quote:Op zondag 8 januari 2006 00:49 schreef Mikkie het volgende:
Is er dit jaar eigenlijk nog een marathonetappe zonder tussentijds service?
Da's immers een ideaal moment om aan de Kamazzen te klussen...
quote:
Het was dan ook niets minder dan een smerige TVPquote:
Toch wel een zeer smerige TVP danquote:Op zondag 8 januari 2006 01:24 schreef existenz het volgende:
[..]
Het was dan ook niets minder dan een smerige TVP![]()
Om het goed te maken:quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:03 schreef existenz het volgende:
[..]
Om het goed te maken:
[afbeelding]
Een kapotte Kamaz!![]()
Volgens het onderschrift is het rooie voor bij de truck trouwens Bert, de neef van Henk.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:09 schreef JosvG het volgende:
[..]![]()
Als je die nog een blauwe hebt met de DHL/.Kamaz-Master opdruk ben je de held van de dag, die mag tevens in de OP
quote:Op zondag 8 januari 2006 10:32 schreef psychosucker het volgende:
mooie replay om te zien,
selecteer in de tracking 463 en 557( van deijne en servicetruck) en replay stage 8..
dan zie je dat ie kapot/vast zit, de truck rijdt er naar toe en samen hobbelen ze veder
ja, opRTL 7, vanmiddag rond etenstijd. exacte tijd staat op http://www.tvgids.nlquote:Op zondag 8 januari 2006 10:56 schreef Impry het volgende:
[..]Wel grappig om te zien inderdaad..
Heb trouwens de uitzending van RTL van gisteren gemist, kan ik die nog ergens bekijken?![]()
Hessing moet bij Henk in de vrachtwagenquote:Op zondag 8 januari 2006 11:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, opRTL 7, vanmiddag rond etenstijd. exacte tijd staat op http://www.tvgids.nl
hessing er uit trouwensVolgen mij heeft zn navigator echt zn mond gehouden verder
En dan dat marketingmanegmentmannetje da van Deijnezou moeten navigerenDie kwam bijna klaar man
http://www.tvgids.nl/zoeken/?trefwoord=Titel+of+trefwoord&station=46&genre=&dagdeel=0.0quote:Op zondag 8 januari 2006 11:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, opRTL 7, vanmiddag rond etenstijd. exacte tijd staat op http://www.tvgids.nl
De oveleveingskans voor hessing is nog groter als hij word overreden door Henkquote:Op zondag 8 januari 2006 11:07 schreef existenz het volgende:
[..]
Hessing moet bij Henk in de vrachtwagen![]()
ooh de mooie beelden die daarvan gemaakt kunnen wordenquote:Op zondag 8 januari 2006 11:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De oveleveingskans voor hessing is nog groter als hij word overreden door HenkMeerijden overleeft ie niet
"Henk, you are doing it wrong"
*Henk smijt Hessing midden in de woestijn uit de auto en rijdt verder*
*ziet in gedachten al helicopterbeelden van een Kamaz op topsnelheid waar ineens de deur open gaat en een man met oranje overall (inclusief held van de dag speldje) uit vliegt*quote:Op zondag 8 januari 2006 11:19 schreef jozef444 het volgende:
[..]
ooh de mooie beelden die daarvan gemaakt kunnen worden
Frank Verhoeven inderdaad van Rally Report, ken hem ook beetje persoonlijk (zit zelf ook in rallysport-pers-wereldje) Zeker een aardige gast, maar soms wil hij met het commentaar leveren nog wel eens overdrijven of fouten maken.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:25 schreef jozef444 het volgende:
heey t is die pipo die ook de rally's doet, die neem ik toch al niet serieus, dat doe ik trouwens met niemand die het over volkswagen touraregs heeft.
Ja, als je het met hen gaat vergelijken is het inderdaad wel wat slechter.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:30 schreef jozef444 het volgende:
Oh ja maar daar beni k t ook wel over eens, vind verhoeven zelf bij t wrc zelfs wel prettig commentaar geven. Alleen met Dakar valt t gewoon tegen als je het afzet tegen volgens mij winkelman die de bikes doet en kalff de trucks ?
538 LACOURT SERGE BOSONNET JEAN-PAUL BONNAIRE PASCAL MERCEDES FRA MITSUBISHI MOTOR SPORTSquote:Op zondag 8 januari 2006 12:27 schreef Hepheastus het volgende:
http://teletekst.nos.nl
pagina 200 en dan rechts rtl7 doen
normaal is de herhaling van de dag ervoor altijd om 6 uur, kweenie hoe het nu op zondag zit
en frank verhoeven is saai met z'n commentaar en altijd té bevooroordeeld wat betreft zijn eigen voorkeur (in dit geval VW)
het commentaar op eurisport is helemaal om te huilen, zag je een witte truck voorbij komen met nr 538 of e.d. en dat was dan Echter, terwijl die natuurlijk in dezelfde kleurstelling rijdt als Stacey
en nummer 530 was dan weer Stacey (Echter dus)
sindsdien kijk ik nie meer naar eurosport
Ik keek toch al geen eurosport, het is een nog extremere tijdverhouding dan die van RTL7 vaak, en ik kijk toch echt voor de trucks, en dan krijg je 35min motoren, 23min auto's en 1minuut trucks en 1 minuut uitslagen ofzoquote:Op zondag 8 januari 2006 12:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
538 LACOURT SERGE BOSONNET JEAN-PAUL BONNAIRE PASCAL MERCEDES FRA MITSUBISHI MOTOR SPORTS![]()
had ik maar eurosportquote:Op zondag 8 januari 2006 12:52 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ik keek toch al geen eurosport, het is een nog extremere tijdverhouding dan die van RTL7 vaak, en ik kijk toch echt voor de trucks, en dan krijg je 35min motoren, 23min auto's en 1minuut trucks en 1 minuut uitslagen ofzoEurosport
Volgens ZDF doen er alleen Duitse coureurs meequote:Op zondag 8 januari 2006 13:34 schreef JosvG het volgende:
Wie kijkt er nou dakar op ZDFcommentaar van niet-Duitse coureurs wordt zeker nagesynchroniseerd
Tsja, hij denkt het, maar als het zo zou zijn was dat toch al lang bijgewerkt?quote:Op zondag 8 januari 2006 10:52 schreef jozef444 het volgende:
Hoorde net op de radio (dus weet niet of t echt klopt tblijft omroep brabant) dat Stacey denkt dat Tchaguine gister een waypoint heeft gemist. Dat zou betekenen dat ie wschlijk nog een tijdstraf zou moeten krijgen. Ben benieuwd of t klopt
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |