Daar hebben we altijd dokter Schoemie nog voorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:07 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Check die kop dan, zijn jullie blind ofzoDat wil je je ergste vijand nog niet eens aandoen!
Het is Marescha anders aardig goed gelukt. Van een zeikballad een opgefokte zeikballad maken is erg knap.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
daar valt toch niet veel aan te verkrachten?!
Hallo blinde, ze's de fucking Marijke Helwegen van 2015.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat zou zonde zijn, ik hou haar liever voor mezelf.
Eindelijk iemand met een normale meningquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:08 schreef Syll het volgende:
Marescha is eng!
Jammer dat Serge er niet uit is.
.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Hallo blinde, ze's de fucking Marijke Helwegen van 2015.
Bottomline, door de ergernisfactor is Idols zo'n succes.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind afleveringen zoals vanavond, waar ik me kan ergeren aan allerlei dingen, veel leuker.
Wow, wat was ze vanavond slecht. Niet normaal. Door de plee met dat verschrikkelijke mens.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar hebben we altijd dokter Schoemie nog voor
Ben het trouwens niet met je eens PB, Marescha is één van de beteren dit jaar. Ze moet alleen wél voor het stoerdere genre gaan en niet voor de balads... Als je dan persé iemand moet afvallen, neem dan Raffaëla.. Toe dan, doe ik mee
Kijk, dáár hebben we wat aanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Wow, wat was ze vanavond slecht. Niet normaal. Door de plee met dat verschrikkelijke mens.
Tis toch zo??? KIJK GOED:quote:
hihi ik had precies dezelfde afkeer.... de JK werd verdomme nog derde ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:10 schreef Insomaniac het volgende:
Bottomline, door de ergernisfactor is Idols zo'n succes.
Gut, wat heb ik Alice en JK intens gehaat zeg, wat heerlijk was dat. Vond het bijna jammer toen ze er uit waren..
Je mening is duidelijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis toch zo??? KIJK GOED:
[afbeelding]
Marijke Helwegen 2015.
Hell no!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Drijft pberends het pro-Raf en het gematigd anti-Raf kamp in elkaars armen?.
Ooit zul je het inzien, mien jung.quote:
Ik heb die irritante fröbelneger zoooooooo intens gehaat, niet normaal was dat. Omdat hij zo ver kwam, werd mijn antipathie alleen maar groter.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi ik had precies dezelfde afkeer.... de JK werd verdomme nog derde ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |