quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:25 schreef Puckzzz het volgende:
Nou dan meld ik me toch maar even, in de hoop iets bij te kunnen dragen aan FOT.
Ik ben Puckzzz,
Ik zet ook graag mensen op de geloelige plaat
snel editen he?quote:
Bekend om zijn goede grappen aan het begin van het nieuwe jaarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:58 schreef Subhuman het volgende:
Hoi, ik ben Subhuman, ik ben modje van dit forum en ik ben niet geliefd bij sommige users.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:58 schreef Subhuman het volgende:
Hoi, ik ben Subhuman, ik ben modje van dit forum en ik ben niet geliefd bij sommige users.
Maar je bent weer wel een prettig modelquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:11 schreef donnahvh het volgende:
hoi ik ben Donna en ik heb geen ervaring met fotografie en ik heb een camera in mijn telefoon 1.0 megapixel![]()
![]()
Die handschoen serie vind ik erg leukquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:16 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik ben Vliegvrager (alle verbasteringen zijn toegestaan, evenals mijn voornaam) en zet vooral knappe meneren en mevrouwen op de foto, en wel op mijn manier. Wat die manier is? De url van mijn website zegt genoeg: www.camera-absurda.nl
quote:Op maandag 9 januari 2006 10:09 schreef Icicle het volgende:
Hallo, ik ben Icicle en ik doe een fotograaf na.
Checkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:27 schreef blackbully het volgende:
NightAngel maakt ook mooie foto's
dus ze mag ook best mee naar een meet
Je bent wel snel zeg. meteen op msn! *bijna jaloers is*quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:28 schreef PdeHoog het volgende:
CheckMaar NightAngel heb ik via de MSN gesproken
Dus die ga ik dan niet nog eens welkom heten
Ik moest even helpdesk spelenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 07:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je bent wel snel zeg. meteen op msn! *bijna jaloers is*
Het Fot users welkom topic lijkt me goed genoegquote:Stel jezelf eens voor, dat heb je nog niet serieus gedaan in dit topic.
Dank jequote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:21 schreef Muk het volgende:
PdeH leuke site! ik had geen flauw idee dat je hier in de omgeving (Rdam) überhaubt fatsoenlijke foto's kon maken (behalve van de erasmus brug dan)
Leuk gedaan met die molen trouwens!
Hoi, zou je je even kunnen vervoegen in Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (Deel VI) voor we hier aan de SC slaan? Dank je wel!quote:Op zondag 12 februari 2006 13:18 schreef Sjeen het volgende:
Hoi ik ben Sjeen![]()
Ik heb tot nu toe alleen model gestaan voor mijn vriend. Maar daar wil ik graag verandering in brengen![]()
Maar ja, wanneer is iets volgens jou postwaardig?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:04 schreef ForrestX het volgende:
Hoi...ForrestX...al enige (lees een jaar of 5, streker nog...ik realiseer me net dat het 5 jaar en 1 dag is!!) tijd op Fok!
Al bijna 2 jaar voorzien van een Ixus 430, maar in het vooruitzicht van een mooie Australie vakantie overgestapt naar de dSLR in de vorm van een Nikon D70s met 18-70mm kitlens. (en inmiddels op zoek naar een tele...zie ook Het grote lenzentopic #9 )
Heb geen ervaring met spiegelreflex..worstel met diafragma, sluitertijden, witbalans, iso en noem het hele D70s menu maar op...maar we komen er wel!
Wanneer er iets post-waardig uit mijn vingers komt zal ik deze absoluut posten!!!
Grt,
Forrestx
niet zo slim doen he!!quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:17 schreef An24 het volgende:
[..]
Maar ja, wanneer is iets volgens jou postwaardig?
Gewoon zo veel mogelijk posten, daar leer je van en je wordt hier nu niet bepaald opgevreten of zo!
In ieder geval welkomveel post plezier!
Volgens mij kun je nu al posten.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:04 schreef ForrestX het volgende:
Hoi...ForrestX...al enige (lees een jaar of 5, streker nog...ik realiseer me net dat het 5 jaar en 1 dag is!!) tijd op Fok!
Al bijna 2 jaar voorzien van een Ixus 430, maar in het vooruitzicht van een mooie Australie vakantie overgestapt naar de dSLR in de vorm van een Nikon D70s met 18-70mm kitlens. (en inmiddels op zoek naar een tele...zie ook Het grote lenzentopic #9 )
Heb geen ervaring met spiegelreflex..worstel met diafragma, sluitertijden, witbalans, iso en noem het hele D70s menu maar op...maar we komen er wel!
Wanneer er iets post-waardig uit mijn vingers komt zal ik deze absoluut posten!!!
Grt,
Forrestx
Door haar gemaakt? Of van haar gemaakt?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:04 schreef frankvn het volgende:
Kleintje - jij bent de aanstichtster van dit alles En ik hoop dat we dit forum binnenkort kunnen verrijken met wat fraaie fotos van jou
![]()
Mijn type userquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:40 schreef frankvn het volgende:
Hoho, ik ben zelf ook een amateur hoor - in de zin van vrijetijdsfotograaf. En al het 'baggerwerk' dat ik ook maak zet ik natuurlijk niet in mijn portfolio dus dan lijkt het al snel wat hahahaha. Maar ik ben wel kritisch op mijn eigen werk - de amateur status betekent niet dat je niet continu streeft naar een beter resultaat. Dat resultaat wordt ook mede bepaald door degenen met wie je samenwerkt. Mijn portfolio zou stukken minder zijn zonder de creativiteit en de vaardige handen van de visagiste/styliste (ja, ook voor de amateur vaak een zeer welkome aanvulling).
Aan afkraken doe ik niet - dan houd ik nog liever mijn mond. Ik zal wel proberen een kritische toon aan te slaan - daar heb ik zelf ook heel veel van geleerd. Maar vooralsnog kijk ik eerst even rond in de diverse topics en zal ik eerst zelf wat fotos plaatsen. Ook ik hoop op een kritische toon van de forumbewoners want iedereen heeft toch weer zijn eigen kijk en vaak realiseer je je dat niet als fotograaf.
Hmmm - heel verhaal........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |