Als ik met dubbel s doe kom ik bij google op andere dingen uit!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:46 schreef veldmuis het volgende:
D'r achternaam is verkeerd gespeldt.
Zijn prima luidsprekers.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:47 schreef veldmuis het volgende:
Janszen!
Zet gewoon het geluid af, en geniet van dat heerlijke koppiequote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:51 schreef yosander het volgende:
En dan ook nog haar commentaar op de jury!
Een presentator/presentatrice hoort objectief te zijn.
Ja, mijn ouders kijken erna dus hoor ik dat op de achtergrond...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:50 schreef Oosthoek het volgende:
Wat is dat idols sowieso een kneuzenfestijn zeg, christus.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:44 schreef kollie het volgende:
vind het wel een lekker wijf
Met zo'n gek design zou ik dat eigelijk niet geloven. Maargoed, moet ze eerst horen danquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:50 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Zijn prima luidsprekers.
[afbeelding]
![]()
Dat zeg ik niet maar ja open er maar een topic over!quote:
De vader ervan was de rector op de school waar ik nu zit...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:55 schreef veldmuis het volgende:
[..]
[afbeelding]
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAAHHAAHA
Tooske? Vader? WTFquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:56 schreef yosander het volgende:
[..]
De vader ervan was de rector op de school waar ik nu zit...![]()
Ik ben ook blij dat ze weg is!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:57 schreef Blinky het volgende:
Chantal tegen Charissa die net is afgevallen: 'je hebt het fantastisch gedaan!'
Er daar gaat het idd foutquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:34 schreef zoalshetis het volgende:
het leukste aan chantal vind ik haar diversiteit. helaas denkt ze dat ze in alles goed is.
Rogerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:48 schreef yosander het volgende:
Modje! Één tt verandering aub!
that does it.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:09 schreef TommyGun het volgende:
Tietloos wijf die Chantal. En ze is Limburger![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:44 schreef kollie het volgende:
vind het wel een lekker wijf
quote:
Kijk, iemand die het begrijptquote:
Dan heb je vast wel foto's onder je kussen liggenquote:Op zondag 8 januari 2006 11:35 schreef Dirktator het volgende:
Niets tegen Chantal...ik ken haar persoonlijk en ze ziet er in het echt nog lekkerder uit dan op TV!
Laat mij d'r een keer ontmoeten en ik zal oordelen of ik een en ander zal terugnemen!quote:Op zondag 8 januari 2006 11:35 schreef Dirktator het volgende:
Niets tegen Chantal...ik ken haar persoonlijk en ze ziet er in het echt nog lekkerder uit dan op TV!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |