Oh, een apart topic mag niet?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:02 schreef Conflict het volgende:
Je mag er ook wel een van STA in het STA feedbackgebeuren zetten hoor![]()

Uiteraard gewoon een eigen topic.quote:

Eensch!quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:34 schreef sanger het volgende:
Als je op dit lijstje afgaat kan er eigenlijk maar 1 opvolger zijn voor BE.

Ik!quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:34 schreef sanger het volgende:

quote:

lijkt me idd de beste keuzequote:

ik was er ook nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:01 schreef Vonkenboer het volgende:
009. 0710 Vonkenboer
Volgens mij kom ik er de volgende keer niet meer onderheen als het gaat om een meeting enzo![]()

Schandaligquote:

Heb jij er eigenlijk invloed op Dude?quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou jij wordt dus zéker geen mod dan![]()

quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou jij wordt dus zéker geen mod dan![]()

Tja Conflict, het leven is spijkerhard, zoals we hier in K&W met enige regelmaat plachten te verzuchten.quote:

Ik mail je mijn adres even voor de bloemen, bonbons en blanco checksquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:53 schreef sanger het volgende:
[..]
Heb jij er eigenlijk invloed op Dude?

O dat verandert de zaak!quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:24 schreef Conflict het volgende:
ja maar ik heb zelf een boot!

* Wacht nog steeds......quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik mail je mijn adres even voor de bloemen, bonbons en blanco checks![]()

Ik schuif je wel door naar de 4e plaats danquote:Op maandag 17 juli 2006 10:01 schreef Marsepein het volgende:
Groeten vanuit het zonnige Griekenland! Män 3e plaats is verstevigd zie ik
Er is wel een nadeel aan op de derde plaats staan ben ik achter gekomen .... ik wordt prive gemaild voor goedbedoelde adviezen. Ik denk dat ik maar een adviesburo ga beginnen

Jammer trouwens, daar gaan een hoop topics!quote:Op maandag 17 juli 2006 10:01 schreef Marsepein het volgende:
Groeten vanuit het zonnige Griekenland! Män 3e plaats is verstevigd zie ik
Er is wel een nadeel aan op de derde plaats staan ben ik achter gekomen .... ik wordt prive gemaild voor goedbedoelde adviezen. Ik denk dat ik maar een adviesburo ga beginnen

quote:Op maandag 17 juli 2006 10:01 schreef Marsepein het volgende:
Ik zla hem mailen dat hij een topicje kan openen.quote:Hallo,
Ik las net een frumpje over stucen waarbij je meld dat een laagje van 1 a 2 mm stucen (over gips bv), niet met geleidelatten hoeft.
1. Kun jij mij vertellen of over een strakke gips wand, waarbij de naden moeten worden dichtgezet, een dun laagje kan worden aangebracht??
2. Kan ik over tiplex heen stucen?
Bedankt voor het coachen!

Of jij opent dat topic en dan ff de link terugmailenquote:Op maandag 17 juli 2006 10:28 schreef Marsepein het volgende:
[..]
[..]
Ik zla hem mailen dat hij een topicje kan openen.

quote:Op maandag 17 juli 2006 10:33 schreef Marsepein het volgende:
Ik ben met vakantie ja, dan wil ik niets met K&W topics te maken hebben (Hmmm, wat klopt hier niet.)

quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:34 schreef sanger het volgende:
quote:
Bedoelen jullie hiermee wie ik denk dat jullie bedoelen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:05 schreef tnimble het volgende:
En het is duidelijk wie BE's opvolger moet zijn. Grappig dat van de bovenste paar het aantal posts met sprongen omhoog gaat top van de stats er onder![]()

aan dequote:Op maandag 17 juli 2006 10:45 schreef Marsepein het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedoelen jullie hiermee wie ik denk dat jullie bedoelen?![]()

Ik verwacht het ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:26 schreef tnimble het volgende:
Ben benieuw op welke plek MMach staat, volgens mij is dat de hoogte stijger!

Dat heeft er verder niks mee te maken hoor...quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:41 schreef Marsepein het volgende:
Helaas, zonder een bepaalde optie op het forum is het voorlopig niet mogelijk voor Arcee om stats te kunnen genereren. Jammer, maar helaas.![]()
Of het terugkomt? Nog geen enkel idee. We moeten zonder verder.

Voorals nog heb ik anders begrepen. Maar ben daarin een leek. Arcee kan dat dan zelf aangeven.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat heeft er verder niks mee te maken hoor...

Jawel, hoor.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat heeft er verder niks mee te maken hoor...

Oh?quote:

Achquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:54 schreef Marsepein het volgende:
Ehh, dat ja/nee spelletje hoeft niet hier toch?

Neuh, maar ik vraag me af waar SJ haar standpunt op baseertquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:54 schreef Marsepein het volgende:
Ehh, dat ja/nee spelletje hoeft niet hier toch?

*mee eens isquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:35 schreef Vonkenboer het volgende:
Wij wachten gewoon af; tot dat het wel weer mogelijk is![]()

Ik denk op de reacties van Arcee in De /0 optie werkt niet meer?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:21 schreef Svensational het volgende:
Neuh, maar ik vraag me af waar SJ haar standpunt op baseert!

vierde telling: 8equote:Op woensdag 12 juli 2006 08:19 schreef Gurb het volgende:
eerste telling: 5e
tweede telling: 6e
derde telling: 7e
ik zie een stijgende lijn![]()

Nog even en je gaat Dude voorbijquote:Op maandag 6 november 2006 13:40 schreef Marsepein het volgende:
Zo, als eerste Pinball eens bedanken voor het werk! Super, maar waarom ik zo gestegen ben .... post ik echt zo veel![]()
Toch leuk![]()

Daar kun je zelf wat aan doen hequote:Op maandag 6 november 2006 15:53 schreef Vonkenboer het volgende:
2de telling : 009. 0710 Vonkenboer
3de telling : 010. 1079 Vonkenboer
![]()
Ik wordt langzaam aan uit de topt tien gewerkt![]()

Verzin een nieuw project dan!quote:Op maandag 6 november 2006 16:48 schreef taxibabe het volgende:
Volgens mij moet ik iets meer posten ipv alleen lurken wil ik ooit in deze lijst komen...

Ik weet genoeg projecten..quote:

Jeuhquote:Op maandag 6 november 2006 13:12 schreef arithaterhorst het volgende:
Sjit... 15e en ingehaald door Cijb![]()
![]()

LOL lol lol schiet me net te binnen:quote:Op maandag 6 november 2006 13:12 schreef arithaterhorst het volgende:
Sjit... 15e en ingehaald door Cijb![]()
![]()
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |