Top, je hebt mail terugquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:01 schreef lj_lightning het volgende:
okaj 18 incl is primaik mail je even
![]()
Vandaag verstuurd, morgen het doosje binnen. Ik geloof dat ik dan net als Twisted wat te doen heb dit weekend ... en ik had al zoveel te doenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:40 schreef Dizer het volgende:
Van de volgende users heb ik het geld binnen.
Ik zal de dvd's morgen op de post zetten.
- Twisted_fok
- Sheep666
- XL
- Gajescheren
- Nonneke
- Nickolodeon
- RATMEN
Ah joh, houd je van de straatquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:35 schreef Dizer het volgende:
Alles is voor zessen op het postkantoor ingeleverd. 35 euro aan enveloppen (met bubbeltjes), pakketverzending en postzegels![]()
Ach, heb bijna het bedrag binnen wat ik wilde binnenhalen (inclusief aftrek post-kosten) alleen moet ik de rest nog verkopenquote:
Nee. Maar ik heb je geld vandaag binnen gekregen. Dus stuur ik het morgen opquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:27 schreef lj_lightning het volgende:
Heb je nog meer verzonden vandaag?
Veel plezier ermeequote:Op donderdag 12 januari 2006 20:55 schreef Twisted_fok het volgende:
Altijd fijn als er dvd's op je liggen te wachten als je thuiskomt
thnx
Graag gedaan en heel veel plezier ermeequote:Op donderdag 12 januari 2006 23:16 schreef RATMEN het volgende:
Het doosje is vandaag in perfecte staat bezorgd. Dank je wel Dizer !
Ze zijn vandaag netjes voor zessen op de post gezetquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:27 schreef lj_lightning het volgende:
Heb je nog meer verzonden vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |