quote:Op zondag 8 januari 2006 01:16 schreef BennyNL het volgende:
ze heeft het of over 50 cent, of over..je weet wel
quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:08 schreef BennyNL het volgende:[/b
aldus 50 cent, terwijl hij zijn zusje neukte
quote:[b]Op dinsdag 3 januari 2006 20:10 schreef BennyNL het volgende:
ik denk dat ze geil worden van mannen als 50 cent
quote:Op zondag 25 december 2005 19:10 schreef BennyNL het volgende:
50 cent
jij bent kloon van krekker..bounty
quote:Op woensdag 28 december 2005 15:24 schreef BennyNL het volgende:
aaaight swa...ik wensje die froleke kerstvissa en die boenge niewjarie
en ow ja: 50 cent is de bomb gek!!
quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:06 schreef BennyNL het volgende:
omdat 50 cent toen nog niet bekend was
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:24 schreef BennyNL het volgende:
nee maar 50 cent wel
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:41 schreef BennyNL het volgende:
50 cent
Niet zo storend als jouw usericon.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:28 schreef -Angel- het volgende:
Ik persoonlijk vindt het namelijk heel storend. Vooral omdat het hier niet gaat om reacties in Onzin.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja, waaarom laat de gayboy Benny zn eigen nu niet zien. Waarschijnlijk is hij te druk bezig met zichzelf af te rukken op een 50 Cent foto. Hier Benny nog een foto kun je voor de 10de keer te keer gaan.quote:
je broertje is een hond dude!quote:Op zondag 8 januari 2006 01:44 schreef Nashje het volgende:
Jij bent zielig. Echt.
Is de duivel zwart dan?quote:Op zondag 8 januari 2006 01:48 schreef mrkanarie het volgende:
50 cent moet dood, als het de eerst keer niet lukt met meerde kogels, is hij afstammeling vd duivel.
Jouw moeder en Kelly ook.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:01 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Benny en je broertje hebben beide veel overeen.
mee eensquote:Op zondag 8 januari 2006 02:23 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Mensen die 50 cent leuk vinden mogen van mij kapot vallen.
Ja, dusquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 03:13 schreef StefanP het volgende:
BennyNL zuigt -Angel- idd.
Wat had je dan verwacht?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:02 schreef skippy22 het volgende:
Angel wat ben je toch een dikke kneus met je achtelijke topic titels Je bent zown sukkel he nee normaal meer Volgens mij neuk je je zus echt
Jij natuurlijk helemaal gefrustreerd omdat 50 Cent afgekraakt wordt.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:02 schreef skippy22 het volgende:
Angel wat ben je toch een dikke kneus met je achtelijke topic titels Je bent zown sukkel he nee normaal meer Volgens mij neuk je je zus echt
Lezen is ook een fok sukkel En dat sugababes profiel als je denkt dat dat een serineuse acount is ben je best wel een domboquote:Op maandag 9 januari 2006 22:39 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
Jij natuurlijk helemaal gefrustreerd omdat 50 Cent afgekraakt wordt.
HA!HA! 23 jaar oud en dan nog een account op superdudes.
Jongen jij kunt niet meer verder zakken op de ladder, jij zit al in de kelder.
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:45 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Lezen is ook moeilijk sukkel En dat sugababes profiel als je denkt dat dat een serineuse acount is ben je best wel een dombo
Wow. Jij bent 5 times a loser.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:57 schreef t0y het volgende:
wil ik toch even kwijt dat ik kots op dit soort topics
niemand op fok die ook maar iets om jouw irritaties geeft
zoek een leven ofzo
druk te gaan maken over een persoon die niet eens zijn eigen karakter op een forum laat zien
Slotje aub.
maar laat nooit je frustraties blijken
Je wilt niet eens weten hoe ik over jou denk, huillie.quote:
6 times a loser.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:06 schreef t0y het volgende:
huillie
Ey hou je kankerbek dicht. Ik ben van niemand een kloon en ik zal nooit een kloon nemen ook.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:06 schreef -Angel- het volgende:
skippy22 heeft veel klonen t0y en BennyNL. Triest skippy, werkelijk triest.
kloon!quote:Op maandag 9 januari 2006 23:08 schreef t0y het volgende:
[..]
Ey hou je kankerbek dicht. Ik ben van niemand een kloon en ik zal nooit een kloon nemen ook.
Please gast, hou je godverneukte kankerbek dicht.
En sterf ofzo, dat verdien je.
En ban me nu maar, vanwege een doodsverwensing, I don't care.
quote:
Jij maakt je zelf wel graag belachelijk.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:08 schreef t0y het volgende:
Ey hou je kankerbek dicht. Ik ben van niemand een kloon en ik zal nooit een kloon nemen ook.
Please gast, hou je godverneukte kankerbek dicht.
En sterf ofzo, dat verdien je.
Ik geef geen fuck om mijn reputatie op fok. En low class, dat vind ik nog wel meevallen. Het zal eerder aan mijn leeftijd liggen.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:11 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Jij maakt je zelf wel graag belachelijk.![]()
En aan je bewoording te zien nog low class ook. Het zit je niet mee in het leven.
Wat maakt dat nou uit of het een serieus account is? Feit is gewoon dat je er een account hebt, which is pretty sad.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:45 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Lezen is ook een fok sukkel En dat sugababes profiel als je denkt dat dat een serineuse acount is ben je best wel een dombo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |