Van wie moeten de voorzetten komen dan?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:06 schreef manny het volgende:
Ik schat in 9 goals.
dan nog maar 8 voor Ajax?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:39 schreef VoreG het volgende:
25 doelpunten dit seizoen
Amen.quote:
quote:Huntelaar gepresenteerd in Arena 8 januari 2006
Klaas Jan Huntelaar Ajax heeft zondagmiddag de nieuwe aanwinst Klaas Jan Huntelaar gepresenteerd. Uit handen van trainer Danny Blind en technisch directeur Martin van Geel ontving de nieuwe spits zijn Ajax-shirt met nummer 25. "Ik was heel blij en trots toen ik vanmorgen voor het eerst het Ajax-shirt aantrok", vertelt Huntelaar op de website Highlow.nl.
Met een ontvangst die in De Arena slechts voor wereldberoemde popsterren is weggelegd, begon de 22-jarige Achterhoeker zondag aan zijn eerste training als Ajacied. Dranghekken waren nodig om de nieuwste aankoop en de andere spelers tussen de vele honderden fans door naar het trainingsveld te leiden. Ook Robbert Schilder trainde voor het eerst mee met de A-selectie. De jongeling werd in de winterstop overgeheveld vanuit Jong Ajax.
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:21 schreef ViFoux het volgende:
Toffe foto's![]()
Ik vind het wel jammer voor Charisteas en Rosenberg...ze begon juist zo goed te draaien
Rosenberg speelt de komende tijd ook nog wel, wellicht vanaf links of net als de laatste wedstrijden in een 2 spitsen systeemquote:Op zondag 8 januari 2006 15:21 schreef ViFoux het volgende:
Toffe foto's![]()
Ik vind het wel jammer voor Charisteas en Rosenberg...ze begon juist zo goed te draaien
Daar heeft hij ons niet voor nodig hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 15:24 schreef Beschouw het volgende:
Kunnen we niet gelijk een actiegroep oprichten om KJH in Oranje te krijgen?
Misschien gewoon een snellere PC aanschaffen?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:26 schreef DeTolk het volgende:
Duurt wel lang , die fotos laden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |