Hij was eerlijk gezegd gewoon kansloos.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:53 schreef kollie het volgende:
jammer van michels, hogan was een stuk beter
Verloren van de steigerbouwer uit Coevordenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:54 schreef ShaoliN het volgende:
Ligt die Hankey lul de behanger er al weer uit joh?
Zo zou je het ook kunnen noemenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:53 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Hij was eerlijk gezegd gewoon kansloos.
Ben er ff mee bezig, weet men de eerdere scores zo uit het hoofd?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:57 schreef sr_firewire het volgende:
Kan iemand dat schema aub fatsoeneren.... met uitslagen enzo. En dat TS dat fatsoenlijk invoert...
Daarom vroeg ik al of iemand m kende, had nl. nog nooit van meneer Potter gehoord.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom is Gerald Potter in het schema van TS vetgedrukt aangegeven? Is dat ook een Nederlander?
Een van de redenen om NIET naar de PDC te kijkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:10 schreef borisz het volgende:
Doe mij maar Russ' THe Voice' Brace maar![]()
[afbeelding]
helaas zit die bij de PDC
![]()
Op z'n verjaardagsfeestje een tvp'tje zetten. Shame on you, JDquote:Op zondag 8 januari 2006 00:02 schreef -J-D- het volgende:
tvp
Hebben ze de partijen O'Shea/West en Klaassen/Harbour omgedraaid dan? En geldt dit ook in het speelschema? (lijkt me niet, aangezien O'Shea een geplaatste speler is). Vreemd verhaal in elk geval.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij niet, maar O'shea en West wel, terwijl die voor maandag stonden
De uitslagen tot nu toe
Per Laursen (Den) bt (5) Tony Eccles (Eng) 3-2
Albertino Essers (Ned) bt (8) Ted Hankey (Eng) 3-1
(1) Mervyn King (Eng) bt Brian Woods (Eng) 3-0
(6) Tony O’Shea (Eng) bt Tony West (Eng) 3-1
Shaun Greatbatch (Eng) bt Niels de Ruiter (Ned) 3-2
Paul Hogan (Eng) bt Mareno Michels (Ned) 3-0,
Eventjes is het lachwekkend, maar na 5 minuten gaat het inderdaad wel een beetje irriteren...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Een van de redenen om NIET naar de PDC te kijken
Verschrikkelijk die vent.
Neequote:Op zondag 8 januari 2006 14:09 schreef TheVulture het volgende:
Is Bambie er eigenlijk ook in Frimley Green?
Ik ook, meer uitlachen eigenlijk. Die vrouw van hemquote:Op zondag 8 januari 2006 14:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En toch moest ik weer lachen, bij Stompe met zn lekkere wijven
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ook, meer uitlachen eigenlijk. Die vrouw van hem.
De vrouw van Fitton is het betere werk.
Die is idd niet verkeerdquote:Op zondag 8 januari 2006 14:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ga ook maar voor em meedoen denk ikquote:Op zondag 8 januari 2006 14:32 schreef kollie het volgende:
Mooie opkomst, met de ierse vlag over z'n schouder![]()
Had Fitton geen Nederlandse vriendin? Uit Venlo?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nederlands idd, weet niet of ze uit Venlo komt.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:51 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Had Fitton geen Nederlandse vriendin? Uit Venlo?
die kunnen ze ook gewoon op de stoel zetten tijdens de Davis Cup.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zou er ook maar iemand zijn die dit wel een goeie caller vindt
Wordt ie echt zo hard kapotgemaaktquote:Op zondag 8 januari 2006 16:29 schreef mitt het volgende:
[..]
die kunnen ze ook gewoon op de stoel zetten tijdens de Davis Cup.![]()
Ik verwacht dat die jezus look a like wint, maar ik mag hem niet zo kan toch ?quote:Op zondag 8 januari 2006 16:46 schreef mitt het volgende:
Wat had je dan verwacht.
Ik reageerd eigenlijk op BliksemSchigtquote:Op zondag 8 januari 2006 16:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik verwacht dat die jezus look a like wint, maar ik mag hem niet zo kan toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |