En meestal zijn die veel mooier dan henzelfquote:Op zondag 15 januari 2006 23:41 schreef Breetai het volgende:
Vergeet de electronica nerds niet. Deze eindigen meestal met buitenlandse dames om een of ander vage reden.
qua uiterlijk niet maar qua innerlijk zit het wel oke denk ik zo.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:48 schreef Brunette het volgende:
[..]
En meestal zijn die veel mooier dan henzelf
Nou ik zie die nerds wel vaker rondlopen met mooie Japanse vrouwen hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 00:52 schreef Breetai het volgende:
[..]
qua uiterlijk niet maar qua innerlijk zit het wel oke denk ik zo.
Als je het zo gaat bekijken nemen ze wel een gok kwa uiterlijk van het eventuele nageslacht,quote:Op maandag 16 januari 2006 01:00 schreef Brunette het volgende:
Het voordeel van nerds is dat de schoonheid van een mooie vrouw nóg beter uitkomt dan bij een perfect uitziende man + nerds zorgen voor slimme nageslacht. En het is nóg leuker als mensen gaan denken wat zo'n vrouw nou in zo'n nerd ziet![]()
Klinkt logisch. En wat voor categorie vind jij het leukste dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:30 schreef Brunette het volgende:
Jaaaa je hebt nerds in allerlei soorten en maten![]()
Scheikundenerds, natuurkundenerds, biologienerds, LAN-nerds enz. enz.![]()
Het is idd een gok, maar ik heb liever slimme kindertjes, die er heel gewoontjes uitzien dan bloedmooie domme kinderen,die later op mijn kosten gaan leven. Maar je weet dat natuurlijk nooit voor 100% zekerquote:Op maandag 16 januari 2006 09:32 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als je het zo gaat bekijken nemen ze wel een gok kwa uiterlijk van het eventuele nageslacht,.
Uiterst smaakvolle avatars heeft u telkens!
Tja...dat hangt van allerlei factoren afquote:Op maandag 16 januari 2006 10:36 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Klinkt logisch. En wat voor categorie vind jij het leukste dan?
[me] vraagt zich af wat voor vrouwen informatici meestal relaties meekrijgen [/me]
leg eens uit hoe het zit met je scheikundenerdfetisjisme...?quote:Op maandag 16 januari 2006 15:03 schreef Brunette het volgende:
[..]
Tja...dat hangt van allerlei factoren af![]()
Persoonlijk vinnik scheikundenerds het leukst ( maar die zij ook best wel handig), maar dat wil niet zeggen dat ik eerder voor een lelijke, onverzorgde scheikundenerd kies dan voor een goed uitziende verzorgde informatica-nerd.
![]()
Dus het hangt eigenlijk allemaal af van hun uitstraling, persoonlijkheid en uiterlijk, maar dat geldt dus eigenlijk voor iedereen![]()
Maar jij zult zelf toch ook nog wel de nodige intelligentie bijdragen?quote:Op maandag 16 januari 2006 14:56 schreef Brunette het volgende:
[..]
Het is idd een gok, maar ik heb liever slimme kindertjes, die er heel gewoontjes uitzien dan bloedmooie domme kinderen,die later op mijn kosten gaan leven. Maar je weet dat natuurlijk nooit voor 100% zeker![]()
Thnx, fijn dat je ze mooi vindt
Wat gebeurt er eigenlijk als je sig klaar is met ladenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:18 schreef the900 het volgende:
Was in de derde ontzettend slecht in scheikunde en hierdoor keek ik op tegen alle lekkere jongens + lekkere nerds, die mij hielpen en erg goed waren in scheikunde. Nu je zin ?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:05 schreef geejeej het volgende:
[..]
maakt niet uit, maar leg eens uit, waarom precies die scheiko's?
uiteraardquote:Op maandag 16 januari 2006 20:37 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maar jij zult zelf toch ook nog wel de nodige intelligentie bijdragen?![]()
Zekerheid heb je idd nooit, en alsjeblieft.
Vallen daar ook farmacienerds en biomedischewetenschappen-nerds onder?quote:Op maandag 16 januari 2006 15:03 schreef Brunette het volgende:
Persoonlijk vinnik scheikundenerds het leukst
Super dat je zover bent gekomen, meidquote:Op maandag 16 januari 2006 21:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Vallen daar ook farmacienerds en biomedischewetenschappen-nerds onder?
Dat ga ik volgend jaar namelijk studeren.
Ach ja, het maakt ook niet uit, ik heb al een computernerd.
* Mini_rulez is zo'n zeldzaam meisje met mannenhumor én nerdhumor. En ook nog Star Trek-fan.![]()
IDD: ik probeer nerd-talk zoveel mogelijk te vermijden anders heb ik op verjaardagen na 5 minuten al 3 afspraken staan om PC's te fixenquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:44 schreef Sc0rPi0n het volgende:
What a load of bullshit zeg dat stukje. Alsof elke nerd zijn vrouw aanbidt.![]()
Ikzelf praat (bijna) nooit buiten mijn werk over de pc. Op verjaardagen begin ik er niet over, want voor je het weet heb je de stempel al te pakken. En kom zeg ik zit er voor mijn lol.
Het is voor mij niet alleen mijn werk maar ook mijn hobby, maar mijn gezin zal daar nooit onder lijden.
gehehequote:Op maandag 16 januari 2006 21:38 schreef Frezer het volgende:
Zo'n ramp is het toch ook weer niet om een bepaalde groep een naam te geven?
Tsja,.quote:
mooi toch.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:02 schreef frozen_x het volgende:
Ja, die hebbe wij ook in de klas, maar je kan ze gewoon alles laten doen ofzo. Ze zijn gewoon alles behalve hard, er zit nix in ze waardoor ze is een keer een grote bek hebben, of juist iets meespelen ofzo. Ze proberen overdreven aardig te zijn, maar zo komt er niemand op af. O en ik heb het niet over alle nerds, maar gewoon die ene bepaalde groep.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |