Tis maar goed dan dat jij schathemeltje rijk bentquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lo allemaal... vorige week me auto laten wegslepen omdat ik een lekke band had (had speciale slotvelgbouten zodat ze me velgen niet konden jatten maar had de sleutel niet meer dus kon ook me band niet verwisselen) +2 nieuwe bandjes + slotbouten eruit laten boren = ¤ 440,--
kom ik gister bij me auto.... is me nieuwe voorband lek![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tis maar goed dan dat jij schathemeltje rijk bent
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 08:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En een beeeetje fokken.
En het valt nog mee. Er staat werken, slapen en uitgaan
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 08:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
ff in en uit![]()
Ik zag cozje en dan moet dat even![]()
Heb je altijd hetzelfde rooster? Ook altijd op zaterdag werken? Hoeveel uur is dat dan, alles bij elkaar?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:33 schreef coz het volgende:
[..].. ja maar denk je dan dat ik bedoel dat ik elke dag kan uitgaan ?
![]()
gisteravond zou ik normaal ook wel ff naar de stad gaan , maar was om 22:00 thuis en mocht vandaag dus weer vroeg op..
en dat beetje fokken is de laatste tijd ook op zeer laag niveau
overigens - dit is topic 45.5![]()
[..]Morwen
![]()
stond er deze week op voor 42 uur , dus 45,5 inc pauze = dus 55.5 uur incl reizen en lopen en fietsenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je altijd hetzelfde rooster? Ook altijd op zaterdag werken? Hoeveel uur is dat dan, alles bij elkaar?
... tja , dat pjoereren ... niets ? .. uhmquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:22 schreef vamperotica het volgende:
Hallo....
Als je als zwangere je vriendje ( die aan t pjoereren is met een vriend 0 een smsje stuurt waarin je verteld dat je bent uitgegleden op de trap ( niets ernstigs, niet gevallen maar een treetje lager zeg maar..) En dat je je niet fijn voelt en duizelig bent.... Wat mag je dan van t vriendje verwachten?
Kan me er iets bij voorstellen. Het zal dan welminder opleveren. maar geldis immers ook niet alles.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:07 schreef coz het volgende:
... er ligt ook bij mijn teammanager het verzoek van mij om naar 32 uur te gaan![]()
Laat maar.... ik ben geloof ik de foute persoon om zoiets aan te vragen. Ik ben te zeer bitch.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:22 schreef vamperotica het volgende:
Hallo....
Als je als zwangere je vriendje ( die aan t pjoereren is met een vriend 0 een smsje stuurt waarin je verteld dat je bent uitgegleden op de trap ( niets ernstigs, niet gevallen maar een treetje lager zeg maar..) En dat je je niet fijn voelt en duizelig bent.... Wat mag je dan van t vriendje verwachten?
hij vond ook al dat ik een beetje overdreef.... Vooral toen ik wel een beetje bozig was toen ie minstens twee uur later aan kwam zetten.... t zullen mn hormonen wel weer zijn!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:27 schreef coz het volgende:
[..]
... tja , dat pjoereren ... niets ? .. uhm
nee deze vraag laat ik mirage eerst beantwoorden
()
of nog erger .. ::
niet zeuren , vroeger moest je zelf de navelstreng doorkauwen
dat voelt een stuk minder fijn en daar raak je vast iets misselijker van
(had ik al verteld dat je niet een serieuze reactie moest zoeken in deze post ? )
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Laat maar.... ik ben geloof ik de foute persoon om zoiets aan te vragen. Ik ben te zeer bitch.
Mag ik echt heel erg serieus komen schoppen? Echt?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:49 schreef draculettetje het volgende:
hihihi da kan ik nie schoppen, hooguit klap uitdelen met kruk!
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:54 schreef vamperotica het volgende:
ik onthoud mij even van elk commentaar! (hihihiihi)
Hij heeft vandaag wel de hele stad doorgesjouwd met miniman op zn arm... aan zn been.... om zn middel enz.... En ik maar winkel in .. winkel uit......
wil de portomonee niet... truitje wat ik gekocht heb was ook wel € 7,50!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:57 schreef draculettetje het volgende:
hihihihihi goe zo en nu maar nog meer shoppen!
Op zijn kosten dan welquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:57 schreef draculettetje het volgende:
hihihihihi goe zo en nu maar nog meer shoppen!
48 kun je binnenkort toch wel aan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:01 schreef vamperotica het volgende:
[..]
wil de portomonee niet... truitje wat ik gekocht heb was ook wel � 7,50!
baalde wel... Hadden ook nog mijn favo kleur broeken.... alleen in maat 36 of 48....![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kom je me dan helpen met m'n evenwicht???
Was zo blij dat ik er in kon zwemmen! Had m bijna gekocht voor dat gevoel alleen al!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
48 kun je binnenkort toch wel aan?
Ik heb ook even getwijveld, maar ik heb toch maar wel eerlijk gereageerd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Laat maar.... ik ben geloof ik de foute persoon om zoiets aan te vragen. Ik ben te zeer bitch.
Mag ik echt heel erg serieus komen schoppen? Echt?
maar dat is lieff !quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:54 schreef vamperotica het volgende:
ik onthoud mij even van elk commentaar! (hihihiihi)
Hij heeft vandaag wel de hele stad doorgesjouwd met miniman op zn arm... aan zn been.... om zn middel enz.... En ik maar winkel in .. winkel uit......
