Haaj allemaal,
Zo, dit ziet er wel een beetje uit als een groepje mensen dat elkaar al goed kent en dan kom ik, als nieuwelingetje, er maar ff tussen
![]()
.
Uhh, tja, moeilijk om dan over jezelf te beginnen.. Maar ik moet en wil er gewoon over praten en duizenden fora afgegaan waar gewoon niet serieus gereageerd wordt.. Dan maar deze, ik stond toch nog geregistreerd
![]()
.
Naja, een eetstoornis.. Heb ik nooit gehad, zal ik nooit krijgen ook.. Vond ik, klaar uit
![]()
. Was echt er wel anders, toen ik een jaartje of 5 geleden ernstig begon af te vallen. Teveel problemen, teveel foute vrienden, teveel foute dingen gedaan en te ontevreden met mezelf. Ik zag er niet uit, moest maar eens afvallen, vond ik. Hoewel ik het toen toch best lang heb volgehouden zonder dat iemand echt achterdochtig werd, ben ik op een gegeven moment meegesleept naar een dokter. Tegen mijn zin in, ik had het niet nodig.. Toch maar eindeloos veel gesprekken gevoerd en met behulp van lieve vrienden en de professionals (:P) weer aardig op gewicht gekomen..
Tijdje is het goed gegaan, was best gelukkig in het leven, maar volgens mij houdt een eetstoornis niet op.. Het zit nog steeds in me en laatste tijd begin ik er meer en meer aan toe te geven. Aan de ene kant maar goed dat ik het zelf door heb.. Actie ondernemen, nee hoor, ik ben nog steeds eigenwijs.. Ik heb geen dokter nodig, ik los het nog steeds lekker zelf allemaal op..
Nja, omdat een eetstoornis de laatste paar jaar een grote rol, echt een hele grote rol heeft gespeeld in mijn leven, wilde ik erover praten. Misschien moet ik er maar over praten. Aan veel vrienden heb ik niks, zij willen er niet over praten, vinden mij maar dom. Lotgenoten reageren misschien anders en internet is een lekker veilige manier om erover te praten.... Ik hoop hier iig op wat normale reacties en kan ik jullie, net als de rest geloof ik, up to date houden
![]()
.
Liefs, Fantasmic