Laatst naar Duitsland verzonden, dat was iets van 2 a 3 euro... hij past alleen net niet door de brievenbus ben ik bangquote:Op zondag 8 januari 2006 01:42 schreef Paltos het volgende:
Nou, Fawlty Towers zou ik wel zien zitten.Jammer dat ik in België zit, ik weet niet hoe hoog de verzendkosten dan zijn.
2,85 + 1,50 voor de brievenbox...quote:Op zondag 8 januari 2006 01:42 schreef Paltos het volgende:
Nou, Fawlty Towers zou ik wel zien zitten.Jammer dat ik in België zit, ik weet niet hoe hoog de verzendkosten dan zijn.
Uuhm even kijken wat Paltos zegtquote:Op zondag 8 januari 2006 01:44 schreef =HellFire= het volgende:
Fawlty Towers ik ook, alleen ik zit in Nederland.
Ik bied 20 ¤ incl verzendingskosten al moet ik nog even de manieren nakijken hoe ik dat geld bij jou kan krijgen.quote:
Stuur me eens een mail... bespreken we dat even per mail hoe en watquote:Op zondag 8 januari 2006 01:56 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik bied 20 ¤ incl verzendingskosten al moet ik nog even de manieren nakijken hoe ik dat geld bij jou kan krijgen.
Mijn twee kasten zijn vol... en ik wil toch nou gaan beginnen met sparen en zoquote:Op zondag 8 januari 2006 01:57 schreef Jill-RMC het volgende:
WAT! Je valt van je geloof.....ik vindt dit eng Diz....ben je ziekies ofzo?
Per post of 30 januari?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:01 schreef Jill-RMC het volgende:
Toch wel![]()
Ow ik wil wel The Color Purple van je overnemen.
Paltos biedt dus 20 incl...quote:Op zondag 8 januari 2006 01:44 schreef =HellFire= het volgende:
Fawlty Towers ik ook, alleen ik zit in Nederland.
Ok. Is het goed dat je het geld alsnog overmaakt. Kan ik een mooi overzicht houden en zoquote:Op zondag 8 januari 2006 02:04 schreef Jill-RMC het volgende:
30 januari is goed. Heb er niet zoveel haast mee.
Hij is 15 euro bij de FRS. Das me echt te weinig. 11 incl vind ik een mooi bedragquote:Op zondag 8 januari 2006 02:06 schreef echt het volgende:
De Dominee, 8 incl.
Er is al een combinatie bod met die erin... liever dat. Sorryquote:Op zondag 8 januari 2006 02:14 schreef echt het volgende:
10 incl dan!
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:15 schreef RATMEN het volgende:
Dizer!
Ik heb er wel een aantal op mijn verlanglijstje staan. Kan je voor mij een prijsje maken voor:
1. Dreamcatcher
2. A Few Good Men
3. We Were Soldiers
4. Kane - February
5. The Life Of David Gale
6. The Majestic
7. The Terminal (2Disc, Nog in Seal)
8. Primal Fear
9. Rounders
10. Man On The Moon
11. Magnolia (Quality Film Collection)
12. De Dominee (2disc, SlipCover)
13. Edges Of The Lord
14. Constantine
15. Muppet Christmas Movie
16. Fargo
17. Vanilla Sky
Ik zat zelf te denken aan een gemiddelde prijs rond de 6 euro per DVD. Mail me op RATMEN [apenstaart] gmail . com
Ik wil je wel even helpen hoorquote:
Normaal zou ik dus inclusief verzenden uitkomen op 123,50quote:Op zondag 8 januari 2006 02:31 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik wil je wel even helpen hoor. Het past in 1 doosje en blijft ruim onder de 5 kg. Dus verzenden komt op ¤ 5,50 uit
.
En omdat we natuurlijk wel aan een onderhandel spelletje doen, zeg ik ¤ 100,- inclusief. Als we nu tot een deal komen, maak ik meteen via internet het geld naar je overquote:Op zondag 8 januari 2006 02:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Normaal zou ik dus inclusief verzenden uitkomen op 123,50
Jouw bod van 102. Inclusief verzenden wordt het dus 107,50. Als we dat bedrag af kunnen ronden op 110 euro incl, dan hebben we een deal
Das minder dan 6 euro per dvdquote:Op zondag 8 januari 2006 02:40 schreef RATMEN het volgende:
[..]
En omdat we natuurlijk wel aan een onderhandel spelletje doen, zeg ik ¤ 100,- inclusief. Als we nu tot een deal komen, maak ik meteen via internet het geld naar je over.
Je maakt het me moeilijkquote:
Sorry, ben part-time verkoper. Het zit in mijn genenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:48 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Je maakt het me moeilijk. ¤ 102,50 en ik maak het geld naar je over
.
Ik fulltime inkoper, dus wat dat betreftquote:Op zondag 8 januari 2006 02:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry, ben part-time verkoper. Het zit in mijn genen
Wij hebben een dealIk mail je nu
Hadden wij elkaar niet eerder met iets getroffen in V/A... staat me wat bij eigenlijk. Of gewoon van een andere SubFora hier?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:50 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik fulltime inkoper, dus wat dat betreft.
Ik zie je mail graag komen.
Ben ex mod van US en V&A, dus gezien je verkopen in V&A en je titel van US, denk ik dat die kans wel groot is jaquote:Op zondag 8 januari 2006 02:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hadden wij elkaar niet eerder met iets getroffen in V/A... staat me wat bij eigenlijk. Of gewoon van een andere SubFora hier?
Dat was het. Ken je idd van V/A als mod toen, en van US heel eventjes. Maar jij hebt eerder een dvd van me gekochtquote:Op zondag 8 januari 2006 02:53 schreef RATMEN het volgende:
Ow en volgens mij heb ik al wel eerder DVD's van je gekocht.
Dat dacht ik al. Ik heb je mail, ga het geld nu overmaken.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat was het. Ken je idd van V/A als mod toen, en van US heel eventjes. Maar jij hebt eerder een dvd van me gekocht
Mail verstuurd
Toppiequote:Op zondag 8 januari 2006 02:55 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Ik heb je mail, ga het geld nu overmaken.
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:53 schreef RATMEN het volgende:
Ow en volgens mij heb ik al wel eerder DVD's van je gekocht.
Ach ja, das waarquote:Op zondag 8 januari 2006 03:04 schreef Dizer het volgende:
[..][TK] Diverse DVD's voor een leuke prijs!
Maar Un Long Dimanche De Fiancaille vond ik daartegenover welquote:
22 euro hebben we een dealquote:Op zondag 8 januari 2006 12:07 schreef Nickolodeon het volgende:
Back to the Future driedelige box
The Forgotten
Transformers the movie
20 euro?
Deal. Alleen Amelie is uitgeleend, die haal ik van de week opquote:Op zondag 8 januari 2006 12:30 schreef Twisted_fok het volgende:
A Beautiful Mind en Amélie, 15 euro incl verzendkosten
Maakt me niet uit, ik zal je straks even mailen als m'n mail het weer doet. Streep ze maar vast door.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Deal. Alleen Amelie is uitgeleend, die haal ik van de week op
Topquote:Op zondag 8 januari 2006 12:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, ik zal je straks even mailen als m'n mail het weer doet. Streep ze maar vast door.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |