Tis maar goed dan dat jij schathemeltje rijk bentquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lo allemaal... vorige week me auto laten wegslepen omdat ik een lekke band had (had speciale slotvelgbouten zodat ze me velgen niet konden jatten maar had de sleutel niet meer dus kon ook me band niet verwisselen) +2 nieuwe bandjes + slotbouten eruit laten boren = ¤ 440,--
kom ik gister bij me auto.... is me nieuwe voorband lek![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tis maar goed dan dat jij schathemeltje rijk bent
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 08:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En een beeeetje fokken.
En het valt nog mee. Er staat werken, slapen en uitgaan
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 08:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
ff in en uit![]()
Ik zag cozje en dan moet dat even![]()
Heb je altijd hetzelfde rooster? Ook altijd op zaterdag werken? Hoeveel uur is dat dan, alles bij elkaar?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:33 schreef coz het volgende:
[..].. ja maar denk je dan dat ik bedoel dat ik elke dag kan uitgaan ?
![]()
gisteravond zou ik normaal ook wel ff naar de stad gaan , maar was om 22:00 thuis en mocht vandaag dus weer vroeg op..
en dat beetje fokken is de laatste tijd ook op zeer laag niveau
overigens - dit is topic 45.5![]()
[..]Morwen
![]()
stond er deze week op voor 42 uur , dus 45,5 inc pauze = dus 55.5 uur incl reizen en lopen en fietsenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je altijd hetzelfde rooster? Ook altijd op zaterdag werken? Hoeveel uur is dat dan, alles bij elkaar?
... tja , dat pjoereren ... niets ? .. uhmquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:22 schreef vamperotica het volgende:
Hallo....
Als je als zwangere je vriendje ( die aan t pjoereren is met een vriend 0 een smsje stuurt waarin je verteld dat je bent uitgegleden op de trap ( niets ernstigs, niet gevallen maar een treetje lager zeg maar..) En dat je je niet fijn voelt en duizelig bent.... Wat mag je dan van t vriendje verwachten?
Kan me er iets bij voorstellen. Het zal dan welminder opleveren. maar geldis immers ook niet alles.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:07 schreef coz het volgende:
... er ligt ook bij mijn teammanager het verzoek van mij om naar 32 uur te gaan![]()
Laat maar.... ik ben geloof ik de foute persoon om zoiets aan te vragen. Ik ben te zeer bitch.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:22 schreef vamperotica het volgende:
Hallo....
Als je als zwangere je vriendje ( die aan t pjoereren is met een vriend 0 een smsje stuurt waarin je verteld dat je bent uitgegleden op de trap ( niets ernstigs, niet gevallen maar een treetje lager zeg maar..) En dat je je niet fijn voelt en duizelig bent.... Wat mag je dan van t vriendje verwachten?
hij vond ook al dat ik een beetje overdreef.... Vooral toen ik wel een beetje bozig was toen ie minstens twee uur later aan kwam zetten.... t zullen mn hormonen wel weer zijn!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:27 schreef coz het volgende:
[..]
... tja , dat pjoereren ... niets ? .. uhm
nee deze vraag laat ik mirage eerst beantwoorden
()
of nog erger .. ::
niet zeuren , vroeger moest je zelf de navelstreng doorkauwen
dat voelt een stuk minder fijn en daar raak je vast iets misselijker van
(had ik al verteld dat je niet een serieuze reactie moest zoeken in deze post ? )
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Laat maar.... ik ben geloof ik de foute persoon om zoiets aan te vragen. Ik ben te zeer bitch.
Mag ik echt heel erg serieus komen schoppen? Echt?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:49 schreef draculettetje het volgende:
hihihi da kan ik nie schoppen, hooguit klap uitdelen met kruk!
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:54 schreef vamperotica het volgende:
ik onthoud mij even van elk commentaar! (hihihiihi)
Hij heeft vandaag wel de hele stad doorgesjouwd met miniman op zn arm... aan zn been.... om zn middel enz.... En ik maar winkel in .. winkel uit......
wil de portomonee niet... truitje wat ik gekocht heb was ook wel € 7,50!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:57 schreef draculettetje het volgende:
hihihihihi goe zo en nu maar nog meer shoppen!
Op zijn kosten dan welquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:57 schreef draculettetje het volgende:
hihihihihi goe zo en nu maar nog meer shoppen!
48 kun je binnenkort toch wel aan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:01 schreef vamperotica het volgende:
[..]
wil de portomonee niet... truitje wat ik gekocht heb was ook wel � 7,50!
baalde wel... Hadden ook nog mijn favo kleur broeken.... alleen in maat 36 of 48....![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kom je me dan helpen met m'n evenwicht???
Was zo blij dat ik er in kon zwemmen! Had m bijna gekocht voor dat gevoel alleen al!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
48 kun je binnenkort toch wel aan?
Ik heb ook even getwijveld, maar ik heb toch maar wel eerlijk gereageerd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Laat maar.... ik ben geloof ik de foute persoon om zoiets aan te vragen. Ik ben te zeer bitch.
Mag ik echt heel erg serieus komen schoppen? Echt?
maar dat is lieff !quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:54 schreef vamperotica het volgende:
ik onthoud mij even van elk commentaar! (hihihiihi)
Hij heeft vandaag wel de hele stad doorgesjouwd met miniman op zn arm... aan zn been.... om zn middel enz.... En ik maar winkel in .. winkel uit......
Ik ben dan zeker permanent hormonaal opstandigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:06 schreef Mirage het volgende:
ow vamp... wel meenemen dat ik ook hormonaal opstandig ben op het moment hè
Misschien wel JUIST omdat je de zwangerschap van minimannetje alleen hebt moeten doen en je nu zo hoopt dat je daar niet weer doorheen moet. Ook al kun je het, het is niet iets dat je nou perse wilt nastreven. Het samen doen is toch wel het ideaal. Maar dan echt samen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:14 schreef vamperotica het volgende:
mirage... Je slaat de spijker pcies op zn kop... Er was neits aan de hand.. de zwangerschap van minimannetje van nu twee heb ik grotendeels alleen gedaan weet ook wel dat ikdat kan en Ben ook niet zo'n mieperd normaal gesproken...Maar gewoon... het idee, dat er even aan je gedacht wordt in zo'n situatie... Een telefoontje was genoeg geweest.. En omdat dat telefoontje niet kwam... ja... eentje van mij of ie nog van plan was te komen slapen, omdat ik eerder wel aangegeven had dat ik dat wel fijn zou vinden, als ie niet pas tegen de ochtend zou komen.... En daarin nog geen teken van bezorgdheid of belangstelling... Toen was ik dus wel snauwerig en boos en ik doe het allemaal wel alleen en hormonen op tilt enzo.....
yupquote:
Dat wel vertellen hoort er ook wel bij. Tis juist zo leuk om iets liefs voor iemand te doen die er ook blij mee is. Juist daarmee kun je zo'n situatie doorbreken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
yup![]()
En natuurlijk heb ik hem ook niet verteld hoe lief ik dat vond!![]()
Nou ja.... net wel in een mailtje....![]()
duh !!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:23 schreef nokwanda het volgende:
Dat is met kinderen ook zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |