daarom boek ik ook een retourtje...quote:Op zondag 19 februari 2006 12:41 schreef Jaguarized het volgende:
Volgens de Northwest website kost de 314 naar Minneapolis/St. Paul (MSP) en de 736 naar New York (JFK) je 615.10 dollar.
Via www.skybreakers.nl krijg ik alleen directe vluchten. En via vluchtzoeker ook.
heb hem geboekt bij vliegwinkel.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:54 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dat gaat met als je niet komt opdagen bij de retourvlucht.
Denk het niet de vluchten van en naar adam heb ik via punten dus...quote:Op maandag 20 februari 2006 08:15 schreef Jaguarized het volgende:
Dan was misschien een retourtje via de amerikaanse site goedkoper geweest.Of een ticket op maat in Nederland gekocht.
ik afgelopen vrijdag nog 6 maanden!quote:Op zondag 26 februari 2006 20:38 schreef Fannetje het volgende:
*kick*
Nog maar iets meer dan 4 maanden en dan ga ik naar Amerika!
laguna beachquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:18 schreef Krizmir het volgende:
Wij gaan 2 dagen naar LA, een in de stad en eentje aan het strand.... welk strand is (midden in de zomer) aan te raden?
In onze vakantie zijn we ook van plan om een dagje Santa Cruz (San Francisco) te doen, iemand daar wel eens geweest? Welke stranden/plekken zijn aanraders.
Venice Beach en Santa Monicaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:18 schreef Krizmir het volgende:
Wij gaan 2 dagen naar LA, een in de stad en eentje aan het strand.... welk strand is (midden in de zomer) aan te raden?
Denk dat ik over ik van de week ff een last minute ga boeken voor over 3 weken ofzowquote:Op zondag 12 maart 2006 17:57 schreef Lexie het volgende:
Minder dan twee maanden hier![]()
. Komt toch snel dichterbij nu
.
Venice Beach vond ik wel de grootste flop van LA. We waren er 23-24 juli, hartje zomer dus. Er was geen hond op de boulevard en op het strand. Ga dan naar St. Barbara, veel leuker, veel meer mensen en sfeer. Malibu is ook leuk om de huizen van de sterren te bekijken.quote:
Wat raar! Ik was er vorig jaar 17 juli en het was er hartstikke druk?quote:Op zondag 19 maart 2006 00:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
We waren er 23-24 juli, hartje zomer dus. Er was geen hond op de boulevard en op het strand.
idd als ik er ben is het altijd behoorlijk druk.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat raar! Ik was er vorig jaar 17 juli en het was er hardstikke druk?Nou vond ik het leuk om gezien te hebben, er was veel levendigheid en je kon er leuk mensen kijken. Muscle beach met een hoop patsers aan de krachttraining, rare mensen die de gekste dingen verkopen op de boulevard, skeelermensen, fietsmensen etc. Maar Malibu had me ook leuk geleken, da's toch een stuk sjieker.
Zelf ben ik niet zo'n strandmens maar ik vond Venice Beach wel leuk om gezien te hebben. Maar niet om een hele dag op het strand rond te hangen.
Volgens mij heb jij echt een kutleven..quote:Op maandag 20 maart 2006 20:41 schreef fanneke het volgende:
[..]
idd als ik er ben is het altijd behoorlijk druk.
Loop altijd van Venice Beach naar de pier in Santa Monica. Lekker lunchen in het restaurant aan het einde van de pier. Op mijn gemak over de pier slenteren en ga dan nog even op het strand liggen (of even naar 3rd Street Promenade). Daarna op m'n gemak weer terug naar Venice. Ben ik toch vrijwel een gehele dag bezig.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:44 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij echt een kutleven..
ik miste een smiley, vandaar.quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:35 schreef Proper_fucked het volgende:
Idd sarcastisch.. hoe jij dat verteld, en hier dik koud(ok, word alweer wat beter)
![]()
Ja ik zat al aan exit reizen te denken .Heeft hier iemand ervaring met die reisorganisatie?quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:50 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Wesssst sideeee!![]()
Misschien: www.exit-reizen.nl
en wanneer je geld teveel hebt: http://www.jandoets.nl/
He dit is zo goed als dezelfde route als ik heb gemaakt. Ik ben nog naar Monumant Valley geweest. Super mooi en het ligt op de route, ook Joshua Tree in de buurt van Palmm springs is heel apart, niet zo heel groot maar wel bijzonder.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:04 schreef foetre het volgende:
Zo contact gehad via Exit reizen en heb toch de route nog wat aangepast.
1399 3 weken incl vlucht+ huur auto
meer prijs 160 pw jeep grand cherokee(platina, verzekering toeslagen etc)
Route
01 Amsterdam - Los Angeles
02 Los Angeles
03 Los Angeles - Pismo Beach
04 Pismo Beach - San Francisco
05 San Francisco
06 San Francisco - South Lake Tahoe
07 South Lake Tahoe - Yosemity NP
08 Yosemity NP - Bakersfield
09 Bakersfield - Las Vegas
10 Las Vegas
11 Las Vegas - Zion NP
12 Zion
13 Zion - Bryce Canyon NP
14 Bryce Canyon NP- Grand Canyon NP
15 Grand Canyon NP - Palm Springs
16 Palm Springs - San Diego
17 San Diego
18 San Diego - Los Angeles
19 Los Angeles - Amsterdam
20 Aankomst Amsterdam
Nu heb ik nog 1 dag over voor yellowstone Np maar ik weet echt niet of dat in me route past,eventueel een andere bestemming?
En is er ook een site waar ik de route in kan voeren dat je het op een kaartje kan zien?zoals hieronder maar dan met meer dan 10 bestemmingen
[afbeelding]
Nu klopt het kaartje niet helemaal omdat de NP's er niet op staan
Hoelang ben je geweest?en waar ligt dat Monumant Valley?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:10 schreef Chielus het volgende:
[..]
He dit is zo goed als dezelfde route als ik heb gemaakt. Ik ben nog naar Monumant Valley geweest. Super mooi en het ligt op de route, ook Joshua Tree in de buurt van Palmm springs is heel apart, niet zo heel groot maar wel bijzonder.
Yellowstone kun je wel vergeten. De dichtsbijzijnde plaats uit jouw route is St. George,Utah en dat is ruim 600 mijl. (>900 km.!!!).quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:04 schreef foetre het volgende:
Nu heb ik nog 1 dag over voor yellowstone Np maar ik weet echt niet of dat in me route past,eventueel een andere bestemming?
En is er ook een site waar ik de route in kan voeren dat je het op een kaartje kan zien?zoals hieronder maar dan met meer dan 10 bestemmingen
Ok das jammer maar je kan ook ni alles hebben.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:18 schreef fanneke het volgende:
[..]
Yellowstone kun je wel vergeten. De dichtsbijzijnde plaats uit jouw route is St. George,Utah en dat is ruim 600 mijl. (>900 km.!!!).
Ik zou tussen Grand Canyon en San Diego een extra overnachting plannen in Sedona. Prachtige omgeving. De weg ernaar toe, via Flagstaff, is op zich al de moeite waard.
De route ziet er verder goed uit. Is allemaal prima te doen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:24 schreef foetre het volgende:
[..]
Ok das jammer maar je kan ook ni alles hebben.
Is het voor de rest een beetje logische route en een beetje te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |