My little tankquote:Op donderdag 22 december 2005 13:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ga graag af en toe een stukje cruisen in mijn roze tank.
verder niet eigenlijk.
Is die poema al gepakt danquote:Op donderdag 22 december 2005 13:10 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik woon op de Veluwe, dus nee het is hier niet nodig.![]()
Niet dat ik weet!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:14 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Is die poema al gepakt dan![]()
OT: Ik wapen me met gezond verstand![]()
Ben je daar niet bang van?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:16 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Er lopen hier wel veel Christen extremisten rond!![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:16 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Niet dat ik weet!![]()
Er lopen hier wel veel Christen extremisten rond!![]()
Je word zeker vaak door mensen met een bijbel achterna gezetenquote:De Bijbel spreekt van wapens der gerechtigheid of wapenen van lichts.
Over welke wapens wordt er hier gesproken?
1. Het wapen van de prediking van Gods Koninkrijk (de heerschappij van God of Jezus Christus)
2. ...
Cool, kan je daar ook mee bellen? Dat vind ik namelijk altijd een vette functie op een mobiel.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:37 schreef ChrisJX het volgende:
Ik heb de Samsung Ladyphone ++ Upgraded Version met uitschuifbaar mesje (ook te gebruiken als nagelvijl) en pepperspray-spuitmondje.
[afbeelding]
Effectief en doeltreffend
Hehehe.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:01 schreef Pelgrim het volgende:
Ik neem mijn schoonmoeder altijd mee
shit, the mother of all bombs...quote:Op donderdag 22 december 2005 14:01 schreef Pelgrim het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:28 schreef Maikuuul het volgende:
Nooit. Wel me ketting en oorbel.
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:01 schreef Pelgrim het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |