abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 januari 2006 @ 09:29:21 #1
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_33791821
Ik lees net dat we geen Slowchat topics meer mogen openen. Wat een complete lading onzin zeg!!! Waar kunnen we nu dan gezellig kletsen over niet fotografie gerelateerde onderwerpen? In een ander topic? Nee! want dan wordt er meteen gezeurd over off-topic gaan. Dit klinkt voor mij als een werkgever die de werknemers verbied nog met elkaar te praten op de werkvloer. Oh...sure...er zal door 'de mods' wel uitvoerig over gepraat zijn, maar ik vind het volledig belachelijk en het neemt een heel leuk gedeelte uit FOT weg. De reden is om FOT wat meer uit het slop te trekken? Dit is niet de manier De laatste tijd zit ik me meer en meer te ergeren aan het gedrag van de mods alhier. Het komt op mij over als een machtswellustig stelletje die wel even de schaapjes in het gareel zal houden hier. Kom op zeg! Het zijn allemaal volwassen mensen hier die ook zelfstandig nog wel het 1 en ander kunnen hoor! Er zijn de laatste tijd al een aantal incidenten geweest waar we als kleine kleuters werden behandeld. Ik noem voor het gemak maar even die keer dat Sub te laat was met het onderwerpenstem topic en we dan zelf wel eentje wilden openen omdat we toch de onderwerpen al vcan elkaar wisten. Maar neeeee!! Dat mocht niet , dat zou gelijk ongeldig verklaard worden want kennelijk is Sub de enige die dat kan.

Met het verbod op een Slowchat is er voor mij alweer een reden bij gekomen die mij nader tot mijn beslissing doet komen FOT helemaal maar niet meer te bezoeken.

en dit topic zal ook wel weer op slot gegooid worden aangezien de almachtige mods niet graag een weerwoord horen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 7 januari 2006 @ 09:57:23 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_33791988
complete bullshit ja...

ik zit al 6 jaar op fok en dit slaat gewoon nergens op, moet dit kwaliteits verhogend zijn ofzo?

maar goed plezier mag je dus blijkbaar niet hebben
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_33792087
Oei, heel erg jammer van deze beslissing, nou ja dan slowchat ik wel op ons eigen forumpje.
Voorlopig, tot ziens.
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
  zaterdag 7 januari 2006 @ 10:54:17 #4
128964 furore
scharlaken-groen
pi_33792534
even off-topic, met gevaar op SC, : Re en Puckzzz? Jullie hebben hetzelfde icoontje
  zaterdag 7 januari 2006 @ 10:56:50 #5
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_33792576
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 10:54 schreef furore het volgende:
even off-topic, met gevaar op SC, : Re en Puckzzz? Jullie hebben hetzelfde icoontje
daar komt binnenkort meer informatie over
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_33793189
Ik vind het ook belachelijk!!!
Waar komt dat ineens vandaan! We hebben niet eens een waarschuwing gehad... En Sub deed ook altijd mee in het SC, OOK met offtopic reacties.. Ik dacht dat daarvoor juist het SC bestond.
Het was juist 1 van de gezelligste dingen in FOT, vind ik. En het is zeer triest dat dit zomaar in eens verdwenen is, kunnen er dan geen regels in gesteld worden ofzo
Portfolio. |
Nikon D50 | Sigma 17-70mm Macro | Nikkor 70-300mm | SB-800
-je webicon gaf een malware-melding in Chrome, vandaar verwijderd-
pi_33793428
Het is al begonnen met het gekloot met wedstrijd topics en de daarbij behorende rel over het niet op komen dagen van de Mods om het geheel een beetje te verduidelijken.
Daarna het dichtgooien van centrale topics.
Nu beginnen de heren mods te janken over Slow/Speedchats.

Ja jammer dan. SC topics horen er gewoon bij. Als de mods niet tegen off-topic (in een topic waar off-topic gaan de bedoeling is) gaan kunnen, dan moeten ze de mensen daar netjes op aan spreken. Maar dit soort acties, gaan alle boekjes te buiten. Of proberen de heren hier een soort DPZ-kloonte bouwen. Nee bedankt, daar zit ik niet op te wachten.

Het valt me trouwens op, dat deze nuttige actie ook weer eens uitgevoerd is op een tijdstip, waar de meeste mensen al veel Promile in hun bloed hebben.
Weer een feit, dat drank meer kapot maakt dan de rest van de Fot-ers lief is.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_33793461
Fotografie Feedbacktopic

Ik vraag me serieus af wat hier nou de ECHTE reden is Ik kan me niet voorstellen dat één enkele user, die de SC goed door liet lopen , de oorzaak hiervan is

Een beetje jammer vind ik het wel Ook de bijzonder botte manier waarop dit gegaan is vind ik zwaar teleurstellend
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_33793495
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 11:45 schreef HMaster-II het volgende:
Weer een feit, dat drank meer kapot maakt dan de rest van de Fot-ers lief is.
Ik kan me idd nog wat stomdronken posts van een mod herinneren om 03.00 uur
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 7 januari 2006 @ 11:52:46 #10
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_33793599
Maar zo veel SC topics waren er toch niet? Één algemene en één voor de wedstrijd. Ik bedoel, in ONZ of GC waren altijd veel (tientallen?) SC-topics, en dan wordt het wel een beetje te gek, maar 2 kan toch best?

En Puckzzz, je mag niet weggaan hier hoor, daar zijn je foto's veel te mooi voor (geld eigenlijk voor iedereen hier binnen FOT.

Echt een beetje vreemd, wel willen dat er meer mensen in FOT komen, maar dit lijkt mij geen goede publiciteitsstunt.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_33793758
Ik vind het ookeen vreemde aktie. De SC was juist een plekom elkaar iets beter te leren kennen en altijd erg gezellig. Daar ontstonden vaak ideeën. Ik denk dat op deze manier FOT snel leegloopt...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_33793828
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 11:59 schreef -Marjo- het volgende:
Ik vind het ookeen vreemde aktie. De SC was juist een plekom elkaar iets beter te leren kennen en altijd erg gezellig. Daar ontstonden vaak ideeën. Ik denk dat op deze manier FOT snel leegloopt...
Tijd voor een ideeen-topic dus
pi_33793860
En dan is FOT de enige zonder een SC? Sluit dan meteen alle SC's
pi_33793938
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 11:47 schreef PdeHoog het volgende:
Fotografie Feedbacktopic

Ik kan me niet voorstellen dat één enkele user, die de SC goed door liet lopen ,
Ho. Niet mij aankijken he

zaterdag 7 januari 2006 @ 12:07:02 #15
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_33793951
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:03 schreef _moder8or_ het volgende:
Of sluit er geen .
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:10:21 #16
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_33794044
Fok is niet democratisch. Het beleid is niet professioneel en eenduidig. Dat zal het nooit worden. Een user leer je kennen aan zijn/haar posts, en op basis daarvan kan je hem meer macht geven. Met onbekende gebruikers weet je nooit wat voor vlees je in de kuip hebt. Tot je ze mod maakt. En gezien het verleden, is het onslaan van een mod een zeldzaamheid. Dus alles wat hier gebeurd heeft het fiat van hogerop, anders lagen Sub en L666 allang op straat.

Mensen iets ontnemen zal altijd wrijving geven. Als jullie een statement willen maken naar de leiding toe, dan moet je hier gewoon niet meer komen. Niet dat het hen aan hun anus zal oxideren, er zijn immers gekken genoeg die hier willen posten.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_33794061
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:06 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Ho. Niet mij aankijken he

Sorry _M, maar ja....ik kijk jou aan Ik denk dat de helft van de posts van de laatste tijd in de SC's van jou is Dat vind ik verder niet erg, maar als de heren mods zich daaraan ergeren moeten ze dat met jou regelen en niet een halve userbase de dupe laten worden
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:11:35 #18
81996 Bond
License to kill
pi_33794089
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:07 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Of sluit er geen .
Inderdaat, SC zijn juist nuttig, omdat je daar lekekr kan zwammen gebeurd het in andere topics niet en blijven die "schoon" waarom mag dat dat ineesn niet meer?
Geen commentaar
pi_33794096
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:10 schreef Shark.Bait het volgende:
Fok is niet democratisch. Het beleid is niet professioneel en eenduidig. Dat zal het nooit worden. Een user leer je kennen aan zijn/haar posts, en op basis daarvan kan je hem meer macht geven. Met onbekende gebruikers weet je nooit wat voor vlees je in de kuip hebt. Tot je ze mod maakt. En gezien het verleden, is het onslaan van een mod een zeldzaamheid. Dus alles wat hier gebeurd heeft het fiat van hogerop, anders lagen Sub en L666 allang op straat.

Mensen iets ontnemen zal altijd wrijving geven. Als jullie een statement willen maken naar de leiding toe, dan moet je hier gewoon niet meer komen. Niet dat het hen aan hun anus zal oxideren, er zijn immers gekken genoeg die hier willen posten.
Dus eigenlijk is ons protest onbegonnen zaak En ga ik er verder ook geen energie in steken Net als in FOT eigenlijk
pi_33794124
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:07 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Of sluit er geen .
Dat is inderdaad ook een optie
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:10 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Sorry _M, maar ja....ik kijk jou aan Ik denk dat de helft van de posts van de laatste tijd in de SC's van jou is Dat vind ik verder niet erg, maar als de heren mods zich daaraan ergeren moeten ze dat met jou regelen en niet een halve userbase de dupe laten worden
Tja, maarja. Ik kan er ook niets aan doen. En ik ga er ook niet over. En de laatste SC was mijn 2e of 3e.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:13:08 #21
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_33794146
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:10 schreef Shark.Bait het volgende:

FOT en TTK zijn mijn favoriete forums, echt jammer als deze zou leeglopen. /
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:14:30 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33794181
Geen idee waar het verder over gaat, maar ik vond deze vraag wel amusant:
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 09:29 schreef Puckzzz het volgende:
Waar kunnen we nu dan gezellig kletsen over niet fotografie gerelateerde onderwerpen?
Ik geef een kleine hint:
http://forum.fok.nl/active

En nee, jullie zijn niet de enigen zonder SC... Die van GC is ook laatst gesloten.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:15:08 #23
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_33794199
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:03 schreef _moder8or_ het volgende:
GCSC - Daar buiten loopt een schaap
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_33794217
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:14 schreef Brighteyes het volgende:
Geen idee waar het verder over gaat, maar ik vond deze vraag wel amusant:
[..]

Ik geef een kleine hint:
http://forum.fok.nl/active
en zoals ik daar al aangaf.....ik vind jullie een stelletje achterlijke idioten Grappen zijn leuk, maar als mod kun je dat niet maken
pi_33794226
quote:
En waarom zouden wij nu naar GCSC gaan? Daar willen ze niet dat we over FOT praten.
pi_33794246
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:14 schreef Brighteyes het volgende:

En nee, jullie zijn niet de enigen zonder SC... Die van GC is ook laatst gesloten.
Never mind,
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:18:00 #27
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_33794289
Moet het wedstrijddiscussietopic ook dicht ?
Hoogachtend,
Erik.
pi_33794313
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:16 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

En waarom zouden wij nu naar GCSC gaan? Daar willen ze niet dat we over FOT praten.
Kijk nou eens goed naar de links die ze geven mensen en kijk eens in FOT als geheel forum Er staat een nieuwe SC en men vond het een leuke practical joke
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:18:52 #29
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_33794314
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:16 schreef _moder8or_ het volgende:
Eerst klikken, lezen, dan reageren
pi_33794325
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:18 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Eerst klikken, lezen, dan reageren
Zie edit aub
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:18 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Kijk nou eens goed naar de links die ze geven mensen en kijk eens in FOT als geheel forum Er staat een nieuwe SC en men vond het een leuke practical joke
Al geedit. Zag het reageer knopje namelijk niet goed
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:20:31 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33794363
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:15 schreef PdeHoog het volgende:
en zoals ik daar al aangaf.....ik vind jullie een stelletje achterlijke idioten Grappen zijn leuk, maar als mod kun je dat niet maken
En zoals ik zal zei... ik weet verder van niks maar jezus zeg... volle paniek omdat jullie kletsclubje gesloten word.
Relax man!

En de link die ik gaf was puur om aan te geven dat er buiten FOT een heel forum is waar je kan kletsen over niet FOT gerelateerde dingen.

Maar goed, the joke is over, erg geslaagd zo te zien aan de reacties.
pi_33794415
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:20 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

En zoals ik zal zei... ik weet verder van niks maar jezus zeg... volle paniek omdat jullie kletsclubje gesloten word.
Relax man!
Ik ben relaxed Ik hou er alleen niet van als mensen met mij sollen En dat gebeurt de laatste tijd te vaak voor mijn gevoel
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:24:52 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33794475

We hebben het hier nog steeds over een forum hè... Ik bedoel... het is niet dat het echt super-super-super belangrijk is... toch?

Nou ja goed, het was een grap wat ik overigens echt niet wist, ik zie dat net pas.. Voor sommigen niet grappig, voor anderen wel.
Het is alleen wel komisch om wat van de reacties te zien die je van te voren kan verwachten.
pi_33794489
Nou haha, wat een lol. Het trieste is dat mensen het kennelijk zonder enige aarzeling van jullie aanneemt. Wat zou dat zou zeggen over het vertrouwen in de manier van werken?
pi_33794490
Mensen. Topic is gesloten, er zijn ergere dingen op de wereld ben ik bang. Einde discussie lijkt mij dit.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:28:17 #36
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_33794567
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:25 schreef PoseidonVS het volgende:
Nou haha, wat een lol. Het trieste is dat mensen het kennelijk zonder enige aarzeling van jullie aanneemt. Wat zou dat zou zeggen over het vertrouwen in de manier van werken?
geloof jij dan modjes?

die zijn er toch om in tweifel te trekken
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
pi_33794598
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:28 schreef blackbully het volgende:

[..]

geloof jij dan modjes?

die zijn er toch om in tweifel te trekken
Zeg eens eerlijk, Acht je ze instaat tot een dergelijke actie of niet?
pi_33794600
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:24 schreef Brighteyes het volgende:

We hebben het hier nog steeds over een forum hè... Ik bedoel... het is niet dat het echt super-super-super belangrijk is... toch?
BE, ik ben het met je eens dat het slechts een forum is hoor Maar als men in het verleden al enkele stomme dingen gedaan heeft hier en er wordt dan een dergelijke actie opgezet, dan valt dat best in verkeerde aarde en dat hadden de modjes kunnen weten

Maar goed....jullie als crew hebben je lol weer gehad dus ik hou erover op
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:31:16 #39
68154 blackbully
pi_33794650
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:29 schreef PoseidonVS het volgende:

[..]

Zeg eens eerlijk, Acht je ze instaat tot een dergelijke actie of niet?
tuurlijk
maar ehhh acht jij ze in staat om het vol te houden als we gewoon steeds verder gaan?
pas als ze bans uitdelen ga ik me er iets van aantrekken. maar daar zijn ze hier telief voor.
[/quote]
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:32:20 #40
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_33794668
Dus. Ik moet zeggen dat ik er lichtelijk om kan glimlachen, maar ook begrijp dat voor de die-hard FOT-ers het wel even een schok was, aangezien het verleden.

Een grapje is op z'n tijd best ok, maar soms ook niet. Hoe dan ook, life goes on.
Hoogachtend,
Erik.
pi_33794970
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus. Ik moet zeggen dat ik er lichtelijk om kan glimlachen, maar ook begrijp dat voor de die-hard FOT-ers het wel even een schok was, aangezien het verleden.

Een grapje is op z'n tijd best ok, maar soms ook niet. Hoe dan ook, life goes on.
Pek en veren voor de mods op 29 januari...

Mods Tuich zijn jullie.

En ik reageer ook nog met mijn nuchtere kop serieus op die ongein
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  zondag 8 januari 2006 @ 09:20:15 #42
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_33824799
Ik vind het een behoorlijke kinderachtige actie, die ik na de zoveelste irritatie over het gedrag van de mods hier niet kan waarderen.

En nee Ron, ik loop niet meteen weg omdat ik de humor van iemand anders niet kan waarderen. Dit is voor mij de druppel geweest, ik liep al een tijdje met de gedachte maar niet meer op FOT te komen. Deze 'grap' heeft mij over de streep getrokken.

Ik ben weg, misschien tot ergens anders op Fok! maar iig niet meer op FOT.

Byebye!

Ow Sub of Lynx hang dan ook ff een goede mod uit en haal mijn inzending voor de mooiste van 2005 weg. Die 6 euro voor een abbo op de Zoom, kan ik zelf ook nog wel betalen
  zondag 8 januari 2006 @ 11:14:59 #43
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_33825868
Ik snap al die irritaties niet hoor.
Als je je al zo snel irriteert aan 'het gedrag van de mods' dan denk ik dat dat iets is dat in jezelf zit, meer dan dat het hier aan het forum ligt. Je zult die irritaties dan ook op een ander forum ook wel weer gaan krijgen, dus wat dat betreft heeft weglopen geen zin.
Ik zou het wel jammer vinden als je zo de dramakoningin zou blijven uithangen, want je foto's en commentaar zijn altijd een waardevolle bijdrage aan FOT geweest.

(en een beetje kinderachtig om nou ook meteen je inzending terug te trekken, vind je ook niet?)
Life is what you make it.
  zondag 8 januari 2006 @ 11:48:09 #44
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_33826535
quote:
Op zondag 8 januari 2006 09:20 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind het een behoorlijke kinderachtige actie, die ik na de zoveelste irritatie over het gedrag van de mods hier niet kan waarderen.

En nee Ron, ik loop niet meteen weg omdat ik de humor van iemand anders niet kan waarderen. Dit is voor mij de druppel geweest, ik liep al een tijdje met de gedachte maar niet meer op FOT te komen. Deze 'grap' heeft mij over de streep getrokken.

Ik ben weg, misschien tot ergens anders op Fok! maar iig niet meer op FOT.

Byebye!

Ow Sub of Lynx hang dan ook ff een goede mod uit en haal mijn inzending voor de mooiste van 2005 weg. Die 6 euro voor een abbo op de Zoom, kan ik zelf ook nog wel betalen
Hm, jammer dat je een aktie van slechts 3 mensen, je het delen van het plezier in fotografie op dit subforum met velen in het roet laat gooien. Maar als dat jouw beslissing is...tot ooit
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  zondag 8 januari 2006 @ 17:17:53 #45
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_33836513
quote:
Op zondag 8 januari 2006 11:48 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Hm, jammer dat je een aktie van slechts 3 mensen, je het delen van het plezier in fotografie op dit subforum met velen in het roet laat gooien. Maar als dat jouw beslissing is...tot ooit
Ik lees dat het niet de actie is van 3 users, maar dat er meer is:
quote:
Op zondag 8 januari 2006 09:20 schreef Puckzzz het volgende:

(...)
Nog afgezien van het feit dat het niet handig is om op mij te reageren in een ander topic (ik werd door anderen gewezen op deze post), moet ik zeggen dat ik me een beetje erger aan de manier waarop nu de schuld wordt gelegd bij mij en twee mods. Ik weet dat een aantal van de users niet zo happy was met de manier waarop FOT liep. Ik hoorde daar zelf ook bij. Alleen in plaats van een beetje ongericht te gaan lopen zeuren en mekkeren heb ik het anders aangepakt, ik ben direct met de mods gaan praten, buiten FOT om. Daarbij ben ik er niet van uit gegaan wat er allemaal niet goed is aan FOT, maar juist van wat ik denk dat wel goed was, en met concrete ideeën gekomen om wat verbetering behoeft ook daadwerkelijk verbeterd te krijgen.

Ik vind het jammer dat je vertrekt Puckzzz, maar zoals FOT, en vooral de SC, werd (en af en toe nog wordt) dichtgeklept met allerlei meuk die werkelijk NIETS met fotografie te maken heeft, was niet direct verheffend. Ik hoorde in delen van 2005 dat FOT intern bij Fok! onder vuur lag, en dat irriteerde me. Ik zag hetzelfde gebeuren als op een aantal andere plekken op Fok! gebeurde: een aantal users hield het subforum onbewust in een houdgreep. FOT mocht van hen niet veranderen. Om te kunnen blijven bestaan zijn fris bloed en nieuwe ideeën nodig. Aangezien Fok voor een groot deel uit jongeren bestaat kun je de lat niet te hoog leggen in een hobby topic. DIG richt zich op users die niet op Tweakers durven, FOT zou hetzelfde moeten doen voor users die niet op DPZ en dergelijken durven. De beweging hier ging precies de andere kant op, en daar heb ik ook altijd duidelijk tegen geageerd. FOT is vooral voor de instappers in deze hobby. Maar als ik de reacties van nieuwe gezichten hier langs zie komen dan bestaat die uit de angst om te posten.

Onze anti-SC actie was flauw, dat geef ik helemaal toe. Maar mijn mening blijft overeind op twee punten:
1. Er moet op FOT geen incrowd ontstaan (en dat gebeurde in de SC, vandaar het "dreigement" van sluiting) en
2. FOT moet in de basis op instapniveau blijven.
De verandering (of eigenlijk de terugkeer) kan beter vanuit onszelf komen dan vanuit de mods en admins. Als je dat onzin vindt kun je twee dingen doen: je toch maar schikken, of niet meer komen. Ik hoop dat je uiteindelijk zult kiezen voor het eerste.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zondag 8 januari 2006 @ 17:48:00 #46
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_33837662
Ron, even voor de duidelijkheid, ik leg geen schuld bij jou en ik vraag me af hoe je daarbij komt. Ik reageer alleen op een opmerking van je. niet meer en niet minder.

mijn keuze om hier niet meer te komen is eenvoudig en die heb ik al uitgelegd. Nu kan je met een heel verhaal komen over laagdrempeligheid etc. dat heeft geen klap te maken met mij of mijn beslissing.

en bedankt dat je vind dat ik ongericht loop te zeuren en te mekkeren.

mocht je verder willen praten omdat ik misschien niet duidelijk genoeg ben kan je me vinden op MSN.
  zondag 8 januari 2006 @ 18:25:41 #47
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_33838882
quote:
Op zondag 8 januari 2006 17:48 schreef Puckzzz het volgende:
Ron, even voor de duidelijkheid, ik leg geen schuld bij jou en ik vraag me af hoe je daarbij komt. Ik reageer alleen op een opmerking van je. niet meer en niet minder.
Ow, even voor de goegemeente in het algemeen dan:

Mijn voorgaande post was niet gericht aan Puckzzz in het bijzonder. Puckzzz heeft gelijk: het lijkt erop dat ik reageer op haar, maar dat is niet zo, ik reageerde op iedereen die gereageerd heeft op de actie van vrijdagavond-laat, in dit topic en elders.
quote:
mijn keuze om hier niet meer te komen is eenvoudig en die heb ik al uitgelegd. Nu kan je met een heel verhaal komen over laagdrempeligheid etc. dat heeft geen klap te maken met mij of mijn beslissing.
Dat gedeelte van de post was gericht aan iedereen. Alweer: dat had ik blijkbaar duidelijker moeten maken. Ik quotte jou omdat de suggetie werd gedaan dat naar jouw vertrek het gevolg was van de acties van 3 mensen, terwijl jij duidelijk aangaf dat dat alleen maar de welbekende druppel was.
quote:
en bedankt dat je vind dat ik ongericht loop te zeuren en te mekkeren.
Dat vind ik niet alleen van jou, maar van iedereen die de afgelopen maanden heeft geroepen dat het hier klote was. Mekkeren over de sfeer, de mods, en weet ik veel wat nog meer, maar geen daadwerkelijke verbetervoorstellen, anders dan op het kleine puntje dat de poster probeert te scoren. De sfeer was inderdaad niet zoals hij moest zijn, maar het gemekker erover heeft zeker niet bijgedragen aan de verbetering ervan. Ik heb ervoor gekozen om mijn input direct daar te leggen waar er wat mee gedaan kan worden, en dat is vooral Sub geweest. Ik had ervoor kunnen kiezen om voor mod te opteren, maar met mijn werk zou ik misschien nog wel minder hier geweest zijn dan HGT, dus dat was geen optie.
quote:
mocht je verder willen praten omdat ik misschien niet duidelijk genoeg ben kan je me vinden op MSN.
In tegendeel. Ik vond je verhaal heel duidelijk. Er zijn wat dingetjes bij mij blijven steken, en ik hoop dat ik die nu duidelijker heb gemaakt. Ik verwijt niemand individueel iets, ik verwijt de FOT-gebruikers als groep iets. Er is niet één iemand "schuldig", dat zijn we allemaal, niemand -ook de mods en ikzelf niet- uitgezonderd. Alleen heb ik voor een andere manier van zoeken naar een oplossing gekozen.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zondag 8 januari 2006 @ 19:29:13 #48
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_33840648
. Lekker dan. Puckzz, ik kon altijd erg genieten van je foto's en commentaar. Echt jammer als je dat nu hier niet meer gaat delen. Ik heb geen ervaring met eerdere voorvallen tussen crew en users van FOK!, dus helpt het waarschijnlijk niet om te zeggen smeken dat je moet blijven, aangezien ik geen weet heb van vroegere conflicten.

Echt waar, in ieder geval zal één user je inbreng in dit forum echt missen.

En dalijk loopt de rest van de "ervaren" users ook weg, waar moet ik dan van leren?
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 8 januari 2006 @ 19:32:16 #49
68154 blackbully
pi_33840775
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
. Lekker dan. Puckzz, ik kon altijd erg genieten van je foto's en commentaar. Echt jammer als je dat nu hier niet meer gaat delen. Ik heb geen ervaring met eerdere voorvallen tussen crew en users van FOK!, dus helpt het waarschijnlijk niet om te zeggen smeken dat je moet blijven, aangezien ik geen weet heb van vroegere conflicten.

Echt waar, in ieder geval zal één user je inbreng in dit forum echt missen.

En dalijk loopt de rest van de "ervaren" users ook weg, waar moet ik dan van leren?
voornamelijk van je fouten.
werkt voor mij het beste.
het is alleen jammer dat er minder mensen overblijven die je op je fouten kunnen wijzen en je tips kunnen geven over hoe het beter zou kunnen.

maar zoals altijd. er lopen mensen ergends weg. maar er komen vanzelf weer nieuwe users die verstand van zaken hebben.
dus het is misschien een verlies van een user. maar de kennis blijft hier toch wel lijkt me.
[/quote]
  zondag 8 januari 2006 @ 19:37:51 #50
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_33840969
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:32 schreef blackbully het volgende:

[..]

voornamelijk van je fouten.
werkt voor mij het beste.
het is alleen jammer dat er minder mensen overblijven die je op je fouten kunnen wijzen en je tips kunnen geven over hoe het beter zou kunnen.

maar zoals altijd. er lopen mensen ergends weg. maar er komen vanzelf weer nieuwe users die verstand van zaken hebben.
dus het is misschien een verlies van een user. maar de kennis blijft hier toch wel lijkt me.
Zeker weten dat die kennis hier blijft, maar toch denk ik dat Puckzzz een grote aanwinst was/is voor dit subforum . Ik vind het gewoon jammer. En vooral omdat het blijkbaar dus een grap was, die dit keer echt in het verkeerde keelgat is geschoten.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 8 januari 2006 @ 19:45:25 #51
68154 blackbully
pi_33841223
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Zeker weten dat die kennis hier blijft, maar toch denk ik dat Puckzzz een grote aanwinst was/is voor dit subforum . Ik vind het gewoon jammer. En vooral omdat het blijkbaar dus een grap was, die dit keer echt in het verkeerde keelgat is geschoten.
zoals aangegeven was dit niet het enige.
het had ook makkelijk gekunt dat er iets anders was voorgevallen.
er zijn al veel users weg gegaan het afgelopen jaar. maar er zijn er ook een hoop bij gekomen.
niet ieder is gelukkig met sommige regels.
sommige kunnen niet tegen een grap als dit
zelf vind ik hete fijn dat we hier modjes hebben die soms ook zelf aan flauwe humor doen.
kunnen ze je ook niet afrekenen daar op als je zelf een keer in een gal bui bent.
het is maar wat je van een sub-forum verwacht

het forum is niks zonder de users. de modjes hebben toevallig een slotjes knop en een edit knop.
ze kunnen proberen het sub-forum overzichtelijk te houden en kunnen erg onzinnige posts verweideren. maar dan houd het al gouw op.

dat doen ze naar mijn mening goed. goed genoeg in iedergeval.
[/quote]
pi_33845170
quote:
Op zondag 8 januari 2006 17:17 schreef RonaldV het volgende:

Onze anti-SC actie was flauw, dat geef ik helemaal toe. Maar mijn mening blijft overeind op twee punten:
1. Er moet op FOT geen incrowd ontstaan (en dat gebeurde in de SC, vandaar het "dreigement" van sluiting) en
2. FOT moet in de basis op instapniveau blijven.
De verandering (of eigenlijk de terugkeer) kan beter vanuit onszelf komen dan vanuit de mods en admins.
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd wat er concreet gaat gebeuren / veranderen om dit te bewerkstelligen En waaruit kan worden afgeleid dat er een incrowd ontstaat

Niet dat ik nou vervelend wil doen (en ja....daar ben ik best goed in hoor als het moet ), maar meer omdat ik het vreemd vind dat de modjes een dergelijk iets nooit hebben geroepen en ook geen initiatief hebben genomen hier verandering in aan te brengen afgezien van de vrij impopulaire maatregel om geen centraal camera-topic meer te organiseren

edit: even voor de duidelijkheid.....deze opmerkingen zijn niet negatief bedoeld, maar uit nieuwsgierigheid en zo.

[ Bericht 12% gewijzigd door PdeHoog op 08-01-2006 21:18:07 ]
  zondag 8 januari 2006 @ 21:15:58 #53
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_33845276
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:13 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd wat er concreet gaat gebeuren / veranderen om dit te bewerkstelligen En waaruit kan worden afgeleid dat er een incrowd ontstaat
En als er een incrowd is, of die dan ook zichzelf afsluit voor nieuwwlingen. Er was een "vaste"FOT-groep, maar die stonden toch ook nog open voor geïnteresseerden? Ikzelf heb nooit enige vijandigheid ervaren.
Hoogachtend,
Erik.
pi_33845321
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

En als er een incrowd is, of die dan ook zichzelf afsluit voor nieuwwlingen. Er was een "vaste"FOT-groep, maar die stonden toch ook nog open voor geïnteresseerden? Ikzelf heb nooit enige vijandigheid ervaren.
Wat hij zegt
  zondag 8 januari 2006 @ 21:17:48 #55
40714 Subhuman
Televised confession
pi_33845348
Dit mogen jullie verder bespreken in het FOT feedbacktopic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')