Ik ben dan zeker permanent hormonaal opstandigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:06 schreef Mirage het volgende:
ow vamp... wel meenemen dat ik ook hormonaal opstandig ben op het moment hè
Misschien wel JUIST omdat je de zwangerschap van minimannetje alleen hebt moeten doen en je nu zo hoopt dat je daar niet weer doorheen moet. Ook al kun je het, het is niet iets dat je nou perse wilt nastreven. Het samen doen is toch wel het ideaal. Maar dan echt samen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:14 schreef vamperotica het volgende:
mirage... Je slaat de spijker pcies op zn kop... Er was neits aan de hand.. de zwangerschap van minimannetje van nu twee heb ik grotendeels alleen gedaan weet ook wel dat ikdat kan en Ben ook niet zo'n mieperd normaal gesproken...Maar gewoon... het idee, dat er even aan je gedacht wordt in zo'n situatie... Een telefoontje was genoeg geweest.. En omdat dat telefoontje niet kwam... ja... eentje van mij of ie nog van plan was te komen slapen, omdat ik eerder wel aangegeven had dat ik dat wel fijn zou vinden, als ie niet pas tegen de ochtend zou komen.... En daarin nog geen teken van bezorgdheid of belangstelling... Toen was ik dus wel snauwerig en boos en ik doe het allemaal wel alleen en hormonen op tilt enzo.....
yupquote:
Dat wel vertellen hoort er ook wel bij. Tis juist zo leuk om iets liefs voor iemand te doen die er ook blij mee is. Juist daarmee kun je zo'n situatie doorbreken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
yup![]()
En natuurlijk heb ik hem ook niet verteld hoe lief ik dat vond!![]()
Nou ja.... net wel in een mailtje....![]()
duh !!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:23 schreef nokwanda het volgende:
Dat is met kinderen ook zo
Ook weer zo helemaal waar!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Misschien wel JUIST omdat je de zwangerschap van minimannetje alleen hebt moeten doen en je nu zo hoopt dat je daar niet weer doorheen moet. Ook al kun je het, het is niet iets dat je nou perse wilt nastreven. Het samen doen is toch wel het ideaal. Maar dan echt samen.
persoonlijk denk ik dat je best mag zeggen dat hij een ongeinteresseerde lul isquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:22 schreef Mirage het volgende:
Advies dat ik ook aan mezelf geef als ik boos ben ( en vaak luister ik er na op sommige extreem hormonale momentjes na)
Als je partner je verdrietig of boos maakt, vertel dan dat het gedrag je verdrietig/boos maakt.
Vertel dat het zus of zo doen je het gevoel geeft dat hij ongeïnteresseerd is.
Zeg niet "Jij bènt een ongeïnteresseerde lul".
maar b.v.
Als ik je sms en vertel dat ik gevallen ben, en je reageert daar niet op ondanks dat ik aangeef me niet 100% te voele, dan word ik verdrietig en heb ik het idee dat je ongeïnteresseerd bent.
De reactie die je terug krijgt is sterk afhankelijk van de manier waarop je het brengt.
Val over zijn gedrag, niet over hem als persoon.
Hiihih dat was ook t eerste wat ik dacht!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:23 schreef nokwanda het volgende:
Dat is met kinderen ook zo
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:25 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ook weer zo helemaal waar!!
komt ook bij kijken dat ik jaren geleden een miskraam heb gehad....
Nu exmannetje was het met de zwangerschap al niet eens, maar liet t allemaal aan mij over... Hoop geruzie en gestress... veel pijn, veel verwijten over en weer... En toen moest meneer voor een paar maanden varen.. hij zat bij de marine.. Moest eerst per vliegtuig naar verweg en vandaar uit varend weer naar huis....
De dag dat ik m naar Schiphol moest brengen, nog meer pijn... wat zwaardere bloedingen enz.. Op schiphol werd t zo erg dat ik wel wist dat t fout ging... Dat ook gezegd tegen exlief en de reaktie van meneer was... "Uhm.. ja kan ik ook niets aan doen, moet nu weg... denk dat ik overmorgen wel ergens te bereiken ben, bel maar....
Mee terug naar de auto lopen was ook teveel moeite....
Onderweg naar huis nog meer pijn en bloedingen...
Ik had een leren broek aan en die was bij thuiskomst ( schiphol-Tilburg) doordrenkt met bloed... Zo ook de autostoel... Eenmaal binnen is alles goed losgekomen ... op de badkamervloer ben ik toen "mama" geworden van een alientje van een duivenei groot... mn huisarts was niet bereikbaar en de vervanger niet echt (vrouw)vriendelijk... Mn schoonouders reageerde ook vrij bot... Mn vader was op vakantie.. ( ga t even niet over de reaktie van zijn vriendin hebben...) En mn zusje stond binnen notime op de stoep.....
Idd... achteraf ben je een soort van opgelucht dat moeder natuur zo gehandeld heeft, maar dat maakt de ervaring niet minder heftig....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb het met EW ook alleen gedaan. Toen deed ik het gewoon.
Maar nu vraag ik me wel eens af: hoe zou het zijn om dat echt samen met iemand door te maken. Ik wil er echt geen meer. Maar ik realiseer me dat ik dat dus nooit zal weten. En dat is best hard.
Ben na EW ook ooit nog zwanger geweest en wist dat ik het alleen moest doen. Moest de beslissing nemen en besloot de verantwoordelijkheid daarvoor maar te nemen omdat het alternatief niet iets was dat ik zou kunnen. Maar moeder Natuur besloot hier ook anders. (achteraf ben ik daar blij mee). Bij mij stond mijn beste vriendin gelijk op de stoep en die bleef de halve nacht bij me zitten.
Ik kan me daarom wel helemaal voorstellen dat je nu echt betrokkenheid wilt en geen halfslachtig gedoe. Maar dat je ook weet dat alles alleen doen damn zwaar is. En dat je dingen verwacht.
Best wel ja....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:40 schreef nokwanda het volgende:
Wat zijn we trouwens serieus bezig, zeg.
ja dat heb ik gemerkt... je hebt me gewoon uit staan lachen!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:46 schreef draculettetje het volgende:
en ondanks dat ik weet dat het voor jou niet altijd even makkelijk is en was, had ik dat ook niet willen missen en vind ik het super dat ik bij de bevalling van nummer 3 mocht zijn!![]()
quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:51 schreef nokwanda het volgende:
Vamp.... je weet iig heeeel erg zeker waarom het ook alweer een ex is.
En om even gemeen te zijn......... vergeleken daarmee moet alles nu wel bijna hemels lijken
Jaahhh, het zijn mooie monsters en ze zitten iig niet bij de marinequote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:53 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Hoewel ex heus ook wel zn goeie punten had... En dat zijn gelukkig net die punten die ik terug zie in de monsters die ik met m heb!
hihihihi wij draaien wel vaker dingen omquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Normaal vergeet de bevallende partij dat soort dingen
dat je hebt staan lachen toen die verloskundige wilde "kijken" hoeveel ontsluiting ik had en ik zoiets had van WTF... Wat doe je nou?? Dat is niet fijn!!! En dat ze zoiets had van.... Uhm ... Dit is toch je derde?? Ja, maar bij de vorige twee, was dat nog nooit gedaan!!quote:
Nog wel... En nog niet!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaahhh, het zijn mooie monsters en ze zitten iig niet bij de marine
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
dat je hebt staan lachen toen die verloskundige wilde "kijken" hoeveel ontsluiting ik had en ik zoiets had van WTF... Wat doe je nou?? Dat is niet fijn!!! En dat ze zoiets had van.... Uhm ... Dit is toch je derde?? Ja, maar bij de vorige twee, was dat nog nooit gedaan!!
Of....
dat je me hebt staan uitlachen toen ik schreeuwde dat ik wilde persen? En het mocht niet?
toen ik riep dat dat "ding" eruit moest?
En toen ik eindelijk wel mocht persen en zuchtte van ... Nou even niet.....??
En dat We m gelijk de naam Bosbes gaven toen ie geboren was?
Dat ben je allemaal vergeten????
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
ik kreeg een alien. Ik moest denken aan the Coneheads
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
dat je hebt staan lachen toen die verloskundige wilde "kijken" hoeveel ontsluiting ik had en ik zoiets had van WTF... Wat doe je nou?? Dat is niet fijn!!! En dat ze zoiets had van.... Uhm ... Dit is toch je derde?? Ja, maar bij de vorige twee, was dat nog nooit gedaan!!ikke gelachen toen????
Of....
dat je me hebt staan uitlachen toen ik schreeuwde dat ik wilde persen? En het mocht niet?
toen ik riep dat dat "ding" eruit moest?
En toen ik eindelijk wel mocht persen en zuchtte van ... Nou even niet.....??
die was ook best grappig!![]()
En dat We m gelijk de naam Bosbes gaven toen ie geboren was?
ha dat was jou idee!
Dat ben je allemaal vergeten???? Niet allemaal hoor
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:03 schreef nokwanda het volgende:
En mijn oude fantastische Antilliaanse tantan Ana die steeds probeerde me te bedekken terwijl ik nog geen laken kon verdragen. Kussentje tussen de knieen, kussentje weer weg.![]()
Ik weet een heleboel niet meer en ieder jaar belt ze me vanaf Curacao, waar ze nu weer woont, om me er weer even aan te herinneren.
ow ja!! heerlijk !! maar toch ook weer nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:07 schreef nokwanda het volgende:
Waar ik nu nog om moet lachen is de herinnering aan het smoel van een of andere oudere dame die nieuwsgierig was en wilde weten of mijn kind ook zo'n mooi roodbruin haar had als ik toen. Ik lag in het bed op de couveusekamer om te kangoeroeen.
EW-tje helemaal ingepakt en onder de dekens omdat ie zijn eigen temperatuur niet kon regelen en mijn lichaamswarmte beter was dan de couveuse.
Ik sloeg het dekentje een beetje opzij en ik dacht dat de vrouw een rolberoerte kreeg toen ze mijn donkere baby met zijn gitzwarte haar zag![]()
Wel vaker dan eens per jaar hoor. Die vrouw is als een moeder voor me geweest.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:05 schreef draculettetje het volgende:
wel leuk dat ze even elk jaar belt!
Och... na twee maanden was het echt een vetje hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:08 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ow ja!! heerlijk !! maar toch ook weer niet
jaaah, en die stomme blanke doktors dachten dat ie geelzucht had. Ik zei nog... welneeeeeheeee. Maar ja... ik was 22 en ze geloofden me niet totdat er een Ghanese co-assistent bij kwam die zei dat dat normaal was bij donkere kinderen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:09 schreef draculettetje het volgende:
dat zal wel een heeeeeeeeeeeel ander gezicht zijn geweest!![]()
had t meer over de gezichten bij t zien van t kleurverschilquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Och... na twee maanden was het echt een vetje hoor.
Nooit meer iets gemerkt van die ene maand dat ie vroeger kwam. eerder dat ie overal wat vroeger mee komt.
jij zou toch in bad????quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:11 schreef vamperotica het volgende:
Zoessie... jij moet naar de bank, met je poot omhoog, je lading medicijnen wegwerken en volgende week braaf een weekje aan t infuus in t ziekenhuis en nu niet eigenwijs achter de pc blijven plakken!
quote:
Ow... pffff... Ik moest er om lachen. Toen ik zwanger raakte riep mijn opa al iets engs als: zeker van die zwarte.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
had t meer over de gezichten bij t zien van t kleurverschil
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow... pffff... Ik moest er om lachen. Toen ik zwanger raakte riep mijn opa al iets engs als: zeker van die zwarte.
Ik: ja opa... ik maak je familie hartstikke zwart. Goed he!![]()
Heb me daar nooit iets van aangetrokken. ben wel wat gewend.
De smoelen van veel mensen in Zuid Afrika dan.... Hoe kom je aan zo'n zwart kind? Ik: Duh.... u lijkt me oud genoeg om dat te weten.![]()
laat m dan ook niet zo lang in de zon!
ow hihihi en ik moet alvast de schade van de komende week inhalen....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:13 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
maar daar moet eerst nog water in
Ow... soms zeg ik gewoon dat mijn oventje ietsje te heet wasquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow... soms zeg ik gewoon dat mijn oventje ietsje te heet was![]()
Of dat ik tijdens mijn zwangerschap ben geschrokken van een zwarte koe (slavengrapje van vroeger. Als een dame zwanger was geraakt van haar baas en een licht gekleurd kind kreeg werd er gezegd dat ze was geschrokken van een witte koe)
Nou ja.... die van dat oventje is ook wel waarquote:
fijn he dat nattige weer!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:43 schreef nokwanda het volgende:
hmmm, dat bad...Wel een lekker idee... nah... wordt een snelle douche en morgen het bad. Krijg anders mijn haar nooit meer droog voor ik mijn bed in ga en dan is het morgen helemaal een coupe windhoos. Ik lijk de laatste tijd toch al veel op een schapedoes.
Slaap vreselijk lekkerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
fijn he dat nattige weer!
nu verhuis ik mezelf echt naar de bank en stort me op de medicatie en dan lekker naar bed
truste
oei.... Vertel....quote:Op zondag 8 januari 2006 11:18 schreef Mirage het volgende:
opstandig, chagerijnig, geïrriteerd... zijn de trefwoorden die vanochtend op mij van toepassing zijn.
er is niets te vertellen.. alles ergert mij.quote:
Ach so!quote:Op zondag 8 januari 2006 11:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
er is niets te vertellen.. alles ergert mij.
Ow........quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 11:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
er is niets te vertellen.. alles ergert mij.
ik ben alweer minder geïrriteerd.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Durf niks meer te zeggen dan. Bang om je te ergeren. Maar zelfs dat zal je dan ergeren
Waarvoor de emmer?quote:Op zondag 8 januari 2006 13:19 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik ben alweer minder geïrriteerd.
Nog wel cynisch, maar niet meer zo boos op de wereld als vanochtend.
Heerlijk geknuffeld met de kindjes en mijn vent (nadat ik uit gemopperd was), samen erwtensoep en brood gegeten en Brian heeft met zijn hand op mijn buik aan Overisght verteld hoe de baby mijn buik uit komt. (3 gaatjes etc... )
![]()
Vervolgens kwam hij met allemaal foto's aanlopen van Merlyn als pasgeboren babytje enzovoort...
En het fijnste van alles... hij zei dat hij van mij , Oversight, Merlyn en de baby houdt terwijl hij over mijn buik wreef![]()
![]()
![]()
zow, en nou hebben we vast een bakje emmer nodig
[afbeelding]
ow... vond ik wel meevallen. Ik ben zelf ook best klef dus ik ga niet echt snel over mijn nek. Eerder van kilte. Bij een gebrek aan klefheid word ik pas misselijkquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 13:50 schreef nokwanda het volgende:
Zit nu bijvoorbeeld mijn kind al uuuuuren te vlooien
quote:Op zondag 8 januari 2006 13:50 schreef nokwanda het volgende:
Zit nu bijvoorbeeld mijn kind al uuuuuren te vlooien
Gewoon bij wijze van spreken natuurlijk. Ik ben gewoon op zijn hoofd aan het prutsen om die dreadlocks erin te krijgen. Is een klus van uren met zijn enorme bos haar.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik krijg al jeuk als ik vlooien hoor
Maar vlooien heeft dat echt met vlooien te maken of is dat gewoon een term daarvoor?
Nee, helemaal niet. Niet in menselijk opzicht. Alleen waar het op het maken van dingen aankomt ben ik uiterst geduldig. Ik kan een ragfijn kettinkje uit elkaar halen zonder ongeduld en zonder het te breken door precies uit te vogelen waar de knoop zit en die te volgen. Maar een verkeerde opmerking en ik kan soms totaal ontploffen.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Owwww
Dus je bent wel een geduldig type zo te horen
quote:
nog nietquote:Op zondag 8 januari 2006 16:29 schreef displission het volgende:
die kan je niet downen he?
absoluut nietquote:Op zondag 8 januari 2006 19:00 schreef nokwanda het volgende:
Lijkt me wel een aparte film. Wel eentje om met je kop bij te blijven. Niet om op te zetten en maar half naar te kijken inder het genot van een lover
quote:Op zondag 8 januari 2006 20:13 schreef coz het volgende:
[..]
absoluut niet![]()
zelfs alex jones heeft een kleine rol in deze film!
Barra gaat ook maffen... pfff ouders van me vriendin zijn op vakantie... maar me collega haalt me morgen hier (gewoon bij mij thuis) op omdat me band lek isquote:Op zondag 8 januari 2006 22:43 schreef nokwanda het volgende:
Ga ik morgen wel lezen... maar voor nu..... trusten. Ik ga op een oor.
Zo..... de hele nacht niet geslapen omdat ik me zo schaamde.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:12 schreef coz het volgende:
ga je schamen , wel in truth zitten maar niet alex jones kennen![]()
http://www.prisonplanet.com/
http://infowars.com/
Radio presentator met een missie om iedereen te informeren en te waarschuwen over het grote kwaad , de nwo ... vooral bekend door zijn films prisonplanet (I , II en III ) , the road to tyranny en nog een paar en nog bekender door zijn film Dark Secrets: Inside bohemian grove , waar die infiltreerd in de bohemian grove .. het vakantiegebied van iedereen die iets betekend in de wereld , waar toevallig wat satanische rituelen plaatsvinden![]()
De waarheid van Alex Jones de man acher infowars.com
Nu pas???quote:
idd metro ben je vrij ofzo?quote:
nou goeie morgen dan nog maar hequote:Op maandag 9 januari 2006 11:56 schreef Metro2005 het volgende:
nee ik zit al een tijdje op mijn werk hoor
maar ben nu pas aan het ontwaken
Prinses Irene was ook boos, nu heeft ze minder te lullen.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:32 schreef Metro2005 het volgende:
Trouwens een schande dat ze dat bos gaan kappen bij dat vliegveld! Nederland heeft al zo weinig natuur![]()
Was toevallig gisteren een wandeling aan het maken met mijn vriendin en ook al loop je in een 'natuurgebied (aangelegd)' dan nog zie je overal huizen, flats en industrieJe hebt hier echt nergens meer echt hele rustige plekjes..
ik woon op de veluwe en ik verzeker je GENOEG BOS :pquote:Op maandag 9 januari 2006 12:32 schreef Metro2005 het volgende:
Trouwens een schande dat ze dat bos gaan kappen bij dat vliegveld! Nederland heeft al zo weinig natuur![]()
Was toevallig gisteren een wandeling aan het maken met mijn vriendin en ook al loop je in een 'natuurgebied (aangelegd)' dan nog zie je overal huizen, flats en industrieJe hebt hier echt nergens meer echt hele rustige plekjes..
Hoezo? Bovendien was er ook heel veel steun van omliggende dorpen.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik woon op de veluwe en ik verzeker je GENOEG BOS :p
ik vind het idd ook niet top dat ze dat bos kappen maar die linkse hippies die dan boomhutten bouwen enzo vind ik erger
We hebben de regering gekozen op uitspraken en beloftes die ze nadien allemaal niet waarmaken.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hebben die mensen niets beters te doen?
we leven in een democratisch land. zij hebben ook de regering gekozen en als dit het resultaat is moet je achteraf niet gaan huilen
iddquote:Op maandag 9 januari 2006 13:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
We hebben de regering gekozen op uitspraken en beloftes die ze nadien allemaal niet waarmaken.
En dan kun je wel achteraf huilen
zo van: we zijn nu aan de macht, mooie plannetjes in de prullenbak en onze eigen gang maar gaan
En het is jammer dat onze natuurpartijen allemaal gelijk weer zo radicaal zijn(groen links enzo)
Och... die linkse hippies zijn vaak best aardige lui.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik woon op de veluwe en ik verzeker je GENOEG BOS :p
ik vind het idd ook niet top dat ze dat bos kappen maar die linkse hippies die dan boomhutten bouwen enzo vind ik erger
Zo kan ik wel meer evrgelijkingen maken.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hebben die mensen niets beters te doen?
we leven in een democratisch land. zij hebben ook de regering gekozen en als dit het resultaat is moet je achteraf niet gaan huilen
Zin die radicaal?quote:Op maandag 9 januari 2006 13:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
We hebben de regering gekozen op uitspraken en beloftes die ze nadien allemaal niet waarmaken.
En dan kun je wel achteraf huilen
zo van: we zijn nu aan de macht, mooie plannetjes in de prullenbak en onze eigen gang maar gaan
En het is jammer dat onze natuurpartijen allemaal gelijk weer zo radicaal zijn(groen links enzo)
maar het grootste gedeelte van ons land wel!quote:Op maandag 9 januari 2006 13:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zo kan ik wel meer evrgelijkingen maken.
Er zijn wel vaker in tijden van onrust leiders verkozen die naar achteraf bleek dingen deden die niemand "gewusht hatte".
Maar als je daar dan niks tegen doet wordt je er als volk wel mooi op afgerekend.
En trouwens.... ik heb deze k*t-regering echt niet gekozen.
Als ze selectief dingen gaan verbieden en onnozele voorstellen gaan doen, vind ik ze radicaal jaquote:
Ik zou hem er absoluut niet mee willen vergelijken. Maar de sfeer van die tijd echter wel.En dan niet eens met 38 maar ook de tijd daarvoor.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar het grootste gedeelte van ons land wel!
en ik wil duitsland 1938 echt niet met nederland 2002 vergelijken hoor... beetje kromme vergelijking.
balkenende heeft nog steeds geen snorretje laten staan en hij is ook nog geen dictator
Belangen he! Economie is tegengesteld aan een heleboel dingen waaronder milieu. Maar ik kan je wel zeggen dat dit soor stellingen A)geen landelijk maar gemeentelijk beleid zijn en dat daar zeker niet alle GL-ers het mee eens waren.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:44 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als ze selectief dingen gaan verbieden en onnozele voorstellen gaan doen, vind ik ze radicaal ja![]()
(SUV's bannen enzo, nee idioten! pak dan eerst de vervuilende echt dingen aan zoals de industrie ed. SHell pernis was vanmorgen ook weer een plaatselijke wolk vol kankergezwellen de lucht in aan het fakkelen![]()
)
mja je kan ook niet altijd je zin krijgen.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zou hem er absoluut niet mee willen vergelijken. Maar de sfeer van die tijd echter wel.En dan niet eens met 38 maar ook de tijd daarvoor.
Waar ik het over had was dat je wel kunt stellen dat mensen niet moeten piepen omdat ze zelf democratisch gekozen hebben en het dus maar moeten uitziten. Dat dat niet altijd zo'n fantastisch idee is gaf ik aan met mijn vergelijking.
Ligt er net aan hoe lang je er al tegen geknokt hebt, wat je tegenover je hebt gevonden, of de strijd eerlijk was. En hoe gedreven je bent.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja je kan ook niet altijd je zin krijgen.
ik zou ook liever niet willen dat er tegenover ons huis andere huizen gebouwt worden maar om dan 3 weken op een akker te gaan kamperen om vervolgens toch gewoon weg te gaan omdat je er door de ME af word gekicked vind ik een beetje dom
het is niet eens een discussie stom wijf tegenover mequote:Op maandag 9 januari 2006 14:00 schreef nokwanda het volgende:
maareeehhh... waar is die discussie over autisme?
quote:Op maandag 9 januari 2006 16:52 schreef Metro2005 het volgende:
ik heb vandaag WEEEEEEEEEEEEER de hypotheker aan de lijn gehad. Moet nou weer een handtekening zetten onder een documentik word er ZO ontzettend spuugzat van momenteel
![]()
![]()
![]()
Iedere keer weer wat . Zal mij benieuwen of ik mijn huis voor kerst 2010 een keer heb
En ik maar lekker iedere keer uren opnemen
Ik mag inderdaad wel opschietenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan kun je er nog net bijna 2 hele jaren van genieten voor de aardkloot en al zijn bewoners vergaat mwuahahaha
Mogguh..... zoals het hoort voor een echte vamp *kijkt op klok*quote:Op maandag 9 januari 2006 20:41 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mogguh..... zoals het hoort voor een echte vamp *kijkt op klok*.....yep.... vamp-ochtend
helpt nietquote:Op maandag 9 januari 2006 21:17 schreef nokwanda het volgende:
luciferhoutjes, tandenstokers, cocktailprikkertjes
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:54 schreef vamperotica het volgende:
Alweer klaar.....
Ik kreeg hoofdpijn
dacht al wel dat je hem kendequote:Op maandag 9 januari 2006 08:19 schreef nokwanda het volgende:
Was zelfs al eerder op de sites geweest. Maar ik en namen....Echt verschrikkelijk.
Tuurlijk niet suffie. Geen seconde. heb wel wat anders om wakker van te liggen, als ik dat dan toch doe.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:00 schreef coz het volgende:
[..]
dacht al wel dat je hem kende
toch niet te lang van wakker gelegen ?![]()
Yup.... Sinds ik weer zwanger ben heb ik sowieso veel meer last van de ( altijd al aanwezige) hoofdpijn.... Maar in bad wordt het soms nog ergerquote:Op maandag 9 januari 2006 21:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
in bad?
Ik zit trouwens altijd heel lang in bad te lezen. Vaak tot het water lauw aanvoelt. Heeeeerlijk![]()
Nope... blijf het stug proberen!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:22 schreef nokwanda het volgende:Gewoon niet meer in bad gaan tot aan de bevalling
nee.. maar toch is ie weer weg.....quote:Op maandag 9 januari 2006 22:35 schreef nokwanda het volgende:
Nou ja...... dan jaag je de man iig niet weg met je geur
lastig ook soms.. lijkt me!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:39 schreef nokwanda het volgende:
Ik zit trouwens weer te zwaaien op mijn stoel Dat heb ik de laatste tijd echt vaak. Dat alles net een paar centimeter verder lijkt te staan, dat ik dronken lijk, dat ik opssta en net iets groter of kleiner lijk dan ik ben. Een rare werkelijkheid maar net er even naast. Vreemd.
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:40 schreef vamperotica het volgende:
[..]
nee.. maar toch is ie weer weg.....
Normaal gesproken slapen ze makkelijk 12 uur aaneengesloten.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 06:38 schreef livEliveD het volgende:
Kids![]()
Je ondertitel
GoedemorgenHoeveel slaap heeft een kind eigenlijk doorgaans nodig (afhankelijk van zijn leeftijd)?
Dus nu is de band weer vol maar de accu leeg.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
accu van me auto was leeg toen ik vanochtend van me dinnetje naar de zaak wou rijden
hehequote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dus nu is de band weer vol maar de accu leeg.
Trouwens... maar goed dat je erbij zei dat het de accu van de auto betrof
Dat heeft vast te maken met jouw accu. Misschien moet je het vocht aanvullen dat je gedurende de nacht bent verloren.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gaaapbarra is een beetje moe
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:56 schreef Metro2005 het volgende:
Mogge
Na mijn werk maar even een krabbel zetten bij de hypotheker en dan maar hopen dat het nu eens een keer goed komt. Termijn voor de hypo loopt namelijk de 16e af![]()
En damn ben moe zeg. Spanningen, laat op blijven en vroeg er weer uit doen een mens geen goed
valt wel mee... geloof dat ik zelfs voor 0:00 al sliepquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat heeft vast te maken met jouw accu. Misschien moet je het vocht aanvullen dat je gedurende de nacht bent verloren.
Als ik aan haar denk word ik ook weer vrolijk hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vaker daten. Toen was je de volgende dag heel vrolijk.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:36 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als ik aan haar denk word ik ook weer vrolijk hoor![]()
Inmiddels een week verder en harstikke gek op elkaar![]()
Word alleen sago van die stomme hypotheker
A) Dat wil niks zeggen. Stel dat je er al vroeg op lag......quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
valt wel mee... geloof dat ik zelfs voor 0:00 al sliep
A) lag er half 11 in ofzoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
A) Dat wil niks zeggen. Stel dat je er al vroeg op lag......
B) Dan ben je wss nog meer vocht verloren. Weet je hoeveel een mens zweet terwijl ie slaapt? Wordt allemaal opgenomen door je matras.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:26 schreef Metro2005 het volgende:ik zit net even te denken dat het eigenlijk raar is dat mijn nieuwe liefde 2 jaar jonger is.
Gewoon het feit dat jij al 2 jaar rondkroop en zij nog niet eens bestondbest vaag.
bij mij scheelt het 3 jaarquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:26 schreef Metro2005 het volgende:ik zit net even te denken dat het eigenlijk raar is dat mijn nieuwe liefde 2 jaar jonger is.
Gewoon het feit dat jij al 2 jaar rondkroop en zij nog niet eens bestondbest vaag.
Nee. Maar nu zijn er weer andere topics waar het drukker isquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:08 schreef coz het volgende:
en dit zou zo druk zijn onder normale werkuren ?
merk er niets van
jaaaaa maar alsjeblieft ook wat voor lieve Barra???aawwwwww toeeeeeeeeee ill give you a footmassage for itquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:26 schreef Mirage het volgende:
Ik ga maar eens wat comfort food maken
* Mirage hopt naar de koelkast voor een wat minder verantwoord avondmaal.
ffe kijken wat er is aan onverantwoorde troep
![]()
Het is geworden:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jaaaaa maar alsjeblieft ook wat voor lieve Barra???aawwwwww toeeeeeeeeee ill give you a footmassage for it
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:44 schreef displission het volgende:
ff snel dan..ik heb vandaag echt een te gekke bui..heb het gevoel dat ik een beetje hyper en lacherig ben..wel hoop ik dat we snel weer magisch worden..
een diner is in de avond hoor..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
accu van me auto was leeg toen ik vanochtend van me dinnetje naar de zaak wou rijden
Wij eten ook niet altijd vlees.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:47 schreef nokwanda het volgende:
Klinkt niet ongezond Mirage.
Krijg ook zin in zoiets. Maar goed.... ik besloot mijn kind een lol te doen en de kippenpoten staan op. Hji eet vandaag dus dood dier met aardappelpuree en salade.
Ik neem alleen de jus met champignons maar zonder dood dier. Ik eet maar heel af en toe vlees of kip en af en toe vis. Het eten ervan staat me steeds meer tegen. Soms word ik er gewoon misselijk van en bederft het mijn eetlust. Maar niet omdat ik vegetarier ben. Ik lust nog steeds sommige soorten vlees wel graag. Zoals filet american, rundvlees en de droge delen van de kip. Maar heel weinig.
dinnetje = vriendinnetjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:50 schreef displission het volgende:
[..]
een diner is in de avond hoor..
Neu. Nooit gelezen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:48 schreef displission het volgende:
dat zeg je altijdwel eens de column gelezen van Theo van Gogh, de gezonde roker??? heh, heh??
Dus heb je morgenvroeg je accu helemaal niet nodigquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wij eten bruine bonendamnit... het is offerfeest....ik wil schaapie vlees AKA Shoarma
hehe ik heb rijst met vis gekregenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dus heb je morgenvroeg je accu helemaal niet nodigJij rijdt dan op gas.
boefjequote:
En is het deze keer wel gelukt bij de hypotheker?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:12 schreef Metro2005 het volgende:
Door een fijn ongeluk bij Spijkenisse weer eens ouderwets gezellig 2 uur gedaan over 25km
Nog even snel langs de hypotheker gereden om een krabbel te zetten
()
Moest een krabbel zetten. Heb ze wel gevraagd of het van die bureaucratische zakken waren bij de hypotheekverstrekker. Zij vonden het ook wel een beetje mierenneukerij allemaalquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En is het deze keer wel gelukt bij de hypotheker?
hmm , als je ze vindt wil ik er ook wel 1quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:16 schreef nokwanda het volgende:
Vamp heeft simpeler wensen
Ik heb NU zin in een bosche bol. Maar ja... waar koop je zoiets nou om deze tijd?
Ik heb dan ook al een huis!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:16 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb NU zin in een bosche bol. Maar ja... waar koop je zoiets nou om deze tijd?
nou moet je niet zulke lekkere dingen noemen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:16 schreef nokwanda het volgende:
oe.. een ah appeltaart! Of nee.. beter natuurlijk... Een zelf gemaakte...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:23 schreef Mirage het volgende:
[..]
nou moet je niet zulke lekkere dingen noemen.
Je kan me helemaal gefrustreerd maken op het moment.. ik lijk wel een junk.
Maar ik denk idd dat je op het station bij b.v. een AH die nog open is ? een kansje maakt.
Die heeft niet de goeiequote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:23 schreef Mirage het volgende:
[..]
nou moet je niet zulke lekkere dingen noemen.
Je kan me helemaal gefrustreerd maken op het moment.. ik lijk wel een junk.
Maar ik denk idd dat je op het station bij b.v. een AH die nog open is ? een kansje maakt.
Jaaaa, lekker, als ie gelijk lukt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:27 schreef vamperotica het volgende:
[..]
oe.. een ah appeltaart! Of nee.. beter natuurlijk... Een zelf gemaakte...
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
pffff weer terug van de sportschool. heb met een oud sparmaatje weer gekickbokstwas weer eens leuk,zeker icm het fitnessen daarna...ben nu helemaal gesloopt
ga ff heeeeerlijk douchen en me laten tijgerbasemen
en hopen dat het bij 2 bloeduitstortingen blijft
spArmaatjequote:
Wat is dat voor een viezigheid?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:59 schreef nokwanda het volgende:
Stenny..... ow Steeeheeeennn
[afbeelding]
Methadon, hequote:
Zo'n ding heb ik staan, je mag hem gratis komen ophalen. Bijna niet gebruikt. Misschien moet hij maar eens ingestraald worden.quote:
Of je gaat cold turkeyquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:06 schreef Stenny het volgende:
Het schijnt hier een Van Den Broeke afkickkliniek te zijn, of kom ik van de regen in de drup?![]()
nee dank je. Ik vibreer ook liever anders.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:08 schreef Stenny het volgende:
[..]
Zo'n ding heb ik staan, je mag hem gratis komen ophalen. Bijna niet gebruikt. Misschien moet hij maar eens ingestraald worden.![]()
Of: ik vrees dat ik Mirage moet gaan omzeilen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Of je gaat cold turkey
[afbeelding]
dus jij gaat voorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:09 schreef Stenny het volgende:
[..]
Dat ken ik niet, ik doe het altijd puur natuur.![]()
Tis aanvankelijk best opwindend, maar wat later denk je: ach, la ook maar.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nee dank je. Ik vibreer ook liever anders.
nou jaaaaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Of je gaat cold turkey
[afbeelding]
En dan 100.000 vanden broekke topics gaan openen....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:10 schreef Stenny het volgende:
[..]
Of: ik vrees dat ik Mirage moet gaan omzeilen.![]()
quote:
Ik maak zo'n mooie nieuwe topique aan, dat Mirage gaat blozen van vreugde. En dan durft ze hem alleen nog maar in een gouden lijstje te zetten.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dan 100.000 vanden broekke topics gaan openen....![]()
Ik wens je veel succes. Mirage weet uit ervaring prima hoe ze daarmee om moet gaan
quote:
Zo zag je er niet uit, de laatste keer dat ik je zag. Eerder als iemand waarbij iets was mis gegaan tijdens het dribbelen met de balquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:12 schreef Mirage het volgende:
[..]
jij optimist !
Hoe wil je in hemelsnaam zoiets omzeilen ?
[afbeelding]
Heel subtiel Mirage, heel subtiel, net zoiets als astrale erotiek, die geesten weten je ook wel te vinden als je op één oor of op je rug ligt te slapen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:12 schreef Mirage het volgende:
[..]
jij optimist !
Hoe wil je in hemelsnaam zoiets omzeilen ?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dan 100.000 vanden broekke topics gaan openen....![]()
Ik wens je veel succes. Mirage weet uit ervaring prima hoe ze daarmee om moet gaan
Niet mee spotten. Misschien ligt ze wel op haar rug en kan ze niet meer op haar pootjes komenquote:
Mirage, maar even serieus, ik ben SERIEUS verslaafd aan het Van den Broeke topic. Je zult begrijpen dat wij het minste of gerinste nieuwsbericht zullen aangrijpen om bij jou te gaan smeken of je hem weer opent.quote:
Subtiel maar zachtjes is Mirage onderuit aan het gaan. Nee, niet van het lachen!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet mee spotten. Misschien ligt ze wel op haar rug en kan ze niet meer op haar pootjes komen![]()
het is idioot gewoon... ik heb geen idee wat er is gebeurd.....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zo zag je er niet uit, de laatste keer dat ik je zag. Eerder als iemand waarbij iets was mis gegaan tijdens het dribbelen met de bal
Of moeten we nou dat andere topic weer kicken: mirage is GEEN walvis![]()
Maar dat heeft wel een beetje een vouche bijklank.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:18 schreef nokwanda het volgende:
het woord verbroedering veranderen in verbroekkering dan maar?
*grinnik* Dus als je nu naast me zou lopen zou ik je met mijn korte pootjes zomaar bij kunnen houdenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:18 schreef Mirage het volgende:
[..]
het is idioot gewoon... ik heb geen idee wat er is gebeurd.....
ik zei toch al dat ik in vergelijking met de vorige zwangerschappen zo'n "beschaafde" buik had ( terwijl jij het al behoorlijk vond)... nou dat is ingehaald... ik voel me een waggelende pinguing in walvissen tenue.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:19 schreef Stenny het volgende:
[..]
Maar dat heeft wel een beetje een vouche bijklank.![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet mee spotten. Misschien ligt ze wel op haar rug en kan ze niet meer op haar pootjes komen![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:17 schreef Stenny het volgende:
[..]
Subtiel maar zachtjes is Mirage onderuit aan het gaan. Nee, niet van het lachen!![]()
* Mirage houdt er wel van om te kijken naar smekende mensenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:17 schreef Stenny het volgende:
[..]
Mirage, maar even serieus, ik ben SERIEUS verslaafd aan het Van den Broeke topic. Je zult begrijpen dat wij het minste of gerinste nieuwsbericht zullen aangrijpen om bij jou te gaan smeken of je hem weer opent.![]()
verloedering lieverd...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:18 schreef nokwanda het volgende:
het woord verbroedering veranderen in verbroekkering dan maar?
Ik voel mij geestelijk zwanger, van Van den Broeke.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
*grinnik* Dus als je nu naast me zou lopen zou ik je met mijn korte pootjes zomaar bij kunnen houden
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
verloedering lieverd...
verloedering....
stelletje loeders !!
Zien we je morgen in het dromentopic? Dan zal ik je droom wel uitleggenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:23 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik voel mij geestelijk zwanger, van Van den Broeke.![]()
Ow nee, dit is een héél verkeerd grapje.![]()
Dat komt ervan Mirage, mensen die afkicken gaan hele rare dingen doen. [afbeelding]
Zoiets Mirage:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:21 schreef Mirage het volgende:
[..]
* Mirage houdt er wel van om te kijken naar smekende mensen
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:23 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik voel mij geestelijk zwanger, van Van den Broeke.![]()
Ow nee, dit is een héél verkeerd grapje.![]()
Dat komt ervan Mirage, mensen die afkicken gaan hele rare dingen doen. [afbeelding]
Kun je dat wel aan denk je? Het kan vouche zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zien we je morgen in het dromentopic? Dan zal ik je droom wel uitleggen![]()
*snik*quote:
Heel Nederland failliet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wat zou er met nederland gebeuren als je allimentatie zou eisen voor jullie astrale kind ?
quote:
Juist die Sten, juist diequote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:25 schreef Stenny het volgende:
[..]
Kun je dat wel aan denk je? Het kan vouche zijn.![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wat zou er met nederland gebeuren als je allimentatie zou eisen voor jullie astrale kind ?
Okay dan, maar neem voor de zekerheid wat anti conceptie mee, je weet maar nooit met al dat astrale door de kosmos rondvliegendequote:
Jaaahhh, ziet er heerlijk pluizig en leif uit maar schijt wss nog overal. Echt een poepiequote:
Eerst moet Van den Broeke het astrale kind op de gevoelige plaat vastleggen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Dan begin ik er ook aan. Zoek wel een rijke flip uit en ga dan lekker rentenieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |