abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34108763
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:41 schreef Breetai het volgende:
Vergeet de electronica nerds niet. Deze eindigen meestal met buitenlandse dames om een of ander vage reden.
En meestal zijn die veel mooier dan henzelf
4
  maandag 16 januari 2006 @ 00:52:27 #77
22944 Breetai
....Relax....
pi_34108864
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:48 schreef Brunette het volgende:

[..]

En meestal zijn die veel mooier dan henzelf
qua uiterlijk niet maar qua innerlijk zit het wel oke denk ik zo.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_34109096
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:52 schreef Breetai het volgende:

[..]

qua uiterlijk niet maar qua innerlijk zit het wel oke denk ik zo.
Nou ik zie die nerds wel vaker rondlopen met mooie Japanse vrouwen hoor

Het voordeel van nerds is dat de schoonheid van een mooie vrouw nóg beter uitkomt dan bij een perfect uitziende man + nerds zorgen voor slimme nageslacht. En het is nóg leuker als mensen gaan denken wat zo'n vrouw nou in zo'n nerd ziet
4
pi_34112812
quote:
Op maandag 16 januari 2006 01:00 schreef Brunette het volgende:
Het voordeel van nerds is dat de schoonheid van een mooie vrouw nóg beter uitkomt dan bij een perfect uitziende man + nerds zorgen voor slimme nageslacht. En het is nóg leuker als mensen gaan denken wat zo'n vrouw nou in zo'n nerd ziet
Als je het zo gaat bekijken nemen ze wel een gok kwa uiterlijk van het eventuele nageslacht, .

Uiterst smaakvolle avatars heeft u telkens!
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  maandag 16 januari 2006 @ 10:36:38 #80
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_34113998
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:30 schreef Brunette het volgende:
Jaaaa je hebt nerds in allerlei soorten en maten
Scheikundenerds, natuurkundenerds, biologienerds, LAN-nerds enz. enz.
Klinkt logisch. En wat voor categorie vind jij het leukste dan?

[me] vraagt zich af wat voor vrouwen informatici meestal relaties meekrijgen [/me]
pi_34121989
quote:
Op maandag 16 januari 2006 09:32 schreef Frezer het volgende:

[..]

Als je het zo gaat bekijken nemen ze wel een gok kwa uiterlijk van het eventuele nageslacht, .

Uiterst smaakvolle avatars heeft u telkens!
Het is idd een gok, maar ik heb liever slimme kindertjes, die er heel gewoontjes uitzien dan bloedmooie domme kinderen,die later op mijn kosten gaan leven. Maar je weet dat natuurlijk nooit voor 100% zeker

Thnx , fijn dat je ze mooi vindt
4
pi_34122207
quote:
Op maandag 16 januari 2006 10:36 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

Klinkt logisch. En wat voor categorie vind jij het leukste dan?

[me] vraagt zich af wat voor vrouwen informatici meestal relaties meekrijgen [/me]
Tja...dat hangt van allerlei factoren af

Persoonlijk vinnik scheikundenerds het leukst ( maar die zij ook best wel handig ), maar dat wil niet zeggen dat ik eerder voor een lelijke, onverzorgde scheikundenerd kies dan voor een goed uitziende verzorgde informatica-nerd.

Dus het hangt eigenlijk allemaal af van hun uitstraling, persoonlijkheid en uiterlijk, maar dat geldt dus eigenlijk voor iedereen
4
pi_34122413
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:03 schreef Brunette het volgende:

[..]

Tja...dat hangt van allerlei factoren af

Persoonlijk vinnik scheikundenerds het leukst ( maar die zij ook best wel handig ), maar dat wil niet zeggen dat ik eerder voor een lelijke, onverzorgde scheikundenerd kies dan voor een goed uitziende verzorgde informatica-nerd.

Dus het hangt eigenlijk allemaal af van hun uitstraling, persoonlijkheid en uiterlijk, maar dat geldt dus eigenlijk voor iedereen
leg eens uit hoe het zit met je scheikundenerdfetisjisme...?
interessant...
pi_34122735
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:10 schreef geejeej het volgende:

[..]

scheikundenerdfetisjisme...?
Zo zou ik het niet willen noemen
4
pi_34130686
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:19 schreef Brunette het volgende:

[..]

Zo zou ik het niet willen noemen
maakt niet uit, maar leg eens uit, waarom precies die scheiko's?
interessant...
  maandag 16 januari 2006 @ 19:41:56 #86
22944 Breetai
....Relax....
pi_34132227
Bij dames die scheikunde hebben gestudeerd krijg ik automatisch visioenen van grote ketels en bezemstelen. Ik heb geen idee waar dat vandaan zou kunnen komen.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_34134970
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:56 schreef Brunette het volgende:

[..]

Het is idd een gok, maar ik heb liever slimme kindertjes, die er heel gewoontjes uitzien dan bloedmooie domme kinderen,die later op mijn kosten gaan leven. Maar je weet dat natuurlijk nooit voor 100% zeker

Thnx , fijn dat je ze mooi vindt
Maar jij zult zelf toch ook nog wel de nodige intelligentie bijdragen?

Zekerheid heb je idd nooit, en alsjeblieft .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  maandag 16 januari 2006 @ 20:47:34 #88
57728 Xitami
? = 2b || !2b
pi_34135460
Ik ben toch wel blij dat ik een doodgewone programmeer-nerd ben. Het schijnt, als je de collectie nerds wat onder de loep neemt, dat die klasse nerd eigenlijk een soort hybride is tussen een normaal persoon en een nerd.

Jammer genoeg heb ik dan wel de sociale vaardigheden maar 't gevoel voor humor is dan weer typisch nerd. Had 't toch liever andersom gehad...
From the ashes...
pi_34136515
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 16:18 schreef the900 het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als je sig klaar is met laden ?
pi_34136769
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:05 schreef geejeej het volgende:

[..]

maakt niet uit, maar leg eens uit, waarom precies die scheiko's?
Was in de derde ontzettend slecht in scheikunde en hierdoor keek ik op tegen alle lekkere jongens + lekkere nerds, die mij hielpen en erg goed waren in scheikunde. Nu je zin ? Mijn ''jeugd'' trauma wat doe je
4
pi_34136830
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:37 schreef Frezer het volgende:

[..]

Maar jij zult zelf toch ook nog wel de nodige intelligentie bijdragen?

Zekerheid heb je idd nooit, en alsjeblieft .
uiteraard
Maar heb helaas geen wiskundebrein maar daar moet papa voor zorgen mits hij goed is in exacte vakken
4
pi_34137064
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:03 schreef Brunette het volgende:

Persoonlijk vinnik scheikundenerds het leukst
Vallen daar ook farmacienerds en biomedischewetenschappen-nerds onder?
Dat ga ik volgend jaar namelijk studeren.

Ach ja, het maakt ook niet uit, ik heb al een computernerd.
* Mini_rulez is zo'n zeldzaam meisje met mannenhumor én nerdhumor. En ook nog Star Trek-fan.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_34137682
quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:20 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Vallen daar ook farmacienerds en biomedischewetenschappen-nerds onder?
Dat ga ik volgend jaar namelijk studeren.

Ach ja, het maakt ook niet uit, ik heb al een computernerd.
* Mini_rulez is zo'n zeldzaam meisje met mannenhumor én nerdhumor. En ook nog Star Trek-fan.
Super dat je zover bent gekomen, meid

Ach waar heb ik het toch over.....wat is nou eigenlijk een ''nerd''?
''Nerds'' zijn toch ook mensen? Ze vallen gewoon veel eerder op door hun gedrag en intelligentie, maar verder zijn ze écht menselijk hoor
Dus al die hokjes zijn eigenlijk nergens voor nodig.
Schande schande Brunette, schaam je
4
pi_34137975
Zo'n ramp is het toch ook weer niet om een bepaalde groep een naam te geven?
pi_34138278
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:44 schreef Sc0rPi0n het volgende:
What a load of bullshit zeg dat stukje. Alsof elke nerd zijn vrouw aanbidt.

Ikzelf praat (bijna) nooit buiten mijn werk over de pc. Op verjaardagen begin ik er niet over, want voor je het weet heb je de stempel al te pakken. En kom zeg ik zit er voor mijn lol.

Het is voor mij niet alleen mijn werk maar ook mijn hobby, maar mijn gezin zal daar nooit onder lijden.
IDD: ik probeer nerd-talk zoveel mogelijk te vermijden anders heb ik op verjaardagen na 5 minuten al 3 afspraken staan om PC's te fixen

en na een dag werken heb ik idd ook geen zin om PC's te fixen, mijn eigen desktop staat nu ook kapot op zijn plek. dan maar ff geen mp3's luisteren thuis, komt wel weer een keer als ik er wel zin in heb....
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_34138304
quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:38 schreef Frezer het volgende:
Zo'n ramp is het toch ook weer niet om een bepaalde groep een naam te geven?
gehehe

ze in categorieën verdelen wel
Scheikundenerd, biomedische nerd, informaticanerd.....
4
pi_34138656
Ik ken een nerd, die door de rest van mijn klas als een psychopaat wordt beschouwd, maar die eigenlijk best wel aardig is en zich gewoon goed voelt bij mij en af en toe een praatje komt maken enz.
Het leuke is dat hij mij gewoon zijn hele DVD collectie uitleent en als mijn PC naar de Filistijnen is, wil hij het komen fixen enzo. Niet dat ik daarop inga, maar het gaat gewoon om het principe
Hij is écht behulpzaam.

4
pi_34138992
Ja, die hebbe wij ook in de klas, maar je kan ze gewoon alles laten doen ofzo. Ze zijn gewoon alles behalve hard, er zit nix in ze waardoor ze is een keer een grote bek hebben, of juist iets meespelen ofzo. Ze proberen overdreven aardig te zijn, maar zo komt er niemand op af. O en ik heb het niet over alle nerds, maar gewoon die ene bepaalde groep.
pi_34150824
quote:
Op zondag 15 januari 2006 22:34 schreef Emel het volgende:

[..]

nee hoor tis dat je bezet bent
Tsja,.
Zodra k singel ben mail k je wel,..

-edit-
oke klinkt niet positief,..
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op maandag 16 januari 2006 22:02 schreef frozen_x het volgende:
Ja, die hebbe wij ook in de klas, maar je kan ze gewoon alles laten doen ofzo. Ze zijn gewoon alles behalve hard, er zit nix in ze waardoor ze is een keer een grote bek hebben, of juist iets meespelen ofzo. Ze proberen overdreven aardig te zijn, maar zo komt er niemand op af. O en ik heb het niet over alle nerds, maar gewoon die ene bepaalde groep.
mooi toch.
kan de wereld goed gebruiken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')