Al die Devvers moeten toch ergens van betaald worden he?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:30 schreef DjDev het volgende:
[..]
Stel nou als dit waar is...Dan zou ik als Bill Gates alle prijzen van Windows omhoog pompen![]()
Kan hij lekker cashn![]()
En, gevonden?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:30 schreef YuckFou het volgende:
... en was vanwege m'n paranoia toch al op zoek naar een vervangend OS
Dus jij zegt nu dat Windows goedkoper gaat worden als alle illegale gebruikers prompt legale gaat kopen? Ik geloof daar echt niets van....quote:Op maandag 9 januari 2006 20:32 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Al die Devvers moeten toch ergens van betaald worden he?
dát zei ik ook nietquote:Op maandag 9 januari 2006 20:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dus jij zegt nu dat Windows goedkoper gaat worden als alle illegale gebruikers prompt legale gaat kopen? Ik geloof daar echt niets van....
en das natuurlijk deels waar idd.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:26 schreef Fwnk het volgende:
Hoe meer illegale windows-XP versies hoe hoger de prijs he?
In 1993 waren er 25 miljoen legale windowslicenties uitgedeeld. Stel dat ze er allemaal 300 euro voor neertelden. Dan heeft MS tog ff 7500 miljoen euro binnengehaald.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:08 schreef mschol het volgende:
[..]
waar moeten de mensen die aan windows werken dan van worden betaald als windows zet eff 150 europ gaat kosten? dan krijg je als proffesionele programmeir een salaris van niks...
want in die prijs zit namelijk ook research e.d.
dus 300 euro retail vind ik best schappelijk, ik zal het er niet voor neertellen maar das anderew zaak..
ik zou gewoon voor de oem gaan, dat is prima..
maar ik wil niet bij iedere xp installatie moeten activeren dus moet ik een vkl hebben en die zijn er pas vanaf 500-600 euro
dat zou eventueel als je een illigake versie gebruikt idd zomaar kunnen gebeuren, maarja jammer vorr jou had je een legale versie moeten aan schaffenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:53 schreef outcast_within het volgende:
Snapt er nog steeds geen reet van. dus straks installeer ik voledig automatisch een update en dan is mijn pc naar de knoppen?
Hej, psss, wat is je key, dan ga ik hem ff verifieren of die illegaal is of nietquote:Op maandag 9 januari 2006 20:56 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zou eventueel als je een illigake versie gebruikt idd zomaar kunnen gebeuren, maarja jammer vorr jou had je een legale versie moeten aan schaffen
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hej, psss, wat is je key, dan ga ik hem ff verifieren of die illegaal is of niet![]()
aaah man, en dan anderen de grond instampen dat ze een illegale key gebruiken terwijl jij voor een appel en een ei een tijdelijke key kocht...quote:Op maandag 9 januari 2006 21:28 schreef mschol het volgende:
[..]
je doet je best maar maar hij is eigendom van mondriaan ICT projectonderwijs te delft
en aangezien ik daar student ben mag ik deze key gebruiken
Automatisch installeren uitzetten en erom laten vragen.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:53 schreef outcast_within het volgende:
Snapt er nog steeds geen reet van. dus straks installeer ik voledig automatisch een update en dan is mijn pc naar de knoppen?
je zegt het zelf al :quote:Op maandag 9 januari 2006 21:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
aaah man, en dan anderen de grond instampen dat ze een illegale key gebruiken terwijl jij voor een appel en een ei een tijdelijke key kocht...![]()
Ik heb je gegevens uit je profiel inmiddels al naar de piracy@mikerowsoft gemaild. Zij zullen binnenkort kontakt met je opnemen.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
je zegt het zelf al :
een tijdelijke key
maar dan nog, MS weet niet dat ik geen student meer ben over een tijdje
en de key zelf is legaal
en ik zou windows best willen kopen hoor maar dan wel een vlk en die dingen zijn iets van 500 euro (dit i.v.m. geen activatie nodig hebben)
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb je gegevens uit je profiel inmiddels al naar de piracy@mikerowsoft gemaild. Zij zullen binnenkort kontakt met je opnemen.
EIGEN SCHULD, HAD JE MAAR EEN ECHT LEGALE MOETEN KOPEN![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:28 schreef mschol het volgende:
[..]
je doet je best maar maar hij is eigendom van mondriaan ICT projectonderwijs te delft
en aangezien ik daar student ben mag ik deze key gebruiken
Ik denk als M$ dit soort update heeft het niet eens zal vragen denk ik maar er gewoon doorheen zal stampenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Automatisch installeren uitzetten en erom laten vragen.![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:21 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik denk als M$ dit soort update heeft het niet eens zal vragen denk ik maar er gewoon doorheen zal stampen
Ik denk het niet, daar zouden ze namelijk wel heel erg veel kritiek mee oproepen.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:21 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik denk als M$ dit soort update heeft het niet eens zal vragen denk ik maar er gewoon doorheen zal stampen
Bekijk het eens van de andere kant.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:55 schreef trancethrust het volgende:
[..]
In 1993 waren er 25 miljoen legale windowslicenties uitgedeeld. Stel dat ze er allemaal 300 euro voor neertelden. Dan heeft MS tog ff 7500 miljoen euro binnengehaald.
Stel dat ze 10.000 programmeurs hadden met een gemiddeld jaarsalaris van 5000 euro (overdrijven is leuk).
Komt neer op 50 miljoen per jaar aan programmeurkosten.
Dus kan microsoft met opbrengsten uit één jaar een zeer royaal salaris uitkeren voor 10000 programmeurs gedurende 150 jaar. Lijkt me dus ook wel duidelijk dat je dan met verkopen in andere jaren ook nog eens meerdere riante onderzoeken kunt financieren.
Maw, 300 euro voor een stukje software is zware BS en al je geld verdwijnt in een overvolle portomonnee van een überkapitalist. Komt inderdaad ook nog eens bij dat ze veel meer licenties zouden verkopen bij een lagere verkoopprijs waardoor hun netto winst hoger komt te liggen dan nu (zoals iemand al uitwees).
Bovendien, de meeste Linux-programmeurs ontvangen 0 euro voor hun werk en doen het werk ook nog eens part-time. En toch ontwikkelen ze een systeem dat minstens concurrerend is aan Windows.
En als Linux ook een goed framework zou ontwikkelen om windows-games naar hun OS te porten, dan zou de overgang pas goed op gang komen![]()
ow vast wel gezien..quote:Op maandag 9 januari 2006 22:00 schreef woutabest het volgende:
[..]!
Ken je een jongen met een grote bos krulhaar?![]()
Dus je mag geen extra beveiliging op je deur rammen om dieven buiten te houden?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:27 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Ik denk het niet, daar zouden ze namelijk wel heel erg veel kritiek mee oproepen.
maar zwart-wit gezien klopt het 100%quote:Op maandag 9 januari 2006 23:29 schreef trancethrust het volgende:
Och jee, het "internet/computer vergelijken met de wereld/huis"-principe weer...
Windows komt al lang niet meer in een zwart-wit editie uitquote:Op maandag 9 januari 2006 23:45 schreef mschol het volgende:
[..]
maar zwart-wit gezien klopt het 100%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |