abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33876247
quote:
Op maandag 9 januari 2006 19:34 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet, iig zouden ze wel goedkoperder mogen zijn. Ik ben dik tevreden met mijn Windows XP Profesional maar ik ga geen 300 euro voor neertellen (wil wel retail geen OEM)

Veel mensen zijn Xp gewend, dus ze zullen vast Xp kopen, tenminste als de prijs niet zo hoog ligt als nu...
Ik vind die prijzen niet eens zó belachelijk... Vergelijk het met een DVD bijvoorbeeld... eurootje of 30 tegenwoordig.. die kijk je een paar keer en dan verdwijnt hij de kast in.. Windows gebruik je jaar in jaar uit, je kunt bijna niet zonder, en zonder ben je nergens.. (tenzij je een open-source man bent). Dan vind ik 300 euro voor windows nog meer waard voor z'n geld dan een filmpie van 30 euro, en toch lijkt Nederland er geen problemen mee te hebben te betalen voor zijn films.. maar dan heb je het over 90 euro voor XP Home, nee, dat is asociaal duur gewoon!
pi_33876251
quote:
Op maandag 9 januari 2006 19:31 schreef DjDev het volgende:

[..]

Nee helemaal niet
Mensen gaan dan windows Xp juist WEL kopen..
Welke leek kan nou met Linux omgaan?
Ik ben er zelf niet eens zeker van of ik het kan gebruiken (En ik kan met Pc's vrij goed omgaan )
Precies... alleen vergeet je ff dat er ook windows achtige programmas zijn zoals uuuh...Lindows, als dat nog steeds zo heet? Die zal wel een flinke oppepper krijgen zo qua klantenbestand....
  maandag 9 januari 2006 @ 19:37:24 #156
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_33876269
quote:

[..]

Dat geloof ik niet, iig zouden ze wel goedkoperder mogen zijn. Ik ben dik tevreden met mijn Windows XP Profesional maar ik ga geen 300 euro voor neertellen (wil wel retail geen OEM)

Veel mensen zijn Xp gewend, dus ze zullen vast Xp kopen, tenminste als de prijs niet zo hoog ligt als nu...
Nou, ik stap dan gewoon lekker over op Linux. Het verschil met windows wordt met de minuut kleiner, dus ik vind het wel prima...

Ik ben echt reuze benieuwd wat ze uiteindelijk met de patch gaan doen. In 1 keer alles platgooien lijkt me te risicovol, omdat je dan ook een hoop 'omstanders' meepakt. Misschien gaan ze selectief codes uitschakelen?
pi_33876332
Ach
ik ga wel lekker Fokken via me PSP
pi_33876413
quote:
Op maandag 9 januari 2006 19:37 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Precies... alleen vergeet je ff dat er ook windows achtige programmas zijn zoals uuuh...Lindows, als dat nog steeds zo heet? Die zal wel een flinke oppepper krijgen zo qua klantenbestand....
Linspire vind ik gewoon een typische linux hoor. Voor zover ik weet gebruikt het het linux bestandssysteem, kan het alleen linux-executables draaien (op wine-achtige manieren na). Ik weet zeker als ik Linspire op mijn pa's bak zet dat hij er niet mee kan omgaan.
pi_33876508
quote:
Op maandag 9 januari 2006 19:36 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Ik vind die prijzen niet eens zó belachelijk... Vergelijk het met een DVD bijvoorbeeld... eurootje of 30 tegenwoordig.. die kijk je een paar keer en dan verdwijnt hij de kast in.. Windows gebruik je jaar in jaar uit, je kunt bijna niet zonder, en zonder ben je nergens.. (tenzij je een open-source man bent). Dan vind ik 300 euro voor windows nog meer waard voor z'n geld dan een filmpie van 30 euro, en toch lijkt Nederland er geen problemen mee te hebben te betalen voor zijn films.. maar dan heb je het over 90 euro voor XP Home, nee, dat is asociaal duur gewoon!
Ik heb juist begrepen dat Home 149 euro kost (volgens Dizer dan he) en 300 euro en 30 euro is toch echt groot verschil hoor. 30 euro is idd ook wat aan de prijzige kant.

Ik zal nooit 300 euro uitgeven voor welk OS dan ook.
pi_33876514
quote:
Op maandag 9 januari 2006 19:22 schreef TeleluvR het volgende:
Op moment dat ze inderdaad keys gaan inactiveren, graven ze hun eigen graf. Nederlanders gaan dan snel over op de gratis alternatieven, zoals linux.
Denk je dat nou echt?
pi_33876588
quote:
Op maandag 9 januari 2006 19:40 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Linspire vind ik gewoon een typische linux hoor. Voor zover ik weet gebruikt het het linux bestandssysteem, kan het alleen linux-executables draaien (op wine-achtige manieren na). Ik weet zeker als ik Linspire op mijn pa's bak zet dat hij er niet mee kan omgaan.
oh oke, ik heb erover gelezen en geloof screenshotjes bekeken. Ik ken het verder niet en wilde hun proefpakket ook niet uitproberen omdat ik XP ben gewend.

Ik lees net dat linux steeds meer eruit gaat zien als windows, dan is voor mij ook niet moeilijk meer hoor om over te stappen.
  maandag 9 januari 2006 @ 19:44:47 #162
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_33876629
quote:
Op maandag 9 januari 2006 19:42 schreef SolidasRock het volgende:

[..]
Ik zal nooit 300 euro uitgeven voor welk OS dan ook.
Deze jongen ook niet

Ben me van de pot gepleurd om die dikke nek van Gates verder te spekken

Ga (hoe moeilijk en lastig ook), gewoon zoeken naar een alternatief
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_33876667
quote:
Op maandag 9 januari 2006 19:42 schreef Fwnk het volgende:

[..]

Denk je dat nou echt?
Ik hoop altijd dat MS dit zichzelf ook voorhoudt, dat ze hun eigen graf graven als ze illegale gebruikers buitensluiten.... Zolang ze dit geloven blijf ik dit nog ff gebruiken
  maandag 9 januari 2006 @ 19:46:36 #164
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_33876702
Er zijn 766 ingelogde gebruikers en 2472 gasten aanwezig

Dit is momenteel de status eens kijken hoeveel we morgen hebben
  maandag 9 januari 2006 @ 19:46:50 #165
64781 bonke
pipo koeie
pi_33876715
is dat knoppix hetzelfde als retestrak ??
retestrak had ik laatst ook gehaald en ere zaten wat leuke dingen tussen
3,6 gb dacht ik
pies on joe toe
pi_33876769
quote:
Op maandag 9 januari 2006 19:46 schreef bonke het volgende:
3,6 gb dacht ik
Knoppix?
Retestrak
pi_33876823
quote:
Op maandag 9 januari 2006 19:46 schreef bonke het volgende:
3,6 gb dacht ik
Retestrak (had ik nog nooit van gehoord) is zo te zien een aangepaste XP SP2.. Knoppix is een linux-distributie voor beginners.
Nee dus.
  maandag 9 januari 2006 @ 19:52:06 #168
64781 bonke
pipo koeie
pi_33876929
quote:
Op maandag 9 januari 2006 19:49 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Retestrak (had ik nog nooit van gehoord) is zo te zien een aangepaste XP SP2.. Knoppix is een linux-distributie voor beginners.
Nee dus.
isee
xp pro sp2 doet retestrak
dvdtje derin en ff een tukkie vaneen uurtje op de bank en klaar is kees
pies on joe toe
pi_33877147
quote:
Op maandag 9 januari 2006 19:36 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Absoluut niet. Nederland is een prutmarkt voor illegale software. Ga eens in Azië kijken .
, Daar koop je gewoon illegale software in winkels; je moet gewoon moeite doen legale software te vinden =)
Gasten kopieren vanalles schaamteloos... Zelfs boekenwinkels lagen vol met gekopieerde gebonden boeken. En muziek-cd's? Hele rekken vol met schijfjes met 700mb aan mp3'tjes. En vind je een keer iets legaals is t ook nog teringgoedkoop: haalde toendertijd voor pakweg 7 tot 10 euro een legale corel wordperfect office 8. Prachtig gewoon.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_33877487
quote:
Op maandag 9 januari 2006 19:57 schreef trancethrust het volgende:

[..]

, Daar koop je gewoon illegale software in winkels; je moet gewoon moeite doen legale software te vinden =)
Gasten kopieren vanalles schaamteloos... Zelfs boekenwinkels lagen vol met gekopieerde gebonden boeken. En muziek-cd's? Hele rekken vol met schijfjes met 700mb aan mp3'tjes. En vind je een keer iets legaals is t ook nog teringgoedkoop: haalde toendertijd voor pakweg 7 tot 10 euro een legale corel wordperfect office 8. Prachtig gewoon.
7 tot 10 euro is nog steeds veel geld
In turkije had ik ze voor een euro...en als ik veel dingen kocht kreeg ik zelfs korting
pi_33877521
quote:
Op maandag 9 januari 2006 19:37 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Mwah...denk het niet..Ik heb Lindows geprobeerd en ik vond het niks
  maandag 9 januari 2006 @ 20:06:30 #172
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_33877547
Ontopic nu verder .
pi_33877616
quote:

[..]

waar moeten de mensen die aan windows werken dan van worden betaald als windows zet eff 150 europ gaat kosten? dan krijg je als proffesionele programmeir een salaris van niks...
want in die prijs zit namelijk ook research e.d.
dus 300 euro retail vind ik best schappelijk, ik zal het er niet voor neertellen maar das anderew zaak..
ik zou gewoon voor de oem gaan, dat is prima..
maar ik wil niet bij iedere xp installatie moeten activeren dus moet ik een vkl hebben en die zijn er pas vanaf 500-600 euro
pi_33877809
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:06 schreef Slarioux het volgende:
Ontopic nu verder .
Niet om betweterig te doen maar wat is ontopic en wat is absoluut offtopic? Zelf vind ik het gepraat over alternatieve browser of de ranzige winkelprijs van dit product (=want daarom illegale gebruik) of het mogelijek instorten van MS na deze "brute daad" niet offtopic?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2006 20:17:15 ]
pi_33877829
quote:
Op maandag 9 januari 2006 19:52 schreef bonke het volgende:

[..]

isee
xp pro sp2 doet retestrak
dvdtje derin en ff een tukkie vaneen uurtje op de bank en klaar is kees
Dat maak ik zelf ook, no problemo sir
pi_33877948
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:08 schreef mschol het volgende:

waar moeten de mensen die aan windows werken dan van worden betaald als windows zet eff 150 europ gaat kosten? dan krijg je als proffesionele programmeir een salaris van niks...
dus 300 euro retail vind ik best schappelijk, ik zal het er niet voor neertellen maar das anderew zaak..
maar ik wil niet bij iedere xp installatie moeten activeren dus moet ik een vkl hebben en die zijn er pas vanaf 500-600 euro
Ik weet dat MS de prijs rechtvaardigt door te zeggen dat hun werknemers ook betaald moeten worden, maar ga zelf eens na... hoeveel illegale XP gebruikers zijn er? hoeveel miljoenen/miljarden (weet ik ut) loopt MS mis? Hoeveel mensen zijn er nou niet betaald of op straat gezet wegens te weinig verdienen? Bill Gates is de rijkste man van de wereld hoor...
pi_33878134
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:15 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ik weet dat MS de prijs rechtvaardigt door te zeggen dat hun werknemers ook betaald moeten worden, maar ga zelf eens na... hoeveel illegale XP gebruikers zijn er? hoeveel miljoenen/miljarden (weet ik ut) loopt MS mis? Hoeveel mensen zijn er nou niet betaald of op straat gezet wegens te weinig verdienen? Bill Gates is de rijkste man van de wereld hoor...
alsof bill gaates microsoft spekt uit eigen zak
en ik kan me het heel goed voorstellen dat je idd denkt dat ms genoeg geld maakt, maar dit komt niet door de normale gebruikers...
dit komt voornamelijk uit het commericele/bedrijven segment gok ik...
pi_33878506
Hoe meer illegale windows-XP versies hoe hoger de prijs he?
pi_33878706
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:26 schreef Fwnk het volgende:
Stel nou als dit waar is...Dan zou ik als Bill Gates alle prijzen van Windows omhoog pompen
Kan hij lekker cashn
  maandag 9 januari 2006 @ 20:30:36 #180
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_33878719
Is er dan niemand die het bron artikel een stukje verder heeft doorgelezen?
quote:
ouch!potato
post Today, 02:22 AM
I have tested a pre release of this patch on a vmware using an illigit key and it didn't do anything - however what it does do is create a way for microsoft block illigit keys in the future without needing to do it at the service pack level. Although quite what they are expecting to happen here is not certain - surely folk using dodgy keys just won't install the patch. I wonder if future updates will become dependent on having this patch installed?
Weinig spannends dus, anyway, ik heb sinds het Genuine Windows test ding op hun site is verschenen auto-updates uitstaan dus 'k maak me weinig zorgen, en was vanwege m'n paranoia toch al op zoek naar een vervangend OS
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_33878731
Heeft iemand eigenlijk al Microsoft gebeld of gemaild en zo ja, wat was dan de reactie hierop?
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_33878825
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:30 schreef DjDev het volgende:

[..]

Stel nou als dit waar is...Dan zou ik als Bill Gates alle prijzen van Windows omhoog pompen
Kan hij lekker cashn
Al die Devvers moeten toch ergens van betaald worden he?
  maandag 9 januari 2006 @ 20:33:38 #183
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_33878885
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:30 schreef YuckFou het volgende:
... en was vanwege m'n paranoia toch al op zoek naar een vervangend OS
En, gevonden?

Want 'ik pak gewoon Linux' is verschillende keren hierboven makkelijk gezegd, maar een hele zooi programma's draait niet meer dan...
Stop the world, I want to get out.
  maandag 9 januari 2006 @ 20:45:05 #184
67670 Skv
Cynist.
pi_33879504
Doen ze nooit, dan heeft de halve wereld problemen, met als gevolg een internationale MS boycot
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_33879621
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:32 schreef Fwnk het volgende:

[..]

Al die Devvers moeten toch ergens van betaald worden he?
Dus jij zegt nu dat Windows goedkoper gaat worden als alle illegale gebruikers prompt legale gaat kopen? Ik geloof daar echt niets van....
pi_33879963
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:47 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Dus jij zegt nu dat Windows goedkoper gaat worden als alle illegale gebruikers prompt legale gaat kopen? Ik geloof daar echt niets van....
dát zei ik ook niet
pi_33879981
Snapt er nog steeds geen reet van. dus straks installeer ik voledig automatisch een update en dan is mijn pc naar de knoppen?
pi_33880063
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:26 schreef Fwnk het volgende:
en das natuurlijk deels waar idd.
pi_33880074
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:08 schreef mschol het volgende:

[..]

In 1993 waren er 25 miljoen legale windowslicenties uitgedeeld. Stel dat ze er allemaal 300 euro voor neertelden. Dan heeft MS tog ff 7500 miljoen euro binnengehaald.
Stel dat ze 10.000 programmeurs hadden met een gemiddeld jaarsalaris van 5000 euro (overdrijven is leuk).
Komt neer op 50 miljoen per jaar aan programmeurkosten.
Dus kan microsoft met opbrengsten uit één jaar een zeer royaal salaris uitkeren voor 10000 programmeurs gedurende 150 jaar. Lijkt me dus ook wel duidelijk dat je dan met verkopen in andere jaren ook nog eens meerdere riante onderzoeken kunt financieren.
Maw, 300 euro voor een stukje software is zware BS en al je geld verdwijnt in een overvolle portomonnee van een überkapitalist. Komt inderdaad ook nog eens bij dat ze veel meer licenties zouden verkopen bij een lagere verkoopprijs waardoor hun netto winst hoger komt te liggen dan nu (zoals iemand al uitwees).

Bovendien, de meeste Linux-programmeurs ontvangen 0 euro voor hun werk en doen het werk ook nog eens part-time. En toch ontwikkelen ze een systeem dat minstens concurrerend is aan Windows.

En als Linux ook een goed framework zou ontwikkelen om windows-games naar hun OS te porten, dan zou de overgang pas goed op gang komen
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_33880106
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:53 schreef outcast_within het volgende:
Snapt er nog steeds geen reet van. dus straks installeer ik voledig automatisch een update en dan is mijn pc naar de knoppen?
dat zou eventueel als je een illigake versie gebruikt idd zomaar kunnen gebeuren, maarja jammer vorr jou had je een legale versie moeten aan schaffen
pi_33881534
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:56 schreef mschol het volgende:

[..]

dat zou eventueel als je een illigake versie gebruikt idd zomaar kunnen gebeuren, maarja jammer vorr jou had je een legale versie moeten aan schaffen
Hej, psss, wat is je key, dan ga ik hem ff verifieren of die illegaal is of niet
pi_33881786
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:23 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Hej, psss, wat is je key, dan ga ik hem ff verifieren of die illegaal is of niet

je doet je best maar maar hij is eigendom van mondriaan ICT projectonderwijs te delft
en aangezien ik daar student ben mag ik deze key gebruiken
pi_33882195
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:28 schreef mschol het volgende:

[..]

je doet je best maar maar hij is eigendom van mondriaan ICT projectonderwijs te delft
aaah man, en dan anderen de grond instampen dat ze een illegale key gebruiken terwijl jij voor een appel en een ei een tijdelijke key kocht...
  maandag 9 januari 2006 @ 21:36:59 #194
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_33882223
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:53 schreef outcast_within het volgende:
Automatisch installeren uitzetten en erom laten vragen.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_33882490
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:36 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

aaah man, en dan anderen de grond instampen dat ze een illegale key gebruiken terwijl jij voor een appel en een ei een tijdelijke key kocht...
je zegt het zelf al :
een tijdelijke key

maar dan nog, MS weet niet dat ik geen student meer ben over een tijdje
en de key zelf is legaal

en ik zou windows best willen kopen hoor maar dan wel een vlk en die dingen zijn iets van 500 euro (dit i.v.m. geen activatie nodig hebben )
pi_33882844
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:41 schreef mschol het volgende:

[..]

je zegt het zelf al :
een tijdelijke key

maar dan nog, MS weet niet dat ik geen student meer ben over een tijdje
en de key zelf is legaal

en ik zou windows best willen kopen hoor maar dan wel een vlk en die dingen zijn iets van 500 euro (dit i.v.m. geen activatie nodig hebben )
Ik heb je gegevens uit je profiel inmiddels al naar de piracy@mikerowsoft gemaild. Zij zullen binnenkort kontakt met je opnemen.

EIGEN SCHULD, HAD JE MAAR EEN ECHT LEGALE MOETEN KOPEN

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2006 21:49:08 ]
pi_33883013
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:48 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ik heb je gegevens uit je profiel inmiddels al naar de piracy@mikerowsoft gemaild. Zij zullen binnenkort kontakt met je opnemen.

EIGEN SCHULD, HAD JE MAAR EEN ECHT LEGALE MOETEN KOPEN

bring em on
doe nu toch niks fout
pi_33883084
terrug naar windows 2k dan maar. heb nu een portugeze binnen (had de cd al gebrand . ff kijken of die ook engels support
pi_33883562
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:28 schreef mschol het volgende:

[..]

!

Ken je een jongen met een grote bos krulhaar?
pi_33884688
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Automatisch installeren uitzetten en erom laten vragen.
Ik denk als M$ dit soort update heeft het niet eens zal vragen denk ik maar er gewoon doorheen zal stampen
  maandag 9 januari 2006 @ 22:25:15 #201
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_33884909
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:21 schreef DjDev het volgende:

[..]

Ik denk als M$ dit soort update heeft het niet eens zal vragen denk ik maar er gewoon doorheen zal stampen
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 9 januari 2006 @ 22:27:19 #202
111578 tsjsieb
but not cheap...
pi_33885000
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:21 schreef DjDev het volgende:

[..]

Ik denk het niet, daar zouden ze namelijk wel heel erg veel kritiek mee oproepen.
  maandag 9 januari 2006 @ 22:45:47 #203
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_33885931
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:55 schreef trancethrust het volgende:

[..]

In 1993 waren er 25 miljoen legale windowslicenties uitgedeeld. Stel dat ze er allemaal 300 euro voor neertelden. Dan heeft MS tog ff 7500 miljoen euro binnengehaald.
Stel dat ze 10.000 programmeurs hadden met een gemiddeld jaarsalaris van 5000 euro (overdrijven is leuk).
Komt neer op 50 miljoen per jaar aan programmeurkosten.
Dus kan microsoft met opbrengsten uit één jaar een zeer royaal salaris uitkeren voor 10000 programmeurs gedurende 150 jaar. Lijkt me dus ook wel duidelijk dat je dan met verkopen in andere jaren ook nog eens meerdere riante onderzoeken kunt financieren.
Maw, 300 euro voor een stukje software is zware BS en al je geld verdwijnt in een overvolle portomonnee van een überkapitalist. Komt inderdaad ook nog eens bij dat ze veel meer licenties zouden verkopen bij een lagere verkoopprijs waardoor hun netto winst hoger komt te liggen dan nu (zoals iemand al uitwees).

Bovendien, de meeste Linux-programmeurs ontvangen 0 euro voor hun werk en doen het werk ook nog eens part-time. En toch ontwikkelen ze een systeem dat minstens concurrerend is aan Windows.

En als Linux ook een goed framework zou ontwikkelen om windows-games naar hun OS te porten, dan zou de overgang pas goed op gang komen
Bekijk het eens van de andere kant.
Elke aap kan met windows overweg [als ik de probleem topics van DIG buiten beschouwing laat].
Qua branding is het een merk pur sang, wat later eventueel meegenomen wordt naar het bedrijfsleven. Illegaal of niet.... ze hebben een naam, en ze hebben een verkoopbaar produkt.
Of je er blij mee moet zijn is een persoonlijke afweging. Maar feitelijk boeren ze nog niet eens zo slecht op die verloren licenties die ze niet verkocht hebben.
- Die inhaalslag komt later wel -

[ Bericht 1% gewijzigd door Drugshond op 09-01-2006 23:00:17 ]
pi_33887495
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:00 schreef woutabest het volgende:

[..]

!

Ken je een jongen met een grote bos krulhaar?
ow vast wel gezien..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')