quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:43 schreef teigan het volgende:Purplerose, hoe gaat ie nu?
Hier gaat het even minder. Ik eet nu twee weken echt de eetlijst, en val nu ook netjes af. Maar het gaat best snel en ergens vind ik het heel eng. Ik verdien het niet om af te vallen, aangezien ik van mijn studie zo'n puinhoop maak.
En daarnaast ben ik de hele dag mar bezig met of ik afval, hoeveel het nu is, hoe snel ik een bepaald gewicht kan bereiken.. Best vervelend voor mezelf dus..
Eerder ging ik als ik me zo voelde als tegenreactie weer meer eten zodat ik weer op het eerdere gewicht kwam. Maar dat wil ik nu niet, dat helpt ook niets...
Dus blijf ik maar even verder vechten tegen mezelf
Hoe gaat ie nu, goeie vraag, niet bijster geweldig. Ben op een dag vooral bezig met hoe ik het snelste kan afvallen en wip dan heen en weer tussen niet eten en dan teveel eten, wordt er gek van. Ander punt is denk ook wel het gevoel dat ik het niet verdien om gelukkig te zijn en daar valt ook afvallen onder
![]()
Tis vooral druk in me hoofd met manieren vinden om....daardoor heb ik geen energie meer voor iets anders, daarom slaap ik graag, even niet denken.
Heb nog geen brief van de kliniek gehad dus dat is nog even afwachten, ik vind zowiezo het wachten tussen dat je belt om er iets aan te willen doen en het moment dat je daadwerkelijk kan beginnen heel heeeeeeeel vervelend, me klachten lijken dan ineens uitvergroot te lijken.
Heb op de site wel gezien dat de therapie de eerste 3 maanden 5 dagen in de week is, dan de rest van de tijd 3 dagen in de week en uiteindelijk de nazorg groep die 1x in de week of 2 weken samen komt.
IK WIL BEGINNEN!!
![]()
dit is echt heel frustrerent