En zonder verdoving ook nog best pijnlijkquote:Op maandag 16 januari 2006 15:03 schreef teigan het volgende:
Heej meisje, daar schiet je niet veel mee op hoor, het geeft zo'n bende, alles wegsnijden..
Ik snap het gevoel wel, ik heb het ook wel eens gehad, maar het helpt meer om een beetje lief voor jezelf te zijn hoor, ga eens lekker douchen, met een lekker douchegelletje, of ga lekker scrubben, maskertje ofzo.
Dan voel je je gelijk een stukje beter, en dan is de drang om te eten vast ook wel minder..
Btw, drink je wel genoeg op een dag? En wat eet je normaal?
Heej, hou je taai..![]()
Als je het niet probeert, weet je ook niet of het helpt!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:02 schreef Esto het volgende:Dat zou wel kunnen ja.. Goed idee!
maar of het helpt
Ja, haha, de bekende bezoekers zijn weer samen!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:03 schreef Ami80 het volgende:
Jezus, dat zijn veel reacties binnen 10 minuten!
Ik herken de verhalen van mijn meissie (die overigens nooit een time in heeft gehad, wel een waarschuwing) en weet hoe zwaar dit soort periodes zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:16 schreef Ami80 het volgende:
Gevolg: een time-in, dus een week in de kliniek zitten zonder therapie, bedoeld om over jezelf na te denken. Bestwel een teleurstelling dus, vooral voor haar zelf.
Precies, helemaal mee eens! Bij iedereen gaat weleens iets minder goed. Dat is vervelend, maar niet onoverkomelijk, dus er hoeven niet meteen consequenties aan te hangen...!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:19 schreef teigan het volgende:
(...)
Ik ben nog steeds beter bezig met mijn studie dan voordat ik de deeltijd inging. En bij iedereen gaat wel eens iets minder...
En nu weer aan de slag
Hoe gaat ie nu, goeie vraag, niet bijster geweldig. Ben op een dag vooral bezig met hoe ik het snelste kan afvallen en wip dan heen en weer tussen niet eten en dan teveel eten, wordt er gek van. Ander punt is denk ook wel het gevoel dat ik het niet verdien om gelukkig te zijn en daar valt ook afvallen onderquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:43 schreef teigan het volgende:
Purplerose, hoe gaat ie nu?
Hier gaat het even minder. Ik eet nu twee weken echt de eetlijst, en val nu ook netjes af. Maar het gaat best snel en ergens vind ik het heel eng. Ik verdien het niet om af te vallen, aangezien ik van mijn studie zo'n puinhoop maak.
En daarnaast ben ik de hele dag mar bezig met of ik afval, hoeveel het nu is, hoe snel ik een bepaald gewicht kan bereiken.. Best vervelend voor mezelf dus..
Eerder ging ik als ik me zo voelde als tegenreactie weer meer eten zodat ik weer op het eerdere gewicht kwam. Maar dat wil ik nu niet, dat helpt ook niets...
Dus blijf ik maar even verder vechten tegen mezelf
Dat laatste wordt niet altijd gezegd....in veel ogen van ano's is bijna niemand dunner.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:02 schreef Ami80 het volgende:
Die vergelijkingsdrang is trouwens herkenbaar: bij mijn vriendin zitten ze 's avonds met zijn allen naar 'America's next top model' te kijken met commentaren als 'zij te dik?', als de wedstrijdjury dat over een van die meiden zegt, 'Belachelijk, ze is nog dunner dan ik!'
Dat speelt ook heel erg mee denk ik ja, was vroeger ook al zo en toen was ik een stuk dunner zelfs! Vriendin van me kreeg altijd alle aandacht, voelde me dan zo de lelijke vriendin die meekomtquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:35 schreef teigan het volgende:
purplerose, juist omdat je je onzeker voelt en niet lekker in je vel, straalj e dat uit, en dat kan jongens misschien ook wel afschrikken hoor..
Een vriendin van mij is ongeveer even zwaar als ik nu, maar die zit wel lekker in haar vel, en die komt dus absoluut geen aandacht van jongens te kort..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |