daarom boek ik ook een retourtje...quote:Op zondag 19 februari 2006 12:41 schreef Jaguarized het volgende:
Volgens de Northwest website kost de 314 naar Minneapolis/St. Paul (MSP) en de 736 naar New York (JFK) je 615.10 dollar.
Via www.skybreakers.nl krijg ik alleen directe vluchten. En via vluchtzoeker ook.
heb hem geboekt bij vliegwinkel.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:54 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dat gaat met als je niet komt opdagen bij de retourvlucht.
Denk het niet de vluchten van en naar adam heb ik via punten dus...quote:Op maandag 20 februari 2006 08:15 schreef Jaguarized het volgende:
Dan was misschien een retourtje via de amerikaanse site goedkoper geweest.Of een ticket op maat in Nederland gekocht.
ik afgelopen vrijdag nog 6 maanden!quote:Op zondag 26 februari 2006 20:38 schreef Fannetje het volgende:
*kick*
Nog maar iets meer dan 4 maanden en dan ga ik naar Amerika!
laguna beachquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:18 schreef Krizmir het volgende:
Wij gaan 2 dagen naar LA, een in de stad en eentje aan het strand.... welk strand is (midden in de zomer) aan te raden?
In onze vakantie zijn we ook van plan om een dagje Santa Cruz (San Francisco) te doen, iemand daar wel eens geweest? Welke stranden/plekken zijn aanraders.
Venice Beach en Santa Monicaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:18 schreef Krizmir het volgende:
Wij gaan 2 dagen naar LA, een in de stad en eentje aan het strand.... welk strand is (midden in de zomer) aan te raden?
Denk dat ik over ik van de week ff een last minute ga boeken voor over 3 weken ofzowquote:Op zondag 12 maart 2006 17:57 schreef Lexie het volgende:
Minder dan twee maanden hier![]()
. Komt toch snel dichterbij nu
.
Venice Beach vond ik wel de grootste flop van LA. We waren er 23-24 juli, hartje zomer dus. Er was geen hond op de boulevard en op het strand. Ga dan naar St. Barbara, veel leuker, veel meer mensen en sfeer. Malibu is ook leuk om de huizen van de sterren te bekijken.quote:
Wat raar! Ik was er vorig jaar 17 juli en het was er hartstikke druk?quote:Op zondag 19 maart 2006 00:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
We waren er 23-24 juli, hartje zomer dus. Er was geen hond op de boulevard en op het strand.
idd als ik er ben is het altijd behoorlijk druk.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat raar! Ik was er vorig jaar 17 juli en het was er hardstikke druk?Nou vond ik het leuk om gezien te hebben, er was veel levendigheid en je kon er leuk mensen kijken. Muscle beach met een hoop patsers aan de krachttraining, rare mensen die de gekste dingen verkopen op de boulevard, skeelermensen, fietsmensen etc. Maar Malibu had me ook leuk geleken, da's toch een stuk sjieker.
Zelf ben ik niet zo'n strandmens maar ik vond Venice Beach wel leuk om gezien te hebben. Maar niet om een hele dag op het strand rond te hangen.
Volgens mij heb jij echt een kutleven..quote:Op maandag 20 maart 2006 20:41 schreef fanneke het volgende:
[..]
idd als ik er ben is het altijd behoorlijk druk.
Loop altijd van Venice Beach naar de pier in Santa Monica. Lekker lunchen in het restaurant aan het einde van de pier. Op mijn gemak over de pier slenteren en ga dan nog even op het strand liggen (of even naar 3rd Street Promenade). Daarna op m'n gemak weer terug naar Venice. Ben ik toch vrijwel een gehele dag bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |