Laatst naar Duitsland verzonden, dat was iets van 2 a 3 euro... hij past alleen net niet door de brievenbus ben ik bangquote:Op zondag 8 januari 2006 01:42 schreef Paltos het volgende:
Nou, Fawlty Towers zou ik wel zien zitten.Jammer dat ik in België zit, ik weet niet hoe hoog de verzendkosten dan zijn.
2,85 + 1,50 voor de brievenbox...quote:Op zondag 8 januari 2006 01:42 schreef Paltos het volgende:
Nou, Fawlty Towers zou ik wel zien zitten.Jammer dat ik in België zit, ik weet niet hoe hoog de verzendkosten dan zijn.
Uuhm even kijken wat Paltos zegtquote:Op zondag 8 januari 2006 01:44 schreef =HellFire= het volgende:
Fawlty Towers ik ook, alleen ik zit in Nederland.
Ik bied 20 ¤ incl verzendingskosten al moet ik nog even de manieren nakijken hoe ik dat geld bij jou kan krijgen.quote:
Stuur me eens een mail... bespreken we dat even per mail hoe en watquote:Op zondag 8 januari 2006 01:56 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik bied 20 ¤ incl verzendingskosten al moet ik nog even de manieren nakijken hoe ik dat geld bij jou kan krijgen.
Mijn twee kasten zijn vol... en ik wil toch nou gaan beginnen met sparen en zoquote:Op zondag 8 januari 2006 01:57 schreef Jill-RMC het volgende:
WAT! Je valt van je geloof.....ik vindt dit eng Diz....ben je ziekies ofzo?
Per post of 30 januari?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:01 schreef Jill-RMC het volgende:
Toch wel![]()
Ow ik wil wel The Color Purple van je overnemen.
Paltos biedt dus 20 incl...quote:Op zondag 8 januari 2006 01:44 schreef =HellFire= het volgende:
Fawlty Towers ik ook, alleen ik zit in Nederland.
Ok. Is het goed dat je het geld alsnog overmaakt. Kan ik een mooi overzicht houden en zoquote:Op zondag 8 januari 2006 02:04 schreef Jill-RMC het volgende:
30 januari is goed. Heb er niet zoveel haast mee.
Hij is 15 euro bij de FRS. Das me echt te weinig. 11 incl vind ik een mooi bedragquote:Op zondag 8 januari 2006 02:06 schreef echt het volgende:
De Dominee, 8 incl.
Er is al een combinatie bod met die erin... liever dat. Sorryquote:Op zondag 8 januari 2006 02:14 schreef echt het volgende:
10 incl dan!
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:15 schreef RATMEN het volgende:
Dizer!
Ik heb er wel een aantal op mijn verlanglijstje staan. Kan je voor mij een prijsje maken voor:
1. Dreamcatcher
2. A Few Good Men
3. We Were Soldiers
4. Kane - February
5. The Life Of David Gale
6. The Majestic
7. The Terminal (2Disc, Nog in Seal)
8. Primal Fear
9. Rounders
10. Man On The Moon
11. Magnolia (Quality Film Collection)
12. De Dominee (2disc, SlipCover)
13. Edges Of The Lord
14. Constantine
15. Muppet Christmas Movie
16. Fargo
17. Vanilla Sky
Ik zat zelf te denken aan een gemiddelde prijs rond de 6 euro per DVD. Mail me op RATMEN [apenstaart] gmail . com
Ik wil je wel even helpen hoorquote:
Normaal zou ik dus inclusief verzenden uitkomen op 123,50quote:Op zondag 8 januari 2006 02:31 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik wil je wel even helpen hoor. Het past in 1 doosje en blijft ruim onder de 5 kg. Dus verzenden komt op ¤ 5,50 uit
.
En omdat we natuurlijk wel aan een onderhandel spelletje doen, zeg ik ¤ 100,- inclusief. Als we nu tot een deal komen, maak ik meteen via internet het geld naar je overquote:Op zondag 8 januari 2006 02:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Normaal zou ik dus inclusief verzenden uitkomen op 123,50
Jouw bod van 102. Inclusief verzenden wordt het dus 107,50. Als we dat bedrag af kunnen ronden op 110 euro incl, dan hebben we een deal
Das minder dan 6 euro per dvdquote:Op zondag 8 januari 2006 02:40 schreef RATMEN het volgende:
[..]
En omdat we natuurlijk wel aan een onderhandel spelletje doen, zeg ik ¤ 100,- inclusief. Als we nu tot een deal komen, maak ik meteen via internet het geld naar je over.
Je maakt het me moeilijkquote:
Sorry, ben part-time verkoper. Het zit in mijn genenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:48 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Je maakt het me moeilijk. ¤ 102,50 en ik maak het geld naar je over
.
Ik fulltime inkoper, dus wat dat betreftquote:Op zondag 8 januari 2006 02:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry, ben part-time verkoper. Het zit in mijn genen
Wij hebben een dealIk mail je nu
Hadden wij elkaar niet eerder met iets getroffen in V/A... staat me wat bij eigenlijk. Of gewoon van een andere SubFora hier?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:50 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik fulltime inkoper, dus wat dat betreft.
Ik zie je mail graag komen.
Ben ex mod van US en V&A, dus gezien je verkopen in V&A en je titel van US, denk ik dat die kans wel groot is jaquote:Op zondag 8 januari 2006 02:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hadden wij elkaar niet eerder met iets getroffen in V/A... staat me wat bij eigenlijk. Of gewoon van een andere SubFora hier?
Dat was het. Ken je idd van V/A als mod toen, en van US heel eventjes. Maar jij hebt eerder een dvd van me gekochtquote:Op zondag 8 januari 2006 02:53 schreef RATMEN het volgende:
Ow en volgens mij heb ik al wel eerder DVD's van je gekocht.
Dat dacht ik al. Ik heb je mail, ga het geld nu overmaken.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat was het. Ken je idd van V/A als mod toen, en van US heel eventjes. Maar jij hebt eerder een dvd van me gekocht
Mail verstuurd
Toppiequote:Op zondag 8 januari 2006 02:55 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Ik heb je mail, ga het geld nu overmaken.
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:53 schreef RATMEN het volgende:
Ow en volgens mij heb ik al wel eerder DVD's van je gekocht.
Ach ja, das waarquote:Op zondag 8 januari 2006 03:04 schreef Dizer het volgende:
[..][TK] Diverse DVD's voor een leuke prijs!
Maar Un Long Dimanche De Fiancaille vond ik daartegenover welquote:
22 euro hebben we een dealquote:Op zondag 8 januari 2006 12:07 schreef Nickolodeon het volgende:
Back to the Future driedelige box
The Forgotten
Transformers the movie
20 euro?
Deal. Alleen Amelie is uitgeleend, die haal ik van de week opquote:Op zondag 8 januari 2006 12:30 schreef Twisted_fok het volgende:
A Beautiful Mind en Amélie, 15 euro incl verzendkosten
Maakt me niet uit, ik zal je straks even mailen als m'n mail het weer doet. Streep ze maar vast door.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Deal. Alleen Amelie is uitgeleend, die haal ik van de week op
Topquote:Op zondag 8 januari 2006 12:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, ik zal je straks even mailen als m'n mail het weer doet. Streep ze maar vast door.![]()
28 incl alles bij elkaar dus? Das een dealquote:Op zondag 8 januari 2006 12:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Oh en scoobie doo 1 en 2 wil ik eigenlijk ook hebben,13 incl?
Ooh en als je nog 1 dvd erbij doet, dan krijg je de volgende dvd er gratis bij:quote:Op zondag 8 januari 2006 12:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Oh en scoobie doo 1 en 2 wil ik eigenlijk ook hebben,13 incl?
Mail ontvangen, maar kijk eerst naar de post van mij hierbovenquote:
Nee bedankt. Die wil ik niet eens gratis.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh en als je nog 1 dvd erbij doet, dan krijg je de volgende dvd er gratis bij:
Idols: De allereerste audities met Jamai en zo...
Dat lijkt me een mooie deal. Ik wacht even afquote:Op zondag 8 januari 2006 12:56 schreef RC2 het volgende:
Back to the Future
The Forgotten
The Ring
The Ring 2
voor 35 incl als de deal met Nickolodeon niet doorgaat.
Okquote:Op zondag 8 januari 2006 12:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee bedankt. Die wil ik niet eens gratis.
Zie er verder ook geen dvd meer bij staan die ik echt wil hebben. Ik kan dit eigenlijk al nauwelijks betalen, ben ook maar een arme studente![]()
Mag wel.. maar dan moet je de rest van de dvd's kopenquote:
Back to the Future driedelige boxquote:
Verstuurdquote:Op zondag 8 januari 2006 14:52 schreef Nickolodeon het volgende:
[..]
Back to the Future driedelige box
The Forgotten
Transformers the movie
We hebben deal stuur een e-mailtje naar nickgrant34 at hotmail dot com en alles komt goed maak ik het geld vanavond nog over...
Sorry maar Nick heeft gereageerd. Eventueel Ring 1&2 voor 14 incl?quote:Op zondag 8 januari 2006 12:56 schreef RC2 het volgende:
Back to the Future
The Forgotten
The Ring
The Ring 2
voor 35 incl als de deal met Nickolodeon niet doorgaat.
Jij ookquote:Op zondag 8 januari 2006 16:47 schreef Paltos het volgende:
Je hebt nog mail, Dizer!
Top! Ik laat het weten als ik het geld binnen hebquote:
Bij de FRS is ie 10 euro. Als we nou 7 incl doen... Wil ik hem wel weg doenquote:Op zondag 8 januari 2006 19:50 schreef XL het volgende:
Voor 6,50 wil ik Zoolander wel uit mijn brievenbus halen.
Zoolander 5 euro + verzenden 1,50 dus.
mail me maar als je je bedenktquote:Op zondag 8 januari 2006 19:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bij de FRS is ie 10 euro. Als we nou 7 incl doen... Wil ik hem wel weg doen
quote:Op zondag 8 januari 2006 19:56 schreef ivetje het volgende:
En dat was de helft van je collectieEn jij noemt dat al een verslaving...ga eens op je hoofd krabben
Ik ben meer van de series en de specials... kijk maar in mijn dvd lijst in mijn sigquote:Op zondag 8 januari 2006 01:38 schreef Dizer het volgende:
Ik stop met mijn verslavingEn daarom doe ik de helft van mijn films weg. (Series en special boxen niet
)
Nee dank je, dan zie ik wel bij de verkoop van de 2e helftquote:Op zondag 8 januari 2006 14:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry maar Nick heeft gereageerd. Eventueel Ring 1&2 voor 14 incl?
Mijn tweede helft doe ik niet weg hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 20:15 schreef RC2 het volgende:
[..]
Nee dank je, dan zie ik wel bij de verkoop van de 2e helft![]()
Dealquote:Op zondag 8 januari 2006 23:08 schreef Nonneke het volgende:
[..]
jammerNouwem doe me dan The Ring 1 & 2 en Bad Santa maar
17,50 incl ?
Dealquote:
Shit.. sorryquote:Op zondag 8 januari 2006 23:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
Bad Santa (Nog in Seal) - ¤ 5
dus ¤6,50 incl?
[edit]Godver, net 1 post te laat
Mail me je gegevens, want ik zou echt niet meer weten of ik je adres en zo kan terughalenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:08 schreef Nonneke het volgende:
[..]
jammerNouwem doe me dan The Ring 1 & 2 en Bad Santa maar
17,50 incl ?
done, en geld is overgemaaktquote:Op zondag 8 januari 2006 23:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mail me je gegevens, want ik zou echt niet meer weten of ik je adres en zo kan terughalenAls jij dan mailt, stuur ik je mijn bank gegevens op
Das goed. Ben ik er gelijk vanaf. Heb die dvd te langquote:
donequote:Op zondag 8 januari 2006 23:46 schreef Dizer het volgende:
Das goed. Ben ik er gelijk vanaf. Heb die dvd te lang
Edit: Mail me even
Das de dubbeldisc editie en niet de enkel. Die kost bij de FRS 15 euroquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:29 schreef Rolfxx het volgende:
Rat Race ¤7 (inclu verzenden)
Dan hebben we een dealquote:
Ik heb niks binnen...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:22 schreef Rolfxx het volgende:
Je hebt mail
Yepz...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:15 schreef Rolfxx het volgende:
fok @ dizer . nl toch?
Opnieuw verzonden.quote:
yep, 't geld is overgemaakt....quote:Op maandag 9 januari 2006 22:46 schreef Dizer het volgende:
Babette? Heb je mijn mail al binnen?
Mijne moet je toch ook echt hebben. Tis bij mij afgeschreven.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:40 schreef Dizer het volgende:
Van de volgende users heb ik het geld binnen.
Ik zal de dvd's morgen op de post zetten.
- Twisted_fok
- Sheep666
- XL
- Gajescheren
- Nonneke
- Nickolodeon
- RATMEN
Ja maar jij hebt Postbank en ik heb ABN. Dat scheelt toch echt een paar dagenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:09 schreef Rolfxx het volgende:
[..]
Mijne moet je toch ook echt hebben. Tis bij mij afgeschreven.
Ik heb ook Postbank, gaat binnen 2 dagen dus van PB naar de ABNquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Postbank - ABN. Dat scheelt toch echt een paar dagen
Dát wist ik dus nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt Postbank en ik heb ABN. Dat scheelt toch echt een paar dagen
Alleen van ABN naar ABN is direct
Verzending wordt dan 4,50 ongeveer. En dus zou je op 19.50 komen. 18 inclusief verzenden lijkt mij een mooie dealquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:00 schreef lj_lightning het volgende:
weet je toevallig wat de verzending van 3 dvd's kost? ik wil wel ehm Cast away, gtst (welke periode is dit? 12,5jaar? die toko bestaat toch 25 jaar? dus laatste helft of eerste helft van de serie? vriendin van me is er wel 'fan' van) en The whole ten yards.
Top, je hebt mail terugquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:01 schreef lj_lightning het volgende:
okaj 18 incl is primaik mail je even
![]()
Vandaag verstuurd, morgen het doosje binnen. Ik geloof dat ik dan net als Twisted wat te doen heb dit weekend ... en ik had al zoveel te doenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:40 schreef Dizer het volgende:
Van de volgende users heb ik het geld binnen.
Ik zal de dvd's morgen op de post zetten.
- Twisted_fok
- Sheep666
- XL
- Gajescheren
- Nonneke
- Nickolodeon
- RATMEN
Ah joh, houd je van de straatquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:35 schreef Dizer het volgende:
Alles is voor zessen op het postkantoor ingeleverd. 35 euro aan enveloppen (met bubbeltjes), pakketverzending en postzegels![]()
Ach, heb bijna het bedrag binnen wat ik wilde binnenhalen (inclusief aftrek post-kosten) alleen moet ik de rest nog verkopenquote:
Nee. Maar ik heb je geld vandaag binnen gekregen. Dus stuur ik het morgen opquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:27 schreef lj_lightning het volgende:
Heb je nog meer verzonden vandaag?
Veel plezier ermeequote:Op donderdag 12 januari 2006 20:55 schreef Twisted_fok het volgende:
Altijd fijn als er dvd's op je liggen te wachten als je thuiskomt
thnx
Graag gedaan en heel veel plezier ermeequote:Op donderdag 12 januari 2006 23:16 schreef RATMEN het volgende:
Het doosje is vandaag in perfecte staat bezorgd. Dank je wel Dizer !
Ze zijn vandaag netjes voor zessen op de post gezetquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:27 schreef lj_lightning het volgende:
Heb je nog meer verzonden vandaag?
Woooooeeeeiquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:31 schreef Nonneke het volgende:
Ook ik heb alles weer in perfecte staat ontvangen![]()
Dizer
![]()
[V&A] ERVARINGEN deel 2
Ik ga nu even kijken of het inmiddels is gestortquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:04 schreef Paltos het volgende:
[..]
Het geld is iig afgeschreven van de rekening.![]()
Toppie poppie!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:03 schreef Dizer het volgende:
Toppie
Paltos, je pakketje staat klaar om morgen verzonden te worden
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:10 schreef Paltos het volgende:
Mijn pakketje komt binnenkort!![]()
(Schop dus.)
Mooie bod. Dat doen wequote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:35 schreef Prosac het volgende:
Killing Fields 10,- incl. geboden
Nou heb er gister weer een verkocht, dus het werkt welquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:37 schreef babette21 het volgende:
zeg Diz, hoe lang blijf jij de boel nog omhoog schoppen?! zo zakt ie nooit in m'n MyAT
't is nu toch wel duidelijk dat je de rest aan de straatstenen niet kwijtraakt he....
Sorry, maar die is al verkocht. Nieuwe lijst staat een paar posts hierbovenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:19 schreef Koenijntje het volgende:
Rat Race 6 euro incl
Ik heb het geld binnen! Ik doe je dvd vandaag nog op de postquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:17 schreef Prosac het volgende:
done
quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:03 schreef Paltos het volgende:
Dizer!
Hij is er! Top!![]()
[V&A] ERVARINGEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |