Hij was eerlijk gezegd gewoon kansloos.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:53 schreef kollie het volgende:
jammer van michels, hogan was een stuk beter
Verloren van de steigerbouwer uit Coevordenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:54 schreef ShaoliN het volgende:
Ligt die Hankey lul de behanger er al weer uit joh?
Zo zou je het ook kunnen noemenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:53 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Hij was eerlijk gezegd gewoon kansloos.
Ben er ff mee bezig, weet men de eerdere scores zo uit het hoofd?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:57 schreef sr_firewire het volgende:
Kan iemand dat schema aub fatsoeneren.... met uitslagen enzo. En dat TS dat fatsoenlijk invoert...
Daarom vroeg ik al of iemand m kende, had nl. nog nooit van meneer Potter gehoord.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom is Gerald Potter in het schema van TS vetgedrukt aangegeven? Is dat ook een Nederlander?
Een van de redenen om NIET naar de PDC te kijkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:10 schreef borisz het volgende:
Doe mij maar Russ' THe Voice' Brace maar![]()
[afbeelding]
helaas zit die bij de PDC
![]()
Op z'n verjaardagsfeestje een tvp'tje zetten. Shame on you, JDquote:Op zondag 8 januari 2006 00:02 schreef -J-D- het volgende:
tvp
Hebben ze de partijen O'Shea/West en Klaassen/Harbour omgedraaid dan? En geldt dit ook in het speelschema? (lijkt me niet, aangezien O'Shea een geplaatste speler is). Vreemd verhaal in elk geval.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij niet, maar O'shea en West wel, terwijl die voor maandag stonden
De uitslagen tot nu toe
Per Laursen (Den) bt (5) Tony Eccles (Eng) 3-2
Albertino Essers (Ned) bt (8) Ted Hankey (Eng) 3-1
(1) Mervyn King (Eng) bt Brian Woods (Eng) 3-0
(6) Tony O’Shea (Eng) bt Tony West (Eng) 3-1
Shaun Greatbatch (Eng) bt Niels de Ruiter (Ned) 3-2
Paul Hogan (Eng) bt Mareno Michels (Ned) 3-0,
Eventjes is het lachwekkend, maar na 5 minuten gaat het inderdaad wel een beetje irriteren...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Een van de redenen om NIET naar de PDC te kijken
Verschrikkelijk die vent.
Neequote:Op zondag 8 januari 2006 14:09 schreef TheVulture het volgende:
Is Bambie er eigenlijk ook in Frimley Green?
Ik ook, meer uitlachen eigenlijk. Die vrouw van hemquote:Op zondag 8 januari 2006 14:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En toch moest ik weer lachen, bij Stompe met zn lekkere wijven
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ook, meer uitlachen eigenlijk. Die vrouw van hem.
De vrouw van Fitton is het betere werk.
Die is idd niet verkeerdquote:Op zondag 8 januari 2006 14:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ga ook maar voor em meedoen denk ikquote:Op zondag 8 januari 2006 14:32 schreef kollie het volgende:
Mooie opkomst, met de ierse vlag over z'n schouder![]()
Had Fitton geen Nederlandse vriendin? Uit Venlo?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nederlands idd, weet niet of ze uit Venlo komt.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:51 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Had Fitton geen Nederlandse vriendin? Uit Venlo?
die kunnen ze ook gewoon op de stoel zetten tijdens de Davis Cup.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zou er ook maar iemand zijn die dit wel een goeie caller vindt
Wordt ie echt zo hard kapotgemaaktquote:Op zondag 8 januari 2006 16:29 schreef mitt het volgende:
[..]
die kunnen ze ook gewoon op de stoel zetten tijdens de Davis Cup.![]()
Ik verwacht dat die jezus look a like wint, maar ik mag hem niet zo kan toch ?quote:Op zondag 8 januari 2006 16:46 schreef mitt het volgende:
Wat had je dan verwacht.
Ik reageerd eigenlijk op BliksemSchigtquote:Op zondag 8 januari 2006 16:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik verwacht dat die jezus look a like wint, maar ik mag hem niet zo kan toch ?
Alsof 15bier nog enig effect heeft op zo'n ervaren drinker en gewichtquote:Op zondag 8 januari 2006 16:57 schreef greatgonzo het volgende:
is die trouwens inmiddels geminderd met bierdrinken, of drinkt hij er nog steeds 15-20 voor de wedstrijd?
Co moet zo, Raymond morgenavond.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:01 schreef SunChaser het volgende:
Wanneer moeten Co en Raymond?
Waarom vraag je het danquote:Op zondag 8 januari 2006 17:03 schreef SunChaser het volgende:
Co toch vanavond pas?
Die hele withlock is geen fuck aan. Weinig uitstralingquote:Op zondag 8 januari 2006 17:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Whitlock
Hij mag van mij de Lakeside winnen.
Zijn manier van gooien.. gewoon cool en rustigquote:Op zondag 8 januari 2006 17:08 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Die hele withlock is geen fuck aan. Weinig uitstraling![]()
Ik vind het een verlies voor het tournooi. Wat een sufkut is die gozer.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:08 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Die hele withlock is geen fuck aan. Weinig uitstraling![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:42 schreef Urquhart het volgende:
Heeft Hoenselaar gewonnen?
Denk je, die man heeft nog nooit gepresteerd.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:42 schreef DeTolk het volgende:
Ome Co vanavond. Moet ie wel redden denk ik ?
Ja respect daarvoor, waar Fordham zenuwachtig begon te worden door de score bleef Whitlock gefocused waardoor hij het ook nog eens perfect af kon maken.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zijn manier van gooien.. gewoon cool en rustig![]()
vergeeet niet die kwart finale in 1963 ofzoquote:Op zondag 8 januari 2006 19:07 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Denk je, die man heeft nog nooit gepresteerd.
toen was ie stoned dus dat telt nietquote:Op zondag 8 januari 2006 19:30 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
vergeeet niet die kwart finale in 1963 ofzo
In de trainingen haalt-ie 't niveau van Taylor en Van Barneveld, aldus Co.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Kijken als Co eens niveau haalt..
Achter de schermen zekerquote:Op zondag 8 januari 2006 20:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
In de trainingen haalt-ie 't niveau van Taylor en Van Barneveld, aldus Co.
tuurlijk, ik ook op vrijdagavond in de kroeg als er niemand kijktquote:Op zondag 8 januari 2006 20:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
In de trainingen haalt-ie 't niveau van Taylor en Van Barneveld, aldus Co.
Ik denk dat ik gelijk hadquote:Op zondag 8 januari 2006 20:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Had die Hanvidge nou een blonde mokkel dochter
quote:Op zondag 8 januari 2006 20:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu moet hij deze winnen anders was het voor niks
Co ook?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Gelukkig is het nog lang niet gedaan voor Co.
Als je in sets met 2-0 achterstaat en in legs 2-0 kun je toch nog winnen...
Nee hequote:Op zondag 8 januari 2006 20:21 schreef Thieske het volgende:
Nou, we krijgen Co de rest van het toernooi weer als commentator.....
en dat alleen van mijn semi-grappige opmerking?quote:
Nee man, dat nee-schudden de hele tijd. En dat geloof in eigen kunnen:quote:Op zondag 8 januari 2006 20:26 schreef mitt het volgende:
[..]
en dat alleen van mijn semi-grappige opmerking?![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 20:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Co sleept zich erdoorheen op pure klasse en ervaring.
Tenminste wat non-verbale-communicatie tussen al die lamzakken.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:27 schreef Butra het volgende:
[..]
Nee man, dat nee-schudden de hele tijd. En dat geloof in eigen kunnen:
'Ik zal wel weer 2-0 achter komen, dan kom ik terug naar 2-2 en dan geef ik het weer weg.'![]()
Het is geen Phil Stompequote:Op zondag 8 januari 2006 20:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Gelukkig is het nog lang niet gedaan voor Co.
Als je in sets met 2-0 achterstaat en in legs 2-0 kun je toch nog winnen...
Co knoeit 3 keer zo ergquote:Op zondag 8 januari 2006 20:40 schreef AchJa het volgende:
"Waar Hanvidge normaal gesproken knoeit" Aldus de commentator...
Over Co zullen we het maar niet hebben he.
quote:Op zondag 8 januari 2006 20:20 schreef dndiek het volgende:
Co'tje mag zijn kleur coltrui weer gaan uitzoeken
quote:Op zondag 8 januari 2006 20:47 schreef ShaoliN het volgende:
Net niet het niveau van Taylor vandaag Co.
Hij is de Armand van de dartsportquote:Op zondag 8 januari 2006 20:47 schreef Arcee het volgende:
En Co teert maar door op die ene halve finale.
Wat was t ook al weer? www.leenkrediet.nlquote:Op zondag 8 januari 2006 20:48 schreef greatgonzo het volgende:
Kan ie straks weer mooi commentaar gaan leveren voor SBS, met z'n polo vol sponsers..
En Francis Hoenselaar en die andere lelijke dartwijven ook nietquote:Op zondag 8 januari 2006 20:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoef Stompe eigenlijk nooit meer op de Lakeside te zien.
beter 45 min elk toernooi, dan elke dag twee uur met z'n hondekop zuur gaan zitten doen dat hij "van de spelers die nu aan het gooien zijn wel had gewonnen"quote:Op zondag 8 januari 2006 20:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoef Stompe eigenlijk nooit meer op de Lakeside te zien.
Idd, hij was alquote:Op zondag 8 januari 2006 20:46 schreef Bruce117 het volgende:
Co
![]()
Dat je een fatsoenlijke pijl kan gooien als er totaal geen druk op staat geloof ik graag.
Maar ga eerst maar eens wat aan je mentale spel doen, dit is echt niet genoeg op dit niveau.
'ja dat soort jongens gaan er op de training gewoon af...ja, dan laat ik dingen zien die zijn niet van deze planeet...dan staat zelfs Raymond wel eens te kijken van: 'Co waar haal je het vandaan'...maar ja, alleen als er geen mensen bij zijn he...maar dat moet je dan in principe toch kunnen vertalen naar de Lakeside, maar dit jaar ging dat niet want de airco stond te hard...ja en dan ben je uit je spel en da gaat het gewoon niet meer...alles moet kloppen op zo'n moment'quote:Op zondag 8 januari 2006 20:51 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
beter 45 min elk toernooi, dan elke dag twee uur met z'n hondekop zuur gaan zitten doen dat hij "van de spelers die nu aan het gooien zijn wel had gewonnen"
Kijken als ik wat meer toernooien kan gooien om zo punten van Co af te snoepen.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:49 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En Francis Hoenselaar en die andere lelijke dartwijven ook niet
Co metquote:Op zondag 8 januari 2006 20:57 schreef greatgonzo het volgende:
Hij wordt de JC van de darts, de beste stuurlui staan aan wal..
alhoewel JC natuurlijk wel gepresteerd heeft
Simon Whitlock. HELDquote:Op zondag 8 januari 2006 20:59 schreef greatgonzo het volgende:
welke tweedehands darter is dit?
nee, die papzak die aan de bar commentaar zat te leveren samen met die Edward nog Watquote:
da's de wereldkampioen, wat ik je bromquote:Op zondag 8 januari 2006 21:03 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
nee, die papzak die aan de bar commentaar zat te leveren samen met die Edward nog Wat
Tegen een Schotse kiltdrager.quote:
Ik hoop eerder verliezend finalistquote:Op zondag 8 januari 2006 21:17 schreef Joene het volgende:
Ik voorspel dat merv king dit toernooi gaat winnen
Dat vroeg ie nietquote:Op zondag 8 januari 2006 21:24 schreef greatgonzo het volgende:
die heb ik toch allemaal gedownload, kijkt een stuk prettiger: BB, geen reclame en geen verknipte scenes
Hoeveel is het geworden?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:38 schreef mitt het volgende:
puike wedstrijd, Ceder vs Veitch.
geen idee.quote:
Walton gaat verliezenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Walton staat nu met 2-0 achter
hup nu op de BBCquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |