Dat illegale circuit is eigenlijk niet zo heel belangrijk. Natuurlijk moet je dat nooit uitstralen, maar aan bedrijven wordt gewoon veel verdiend.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:45 schreef Drugshond het volgende:
..
Qua branding is het een merk pur sang, wat later eventueel meegenomen wordt naar het bedrijfsleven. Illegaal of niet.... ze hebben een naam, en ze hebben een verkoopbaar produkt.
IK heb ook officiele software, maar in verschillende talen, en dat geeft ook nogal eens ellende met updates van XPquote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:54 schreef Jo0Lz het volgende:
Ja, ik denk dat ze bij RedHat, Suse e.d. firma's zitten te handenwringen en hopen dat MS vooral zo streng mogelijk wordt tegen illegaal gebruik van windows ....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Persoonlijk denk ik dat MS de Linux fabrikanten een groot plezier zal doen als ze dit doen.
En MS heeft ongetwijfeld liever dat iemand een illegale versie van Windows gebruikt, dan een (uiteraard legale) versie van Linux...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:02 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ze bij RedHat, Suse e.d. firma's zitten te handenwringen en hopen dat MS vooral zo streng mogelijk wordt tegen illegaal gebruik van windows ....
dat zou het marktaandeel van linux in korte tijd hoogstwaarschijnlijk doen verdubbelen, mogelijk zelfs snel 4 of 5 maal groter doen worden...., en als dat gebeurt, volgt de markt ook steeds meer in het aanbieden van linux-geschikte versies van bekende software, games e.d.
Ik ben er ook van overtuigd dat dit zal gaan gebeuren!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:51 schreef RemcoDelft het volgende:
Jammer dat dit een hoax is: lijkt me GEWELDIG als MS zichzelf zo van de markt zou drukken! In 1 klap marktaandeel van 90 naar 30 % !
dat zijn hele oude updates... ik ben net wezen kijken, Nul updates voor mij, zowel kritiek als optioneel.....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:57 schreef TeleluvR het volgende:
De betreffende update staat er niet bij!
Linkje naar plaatje
Hoax?
Ok... ik haal het ook maar van een ander forum af...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
dat zijn hele oude updates... ik ben net wezen kijken, Nul updates voor mij, zowel kritiek als optioneel.....
Hmm het zou toch een critical update zijn?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:30 schreef SolidasRock het volgende:
Fuck, ik kreeg zojuist dit te zien:
http://img236.imageshack.us/img236/5514/naamloos1ti.jpg
Ik moet ff rebooten, kom zo terug en dan post ik verder, zo niet, dan weten jullie wat er gebeurd is...
Illegale key? Het is in ieder geval het goede nummer van de update...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:30 schreef SolidasRock het volgende:
Fuck, ik kreeg zojuist dit te zien:
http://img236.imageshack.us/img236/5514/naamloos1ti.jpg
Ik moet ff rebooten, kom zo terug en dan post ik verder, zo niet, dan weten jullie wat er gebeurd is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |