quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:54 schreef furore het volgende:
even off-topic, met gevaar op SC, : Re en Puckzzz? Jullie hebben hetzelfde icoontje![]()
Ik kan me idd nog wat stomdronken posts van een mod herinneren om 03.00 uurquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:45 schreef HMaster-II het volgende:
Weer een feit, dat drank meer kapot maakt dan de rest van de Fot-ers lief is.
Tijd voor een ideeen-topic dusquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:59 schreef -Marjo- het volgende:
Ik vind het ookeen vreemde aktie. De SC was juist een plekom elkaar iets beter te leren kennen en altijd erg gezellig. Daar ontstonden vaak ideeën. Ik denk dat op deze manier FOT snel leegloopt...
Ho. Niet mij aankijken hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:47 schreef PdeHoog het volgende:
Fotografie Feedbacktopic
Ik kan me niet voorstellen dat één enkele user, die de SC goed door liet lopen,
Of sluit er geenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:03 schreef _moder8or_ het volgende:
En dan is FOT de enige zonder een SC? Sluit dan meteen alle SC's
Sorry _M, maar ja....ik kijk jou aanquote:
Inderdaat, SC zijn juist nuttig, omdat je daar lekekr kan zwammen gebeurd het in andere topics niet en blijven die "schoon" waarom mag dat dat ineesn niet meer?quote:
Dus eigenlijk is ons protest onbegonnen zaakquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:10 schreef Shark.Bait het volgende:
Fok is niet democratisch. Het beleid is niet professioneel en eenduidig. Dat zal het nooit worden. Een user leer je kennen aan zijn/haar posts, en op basis daarvan kan je hem meer macht geven. Met onbekende gebruikers weet je nooit wat voor vlees je in de kuip hebt. Tot je ze mod maakt. En gezien het verleden, is het onslaan van een mod een zeldzaamheid. Dus alles wat hier gebeurd heeft het fiat van hogerop, anders lagen Sub en L666 allang op straat.
Mensen iets ontnemen zal altijd wrijving geven. Als jullie een statement willen maken naar de leiding toe, dan moet je hier gewoon niet meer komen. Niet dat het hen aan hun anus zal oxideren, er zijn immers gekken genoeg die hier willen posten.
Dat is inderdaad ook een optiequote:
Tja, maarja. Ik kan er ook niets aan doen. En ik ga er ook niet over. En de laatste SC was mijn 2e of 3e.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sorry _M, maar ja....ik kijk jou aanIk denk dat de helft van de posts van de laatste tijd in de SC's van jou is
Dat vind ik verder niet erg, maar als de heren mods zich daaraan ergeren moeten ze dat met jou regelen en niet een halve userbase de dupe laten worden
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:10 schreef Shark.Bait het volgende:
Fok is niet democratisch. Het beleid is niet professioneel en eenduidig. Dat zal het nooit worden. Een user leer je kennen aan zijn/haar posts, en op basis daarvan kan je hem meer macht geven. Met onbekende gebruikers weet je nooit wat voor vlees je in de kuip hebt. Tot je ze mod maakt. En gezien het verleden, is het onslaan van een mod een zeldzaamheid. Dus alles wat hier gebeurd heeft het fiat van hogerop, anders lagen Sub en L666 allang op straat.
Mensen iets ontnemen zal altijd wrijving geven. Als jullie een statement willen maken naar de leiding toe, dan moet je hier gewoon niet meer komen. Niet dat het hen aan hun anus zal oxideren, er zijn immers gekken genoeg die hier willen posten.
Ik geef een kleine hint:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:29 schreef Puckzzz het volgende:
Waar kunnen we nu dan gezellig kletsen over niet fotografie gerelateerde onderwerpen?
GCSC - Daar buiten loopt een schaapquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:03 schreef _moder8or_ het volgende:
En dan is FOT de enige zonder een SC? Sluit dan meteen alle SC's
en zoals ik daar al aangaf.....ik vind jullie een stelletje achterlijke idiotenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:14 schreef Brighteyes het volgende:
Geen idee waar het verder over gaat, maar ik vond deze vraag wel amusant:
[..]
Ik geef een kleine hint:
http://forum.fok.nl/active
En waarom zouden wij nu naar GCSC gaan? Daar willen ze niet dat we over FOT praten.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
GCSC - Daar buiten loopt een schaap
Never mind,quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:14 schreef Brighteyes het volgende:
En nee, jullie zijn niet de enigen zonder SC... Die van GC is ook laatst gesloten.
Kijk nou eens goed naar de links die ze geven mensen en kijk eens in FOT als geheel forumquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En waarom zouden wij nu naar GCSC gaan? Daar willen ze niet dat we over FOT praten.
Eerst klikken, lezen, dan reagerenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:16 schreef _moder8or_ het volgende:
En waarom zouden wij nu naar GCSC gaan? Daar willen ze niet dat we over FOT praten.
Zie edit aubquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Eerst klikken, lezen, dan reageren
Al geedit. Zag het reageer knopje namelijk niet goedquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kijk nou eens goed naar de links die ze geven mensen en kijk eens in FOT als geheel forumEr staat een nieuwe SC en men vond het een leuke practical joke
En zoals ik zal zei... ik weet verder van niks maar jezus zeg... volle paniek omdat jullie kletsclubje gesloten word.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:15 schreef PdeHoog het volgende:
en zoals ik daar al aangaf.....ik vind jullie een stelletje achterlijke idiotenGrappen zijn leuk, maar als mod kun je dat niet maken
![]()
Ik ben relaxedquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En zoals ik zal zei... ik weet verder van niks maar jezus zeg... volle paniek omdat jullie kletsclubje gesloten word.
Relax man!
geloof jij dan modjes?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:25 schreef PoseidonVS het volgende:
Nou haha, wat een lol. Het trieste is dat mensen het kennelijk zonder enige aarzeling van jullie aanneemt. Wat zou dat zou zeggen over het vertrouwen in de manier van werken?
Zeg eens eerlijk, Acht je ze instaat tot een dergelijke actie of niet?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:28 schreef blackbully het volgende:
[..]
geloof jij dan modjes?
die zijn er toch om in tweifel te trekken![]()
BE, ik ben het met je eens dat het slechts een forum is hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:24 schreef Brighteyes het volgende:
We hebben het hier nog steeds over een forum hè... Ik bedoel... het is niet dat het echt super-super-super belangrijk is... toch?
tuurlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:29 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, Acht je ze instaat tot een dergelijke actie of niet?
Pek en veren voor de mods op 29 januari...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus. Ik moet zeggen dat ik er lichtelijk om kan glimlachen, maar ook begrijp dat voor de die-hard FOT-ers het wel even een schok was, aangezien het verleden.
Een grapje is op z'n tijd best ok, maar soms ook niet. Hoe dan ook, life goes on.
Hm, jammer dat je een aktie van slechts 3 mensen, je het delen van het plezier in fotografie op dit subforum met velen in het roet laat gooien. Maar als dat jouw beslissing is...tot ooitquote:Op zondag 8 januari 2006 09:20 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind het een behoorlijke kinderachtige actie, die ik na de zoveelste irritatie over het gedrag van de mods hier niet kan waarderen.
En nee Ron, ik loop niet meteen weg omdat ik de humor van iemand anders niet kan waarderen. Dit is voor mij de druppel geweest, ik liep al een tijdje met de gedachte maar niet meer op FOT te komen. Deze 'grap' heeft mij over de streep getrokken.
Ik ben weg, misschien tot ergens anders op Fok! maar iig niet meer op FOT.
Byebye!
Ow Sub of Lynx hang dan ook ff een goede mod uit en haal mijn inzending voor de mooiste van 2005 weg. Die 6 euro voor een abbo op de Zoom, kan ik zelf ook nog wel betalen
Ik lees dat het niet de actie is van 3 users, maar dat er meer is:quote:Op zondag 8 januari 2006 11:48 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hm, jammer dat je een aktie van slechts 3 mensen, je het delen van het plezier in fotografie op dit subforum met velen in het roet laat gooien. Maar als dat jouw beslissing is...tot ooit
Nog afgezien van het feit dat het niet handig is om op mij te reageren in een ander topic (ik werd door anderen gewezen op deze post), moet ik zeggen dat ik me een beetje erger aan de manier waarop nu de schuld wordt gelegd bij mij en twee mods. Ik weet dat een aantal van de users niet zo happy was met de manier waarop FOT liep. Ik hoorde daar zelf ook bij. Alleen in plaats van een beetje ongericht te gaan lopen zeuren en mekkeren heb ik het anders aangepakt, ik ben direct met de mods gaan praten, buiten FOT om. Daarbij ben ik er niet van uit gegaan wat er allemaal niet goed is aan FOT, maar juist van wat ik denk dat wel goed was, en met concrete ideeën gekomen om wat verbetering behoeft ook daadwerkelijk verbeterd te krijgen.quote:Op zondag 8 januari 2006 09:20 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind het een behoorlijke kinderachtige actie, die ik na de zoveelste irritatie over het gedrag van de mods hier niet kan waarderen.
En nee Ron, ik loop niet meteen weg omdat ik de humor van iemand anders niet kan waarderen. Dit is voor mij de druppel geweest, ik liep al een tijdje met de gedachte maar niet meer op FOT te komen. Deze 'grap' heeft mij over de streep getrokken.
(...)
Ow, even voor de goegemeente in het algemeen dan:quote:Op zondag 8 januari 2006 17:48 schreef Puckzzz het volgende:
Ron, even voor de duidelijkheid, ik leg geen schuld bij jou en ik vraag me af hoe je daarbij komt. Ik reageer alleen op een opmerking van je. niet meer en niet minder.
Dat gedeelte van de post was gericht aan iedereen. Alweer: dat had ik blijkbaar duidelijker moeten maken. Ik quotte jou omdat de suggetie werd gedaan dat naar jouw vertrek het gevolg was van de acties van 3 mensen, terwijl jij duidelijk aangaf dat dat alleen maar de welbekende druppel was.quote:mijn keuze om hier niet meer te komen is eenvoudig en die heb ik al uitgelegd. Nu kan je met een heel verhaal komen over laagdrempeligheid etc. dat heeft geen klap te maken met mij of mijn beslissing.
Dat vind ik niet alleen van jou, maar van iedereen die de afgelopen maanden heeft geroepen dat het hier klote was. Mekkeren over de sfeer, de mods, en weet ik veel wat nog meer, maar geen daadwerkelijke verbetervoorstellen, anders dan op het kleine puntje dat de poster probeert te scoren. De sfeer was inderdaad niet zoals hij moest zijn, maar het gemekker erover heeft zeker niet bijgedragen aan de verbetering ervan. Ik heb ervoor gekozen om mijn input direct daar te leggen waar er wat mee gedaan kan worden, en dat is vooral Sub geweest. Ik had ervoor kunnen kiezen om voor mod te opteren, maar met mijn werk zou ik misschien nog wel minder hier geweest zijn dan HGT, dus dat was geen optie.quote:en bedankt dat je vind dat ik ongericht loop te zeuren en te mekkeren.
In tegendeel. Ik vond je verhaal heel duidelijk. Er zijn wat dingetjes bij mij blijven steken, en ik hoop dat ik die nu duidelijker heb gemaakt. Ik verwijt niemand individueel iets, ik verwijt de FOT-gebruikers als groep iets. Er is niet één iemand "schuldig", dat zijn we allemaal, niemand -ook de mods en ikzelf niet- uitgezonderd. Alleen heb ik voor een andere manier van zoeken naar een oplossing gekozen.quote:mocht je verder willen praten omdat ik misschien niet duidelijk genoeg ben kan je me vinden op MSN.
voornamelijk van je fouten.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
. Lekker dan. Puckzz, ik kon altijd erg genieten van je foto's en commentaar. Echt jammer als je dat nu hier niet meer gaat delen. Ik heb geen ervaring met eerdere voorvallen tussen crew en users van FOK!, dus helpt het waarschijnlijk niet om te zeggen smeken dat je moet blijven, aangezien ik geen weet heb van vroegere conflicten.
Echt waar, in ieder geval zal één user je inbreng in dit forum echt missen.
En dalijk loopt de rest van de "ervaren" users ook weg, waar moet ik dan van leren?
Zeker weten dat die kennis hier blijft, maar toch denk ik dat Puckzzz een grote aanwinst was/is voor dit subforumquote:Op zondag 8 januari 2006 19:32 schreef blackbully het volgende:
[..]
voornamelijk van je fouten.
werkt voor mij het beste.
het is alleen jammer dat er minder mensen overblijven die je op je fouten kunnen wijzen en je tips kunnen geven over hoe het beter zou kunnen.
maar zoals altijd. er lopen mensen ergends weg. maar er komen vanzelf weer nieuwe users die verstand van zaken hebben.
dus het is misschien een verlies van een user. maar de kennis blijft hier toch wel lijkt me.
zoals aangegeven was dit niet het enige.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeker weten dat die kennis hier blijft, maar toch denk ik dat Puckzzz een grote aanwinst was/is voor dit subforum. Ik vind het gewoon jammer. En vooral omdat het blijkbaar dus een grap was, die dit keer echt in het verkeerde keelgat is geschoten.
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd wat er concreet gaat gebeuren / veranderen om dit te bewerkstelligenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:17 schreef RonaldV het volgende:
Onze anti-SC actie was flauw, dat geef ik helemaal toe. Maar mijn mening blijft overeind op twee punten:
1. Er moet op FOT geen incrowd ontstaan (en dat gebeurde in de SC, vandaar het "dreigement" van sluiting) en
2. FOT moet in de basis op instapniveau blijven.
De verandering (of eigenlijk de terugkeer) kan beter vanuit onszelf komen dan vanuit de mods en admins.
En als er een incrowd is, of die dan ook zichzelf afsluit voor nieuwwlingen. Er was een "vaste"FOT-groep, maar die stonden toch ook nog open voor geïnteresseerden? Ikzelf heb nooit enige vijandigheid ervaren.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd wat er concreet gaat gebeuren / veranderen om dit te bewerkstelligenEn waaruit kan worden afgeleid dat er een incrowd ontstaat
![]()
Wat hij zegtquote:Op zondag 8 januari 2006 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En als er een incrowd is, of die dan ook zichzelf afsluit voor nieuwwlingen. Er was een "vaste"FOT-groep, maar die stonden toch ook nog open voor geïnteresseerden? Ikzelf heb nooit enige vijandigheid ervaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |