Echte servers heten Gandalf, of Sauron, misschien Frodo....quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:47 schreef Sneeze het volgende:
Hij noemt z'n server naar mij,
En hangen in een Token Ring networkquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:46 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Echte servers heten Gandalf, of Sauron, misschien Frodo....
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
En hangen in een Token Ring network.
Waarom denk je dat je een nerd bent als je niets van technologie of computers weet?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:00 schreef Ancient het volgende:
Wat is eigenlijk de definitie van nerd, wanneer is iemand een nerd?
Ik zal er wel een zijn, al weet ik niets van computers of technologie
Een nerd die niks van computers of technologie weet is gewoon een kneusquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:00 schreef Ancient het volgende:
Ik zal er wel een zijn, al weet ik niets van computers of technologie
Ik heb wat pukkels, ik heb een bril en ik ben niet sociaalquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:11 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je een nerd bent als je niets van technologie of computers weet?
Overigens 1701??![]()
.
Ik kan er ook naast zitten en er zijn natuurlijk ook uitzonderingen, maar nerds komen vooral uit exacte circuits, zoals: natuurkunde,scheikunde,wiskunde,informatica enz.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:00 schreef Ancient het volgende:
Mijn server heet 2600quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:50 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel een keer gehad dat we een zooi passwords gekraakt hadden en echt allemaal mensen met passwords als "gandalf", "yoda" en "1701" op die studentenserver zeg.
nerds hebben denk ik wel humor, maar vooral andere humor dan niet-nerds. ze kunnen echt wel lachen om dingen als ehm... naja computergerelateerd waarschijnlijkquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:22 schreef Ancient het volgende:
[..]
dus even voor de duidelijkheid:Weet veel van Computers/technologie geen humor of stijl Geen sociale vaardigheden
Ofwel als je de grappen in dit topic begrijpt ben je een nerdquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:29 schreef geejeej het volgende:
[..]
nerds hebben denk ik wel humor, maar vooral andere humor dan niet-nerds. ze kunnen echt wel lachen om dingen als ehm... naja computergerelateerd waarschijnlijk
.. dat is het laatste wat ik zal bedenken en als ww zal gebruikenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:29 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Registratienummer van de USS Enterprise uit StarTrek.
N00b!
nee hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:56 schreef het.ismij het volgende:
[..]
* het.ismij houd zich aanbevolen,..
Ik heb alleen enige sociale vaardigheden,.. is dat erg?
Inderdaad. Mijn paswoord is tenminste normaal Picard....quote:Op zondag 15 januari 2006 21:46 schreef TDKa het volgende:
.. dat is het laatste wat ik zal bedenken en als ww zal gebruiken![]()
Ghehe en onder wat voor categorie nerds behoor jij?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:12 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
'
Ik ben wel single. En heb geen sociale vaardigheden en gevoel voor humor is mij onbekend.![]()
Eh, ik wist niet dat er nog onder categorieen zijn. Informatica nerd dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:17 schreef Brunette het volgende:
Ghehe en onder wat voor categorie nerds behoor jij?
Ghehe lovelyquote:Op zondag 15 januari 2006 23:19 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Eh, ik wist niet dat er nog onder categorieen zijn. Informatica nerd dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |