Ehmmm, wat is precies de relatie?quote:Op zondag 25 december 2005 19:18 schreef Sloggi het volgende:
Anders huur je deze film even bij de videotheek: http://www.imdb.com/title/tt0025913/
Misschien staan daar wat leuke ideeën in
quote:Op zondag 25 december 2005 19:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
http://members.chello.nl/m.wolf4/WinAmp%20Playlist%20(HTML).htm
quote:1018. Crazy Frog - Popcorn Mix (7:50)
quote:Op zondag 25 december 2005 19:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
http://members.chello.nl/m.wolf4/WinAmp%20Playlist%20(HTML).htm
Gaaf voor in the hood.quote:816. Captain Jack - Captain Jack (4:08)
Wigger.quote:Op zondag 25 december 2005 19:30 schreef -Angel- het volgende:
Graag iedereen serieuze reacties. Anders voel ik me genoodzaakt om richting de feedback te gaan. Ice T - "Cop killer".
Ontopic: Vanilla Ice ~ Ice Ice Babyquote:Op zondag 25 december 2005 19:30 schreef -Angel- het volgende:
Graag iedereen serieuze reacties. Anders voel ik me genoodzaakt om richting de feedback te gaan. Ice T - "Cop killer".
Kijk dergelijke posts zijn welkomquote:Op maandag 26 december 2005 00:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Geto Boys -- Damn It Feels Good To Be A Gangsta
Ice Cube -- Steady Mobbin'
Eazy-E -- Still Talkin'
Goed nummer. Ik luister niet zoveel hiphop meer tegenwoordig, maar The Infamous uit 1995 is gewoon een enorm goed hiphopalbum, er staat geen zwak moment op en ik heb het toendertijd compleet grijsgedraaid. Ik kan nog steeds hele nummers letterlijk meerappen.quote:Op maandag 26 december 2005 00:42 schreef HAL9000S het volgende:
We're living this 'till the day that we die.... Survival of the fittest, only the strong survive!
Ik zal Illmatic van Nas en 36 chambers van de Wu Tang maar weer eens een keer onder het stof vandaan halen. Dat waren me de albums wel zeg.quote:Op maandag 26 december 2005 00:49 schreef HAL9000S het volgende:
The Infamous is voor mij persoonlijk ook een van de betere hiphopalbums uit het heilige midden jaren '90 tijdperkNu luister ik nog zelden hiphop maar toendertijd kwamer er zoveel toppers uit. (Nas, Mobb Deep, KRS-One, Wu Tang's 36 Chambers, etc.)
Ah, je bent weer terug met je bullshit topicsquote:Op zondag 25 december 2005 19:09 schreef -Angel- het volgende:
Kan iemand mij een aantal nummers noemen die in de auto kan afspelen, wanneer ik door de hood rij. Met men red bandana om mijn hoofd.
cosmick jij als voormalig gangbanger, wat zijn jouw gangster klassiekers?quote:Op maandag 26 december 2005 00:58 schreef cosmick het volgende:
Ah, je bent weer terug met je bullshit topics![]()
Voormalig gangbangerquote:Op maandag 26 december 2005 01:16 schreef -Angel- het volgende:
[..]
cosmick jij als voormalig gangbanger, wat zijn jouw gangster klassiekers?
Frank Sinatraquote:Op maandag 26 december 2005 01:35 schreef sampoo het volgende:
Frank Sinatra. The original Gansta music.
Cosmick als je niets weet bij te dragen aan een topic, je hoeft niet te posten hoor.quote:MC Cos & DJ Mick - angel is a fool
Shit bro, dat nummer is dope hoor!quote:Op maandag 26 december 2005 01:40 schreef -Angel- het volgende:
Cosmick als je niets weet bij te dragen aan een topic, je hoeft niet te posten hoor.
Gaaf nummer is dat.quote:Op maandag 26 december 2005 01:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
MC Cos & DJ Mick - angel is a fool
jeru the damaja - come cleanquote:Op zondag 25 december 2005 19:09 schreef -Angel- het volgende:
Kan iemand mij een aantal nummers noemen die in de auto kan afspelen, wanneer ik door de hood rij. Met men red bandana om mijn hoofd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |